ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 99 |
Diskuse na téma:
Připomínky k serveru veselsko.cz |
připomínky a nápady k provozu regionálního informačního serveru www.veselsko.cz |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Vašek H. dne 3. června 2015 v 10:07 |
reagovat
|
|
Že by ve Veselí byla také kavárna. |
|
Sotva se na stránkách Veselska oběvil přříspěvek o návštěvě p. Prezidenta, ve středu již byl smazán. To pařát pražské kavárny dosáhne až k nám, kde byl p. prezident nadšeně aplaodován? Nebo u nás máme tolik pravdoláskařů a havloidů, že zařídili stažení příspěvku. Zdá se, že po tibetské vlajce se snáží kalit vodu tto pochybné skupiny. Asi je mrzí, že na náměstí v pondělí odpoledne nebyla žádná červená karta z velvyslanectví USA. Styďte se bando. |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 3. června 2015 v 15:18 |
reagovat
|
|
RE: Že by ve Veselí byla také kavárna. |
|
Ano, je to jasné - za všechno může kavárna či přímo USA :-). Proč ale hledat spiknutí tam kde zřejmě žádné není? Já teda nejsem správcem tohoto webu serveru, ale odvážím se tipnout si, že to je takto.
Článek o návštěvě pana prezidenta nebyl v části s autorskými články tohoto webu, ale byl v části, kde jsou linkovány články z jiných webů, v tomto případě z webu Parlamentní listy. Jelikož obdobně rychle před časem "zmizel" i článek s rozhovorem s panem starostou ze stejného webu, tipuji, že tento server nabízí odkazy pro linkování jen po omezenou (krátkou) dobu, kratší než jiné weby, jejichž odkazy tu vydrží déle. A jelikož toto linkování zajišťuje automat nikoliv lidská bytost, tak po takto definovaném čase odkaz prostě zmizí.
Mám-li pravdu (to asi potvrdí Jarda) stává se rázem ze spiknutí obyčejná technická záležitost. |
|
|
Autor: Jaroslav Chadt dne 3. června 2015 v 17:58 |
reagovat
|
|
RE: Že by ve Veselí byla také kavárna. |
|
Stando, je to presne tak jak pises. Nedavno jsem pridal linkovami clanku z parlamentnich listu a oproti jinym serverum tam je doba zobrazeni dost kratka. Mozna by to chtelo udelat nejaky pamatovatko, aby se tu nemusely rozvijet konspiracni teorie :-) |
|
Autor: Petr S. dne 31. května 2014 v 18:24 |
reagovat
|
|
Cyba v registru lékařů. |
|
Již druhý rok užívá paní doktorka Lesová zasloužený důchod, ale v seznamu lékařů je vedena pořád. Bylo by dobre záznamy aktualizovat. |
|
Autor: Jaroslav Chadt dne 1. června 2014 v 19:36 |
reagovat
|
|
RE: Cyba v registru lékařů. |
|
Děkuji za upozornění, záznam byl opraven. |
|
Autor: Karel Studený dne 2. července 2011 v 12:06 |
reagovat
|
|
hlášení rozhlasu |
|
bylo by fajn kdyby se zde dalo najít hlášení rozhlasu ne všude je slyšet, na ofic .stránce města je poslední z června. díky |
|
Autor: Jaroslav Chadt dne 3. července 2011 v 10:45 |
reagovat
|
|
RE: hlášení rozhlasu |
|
Bohužel tady je třeba asi apelovat na město proč nejsou hlášení na stránkách veseli.cz úplná. Z toho důvodu není ani žádná možnost jak se k úplným hlášením dostat oficiální cestou a publikovat je na našich stránkách.
