ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 25 |
Komentář k článku:
Jedna paní povídala II. |
To se zase jednou potkaly ty dvě veselské drbny - pani Kyselá a pani Hořká u mezimostské školy. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Frenk dne 18. září 2007 v 17:25 |
reagovat
|
|
Plán investic ve Veselí |
|
Kde na stránkách www.veseli.cz najdu plán investic????????? Koukal jsem třeba na Řípec a tam je vše přehledně uvedeno http://www.ripec.cz/investice.html Proč to nejde takhle i u nás: plán X plnění. |
|
Autor: Jiří Novák dne 5. září 2007 v 01:08 |
reagovat
|
|
předchozí příspěvek |
|
který Jiří Novák to byl? |
|
Autor: Karel Horváth dne 7. září 2007 v 23:06 |
reagovat
|
|
RE: předchozí příspěvek |
|
Chtěl bych se zeptat?A tuto evidentně prasečinu převzal někdo z města?Snad existuje předávací protokol o díle,který kdosi potvrdil,či snad ne? |
|
Autor: Jiří Novák dne 4. září 2007 v 22:22 |
reagovat
|
|
Jedna paní povídala |
|
Pokračovat se bude až budou zase peníze. Prozatím to stačí . Podobných případů můžeme vidět více. Dalnice se také staví po částech. |
|
Autor: Jana a Dana dne 4. září 2007 v 16:27 |
reagovat
|
|
chodník |
|
Ať výše zmíněná firma klidně pana Virta žaluje, pokud si stojí za tím, že odvedená práce je kvalitní! V tom případě, až si někdo z ní zlomí na kraji chodníku nohu, je mu přáno! Ať se zdravotníci zachovají podobně a sádru mu udělají také pouze zpola. A pokud tím postiženým bude nakdo z dětí nebo občanů města, ať firmu zažaluje a vymáhá zaplacení nemocenské.
|
|
Autor: kamil dne 4. září 2007 v 09:39 |
reagovat
|
|
dlažba |
|
Kolik stál metr čtvereční? Asfalt je na tom cenově jako dlažba, ale je to ve dvojce co, tam asfaltový chodníky stačí a před školou to přece neuděláme hezčí ne? Většina zastupitelů je z Veselí I a podle toho to taky vypadá, do dvojky se neinvestuje. Někdy si udělejte procházku a podívejte se jak to vypadá před mostem a za mostem (kromě malého náměstí, tam ještě lidi z jedničky chodí). Teď už se přesunuje i to kino. Kde kromě v ulici "U Míků" je chodník ze zámkové dlažby? |
|
Autor: Veselačka dne 6. září 2007 v 12:32 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Asfalt má jednu výhodu, do něj se voda nevsákne a tak mají děti u školy takový malý bazének. To by se jim se zámkovou dlažbou nestalo. |
|
Autor: kamil dne 4. září 2007 v 09:43 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
a další věc, houpací most, taky ho chtějí zrušit. Na Soutoku sem slyšel, že se chystá sdružení za osamostanění Mezimostí. Jak na to tak na všechno koukám asi do toho půjdu taky. |
|
Autor: Václav Jelínek dne 4. září 2007 v 11:36 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Dobrý den přeju všem diskutujícím. K článku malé upřesnění: pan Virt jej 6.srpna odnesl k otisknutí do zářijového Veselska, kde nakonec nebyl uveřejněn. Pan Jech, zaměstnanec firmy Swietelsky, chce podat na pana Virta trestní oznámení pro pomluvu. Toto upřesnění uvádím se souhlasem pana Virta, aby byl příspěvek kompletní. |
|
Autor: Boris dne 4. září 2007 v 21:20 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Dobrý den, ono to s naším slavným měsíčníkem je s tou cenzurou poslední dobou veselé... co nepodepíše a neschválí pan starosta to se v něm neotiskne.... |
|
|
Autor: J.Novák dne 10. září 2007 v 17:59 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Hezký den, nějaký čas (spíše měsíce) jsem na tenhle server nenašel čas a nyní se nestačím divit. Předně jednoznačně říkám, že do kompetencí redakční rady se nepletu. Sporné příspěvky dostanu k vyjádření, ale to je tak vše. Takže v tomhle bych byl rád, aby bylo jasno. Jinak mi celá ta diskuse připadá trochu "uhozená". Nejspíš by se snad někdo měl zajímat o to, jaké bylo zadání a teprve na tomhle podkladě vyjadřovat svůj názor. Již několik let škola marně žádala o opravu propadlého chodníku před školou. Letos jme se dohodli, že to uděláme. nešlo tedy o rekonstrukci, pouze o opravu. To, že firma musela potáhnout celou plochu, bylo výsledkem stavu spodní stavby. Takže firma udělala víc, než měla. Ten bazének bych chtěl ukázat. Přebírali jsme v dešti a konstatovali, že voda volně odtéká, žádné louže se netvoří. Vzhledem k tomu, že se nemohla použít technika (finišer se nevešel) a dělalo se to ručně, není výsledek vůbec špatný. Jinak, pokud se někdo ptá rád odpovím - pokud to dtihnu. |
