ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Andula dne 22. března 2016 v 10:23 |
reagovat
|
|
web Veselská drba |
|
Od webu pana Hynka "Veselská drbna" jsem čekala trochu zábavy, špetku toho opozičního popíchnutí radnice...bohužel toto je dle mého názoru hnus, špína, bahno...proč, pane Hynku, proč?? urážení a napadání bez řádných argumentů...i přes Vaše značně zraněné ego byste měl jednat trochu korektněji, na toto opravdu nikdo není zvědavý... |
|
Autor: Anča dne 1. listopadu 2016 v 17:15 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Tak nějak se zdá, že "Veselské drbně" či spíše žumpě vyschnul inkoust.V červnu se holedbali, že po prázdninách budou v psaní úderničit, ale kdeže loňské sněhy jsou. Žádná škoda. |
|
Autor: Anča dne 13. listopadu 2016 v 18:36 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Tak drbani kde jste? Člověk se ani nepobaví když nepíšete.Ne, že byste psali zábavně, ale jak jste tupí stojí za zamání. |
|
Autor: Luba N. dne 25. května 2016 v 19:16 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
|
|
Autor: Jirka T. dne 26. května 2016 v 19:47 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
web si nehraje na novinařinu,ale chce pouze jednoduše sehnat voliče.Svými články působí na lidi s nižším IQ. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 27. května 2016 v 06:33 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
No, to máte jistě pravdu. Například jen člověk s neuvěřitelně vysokým IQ asi může pochopit, proč město kupuje kino, které již jednou prodalo i když neví co s ním a zbaví se při tom strategického pozemku vedle ZŠ. Prosím tedy někoho, kdo takovýmto IQ disponuje, aby to vysvětlil :-). |
|
|
Autor: Jirka T. dne 27. května 2016 v 20:12 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Řekněte mi prosím, proč je pozemek za Zš více "strategičtější" než ten u hlavní silnice? Za druhé:chyba byla již v tom, že ho vůbec prodalo-ještě nerozumím tomu, že město Veselí nedokázalo vykoupit pozemek pod kotelnou, ale paní Filípková ano.Nejspíš měla lepší vyjednávací schopnosti než zástupci města..Pak jsem četl ještě článek-Tajemný hrad v Karpatech na onom webu a musím říci, že pisatel by se výborně hodil do týmu deníku Blesk. Takých smyšlenek , domněnek a konspiračních teorií v jednom článku se jen tak nevidí.Ještě malá drobnost k článku-pokud si pamatuji , tak LiDL nabízel za kino a pozeemky 5 mil. Potom nechápu, proč ho p.Filípková prodala sotva za polovic městu... |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 08:26 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Už léta se hovoří o tom, že 2. ZŠ chybí pořádná tělocvična. A právě pro výstavbu tohoto zařízení se alespoň v časech kdy jsem sedíval v zastupitelstvu a kdy se kino prodávalo počítalo s oním pozemkem, kde jsou stavebniny. Koupí kina paní Filípkovou a přestěhováním stavebnin by se pozemek uvolnil a stavbě by (po sehnání peněz) nic nebránilo. Proto jsem je nazval strategickým. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 08:44 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
A vy přesně víte, proč k prodeji Lidlu nedošlo? A odkud to víte? Třeba se nedohodli z jiných důvodů nebo Lidl odstoupil sám. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 07:33 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Kouzlo celé "operace" bylo v její finanční stránce. Odkupem kina přilehlých pozemků a zpětným prodejem městu p. Filípková svou investici významně zhodnotila. Nic víc nic míň. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 28. května 2016 v 08:51 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Pro upřesnění - p. Filípková odkoupila kino včetně okolních pozemků, cenu a rozsah pozemků lze dohledat v materiálech města, které jsou veřejně přístupné. Potom část pozemků samostatně bez budovy kina prodala soukromé osobě, rozsah a komu lze dohledat ve veřejně přístupném katastru nemovitostí, cenu samozřejmě ne. Nyní městu prodává samostatně budovu kina jenom včetně pozemku pod ním, cenu lze dohledat v materiálech města. Potom stačí tyto informace porovnat. Tedy žádná snůška drbů a dezinformací. |