|
|
Autor: Občan dne 13. října 2010 v 18:40 |
reagovat
|
|
Cenzura? |
|
Cenzore, kampak zmizela diskuse k článku Volební program - sdružení nestraníků č. 5???? Názory diskutujících byly někomu nepohodlné , tak se to prostě smázlo? Není se co divit, ostatně, není to prvně, co se tady různé (zřejmě nepohodné) příspěvky mažou a mění se pořadí článků v sekci aktualit, že ano... |
|
Autor: Jaroslav Chadt dne 13. října 2010 v 19:08 |
reagovat
|
|
RE: Cenzura? |
|
Diskuse k článku "Volební program - Sdružení nestraníků - č. 5" byla odstraněna autorem článku - sdružením nestraníků. Na vysvětlenou - redakční systém serveru veselsko.cz funguje tak, že si autor může editovat všechny své zveřejněné články, tedy i nastavení diskusí. A proč to autor článku udělal? Zkuste se zeptat přímo na jejich webu: http://www.facebook.com/nestranici.veseli
|
|
|
Autor: Marie Hadravová dne 9. července 2010 v 14:54 |
reagovat
|
|
Aktuálnost |
|
Dobrý den, Váš server se mi líbí, každý má možnost se vyjádřit, i když mi občas vadí anonymita a vulgárnost ve vyjadřování. Tady je prostor pro všemožné diskuze, které zpravodaj Veselsko v takovém rozsahu nemůže umožnit. Jen bych se přimlouvala za větší aktuálnost - příspěvky z roku 2006 už nepovažuji za zajímavé. Všem, kteří přispívají do diskusního fóra, přeji více odvahy. Na svůj vlastní názor má přeci každý právo a neměl by se za něj stydět. Každý má přeci právo se i mýlit - pokud příspěvek nikoho neuráží, je lepší, když se autor neskrývá. Pokud se pod něco podepisuji, je třeba svá slova i více vážit. A hlavně se nebát. |
|
|
Autor: Zdenka K. dne 7. února 2016 v 10:20 |
reagovat
|
|
RE: Aktuálnost |
|
Pro pí. Hadravovou. Píšete hezky, jenom se je dobré se podívat trochu nazpět do doby kdy jste ovládala Veselsko tištěné. Samé a přispěvatelem nekonzultované zásahy, které měnily podstatu příspěvku. Dávání neadekvátního prostoru příspěvkům "kostela". Na rozdíl od vás vaše následovkyně otiskuje příspěvek tak jak byl podán čily bez cenzůry. |
|
Autor: Petra Žahourová dne 8. února 2016 v 08:39 |
reagovat
|
|
RE: Aktuálnost |
|
Dobrý den, musím se Marie zastat. Každý článek před otisknutím procházel a prochází redakční radou a jestli vám jde o cenzuru vězte, že Marie byla poslední, kdo rozhodl, co v časopise bude nebo naopak nebude. Na to tam byl jiný formát. Naštěstí, teď už je v důchodu, a tak v redakční radě nestraší. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 16. září 2008 v 15:57 |
reagovat
|
|
Webkamera |
|
Teda, doufám, že se mi nebudete moc smát, až mě na tý webkameře někdy uvidíte, jak jdu domu z Áčka tak trochu veselejší :-)) |
|
Autor: petra dne 16. října 2008 v 22:42 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Pane Kaislere, prosím vás, ta kamera je nainstalována podle požadavků města? nebo jen tak z nějaké jakési iniciativy VTR? Mně už totiž ty kamery celkem vadí, už se rozhlížím i na veřejných záchodcích či na záchodech v obchoďácích, zda někde v rohu není "oko" Přijde mi,že jsme poslední dobou sledovaní už nějak moc |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. října 2008 v 13:18 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
S kamerou na Malém náměstí nemá město nic společného. |
|
