ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 185 |
Diskuse na téma:
Podpora výstavby |
Jak jste spokojeni s podporou výstavby ve vaší obci? Myslíte si, že obec dostatečně podporuje výstabu nájemních býtů nebo individuální výstavbu rodinných domů? |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: letec dne 14. června 2008 v 16:33 |
reagovat
|
|
..... |
|
Proč plotit náměstí když tu máme tak pěkný areál dopravního hřiště krásně ohraničený vodou , ono by stačilo trochu skulturnit prostor za rybníčkem a myslím že by se tam i to mobilní pódium dalo v pohodě postavit stejně tak jak se staví na náměstí . Ten plac by se dal využívat jako letní scéna stejně jak je tomu v Lomnici kde to mají v centru a nikdo si nestěžuje . |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. června 2008 v 16:15 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Jojo, souhlasím s vámi, že dopravák má velký potenciál pro podobné akce, aniž bych se chtěl chlubit, už jsem to tu kdysi kdesi také navrhoval :-) Jedinej problém je, že je to záplavová oblast, takže zde nepůjdou zřejmě stavět žádné pevné překážky, ale to je otázka jednání. A pak zbývá problém druhý a to jsou jako vždy peníze.
Ale souhlasím - dopravák jako rekreační a kulturní zóna á lá Farská louka v Lomnici (i když - tam to tak úplně v centru není a problémy se stížnostmi tam také mají, byl jsem tam zrovna včera na hasičské soutěži a mluvil jsem s místními), to je velmi vhodný námět pro budoucí rozvoj. |
|
|
Autor: taminka dne 16. června 2008 v 10:25 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Pane Stando, vždy se najdou prudiči, kteří si budou na hluk stěžovat. Já osobně bydlím v lokalitě, kde je slyšet z diskoték od Hokejky každé slovo a jsem matkou více malých dětí a přiznám se,že někdy, když je vedro a mám otevřené okno z ložnice, brblám, protože to děti budí,ale nikdy mne nenapadlo si stěžovat- prostě je léto a lidé se chtějí bavit, tak se to prostě vydrží....ale prostě se mi nelíbí,že se program Slavností z centra města nenápadně stěhuje pryč...pokud si chce Hokejka na slavnosti udělat program, nikdo jí v tom nemůže bránit,ale nevidím žádné logické vysvětlení v tom, proč jí město dělá zadara reklamu a zahrnuje se do slavností městských- stejný názor jsem měla i na čerty,tam jsem taky nepochopila sponzorství města :o( Možná budu ukamenovaná,ale proč v tomto směru nefunguje kulturák? Však je to organizace města a vedoucí je placená za chod kultury ve městě nebo za chod tržnice? Nebo je to o tom,že kdo nic nedělá, nic nezkazí a bude chválen za kladný výsledek? |
|
|
Autor: Veseláček dne 16. června 2008 v 10:37 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
No a to si ještě vemte, že nejenom že si pan Bláha vydělá na slavnostech, ale nemá na tom žádné náklady. Vše platí (OSA, Integram, zvuk, umělce), pokud chápu slavnosti dobře, naše město. Jo to se to pak podniká... Pokud chce pan Bláha vydělávat, ať to dělá jako každý podnikatel a ne za městské peníze! S čerty to bylo to samé. Dostávají snad jiní? A pokud jde o KD, myslím, že oni by dělali rádi, ale když město preferuje spíše kulturu mimo něj.... |
|
|
Autor: Karel Doležal dne 18. června 2008 v 07:17 |
reagovat
|
|
RE: .....moc hezké... |
|
Vážení spolubčané. Vydržim hodně, eae to co zde předvádí spoluobčané veseláček s taminkou ( a další a další "podepsaní")je krásný obraz veselské povahy. Bude lepší ve Veselí nic nedělat, vdyť by na tom mohl někdo zbohatnout. Určitě vy kritikové máte doma postavené plavidlo, samohyb z kopce a nemůžete dospat až v sobotu pobavíte své spoluobčany .A na prosinec si doma připravujete masku Mikuláše, čerta a anděla. Takové kecy co tu máte miluju, ale prdel asi nezvednete, ono kritizovat doma u klávesnice je tak snadné. Co se týče Veselských slavností leta jsme s partou nadšenců dělali plavidla a že jsme si nahrabali. Vy charakteři co zde vytahujete čerty, tak to mne nadzvedlo, akci pro děti, kterou opět připravilo pár nadšenců -já na Vašem místě dám na město žádost ať ji pro příště zakážou a nepřispějou ani kačkou. Jen blb si neumí spočítat, kolik stojí jen pár drobností do balíčku od Mikuláše a že za sponzorský dar města se toho dalo pořídit a ještě zbylo. |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. června 2008 v 14:28 |
