ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: jirka dne 22. března 2016 v 15:56 |
reagovat
|
|
řadné argumenty |
|
Jaké řádné argumenty ?VŽDYT JSOU TO CELKEM JASNÁ FAKTA!! TEDA PRO NĚKOHO KDO MÁ VŠECH PĚT POHROMADĚ... |
|
Autor: Jirka T. dne 24. března 2016 v 13:19 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Ctu ve Veselsku reakce pana Hynka a musím k tomu jenom říct, že pokud má důkazy, že se ve městě děje to, co popisuje, tak má možnost /nebo spíše povinnost/ podat trestní oznámení, aby policie vše řádně prošetřila.Pokud tyto důkazy nemá tak nechť drží pusu a jde spolu se zastupitelem Machem-zhrzeným kandidátem na starostu-se zviditelňovat někam jinam. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 28. března 2016 v 08:24 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
|
|
Autor: Jarda. dne 28. března 2016 v 14:29 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Žádná fakta, ale uraženou ješitnost Macha(ČSSD) a Hynka(snad nestraníci). U Macha je to nezvolení jednoho neumětele starostou. Mach nemá o vedení obce ani páru. obdivuji jeho nesoudnost a drzost kandiiovat na funkci starosty. U p. Hynka je to pokračování ve volební kampani, ale většina veseláků pamatuje na jeho panování na radnici, jeho aroganci a cenzuru. |
|
Autor: Jirka T. dne 28. března 2016 v 09:05 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Opakuji:Pokud má pan Hynek a pan Mach důkazy o tom, že město porušilo jakýkoli zákon, nebo mají podezření na nějaký trestný čin/zneužití pravomoci úřední osoby,nebo při správě cizího majetku/ mohou,nebo spíše musí podat trestní oznámení a policie celouvěc prošetří-stejně jako se to dělo v připadě exprimátora v ČB.Zeptejme se i jinak:Proč není pořád starostou pan Hynek? A proč je stále starostou v Soběslavi pan Bláha?Proč asi? |
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 28. března 2016 v 17:25 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Klidně opakujte - ale proč tedy neřeknete jasně, co je v článku nepravda, drzost, uražená ješitnost, nesoudnost a bůhví co ještě? Že by došly pro změnu argumenty a důkazy zase Vám? |
|
Autor: Jirka T. dne 29. března 2016 v 19:08 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Já nikoho bez důkazů neobviňuju, ale vám zřejmě stačí k závěrům nějaký článek někde někým napsaný.A dál se k tomu už nebudu vyjadřovat, pouze jsem napsal svůj názor na celou věc. |
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 30. března 2016 v 15:37 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Vaše vyhýbavá odpověď se dá interpretovat pouze tak, že prostě přece nemůžete přiznat, že článek je pravdivý. Navíc jste zřejmě hluchý a slepý k tomu, co se kolem vás děje. Na všechno nejsou třeba důkazy, ty potřebuje možná soud, jinak stačí se dívat kolem sebe... |
|
Autor: vlasta dne 31. března 2016 v 08:29 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Rozumím správně vašemu argumentu: "na všechno nejsou třeba důkazy" tak, že k obviňování lidí nepotřebujete důkazy? |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 31. března 2016 v 15:45 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
NE, nerozumíte tomu správně. |
|
|
