ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 185 |
Diskuse na téma:
Podpora výstavby |
Jak jste spokojeni s podporou výstavby ve vaší obci? Myslíte si, že obec dostatečně podporuje výstabu nájemních býtů nebo individuální výstavbu rodinných domů? |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Pavla dne 22. ledna 2007 v 19:25 |
reagovat
|
|
PENY ANO!!! |
|
Vážení přátelé i nepřátelé výstavby Peny marketu ve Veselí nad Lužnicí. Chci rozhodně podpořit výstavbu. Místní podnikatelé si sami pro sebe podepsali petici, očividně tedy nechtějí konkurenci. Měli by se ale nejprve podívat jaké služby oni nabízejí pro "své" zákazníky. Ve večerce není o víkendu téměř možno sehnat kloudnou uzeninu, mnohdy se stalo, že v pět hodin už nebylo možno koupit ani půl rohlíku. V jednotě vás v sobotu mlátí hadrem, že si dovolujete hodinu před zavírací dobou jít nakoupit a šlapete jim po právě vytřené podlaze. V cukrárně si moc nezacukrujete. A co se týče obchodu pana Grubera .... A pan Zelenka? Škoda mluvit. Prodává snad stavební firma chleba a rohlíky? Neměl by se tedy spíše angažovat někdo jiný????? A to že už výstavba byla schválena a teď je všechno jinak? Není to divné? A co děti mají si kde hrát? Třesou se vám kolena? :-))) Děkuji za pozornost a přeji hezké dny. Pavla. |
|
|
Autor: Pavla dne 22. ledna 2007 v 19:27 |
reagovat
|
|
RE: PENY ANO!!! |
|
Omlouvám se napsala jsem Peny market místo Penny market. Pavla. |
|
Autor: David dne 22. ledna 2007 v 20:12 |
reagovat
|
|
RE: PENY ANO!!! |
|
Penny nebo Peny to je jedno hlavně když bude. |
|
Autor: Marek dne 22. ledna 2007 v 16:01 |
reagovat
|
|
Penny market |
|
Jsem pro Penny Market. Z toho jak se pan Zelenka vyjádřil v tisku je mi zle a myslím, že se to blíží chování našich poslanců. Koryto je koryto a o občana jde až v poslední řadě. Myslím, že by měl pan Zelenka odstoupit a jestli to neudělá, doufám, že mu to občané v příštích komunálních volbách řádně spočítají a takového člověka si již do zastupitelstva nezvolí. |
|
Autor: Láďíček dne 22. ledna 2007 v 15:57 |
reagovat
|
|
Penny market |
|
Jsem stoprocentně pro Penny market. Souhlasím, že zastupitelstvo by mělo pracovat pro občany města. Je smutné, že někteří představitelé městského zastupitelstva jsou proti zrovna tak jako rádobypodnikatelé města Veselí nad Lužnicí. Mezi rádobypodnikateli jsou i tací, kteří by rychle obrátili, kdyby se podíleli na výstavbě uvedeného Penny marektu. Myslím, že pan Zelenka by měl odstoupit. |
|
Autor: Helena dne 22. ledna 2007 v 11:42 |
reagovat
|
|
Penny Market |
|
Co je to zastupitel? Doufám, že nejsou všichni Zelenkové, Gruberové a Marcelisové. Budou zastupovat občany a nebo vlatní zájem. Veselí nad Lužnicí Penny Market potřebuje a ten kdo bude hlasovat, že NE tak o tom si občané udělají vlastní úsudek. Pane Zelenko o vás už úsudek občané mají. Je to hnus. |
|
Autor: Irena dne 22. ledna 2007 v 14:22 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
S Vaším názorem na p. Zelenku plně souhlasím. Mám stejný a nebo ještě horší (jestli to ještě jde). |
|
Autor: Petr dne 22. ledna 2007 v 11:48 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Sem zvědav jak to dopadne, tohle jim snad nemůže projít ne? Za celou peticí proti stavbě stojí Gruber, má strach o kšeft, jak přízemní. Sem zásadně pro stavbu je to dobré řešení. |
|