reagovat
|
|
RE: .....moc hezké... |
|
Ahoj Karle, jsem rád že tu je zase po delší době někdo, kdo se nestydí za své názory a dokáže se podepsat. Já jsem se k těm "čertům" nevyjadřoval, protože jak to s financováním ve skutečnosti bylo nevím, nicméně bych nepředpokládal, že cílem bylo vydělat. Ale některým lidem to prostě nevysvětlíš. |
|
|
Autor: Veseláček dne 18. června 2008 v 08:55 |
reagovat
|
|
RE: .....moc hezké... |
|
Vážený pane Doležale, Pokud jde o podporu organizací - neziskových, které dělají cokoli pro děti, jsem pro. Je jich tu víc a nedostávaji zdaleka tolik co již zmiňovaní. Nejde vůbec o pomluvy.. jen o skutečnosti. Děláte plavidla? Bavíte lidi? Tak ať Vám město přispěje! Bez plavidel to bude o ničem a oni si je sami těžko postaví... Proti panu Bláhovi jako osobě nic nemám, jen me a teď omluvte ten výraz, serou poměry v tomhle městě! Každý kdo tu něco dělá pro děti, nebo i pro nás spoluobčany bezplatně je na tom vlastně hůř, musí všechno zaplatit ze svého, ale podnikatelé mají dotace! Hamba městu... |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. června 2008 v 14:24 |
reagovat
|
|
RE: .....moc hezké... |
|
1. Město na plavidla v letošním roce přispívá
2. Město každoročně rozděluje organizacím pracujícm s dětmi a mládeží příspěvek, pravidla jsou daná, stačí se přihlásit a zažádat o něj.
3. Obdobně město rozděluje příspěvek na pořádání akcí i pro společenské organizace, také tady jsou pravidla dána.
Vaše vyjádření že "Každý kdo tu něco dělá pro děti, nebo i pro nás spoluobčany bezplatně je na tom vlastně hůř, musí všechno zaplatit ze svého" tudíž není pravdivé. |
|
Autor: taminka dne 18. června 2008 v 10:26 |
reagovat
|
|
RE: .....moc hezké... |
|
naprostý souhlas, lépe bych to nenapsala! |
|
Autor: taminka dne 16. června 2008 v 23:22 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
mno myslím si,že zase až tak nemáte pravdu, Kd je přeci zodpovědný za veškerou kulturu ve městě-slavnosti jsou taky z jejich "dílny" a tak si klidně čertovskou mohly udělat za KD nebo v KD a přeci slavnosti by šly taky udělat za kulturákem nebo před ním, jak tomu kdysi bývávalo. Myslím si,že např. s těmi čerty to bylo tak, že prostě Bláha chce vydělat, tak si vymyslel program a v KD je to prostě o tom- proč si dělat práci navíc, když můžeme bejt doma...tedy alespoň tak si to myslím a určo nejsem daleko od pravdy. |
|
|
Autor: Karel Doležal dne 18. června 2008 v 07:30 |
reagovat
|
|
RE: .....a o tom to je ...dokončení.. |
|
Bohužel, nikdo z Vás se za rypák nechytne, zadek nezvedne a nepude udělat něco pro pobavení sebe, dětí, kamarádů a ostatních spoluobčanů. Je lepší jen psát jak je všechno na nic a pomlouvat ostatní, to je ta SPRÁVNÁ ČESKÁ POVAHA. Přeji Vám Krásný den. PS: Pro Ty "podepsané" -jelikož ve Veselí je více Karlů Doležalů, tak jsem "ten s tou čtyřkolkou" , ať si můžete ukazovat na toho správného, Vy charakteři. |
|
Autor: Palmič dne 26. června 2008 v 17:59 |
reagovat
|
|
RE: .....a o tom to je ...dokončení.. |
|
Krásně jsi to napsal. Posílám pozdrav od moře (JIHOČESKÉHO) |
|
Autor: mifal hami dne 27. června 2008 v 12:51 |
reagovat
|
|
RE: .....a o tom to je ...dokončení.. |
|
nazáááár plavčíci!!!! |
|
Autor: taminka dne 18. června 2008 v 07:49 |
reagovat
|
|
RE: .....a o tom to je ...dokončení.. |
|
Milý Karle (ty s čtyřkolkou :o)) ) znám tě moc dobře a vím,že čertíky ty rád atd. Nikdo tu nekritizuje žádný party nadšenců, nikdo tu nekritizuje bláhovic snahy, špatně chápeš nebo čteš? Prostě si tu jen povídáme o tom,že ty letošní slavnosti stojí za prd, že pro mne jako matku malých dětí není žádný tahák a i když je vstupné zadara, nevidím v programu nic, co by mne zvedlo ze zahrady a donutilo jít na náměstí. Bohužel není to jen můj názor, doma nás zůstane víc.... a zadek na pořádání nejrůznějších akcí jsem zvedla vícekrát než ty! :o)) |
|
|
Autor: Veseláček dne 17. června 2008 v 08:41 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Hodně se pletete... Kulturní dům neni zodpovědný za veškerou kulturu ve městě... A slavnosti za KD bejvávaly otřesný. První slavnosti na náměstí byly prostě fajn a to mi nikdo nevymluví, teď už to jen upadá. Ale nehašme to jen na Kulturní dům, pokud vím , variant bylo nekolik a určitě i lepších, ale opět vybíralo město a podle toho to vypadá... |