Autor: MAX dne 17. října 2008 v 09:27 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Prostudujte si zákon. Na místech která uvádíte není možné instalovat kamery. Co se týče kamerového systému, město je označeno podle zákona a je tedy možné instalovat zde kamery. Naopak je velká ostuda, že nemáme kameru na hlavním náměstí, nejde o sledování osob, ale mně například potěší pokudj sem delší dobu v zahraničí že se alespoň malinko podívám domů. VTR CHVÁLÍM!!!!! a doufám ve víc takových aktivit. Petro nic proti Vám, ale mám dojem že Vám nic nového nevoní!!! a jste proti všemu. |
|
Autor: petra dne 24. října 2008 v 12:22 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Jsem jen proti Lídlu a kamerám, myslíte,že tím je člověk automaticky proti všemu? :o( |
|
Autor: Občan dne 24. října 2008 v 18:35 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Ano napište co Vám na té kameře vadí? co kdyby jste tam měla auto a někdo vám ho naboural, byla by jste za záznam ráda né - pokud se nahrává? Tak je to se všemi kamerami ve městě! |
|
Autor: petra dne 27. října 2008 v 15:39 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
já nedokážu říct co konkrétně mi na kamerách vadí, asi nejspíš ten pocit, že jsme neustále sledování...no snad jsem toho tolik neřekla :o)) |
|
Autor: Já dne 24. října 2008 v 12:47 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Co vám vadí na kameře na Malém Náměstí??? |
|
Autor: JAJA dne 17. října 2008 v 10:07 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Souhlasím s Vaším příspěvkem. Kamery by naše město potřebovalo, určitě víc než diskutovaný LIDL. Chválím iniciativu VTR. Domnívám se, že každý podnikatel na Malém náměstí přivítal pohled na svůj obchod, zejména v nočních hodinách. Vandalismus a krádeže dorazily i do našeho města zejména v zimním období po 17 hodině, kdy se ulice vylidní a nastává široký prostor pro reje zejména mladistvých, ale nejen mladistvých.
|
|
Autor: Karel Horváth dne 19. září 2008 v 15:15 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Stando?Já se ti smát určitě nebudu i já občas chodím veselejší:)) |
|
Autor: Režisér :) dne 17. září 2008 v 14:54 |
reagovat
|
|
RE: Webkamera |
|
Nééé nebudem :) |
|
Autor: ev.zenie dne 14. srpna 2008 v 13:47 |
reagovat
|
|
TS Žába |
|
Dnes v dopoledních hodinách odjeli další Žáby /12-14 let/ na Mistrovství světa a světový pohár do Osla.Holkám držím palce a děkuji Lucce Zemanový,Ivetě Zasadilový,Lucce Pourový,Gábině Zasadilový a Olině Švehlový za to že se budou o holky starat a vzali si tuto zodpovědnost.Určitě nebude jednoduchý navázat na ohromný úspěch hlavní kategorie.Ale už jen ten fakt,že se holky na mistrovství dostali je výhra.Pani Heřmanová tehdy měla v roce 1997 výborný nápad a Žábu založila.A mě /rodičovi/ je jedno co se uvnitř organizace děje.Hlavně,že holky mají činnost,která má výsledky. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. srpna 2008 v 17:16 |
reagovat
|
|
RE: TS Žába |
|
Tak jsem zaslechl, že další obrovský úspěch Žáby je na světě, údajně druhé místo !!! Můžete to někdo potvrdit? |
|
Autor: evzenie dne 18. srpna 2008 v 18:11 |
reagovat
|
|
RE: TS Žába |
|
Děvčata získala druhé místo a dnes 18.4.2008 přiletí do Prahy v 19.30.Přijd´te je přivítat na náměstí. |
|
Autor: GGG dne 14. srpna 2008 v 15:20 |
reagovat
|
|
RE: TS Žába |
|
Lucka je Paurová lol |
|
Autor: evzenie dne 14. srpna 2008 v 22:58 |
reagovat
|
|
RE: TS Žába |
|
Lucce se omlouvám |
|
Autor: autor dne 13. srpna 2008 v 09:59 |
reagovat
|
|
žába |
|
Gratuluji všem členkám Žáby za obrovský úspěch...článek s fotografiemi o jejich umístění je super, jen by to ještě chtělo konkrétní jména všech finalistek...kdysi dávno jsem do Žáby taky chodila, takže by mě zajímalo kdo z holek tam vydržel a zasloužil se o takový úspěch... :-) |