|
|
Autor: Anna dne 30. května 2016 v 09:18 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
To jste to moc neupřesnila - spíš jste to jako pravá drbna popletla, p. Filípková žádnou část pozemku neprodala soukromé osobě (ani by to nešlo, protože město mělo pětileté předkupní právo) ba naopat vykoupila pozemek pod bývalou kotelnou, který byl soukromé osoby a né města a přikoupila dalších 500 m - bývalý kovošrot a a s těmito všemi pozemky kino smněnila za pozemek u školy + doplatek, takže si nejprve ty informace, které jsou dohledatelné zjistěte a ověřte a pak něco pište, stačí se podívat do nahlížení do katastr nemovitostí
|
|
|
Autor: letec dne 1. června 2016 v 18:06 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Docela by mě zajímalo, jestli si někdo ze zastupitelů, kteří zvedli ruku pro zpětný odkup kina, tento objekt prohlédl. A pokud ano pochybuji o jejich zdravém rozumu, neboť když město kino prodávalo, jednalo se o provozuschopnou budovu a tou už zcela jistě není. Bohužel noví majitelé ve snaze ušetřit kino několik let nevytápěli a navíc ani nevypustili topení a tak došlo v celém objektu k roztrhání všech litinových radiátorů vlivem působení mrazu. Tak že, budova je nyní uvnitř vlhká a místy i plesnivá a navíc bez možnosti ji vytápět, nebo alespoň temperovat. |
|
Autor: Evžen dne 1. června 2016 v 21:18 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Máte pravdu a jet toho víc. Vnitřní zdivo a mnohdy i to nosné, má dlouhé praskliny široké i několik cm. Město koupilo objekt v mnohem horším stavu než jej prodávalo. Obávám se, že i díky zásahům (vybourané zdi v hale atd.) je objekt spíše na zbourání.... |
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 30. května 2016 v 16:22 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Ale no tak... v první řadě si informace ověřte znovu Vy, zjevně máte problém s jejich interpretací. Já si za nimi stojím. A když vám zbude trochu času, doučte se pravopis. Když jako pravá veselská anti-drbna poučujete ostatní, je trapné dělat pravopisné chyby... tedy jestli je vůbec ve svém příspěvku najdete. |
|
Autor: Anna dne 30. května 2016 v 17:39 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
A já si za nimi také stojím, za pravopis se omlouvám, ale trapnější je lidi dezinformovat. Můžete konkrétně napsat jaké soukromé osobě byly pozemky prodány, když to tak dobře víte. Děkuji |
|
Autor: Takyveselskadrbna dne 1. června 2016 v 16:17 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Jistě pochopíte, že na nějaké diskuzi jména konkrétních osob uvádět nebudu, jednak by třeba dotyčný nebyl rád a jednak by mě za to někdo určitě zase napadl...Ovšem, jak jsem uvedla, kdo má zájem, jméno si může každý podle č. pozemku vyhledat v katastru nemovitostí. Je to jednoduché. |
|
Autor: Honza dne 27. května 2016 v 10:02 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Tak bohužel takové IQ nemám a tak to také nepobírám. Možná vycházím z neúplných informací jednání, dle závěru jednání 20.4.2016 a vyjádření pana starosty ( viz veřejný zápis podepsaný dvěma ověřovateli), je příští termín dalšího jednání 20.4.2016. Tak možná tajné zasedání :-). |
|
Autor: Vašek dne 27. května 2016 v 12:07 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
V původním zápise byla chyba. nyní by již měl být opravena. |
|
Autor: Kamil dne 25. května 2016 v 20:04 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
K mému údivu jsou doposud všechny příspěvky v tomto bulváru nepodepsané. Bojí se snad přispěvateléříci svoje jméno?Tato anonymita ještě více zhoršuje přijímání již tak zcela nevěrodných článků veřejností. Kdo je autorem jedovatých plků mnozí "čtenáři" vědí, tak proč se skrývat. |
|
Autor: zdenek dne 5. dubna 2016 v 22:45 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Máte pravdu.samej blábol. |
|
Autor: Karel Lexa dne 12. května 2016 v 07:36 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Nějak se přestalo diskutovat o Hynkově drbně. Už je z toho každej otrávenej a nebo nechce pravdivé informace slyšet? :-))) |