|
|
Autor: letec dne 11. září 2007 v 02:12 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Takže město vyhodilo pár desítek tisíc na opravu chodníku .... .Nebylo by snad lepší udělat rovnou rekonstrukci. Nepřipadá mi příliš ekonomické něco opravit a po čase pak provádět rekonstrukci ( ale s tou se asi už nepočítá co ) ..ono jim to takto stačí stačí . |
|
Autor: J.Novák dne 11. září 2007 v 08:55 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Máte pravdu, bylo by to lepší, ale nákladově je to o něčem jiném. Pokud se podíváte po městě, je tu celá řada ulic, které jsou na tom mnohem hůře. Navíc je tu problém zastaralých sítí, především vodovodních řadů z oceli, které jsou zanesené železitými usazeninami a prorezlé, takže tečou jako cedník. Snažíme se dělat rekonstrukce kompletní, aby se nemuselo za nějaký krátký čas zase do nových povrchů zasahovat. A takové rekonstrukce nejsou levné. Bez státní dotace je to na rekonstgrukci jedné kratší ulice ročně. Je to prostě o finančních zdrojích a ne o Veselí a Mezimostí. |
|
|
Autor: Vanda Brázdová dne 18. září 2007 v 15:05 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
A máte pro tvrzení, že je to jen o finančních zdrojích, nějaký argument? V Mezimostí se ruší kino, nic se nestaví, zruší se houpačák, údajně se uvažuje o zrušení ZŠ II. a toužebně očekávaný Penny Market má být bez řeznictví. S rekonstrukcí ulic se začíná "náhodou" od ul. 5. května a Budějovické. Takže mi prosím vyvraťte, že to není o Veselí a Mezimostí. A jestli mě odkážete na to, že to je jen "jedna paní povídala", proč konečně někde nezveřejníte, co a kdy se bude v budoucnu stavět? Ať ty fámy nemusejí vznikat.A proč se v Soběslavi, která nemá o moc víc obyvatel než Veselí, na všechno mají a staví - kdežto ve Veselí není na nic? |
|
|
Autor: Jiří Dvořák dne 1. října 2007 v 22:50 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Vážená paní Vando, to Vaše Mezimostí (když to chcete za každou cenu slyšet ) lse nemůže srovnávat se Soběslaví, leda s nějakou větší vesnicí. Zkušenosti o tom mluví z minulosti, že více prodejen se tam neuživí. Už se tam postavil "Střed", ekonomika rozhoduje, ne Vaše přání. suprmarket musí mít velké zázemí obyvatel. vidíte, že i Tesko ve Veselí není jako Tesko v Táboře a tak to bude ve Veselí i ve Vašem Mezimostí neustále a nezměníte na tom nic. |
|
Autor: Vanda Brázdová dne 2. října 2007 v 13:39 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Pane Dvořáku, z Vašeho "vysvětlení" vidím, že jste vůbec nepochopil, co jsem vlastně chtěla říci. A mimochodem jsem srovnávala Veselí nad Lužnicí jako celek se Soběslaví, což snad srovnatelné je. A závidím Vám Vaší spokojenost se stavem našeho města... |
|
|
Autor: Jiří Dvořák dne 2. října 2007 v 22:03 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Paní Vando ano jsem spokojen na rozdíl od Vás, protože používám rozum. Není lehké Vám to vysvětlit. Soběslav má hrozně velkoou nasávací schopnost. To znamená, že tam jezdí nakupovat lidé z vesnic ,které mají několikanásobně více obyvatel nežli vesnice u Veselí. Mohu jmenovat: Dirná, Tučapy, Budislav Přehořov, Kvasejovice, Roudná, Klenovice, Vlastiboř a i célá Blata. To jsem jmenoval jen ty větší. A všichni tam jezdí i z Veselí a okolí ke specializovaným lékařům. Podle toho si obchodníci dovolí objednat zboží. Nevyřeší již situaci nové otevírání prodejen ba naopak tržby se rozmělní a obrátkovost je menší, zboží stárne, prochází lhůty, ekonomika jde do háje. Tento boj v Mezimostí vytváříte mnoho let a neustále jste nepochopili oč jde. Já Vám poradím a již naposled, přestaňte se dohadovat co je a není ve Veselí co v Mezimostí a co v Soběslavi, zvedněte zadek a popojeďte si tam. Můžete tlačit na starostu aby se zlepšila dopravní obslužnost mezi těmito aglomeracemi. Dřív tomu tak bylo. |
|
|