|
Autor: Šárka Zasadilová dne 19. srpna 2008 v 00:04 |
reagovat
|
|
RE: žába |
|
S choreografií Markéty Heřmanové odjela hlavní kategorie do NY v tomto složení: Míša Paurová, Štěpánka Macurová, Markéta Nováková, Pavla Princová, Nicole Šašmová, Bára Virágová, Kristýna Zasadilová, Tereza Zemanová, Lucka Paurová, Edita Benešová,Petra Nedbálková, Dana Skůpová, Ivonka Kočerová, Katka Malechová, Petra Pavlišová, Pavla Bucková, Míša Mašková. V Poreči postup do další soutěže vybojovala celá skupina včetně Markéty Heřmanové, Katky Markové a Věry Suchodolové. |
|
Autor: autor dne 21. srpna 2008 v 12:52 |
reagovat
|
|
RE: žába |
|
Díky za odpověď :-) |
|
Autor: Veselačka dne 22. července 2008 v 12:59 |
reagovat
|
|
Žába |
|
Chybí mi zde zmínka o tom jak dopadly Žáby v New Yorku, zaslechla jsem cosi, že skončily na druhém místě. Není to úspěch? Nezasloužily by si alespoň zmínku? |
|
Autor: Markéta dne 22. července 2008 v 15:00 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Vážená Veselačko, za úspěch to může považovat jen ten, kde nezná pozadí celé záležitosti a podivné poměry, které v Žábě panovaly a dosud panují... |
|
|
Autor: Žába dne 25. července 2008 v 14:54 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Markéto, nevím jaké "poměry v TS Žába panovaly a panují...", ale jedno vím určitě. TS Žába má dveře otevřené pro zájemce bez vstupních talentových zkoušek, jen tak s chutí tančit. Ty které stanuly na příčkách nejvyšších se k tomuto úspěchu vypracovaly vlatní pílí a dřinou. K těmto úspěchům je přivedly neprofesionální trenérky. Každou hodinu výuky s profesionálním tanečníkem si děvčata musí zaplatit,kostýmy,startovné,dopravu na závody. Řada těchto děvčat již dnes trénuje dobrovolně a zadarmo vlastní skupiny a začínají od těch nejmenších a o tom to je. První místo v Chorvatsku a zlato v New Yorku úspěchem bezesporu je. Určitě než spekulovat o pozadí celé záležitosti a poměrech v TS Žába ( špína se rozhazuje snadno a né každý je ochoten přiložit ruku k dílu) patří poděkovat všem těm kteří finančně přispěli a umožnili děvčatům vycestovat na tak vrcholné soutěže. A především poděkovat paní Zasadilové a Zemanové, které se na odjezdu organizačně podílely a děvčata do USA doprovázely. |
|
|
Autor: Šárka Zasadilová dne 30. července 2008 v 22:05 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Milá Žábo, souhlasím se vším ve Vašem článku až na jednu věc. Velký dík patří též paní Zlatě Kleinové, která se významnou měrou podílela na přípravě a realizaci výpravy do NY. Jelikož bylo na zajištění celé akce skutečně asi jen 5 týdnů, měly jsme ve třech co dělat, abychom vše zvládly. Stal se z nás dobrý tým a jsem ráda, že jsem poznala tak skvělé lidi, jako je Zlata a Lucka. |
|
Autor: Markéta dne 25. července 2008 v 19:01 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Jen tak mimochodem, Váš příspěvek mi silně připomíná jeden z mnoha oslavných a propagandistických článků, které o TS Žába vycházejí v "papírovém" Veselsku. |
|
Autor: Markéta dne 25. července 2008 v 18:56 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Žábo, téměř jsem uronila slzu nad Vaším dojemným popisem idylických poměrů, které v TS Žába panují, ale o kterých, jak píšete v úvodu, nic nevíte. Já tedy na rozdíl od Vás ano, i tu ruku jsem k dílu přiložila a ne zrovna málo. Myslím, že všem, kteří o tom opravdu něco ví, je jasné, co mám na mysli. A s těmi ostatními, např. s Vámi, fakt nemá cenu se přít. Ostatně ani jsem jinou reakci na můj příspěvek nečekala. Prostě je to o tom, že je lepší být velkou rybou v malém rybníce než naopak. Přeji TS Žába mnoho dalších úspěchů. |