|
Autor: taminka dne 17. června 2008 v 16:16 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Slavnosti stále pořádá Kulturní dům a vím že se nepletu. :o)) Ať jsou již na náměstí nebo jinde. Poprvné na náměstí byly slavnosti super,ale od té doby to jde prostě z kopce, místo aby se lepšily, jsou horší a stěhujou se z náměstí pomalu pryč... A za kulturu ve městě je odpovědný KD v čele s vedoucí -to se taky nepletu :o)) Kdo jiný dělá městskou kulturu? |
|
|
Autor: Jaroslav Chadt dne 17. června 2008 v 08:31 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Nerad bych, aby tato debata sklouzla do nepodložených pomluv. Přece slova "chce vydělat, tak si vymyslel program" jsou zcela legitimní. Jaký podnikatel pracuje za účelem ztráty? Osobně mám malé dítě a jsem rád za každou akci, která se pro děti ve městě koná. Čerti U Hokejky byly super a to i díky tomu, že za přípravou stála parta nadšenců, kteří vytvořili perfektní atmosféru. Rovněž vítání léta, které bylo tento týden U Hokejky bylo zase dobře připravené, teda až na počasí:-) Jsem rád za takové podnikatele, kteří se o svůj podnik perfektně starají a pro návštěvníky dokáží vytvořit příjemnou atmosféru při posezení. Když jdu na nějakou kulturní akci tak určitě závistivě nepřemýšlím, kolik jim to hodí, ale jak kvalitní bude program. |
|
|
Autor: taminka dne 17. června 2008 v 16:13 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Špatně to nejspíš chápete, nikdo tu nepomlouvá, já mám také malé děti, ale prostě se mi nelíbí, že někdo supluje město - to je vše. Já to panu Bláhovi přeju, nic proti němu nemám, fakt ne,ale to,že za něj město platí poplatky se mi prostě nelíbí no...když si chce něco soukromník udělat,tak se vším všudy i s riziky a náklady okolo,ne? |
|
Autor: Veseláček dne 17. června 2008 v 08:48 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Ale nikdo tu nechce, alespoň já ne, používat nepodložené pomluvy. Sem rád, že se tu tedy něco děje. Ale nemyslíte, že podpora ze strany města v takové míře, je minimálně zavádějicí? A výdělek, o tom přeci podnikání je... Myslím si, že je tu více lidí, kteří dokážou udělat pěknou akci, ale jak už zde padlo: "ve Veselí jsou vyvolení a pak ještě vyvolenější a pak nevyvolení" :) |
|
Autor: taminka dne 14. června 2008 v 19:01 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Trochu? to je ostuda nejostudovatější celé dopravní hřiště a prostor kolem rybníčka! |
|
Autor: ev.zenie dne 16. června 2008 v 12:48 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Dopravní hřiště je opravdu ostuda Veselí.Ani se nedivim,že poslední roky jsou chatky okolo skoro celé léto prázdné.Prostředí je fakt hrozné a hlavně děsný nepořádek.Komu ten prostor patří?TJ loko nebo město Veselí.Proč tam Veselské služby neuklidí ? |
|
Autor: letec dne 14. června 2008 v 20:18 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Možná trochu víc ale prozatím by stačilo to tam jen posekat a jestli na to město nemá tak ať to někomu pronajme třeba za symbolicou ,,jednu korunu " tak jako se před pár lety pronajímal kulturák. A co se týče pískoven snad si nědo nemyslíte že by tam někdo povolil pravidelné akce tak jako u Hokejky .... |
|
Autor: Veseláček dne 14. června 2008 v 20:36 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Je pravda, že po pár úpravách zeleně je to ideální prostor pro podobné akce.. Velmi dobrý nápad... |
|
Autor: letec dne 14. června 2008 v 20:51 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Jen kdyby si to město vzalo za své (o: pak by stačilo osadit pár laviček nějaké prolézačky a pískoviště a myslím že by bylo na dopraváku živo jak za starých časů |
|
Autor: Macek dne 14. června 2008 v 17:54 |
reagovat
|
|
RE: ..... |
|
Tak pod tohle se podepíšu a klidně by tam mohlo být i stále letní kino, na to bych moc rád zašel!!! Co se týká využití pískoven, opravdu nechápu proč už se tam nekonají diskotéky jako za starých časů, co pamatuji ze svého mládí mělo to atmosféru. Já bych to podporoval. |
|