Autor: Irena dne 22. ledna 2007 v 14:24 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Nechápu, jak by Penny Market mohl ohrozit podnikání p. Grubera? Penny Market snad prodává hlavně potraviny, pokud vím. |
|
Autor: David dne 22. ledna 2007 v 15:48 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Né zlatník Gruber ale jeho bratr prodejna všeho možného zboží vedle. |
|
Autor: DD dne 20. ledna 2007 v 18:22 |
reagovat
|
|
PENY JISTĚ ANO |
|
Kdo nechce PENY ? Peny nechtějí místní obchodníci z okolí plánované výstavby PENY obávající se zdravé konkurence. Kdo chce PENY? Normální občané Veselí nad Lužnicí, kteří chtějí levně nakupovat a nelítat po všech čertech po Jihočeském kraji když přijdou z práce a chtějí si nakoupit pod jednou střechou a levněji. Kdo si přeje PENY? Důchodci. Šetří každou korunu a nikam si nedojedou. Občané z Rafandy a ze středu města. Dá radnice a pan starosta na obchodníky z okolí plánované výstavby PENY nebo na většinu občanů Veselí nad Lužnicí? Nechá vzniknout ve Veselí nad Lužnicí zdravé konkureční prostředí jako má Soběslav. |
|
Autor: Honza B. dne 20. ledna 2007 v 20:12 |
reagovat
|
|
RE: PENY JISTĚ ANO |
|
pod tohle se podepisuju!!! proto jsme je volili aby stáli za našima názorama - už to bylo odsouhlaseno a jesli do toho někdo znova vrtá ptám se PROČ a KDO!? |
|
Autor: Kraft dne 17. ledna 2007 v 18:28 |
reagovat
|
|
PENNY MARKET |
|
Zajímá nás názor občanů města k umístění prodejny Penny Marketu ve Veselí nad Lužnicí naproti obchodnímu domu Mountfield. Také si myslíte, že nová prodejna je potřebná z důvodu zlepšení nabídky na trhu s kvalitním potravinářským zbožím, včetně prodejny masa a uzenin, za nízké ceny, v kulturním prostřední a s možností parkování? Za Vaše názory a návrhy děkujeme. |
|
|
Autor: Irena dne 21. ledna 2007 v 16:43 |
reagovat
|
|
RE: PENNY MARKET |
|
Nová prodjena je ve městě třeba jako sůl. Nikde není tak draho jako ve Veselí a další konkurence by mohla tuto situaci určitě zlepšit. Doufám, že nové zstupitelstvo se nakonec rozhodne pro prodejnu, čímž bude hájit zájmy několika tisíc občanů města ne zájmy několika málo podnikatelů, které nový obchod beztak nijak neohrozí, ale jenom vrátí na zem. Mimochodem, doufám, že si co nejvíce veselských voličů přečetlo názory několika členů našeho zastupitelstva v novinách MF Dnes 17. ledna. Jsem doslova zděšená, koho jsme si to zase zvolili. Kde jsou jejich volební programy plné slibů, co udělají pro města a občany? Takže Penny Market ANO, ANO, ANO!!!!!!!!!! |
|
|
Autor: Jan dne 19. ledna 2007 v 10:18 |
reagovat
|
|
RE: PENNY MARKET |
|
Myslím si, že je to velmi dobrý nápad, je to ideální místo a vyloženě to v této části města chybí!!! Průser je že bude problém se schválením zastupitelstva, každý podnikatel má svoje prodloužené prstíky tím směrem a dokáže to potopit, dovedu si představit zástupce pekárny a dalších obchodů kolem, že udělají vše proto aby to nevyšlo. Doufám jenom že jsme si zastupitelstvo volili proto aby něco dělali pro bežné lidi a nakonec se dobereme ke zdárnému výsledku. Budu situaci a jednotlivé argumenty intenzivně sledovat a o informace se zde podělím. |
|
Autor: Jan dne 19. ledna 2007 v 10:19 |
reagovat
|
|
RE: PENNY MARKET |
|
slyšel sem o petici, nešla by sem dát ke stažení? Rás se podepíšu a nebudu sám. |
|
Autor: kraft dne 19. ledna 2007 v 19:03 |
reagovat
|
|
RE: PENNY MARKET |
|