|
Autor: ev.zenie dne 4. srpna 2008 v 11:56 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Markéto,Markéto!Řekni na rovinu jaký máš problémy se Žábou.Jinak mi připadáš jako dítě kterýmu vzali hračku a to se ,moc zlobí. |
|
Autor: Žabák dne 6. srpna 2008 v 21:25 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Milá Markétko, zřejmě Heřmanů?, dokazuješ opravdu učebnicově tvou závist a psychickou nevyrovnanost a zbytečně hlučně zde závidíš ostatním holkám, které něco předvedly v tom NY i bez tebe :-) Já osobně gratuluji Žábě k výbornému umístění a přeji jí mnoho úspěchů do dalších let. |
|
Autor: Markéta Heřmanová dne 16. srpna 2008 v 11:29 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Dobrý den, ráda bych vše uvedla na pravou míru. Nevím jestli jde o pouhou shodu jmen nebo je to další záměr ''Markéty'' zdiskreditovat mou osobu. S těmito diskuzními příspěvky nemám nic společného a ráda bych všechny poprosila, aby mě s ní nespojovali. Děkuji Markéta Heřmanová |
|
Autor: taminka dne 26. července 2008 v 21:45 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
a ještě něco- pokud píšete o příspěvku té,co má nick Žába, jako o propagandistickém,tak pak já o vašem příspěvku musím mluvit jako o příspěvku ukřivděném a nebo by na to pasovalo to: potrefená husa nejvíc kejhá |
|
Autor: taminka dne 26. července 2008 v 21:43 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Milá Markéto, nevím,co se dá zpochybnit na tom,že Žába má úspěch a dostala se na MS do Ameriky? S tím snad vaše zcestné a nejapné pomluvy a řečičky nemají nic do činění. Jako Veselačka jsem pyšná na to,že "naše" TS bylo za velkou louží a přivezlo zlatou za kostýmy či za co....Poměry v tanečním studiu jsou v tomto případě bezpřednětné a váš příspěvek poněkud mimo mísu! |
|
Autor: Markéta dne 30. července 2008 v 15:29 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Ano, to je pouze váš názor, já si s dovolením ponechám svůj, na kterém ani vaše výlevy a útoky nic nemění... Podle vaší hojné účasti i v ostatních diskuzích soudím, že opravdu rozumíte úplně všemu... Gratuluji. |
|
Autor: taminka dne 1. srpna 2008 v 22:43 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
:o)) jsem ráda,že mé příspěvky čtete. Nerozumím všemu, nikde to netvrdím, jen jsem člověk, kterému záleží na městě, ve kterém bydlí. Nevidím na tom nic špatného a vy odbíháte od tématu a tak jsem si dovolila vás usměrnit. Tady se diskutovalo o úspěchu Žáby v NY a né o poměrech v ní. Rozumíte tomu? Pokud ne,tak pak je mi vás líto. Vaše příspěvky prostě navenek vyznívají nepřejícně a závistivě. |
|
|
Autor: Markéta dne 2. srpna 2008 v 15:51 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Vážená taminko, řekla bych, že teď už jste to opravdu přehnala. Tváříte se spravedlivě, jako člověk, komu jde o dobro města. Nevím, jak víte, že ostatním, třeba mě, nejde o totéž. Vlastně vůbec nevím, jak mě může podle pár řádků soudit, to mi vidíte do hlavy, když mě musíte usměrňovat! ?! Kdo Vám dal právo? Jste ředitelka Zeměkoule nebo aspoň Veselí? Kdybyste nebyla zaslepená nenávistí ke všem, co mají v diskuzi jiný názor než vy, přečetla byste si, že ve svém prvním příspěvku, za který mě tady všichni kamenují, jsem psala zejména o "pozadí celé záležitoti" , nejen o poměrech v Žábě. Určité problémy v tomto směru v podstatě (ale na rozdíl od vás s noblesou) připustila i p. Lucie Zemanová. Diskuze je o střetávání odlišných názorů, z nichž potom vzejde oboustrnanně přijatelný kompromis, ne o "usměrňování" těch, co mají jiný názor než já. To asi zase nechápete vy a teď je líto zase mě vás... |