Autor: Vanda dne 3. října 2007 v 14:33 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Vážený pane, možná budete překvapen, ale i já používám rozum, a proto opakovaně vidím, že jste opět nepochopil moji myšlenku, a to do té míry, že se musíte uchylovat k vulgaritám a dalším ubohostem. Přitom Vám asi není jasné, že vedení obce není zodpovědné za to, kolik obchodů podnikatelská sféra otevře, aby se jí to vyplácelo, ale pouze za to, aby i za cenu úvěrů a dotací fungovala občanská vybavenost a infrastruktura, jezdili sem turisté a lidé tady chtěli trvale žít. Jedině tak vytvoří dostatečnou poptávku pro podnikatelskou sféru, která vydělá a bude moci platit daně do rozpočtu obce. Podpora infrasturktury je celosvětový trend. Ovšem pokud vedení města smýšlí na Vaší úrovni, opravdu půjde do háje to vaše nenáviděné Mezimostí, ale hned za ním i celé Veselí. Má na to pěkně nakročeno. A jezdit do Soběslavi opravdu není řešení. Jak prosté, že? |
|
|
Autor: Novotný Karel dne 3. října 2007 v 16:34 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Paní Vando !. V Mezimostí je to opravdu problematické. Průmyslová zona je proti ostatním uzemím i Veselí, když to chcete oddělovat , značně rozvinutá. Jde jen o to aby se začalo těmto podnikům dařit. Například až se rozjede další výstavba Temelína.Ostatní infrastruktura se může budovat součastně. Například jsem zde četl, že i kino jako všude jinde skomírá. A dotovat , něco co lide nechtěji je úplná blbost. To, že to nechtějí dokazují sami, nechodí tam. Zkuste to změnit, vezměte ho do pronájmu na takovéto účely se zadlužovat je hovadina. Veselí je tak předimenzováno, že je to ekonomicky neúnosné. A když chcete vědět jak je to ve světě: za prací se musí jezdit a i daleko. V Německu není problém 50 km denně ,řešit celýmikroregion dopravní obslužností. Ale vytvářet v Mezimostí na dluh, nákladnou infrastrukturu v téhle chvíli je nerozumné. JePtřeba počkat Co se v e stávající průmyslové zoně odehraje, kolik zaměstná obyvatel atd.
|
|
|
Autor: Rakrp dne 3. října 2007 v 15:24 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Paní Vando, vy asi máte jiné problémy a řešíte je na netu. Prosím Vás když nechcete popojet do Soběslavi odstěhujte se třeba do Prahy, do nejbližšího sopermarketu můžete mít vzdálenost delší nežli z Veselí do Soběslavi a to ještě, pojedete v dopravní zácpě. Co kdyby jste bydlela v nějakém vzdáleném Pupíkově. A představte si , že pražáci se tam stěhují natrvalo. Každý touží po tom druhém oni po klidu, vy potřebujete vzrůšo. Vy budete stále nespokojená potřebujete si vyřešit svoji rozporuplnou osobnost. Stavět něco v Mezimostí je hazardování s našimi penězi.
|
|
Autor: vanda dne 3. října 2007 v 17:35 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Děkuji za duchaplné rady všech diskutujících, bylo mi jich opravdu třeba, abych si "vyřešila svou rozporuplnou osobnost". Pro sebe si z toho beru to, že pokud hledám inteligentní a smysluplnou diskuzi, nemám lézt na www.veselsko. Dobře mi tak. Díky za poučení, opravdu to nemá smysl. |
|
Autor: Frenk dne 18. září 2007 v 17:24 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Souhlas. Kde na stránkách www.veseli.cz najdu plán investic????????? Koukal jsem třeba na Řípec a tam je vše přehledně uvedeno http://www.ripec.cz/investice.html Proč to nejde takhle i u nás: plán X plnění.
|
|
Autor: Jiří Novák dne 11. září 2007 v 11:41 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
No konečně jim to někdo povolaný vysvětlil. Oni si myslejí jak je vše jednoduché. Jednoduší jsou oni. |
|
Autor: letec dne 13. září 2007 v 22:49 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
V té jednoduchosti tě máme ještě co dohánět :-) |
|
Autor: Frenk dne 4. září 2007 v 15:36 |
reagovat
|
|
RE: dlažba |
|
Otázka je, jestli pan Jech z firmy Swietelsky trestní oznámení podat jenom chce nebo ho podá. Ale myslím si, že v případné podání ho odloží už policie ČR, protože tady se asi bude těžko prokazovat skutková podstata trestného činu. Mě jako občana nezajímá jestli je problém u dodavatele nebo investora, což je v tomto případě město. Tohle by si snad měl ohlídat investiční technik města od zadání přes kontrolu po předání díla. Tohle je opravdu paskvil. Obrubník stojí 85,-Kč za metr, takže je tam spíš zapomněl někdo dát. Taky když si najímáte solidní firmu, tak by měla město upozornit na nedostatky v zadání, protože výsledné dílo je i vizitkou firmy samé. Jsem rád, že se na tohle téma rozproudila debata a že se pan Virt nenechal zastrašit. |
|