Děkuji za Vaše příspěvky. Ano, podpisová akce (petice) pro výstavbu PENNY probíhá, a již brzy bude i v elektronické podobě. Firma, která chce obchod postavit nabízí městu, že vybuduje ve Veselí nad Lužnicí hřiště pro mateřskou školku, zřídí protihlukovou stěnu, zpřehlední situaci na křižovatce před marketem. |
|
Autor: vojta dne 18. ledna 2007 v 20:44 |
reagovat
|
|
RE: PENNY MARKET |
|
Ano,ještě jedna prodejna by byla zapotřebí. |
|
Autor: Venca dne 3. září 2006 v 20:24 |
reagovat
|
|
Supermarket |
|
V Soběslavi budou již 3 markety,vedle Peny se chystá výstavba Lidlu a Teska.A co odpoví Veselí, další domov důchodců? |
|
Autor: marek dne 9. listopadu 2006 v 14:43 |
reagovat
|
|
RE: Supermarket |
|
Neuvěřitelná stupidita pana Vency z jeho otázky přímo trčí. Podle něj přímá platí zřejmě úměra čím víc supermarketů ve městě, tím líp se máme. To vaše kvalita života opravdu závisí jen a jen na míře konzumu, tedy kolik toho stačíte sežrat, pane Kloako? Je mi Vás líto. |
|
Autor: mildamilda dne 15. listopadu 2006 v 18:48 |
reagovat
|
|
RE: Supermarket |
|
Pane marku promiňte, ale Váš příspěvek na povídá, že Vaše IQ bude asi stejné jako teplota 31.prosince kolemm 23hodiny.Sorry, je mi Vás velmi líto. |
|
Autor: J. Novák dne 9. listopadu 2006 v 22:47 |
reagovat
|
|
RE: Supermarket |
|
Pane Marku, nemyslím si že by názor pana Vency bylo nutné komentovat takovým způsobem. Z jeho příspěvku lze vyčíst určitou jízlivost, ale na druhou stranu se mu není proč divit. Opravdu zde ve Veselí chybí zdravé konkurenční prostředí a nejde o to kolik toho jak říkáte člověk "sežere" ale o to zda si může za konkurenční ceny zakoupit zboží odpovídající kvality. |
|
Autor: j1945 dne 2. září 2006 v 10:02 |
reagovat
|
|
Slovo do diskuse |
|
Líbí se mi otevřená diskuse o problémech města. Nejsem místní ale již řadu let k vám o dovolené jezdím a pokud byl na internetu časopis Veselsko sledoval jsem dění ve Veselí.Nelíbí se mi ale příspěvek -anonymní -který jen kritizuje a dost vulgárně situaci okolo "kulturáku". Slova kritizující výstavbu která byla provedena v období socializmu nejsou příspěvkem do konstruktivní diskuse ale obrazem člověka "ubožáka" který nemá na serizní diskusi ale pouze na hloupé nic neřešící debilní řeči. |
|
Autor: XXX dne 4. dubna 2006 v 21:05 |
reagovat
|
|
Pane Starosto, probuďte se!! |
|
Město sice na svém zasedání 22.2. rozhodlo o prodeji parcel Pod Vodojemem (Pod Hřbitovem), ale dnes je 4.4. a pořád se nic neděje. Nejsou stanoveny regulativy pro výstavbu, není geometrický plán, není vůbec NIC!!! |
|
Autor: Hynek dne 13. dubna 2006 v 00:20 |
reagovat
|
|
RE: Pane Starosto, probuďte se!! |
|
Vážený XXX. Kdo se zajímá, ten dobře ví, že nelze prodávat nově vzniklé parcely bez geometrického plánu. To znamená, že geometrický plán je samozřejmě dávno hotový. Co se týče regulativů. Opět mohu konstatovat, že zde podsouváte veřejnosti mylnou informaci. Regulativy stanoveny jsou. Pro doplnění ještě uvádím, že dokončení zainvestování první etapy lokality Pod Vodojemem o 12 parcelách je stanoveno na 31.7.2006. Mám zato, že tady spí někdo jiný. Nejméně už půl roku. Starosta |
|
Autor: Jirka dne 29. března 2006 v 13:12 |
reagovat
|
|
POVODEŇ |
|
Ulice Za Slybých - voda už je po zahrádky, vystoupí až k nemovitostem pokud se splní 50 cm delkarovyncýh městem :-( |
|
Autor: Jirka dne 29. března 2006 v 13:12 |
reagovat
|
|
RE: POVODEŇ |
|
oprava - Za Slabých |
|