|
|
Autor: taminka dne 2. srpna 2008 v 21:36 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
a abych byla ve své odpovědi na vaše otázky úplná: nikoho nesoudím, nikomu do hlavy nekoukám,nikoho neusměrňuji, nikdo mi nedal právo, ředitelka Zeměkoule nejsem, ředitelka Veselí nejsem, žádnou nenávistí zaslepená nejsem /jak jste na to přišla???/ POUZE DISKUTUJI, a vůbec nechápu proč by z veřejných diskusí měl vycházet nějaký kompromis :o))) Ale co tedy dělám, je to,že se bavím |
|
Autor: Markéta dne 3. srpna 2008 v 13:42 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Whooooops!!!!!! Tak na tohle už se dá říct jen "NO COMMENT"! |
|
Autor: Lucie Zemanová dne 4. srpna 2008 v 09:29 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Milé a vážené, Vaše diskuze asi sklouzla tam, kam jste ani Vy nechtěly. Markéto, jediné, co jsem připustila, byly "různé názory na fungování Žáby", a to považuji za naprosto normální. Pochybuji, že např. hokejisté se všichni shodnou. Nerozumím ovšem stále Vašemu výrazu "pozadí celé záležitosti". Nevrhá to na Žábu moc dobré světlo a to si nikdo z těch, kdo se podílel na organizaci účasti na soutěži v NY rozhodně nezaslouží. Pokud to nevysvětlíte, nemohu Vám oponovat a ostatním čtenářům to vysvětlit. Děkuji, LZ |
|
|
Autor: taminka dne 2. srpna 2008 v 21:30 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
být ředitelkou zeměkoule by mne nebavilo a Veselí taky ne- na to tu jsou jiní, chytřejší. Já jsem jen blbá ženská, nic víc. Nic nepřeháním, nebuďte jak když píchne do vosího hnízda. Mně jsou poměry v Žábě jedno- v každé organizaci, v každém spolku a i v každé partě lidí jsou nějaká zákoutí a nějaké to bouření atd. A vždy to tak bude, nikdy nic není perfektní. Ale nechápu proč to sem prostě taháte, je to zcestné. Přijde mi to jen jako výkřik do tmy |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 31. července 2008 v 08:13 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Markéto, nevšiml jsem si, že by taminka na někoho útočila, pouze prezentuje svůj názor, jako člověk, který zná dění v Žábě pouze zvenčí. Já jsem na tom v tomo ohledu stejně. Váš názor, že "je v Žábě cosi shnilého" Vám nikdo nebere, nicméně právě to co píšete Vy je pouze výlev, bez uvedení konkrétních údajů, co je špatně. Nemůžete se pak ale divit, že Vám šlověk zvenčí nebude věřit a Váš názor bude považovat pouze za závistivý anonymní blaf. Jinak Žábám samozřejmě gratuluji k úspěchu a děkuji za reprezentaci našeho města. |
|
|
Autor: Markéta dne 2. srpna 2008 v 16:07 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Ano, pane Kaislere, děkuji za poučení. Opravdu si myslíte, že tady mám psát nějaké konkrétní argumenty a údaje a ventilovat vnitřní problémy Žáby navenek? To tady tato diskuze už neunese. Popravdě, ani jsem to v prvopočátku neměla v úmyslu a po reakcích na můj příspěvek ani už nemám vůbec. Bohužel jsem jenom bláhově chtěla upozornit na to, že není všechno zlato, co se třpytí a že všechno není tak, jak to vypadá zvenčí a jak se to jeví nezasvěceným. Svůj názor opravdu můžu podložitk konkrétními fakty, dost dlouho jsem měla se Žábou co do činění, ale nezlobte se, už nemám vůbec chuť se tady této diskuze dál účastnit. A jsem ráda, že jsem nenapsala své příjmení. Ale v jednom všechny, co mě tady usměrňují chápu - ono ve Veselí je toho skutečně málo, na co bychom mohli být hrdí, takže si alespoň užijme úspěch Žáby a Katky Rajmové a přejmě jim i další! |