|
Autor: Jirka T. dne 12. května 2016 v 19:06 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
pravdivé informace nebo "pravdivé" informace? |
|
Autor: Valda dne 15. května 2016 v 19:24 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Pravým názvem lži a intriky. Přečetl jsem si článek "když hlupáci vládnou" a i když se snižováním poplatků za parkovací místa nesouhlasím, tak tvrzení v článku, že radní přivedli rozpočet města během roku na dno, a tímto shánějí peníze do rozpočtu, je směšné. Výsledek hospodaření za rok 2015 byl + 6 mil. a i teď má město na účtech bratru 60 mil a čerpání rozpočtu je v kladných číslech. Na dno přivedl rozpočet města právě pan Hynek za jeho vlády - viz odkaz http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/553271-veseli-nad-luznici?rok=2002#rok a rozkliknout si "podrobnosti". Léta 2003, 2004 a 2005 jsou vizitkou jeho vlády a po něm byla potopa!!!! Že se nestydí na toto téma vůbec něco říkat. |
|
Autor: koukal dne 4. června 2016 v 21:20 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
zajímavá je zejména výdajová položka socíální věci a po rozkliknutí sociální poradenství - od roku 2002-2006 - když se porovná s jinými lety ... |
|
Autor: Anča dne 5. června 2016 v 07:16 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Velice zajímavé čtení. V ostatních letech výdaje max. kolem 10 mil., ale i podstatně méně. Ve zmíněných letech za posledního mandátu p. Hynka nesrovnatelně i více než 50 mil. bylo vydáno na sociální poradenství. Kdopak asi radil a co poradil tehdejší sestavě vedení radnice? A zejména kdo z toho měl do vlastní kapsy. Neměl by se tím zaobírat kontrolní výbor současného zastupitelstva? Neměla by o tom také napsat "Veselská drbna" když do ní píší i tehdejší veselští mocní? |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 08:21 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
koukal, Anča: no, stačilo se myslím podívat na to, co je v čerpání rozpočtů tady: http://www.veseli.cz/cerpani-rozpoctu-mesta-veseli-nad-luznici/d-130361/p1=30763 . Ty částky se téměř shodují s výdaji na investice do výstavby domova důchodců, takže "záhada" je podle mne hned vyřešena, Proč je to ovšem na tom webu http://www.rozpocetobce.cz začleněno do kapitoly Sociální poradenství netuším, to je prostě nějaká blbost. |
|
Autor: Anča dne 5. června 2016 v 10:55 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Tak je to vyřízené, všichni jsou blbí včetně oficiálního webu, jen pan exzastupitel vše ozřejmil a je ten nejchytřejší. Na web www.obce.cz se velmi často odvolává i bývalý starosta Hynek a nehovoří o tom že web nemá pravdu, či je cinknuty. Údaje jsou do webu snad vkládány z dat poskytnutých jednotlivými radnicemi, nebo si je kdosi cucá z prstu? |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. června 2016 v 16:43 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Ach jo, Kde jsem napsal, že jsou všichni blbí? Jen prostě za vším nevidím korupci, rozkrádání a spiknutí, takže jsem nabídl možnost, jak si zdánlivě nesmyslné částky na Sociální poradenství vysvětlit. Vezměte si rok např. 2005. Zde http://www.rozpocetobce.cz/seznam-obci/553271-veseli-nad-luznici/vydaje/socialni-veci/2005 je na sociální poradenství částka 60 621 120 Kč. Z toho provoz 3 211 120 Kč a investice 57 410 000 Kč. Na webu města zde: http://www.veseli.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.ashx?id_org=18068&id_dokumenty=211454 je v kapitole výstavba, investice částka 57 139 000 Kč. Je to náhoda či ne, že jsou ty částky skoro stejné? V té době jsem v zastupitelstvu nebyl, jen si prostě myslím, že to náhoda není. Jen se prostě ta částka jedno nazývá Sociální poradenství (neptejte se mne proč, to je otázka na autory toho webu) a jedno Výstavba, investice, domov důchodců. Jen tak mimochodem, nikde jinde na té stránce tak vysokou částku v roce 2005 nenajdete. Mě to prostě připadá logické. |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. května 2016 v 09:00 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Máte to nějaké popletené, potopa (respektive povodeň) nebyla potom, ale předtím, v roce 2002. Jednalo se o největší přírodní katastrofu, která kdy postihla naše město. A škody se z něčeho hradit musely, zdaleka ne vše zaplatily pojistky a dotace. |