Autor: Jirka T. dne 30. března 2016 v 19:40 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Tak dobrá-v článku se porovnává neporovnatelné-šatny v ČK stály 16mil.-co v nich za ty peníze je?Co se plánuje za oněch 56 mil? Porovnáváte neporovnatelné.Pokud jste si přečetli verze zadávacího řízení, tak se jedná pouze o upřesňující informace týkající se výměr jednotlivých stavebních prvků,nebo že požadují sloup na vlajky nějakého typu a výšky-to jsou informace bez kterých se nabídková cena jaksi neobejde.Jediné co město zanedbalo, tak je to,že dostatečně přesně nezadalo zadávací podmínky a muselo je i na dotaz firem upřesňovat/např. firmě INTENCO/.Za další by mne zajímalo,jaké má server veselskádrbna.cz odborníky na veřejné zakázky,Za další: pokud budete za ubytování vybírat pouze za prokazatelné náklady-tak rozhodně negenerujete zisk-to dotační podmínky neporušujete-Neziskové organizace berou také různé dotace a klienti přispívají na jejich chod a také neporušují dotační podmínky.Závěrem jen,že opravdu každý kdo má všech pět pohromadě ví, že svět není jen černý nebo bílý ... |
|
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 2. dubna 2016 v 16:50 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Podle mého názoru ovšem problém není v tom, jaké mají šatny v ČK, ale v tom, zda Veselí potřebuje další megalomanskou stavbu (dodnes není dostatečné smysluplné využití pro kulturák, jeho provoz je drahý, navíc se k tomu bezmyšlenkovitě kupuje nazpět budova bývalého kina, také aniž by pro ni bylo jasné využití...) a k tomu všemu další obrovská víceúčelová budova ve sportovním areálu za cenu, o jejíž přiměřenosti se dá hodně pochybovat, a je tak vysoká, že se bude muset městský rozpočet zadlužit! Je to nutné? Zdá se, že pohledu jistých skupin ovládajících město ano - je to totiž opět příležitost odklonit peníze z městského rozpočtu do vlastních kapes. |
|
|
Autor: VNL dne 3. dubna 2016 v 12:38 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Měl bych pouze komentář k tomu zadlužení rozpočtu města . Rozpočet města je díky legislativě o rozpočtových pravidlech téměř pravidelně zatížen dluhem. Například v roce 2014 byl u III. rozpočtové změny schodek rozpočtu města cca 60 mil. korun, ale na konci roku byla skutečnost + 5 mil a výkaz zisku a ztrát (což je trochu vypovídající ekonomický ukazatel) byl na tom ještě lépe. Rozpočet města, jako takový, je z hlediska ekonomického ne příliš vhodný ukazatel. Souhlasím, že letos na konci roku nejspíš čerpání rozpočtu v kladných číslech nebude, ale jelikož má město na účtech cca 50, nebo 60 mil. naspořeno z předešlých let, město zadluženo nebude. To považuji za vhodné zmínit pro objektivitu. |
|
|
Autor: Jarda. dne 3. dubna 2016 v 06:41 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Nevidím na dostavbě zázemí ZS nějakou megalománii. Poznal jsem všechny ZS v jihočeském kraji a poměrně dost dalších v támci ČR a připadá mě to jako standart pro ZS v obcích naší velikosti. To si nějaký všeználek pusti úst na špacír na veselském bulváru. |
|
Autor: Jiří dne 4. dubna 2016 v 14:57 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Ano, je to rozsáhlá stavba, ale také v ní nevidím žádnou megalománii. Navíc byla dnešní podoba projektu připravována již od roku 2007!!! Tak proč své připomínky nikdo neuplatňoval v zárodku, tedy v době, kdy se rozhodovalo o podobě nového zázemí a proč se toto řeší až v době, kdy je vyhlášeno výběrové řízení? Je to pouze populismus a snaha se zviditelnit. Rozsah projektu dle mého názoru odpovídá potřebám areálu a také tomu, že se do něj roky neinvestovalo. |
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 3. dubna 2016 v 09:49 |
reagovat
|
|
RE: řadné argumenty |
|
Mějte si svůj názor, já si také budu mít ten svůj, ale prosím neurážejte ty, co s vámi nesouhlasí! Třeba ten svůj názor mají také něčím podložený jako vy. Ale co vlastně tady chtít po místní diskuzi - rozhodně máte pravdu v tom, že obvykle je opravdu jen na úrovni bulváru.Škoda. |
|
Autor: Radek dne 22. března 2016 v 18:48 |
reagovat
|
|
Veselskadrbna |
|
Tak to tedy jsme zvědaví vážená paní! Jen tak dál pane Hynku.Vůbec nechápu jaký hnus a špína ! Držím palce. |
|