|
|
Autor: Lucie Zemanová dne 30. července 2008 v 07:36 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Chtěla bych reagovat na tato slova "Markéty" - i když nevím, kdo se za tímto jménem skrývá: "za úspěch to může považovat jen ten, kde nezná pozadí celé záležitosti a podivné poměry, které v Žábě panovaly a dosud panují..." Spojujete dvě naprosto odlišné věci. Jako v každém seskupení více lidí pohromadě může i v Žábě dojít mezi vedoucími k rozdílným názorům. Nicméně toto je pouze vnitřní záležitost Žáby a můžete věřit tomu, že řešení se všichni snaží najít takové, aby to nemělo dopad na tanečnice a tanečníky. Toto ovšem vůbec nesouvisí s úspěchem holek z hlavní kategorie, které se do NY vydaly a uspěly. Můžete jim to nepřát, můžete jim to závidět, ale to je asi tak všechno. Jejich úspěch je nezpochybnitelný. |
|
|
Autor: Veselačka dne 30. července 2008 v 08:46 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Jsem ráda, že jsem píchla do vosího hnízda. Navzdory této diskuzi, jsem stále nenašla nikde jinde zmínku o úspěchu Žáby. Jsem přesvědčena, že kdyby se jednalo o fotbalisty nebo hokejisty, psal by o nich nejen místní a okresní tisk. Žáby možná budou mít malý článek někde vzadu ve Veselsku. |
|
Autor: Žába dne 30. července 2008 v 09:07 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Článek vyšel dne 22. července 2008 - Táborský deník, autor článku Kateřina Nimrichtrová, název "V hostelu na Broadwayi řádily myši. Snědly tanečnicím keksy." www.taborsky.denik.cz
|
|
|
Autor: Lucie Zemanová dne 30. července 2008 v 09:00 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Nejsem si jistá, že je potřeba píchat do vosího hnízda. Na těchto stránkách není zatím článek o úspěchu Žáby proto, že jsem ho p. Chadtovi do dnešního dne neposkytla. Bohužel nestíhám. Amerika byla organizačně dost náročná a stále se okolo toho točí spousta věcí. Zároveň se juniorkám podařilo postoupit na MS do Osla, kam také vyrazí, a to je opět spousta práce. Nicméně se pokusím dnes článek i s fotografiemi dodat. Musím však podotknout, že článků ohledně našeho úspěchu bylo poměrně dost, převážně v regionálním tisku. Můžu je poskytnout v naskenované podobě. Zároveň s námi byla natočena reportáž v regionální televizi RTA, vysíláno na Primě. Další informace byly ve vysílání na rádiu Blaník. Snažíme se náš úspěch "prodat", co nejlépe umíme. Věříme, že je to ku prospěchu fungování Žáby v budoucnosti, a zároveň jako poděkování všem sponzorům. A abych nezapomněla, kupte si srpnové Veselsko. |
|
|
Autor: Veselačka dne 30. července 2008 v 12:28 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Děkuji za vyčerpávající odpověď. Držím všem "žábám" palce. |
|
Autor: Bezejmena dne 25. července 2008 v 15:31 |
reagovat
|
|
RE: Žába |
|
Souhlasím s Vámi, přeji hodně dalších úspěchů.... |
|
Autor: Jiří Novák dne 19. října 2007 v 19:36 |
reagovat
|
|
Knihovna |
|
Já doporučuji zástupcům Mezimostí jako místní část Veselí nad Lužnicí aby město požádalo Prahu o umístnění sporné knihovny do Mezimostí. |
|