|
Autor: Jana Z. dne 17. května 2016 v 18:15 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Pane Kaislere myslela jsem, že alespoň trochu rozumíte nadsázce, ale bohužel jsem se mýlila.Tady nešlo o potopu vodní, ale o potopu mravní.Tak trochu postudujte a zatím se mějte. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. května 2016 v 05:43 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
No, blbnu už hodně, ale abych nepochopil smysl textu, tak tolik snad ještě ne. Samozřejmě je mi jasné že pan(í) Valda neměl na mysli povodeň jako takovou. Já se jen snažil (a možná jste to zas nepobrala vy) naznačit, že ty schodky v letech 2003 až 2005 mohly být také způsobeny nápravou škod po té povodni skutečné a v tom případě na nich nevidím nic špatného. A jak správně píší na těch stránkách: Pozor, schodek neznamená, že obec hospodaří špatně a přebytek, že hospodaří dobře ... |
|
Autor: Jarča dne 22. března 2016 v 15:06 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Mohla byste prosím sdělit co konkrétně je špína, hnus a bahno? Pro nás jsou to celkem zajímavá zjištění. Nebo že by potrefená husa?? Např. z rady?? |
|
Autor: Vlasta dne 19. června 2016 v 06:51 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Pomalu příbývají příspěvky, či spíše hloupé plky na "veselské drbně" a až na jeden pochvalný, kde je podepsán p. Hynek chybí u všech podpis autora. Jedná se tedy o anonym i když o mnoha autorech má pozorný čtenář dávno jasno. Mnohé vypocené zrůdnosti jsou vhodné na žalobu. Nikdo se však s takovými anonymnímy žvásty nechce špinit. Ale veřejně rozebírat rodinné vztahy může jen "blbec" a je to na přesdržku. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 21. června 2016 v 08:06 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Konkrétně prosím. Co konkrétně je vypocená zrůdnost a nepravda? Co je na žalobu? |
|
Autor: Jana Fricova dne 20. června 2016 v 12:28 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Články na drbně mne popravdě příliš nezajímají,ale jsem v šoku z toho, že někomu vadí informace o tom kdo je s kým v příbuzenském vztahu. To jsou snad věci o kterých se veřejně nemluví ? |
|
Autor: Jarda dne 20. června 2016 v 13:36 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Já si naopak myslím, že ty věci o příbuzenských vztazích jsou jediná opravdová fakta na stránkách drbny :-D. Samozřejmě si musíme odmyslet podtext a nádech toho, že autor přinesl objev tisíciletí a odhalil komplot jako prase :-). |
|
Autor: Pavla Z. dne 24. května 2016 v 18:14 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
VD je dílo některých nesoudných veseláků kteří buď museli opustit post na radnici, nebo těch, kteří se v posledních volbách na radnici nedostali.Zvěrstva radnice pod vedením ODS si všichni veVeselí dobře pamatují a nepřejí si opětovný nastup provařených zastupitelů z tohoto období. Další, kterým se v posledních volbách nepodařilo obsadit radnici, obviňují současné zastupitele z realizace jejich vlastního programu. Tyto jejich článečky jsou čtením jen pro lidi nemající vlastní hlavu a vlastní úsudek. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. května 2016 v 17:58 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
Jo tak oni "všichni veVeselí dobře pamatují "? Vždycky když čtu podobné vyjádření, že někdo mluví za všechny, vzpomenu si na dopis 99 pragováků, ti také mluvili za "všechny". Takže pro mne podobná vyjádření mají i stejnou cenu - žádnou. |
|
Autor: takyveselskadrbna dne 25. května 2016 v 16:54 |
reagovat
|
|
RE: web Veselská drba |
|
A co zvěrstva současné radnice? Když se někomu prostě jen nelíbí a nesouhlasí s nimi, tak nemá vlastní hlavu a úsudek? To už nám bude zase diktováno i to, co si máme myslet? |
|