ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 31 |
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:27 |
reagovat
|
|
Pachuť a zklamání |
|
Dal jsem si raději trochu odstup od toho, než sem napíši svůj názor, abych se alespoň trochu oprostil od emocí, které mnou cloumali.
Nejprve bych chtěl všem nově zvoleným ve vedení města popřát hodně úspěchů v jejich funkcích, ať je to jak chce, tak pokud by se jim nedařilo, odnesem to všichni a to jistě nikdo nechce.
Co mě mrzí a co mě málem přimělo k tomu složit čerstvě získaný mandát zastupitele je způsob, jakým ke zvolení tohoto vedení města došlo, konkrétně k tomu, co předvedli zástupci lidovců. Myslel jsem si, že komunální politika není stejná, jako se píše o té vysoké, ale lidovci mě zbavili všech iluzí. Zachovali se .... no jako lidovci. Nakonec jsem se nějak smířil s tím, že budu muset spolupracovat v zastupitelstvu minimálně se třemi lidmi, kterým nemůžu věřit ani dobrý den a kteří poté, co si podají ruku na znamení dohody jsou schopni tuto dohodu vzápětí porušit, aniž by člověku byli schopni vysvětlit proč a říci své námitky. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:30 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
A abych nebyl špatně pochopen, mě nevadí, že to dopadlo, tal jak, to dopadlo. Prostě se lidé dohodli bez strany za kterou jsem kandidoval a jsem teď v opozici. Mě vadí, že tito lidé nejsou schopni vyříkat si své důvody čestně z očí do očí, ale na jednání vše odsouhlasí a až když už na to nění možné reagovat jen sdělí že všechno ruší a že se rozhodli jinak. |
|
|
Autor: Vojtěch Nestával dne 14. listopadu 2006 v 12:18 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, nejdříve si má každý zamést na svém "písečku" a pak se má "vrhnout" na jiné. Možná, že jste o zmíněných telefonátech ani nevěděl, ale jestli ano, proč "hážete špínu" na jiné? Podle mě se lidovci zachovali dobře, dostali lepší nabídku a bylo s nimi lépe jednáno, tak Vám dali vědět, že s Vámi do koalice nepůjdou. Co je na tom podlého nebo nečestného? Až si doplníte informace o telefonátech vašeho lídra strany,mohl byste prosím zareagovat na můj příspěvek. Děkuji. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:06 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Máte pravdu, o žádných telefonátech nic nevím, ovšem stejně nechápu, jak mohly ovlivnit vaše jednání, došlo-ly k nim, jak píše pan Jelínek, hodinu před zasedáním zastupitelstva.
Podlé a nečestné mi připadá to, že na jednání, kterého jsem se zúčastnil, z vaší strany nezazněla ani jedna připomínka proti dohodě, kterou jsme domluvili, ani slůvko o tom, že jednáte i o jiných variantách, jen jsme si pěkně notovali, jak se krásně na všem shodneme. Pak zavoláte mobilem s tím, že je vše jinak a že už se s námi dál bavit nebudete.
Já to ze své strany strany považuji za uzavřené, byl jsem holt naivní. |
|
|
Autor: Vojtěch Nestával dne 15. listopadu 2006 v 16:44 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, děkuji za odpověď. Jsem sice členem KDU, ale tato reakce na váš příspěvak je pouze osobní. U vyjednávání jsem však nebyl. Vím jen to, že naše strana, myslím, že to bylo v Ne před volbou, podepsala smlouvu s ČSSD a se Sportovci a ne s ODS. Podle této smlouvy se také zachovala u volby starosty. Nechápu tedy proč si pořád někdo stěžuje na chování KDU. Jediné reakce na volby, co jsem se doslechl ve městě od lidí jsou pozitivní. Nemyslíte si, že po osmi letech už na radnici byla určitá změna potřebná? Já si myslím, že ano. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 17:01 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
To jestli byla změna na radnici pozitivní ukáže až čas, já jsem mezi lidmi slyšel ohlasy kladné i záporné, máte pravdu, že hlasy volající po změně převažovaly. |
|
Autor: MAX dne 21. listopadu 2006 v 07:52 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
všichni už řekli co chtěli? |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 17:00 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Já taky mluvím jen za sebe, jsme na tom tedy stejně.
Jak píšete dohoda KDU, ČSSD, Sport byla uzavřena v Ne před volbou, jenže ještě před tím, v úterý, se konalo jednání KDU - ODS, kde jsem byl osobně přítomen a kde se dohodla spolupráce, aniž by kdokoliv ze zúčastněných byť jen naznačil že má i jiné plány či nějaké připomínky k této dohodě (personální ani jiné). Bylo dohodnuto, že každá z těchto zúčastněných stran se sama setká se sportovci a tuto naši dohodu jim bude tlumočit (z naší strany se tato schůzka konala ve čtvrtek). A pak najednou v pondělí (tedy po oné dohodě s ČSSD) přijde jen telefonát, že naše dohoda je zrušena a že se s námi již nikdo bavit nebude. To mi vadilo, ne výsledek, hlas lidu hlas boží, ale to, že při tom osobním jednání vaši zástupci ani nenaznačili, že právě uzavřená dohoda má ještě nějaké varianty. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:07 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
No fuj, samozřejmě má být ... došlo-li ... |
|
Autor: Václav Jelínek dne 13. listopadu 2006 v 17:46 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Abych trochu vyvážil Vaše zklamání z lidovců,mám pro Vás návrh: zeptejte se pana Hynka,co telefonoval hodinu před volbou zastupitelstva zastupitelům za Nezávislé a Nestraníky. Rozumím Vaší stranické disciplině,ale měl byste znát,co o ní řekl známý filosof Ortega Y Gaset: "členství v politické straně je předpokojem idiocie.." Čtu Vaše komentáře již půl roku a bojím se o Váš zdravý úsudek. A nakonec radu nám všem, kteří chceme ovlivňovat věci veřejné: neberme se tak strašně vážně,vypadáme pak jako malé děti na onom pověstném písečku. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:09 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
No nevím jestli jsem idiot, jak, pravda velmi jemně, naznačujete, ale naivní jsme byl hodně. |
|
Autor: Václav Jelínek dne 15. listopadu 2006 v 12:21 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, filosof,natož já,netvrdíme,že všichni straníci jsou idioti , naopak. Smysl citátu je ve varování,že slepá poslušnost a následování jediné pravdy,totiž pravdy mé strany, může vést z předpokoje názorové různosti a z ní plynoucího konsensu do komnat zcela jiných. Jestli jste věc vztáhnul na sebe,potom se za filisofa i sebe omlouvám. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 14:56 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
V pohodě, jak jste psal ve svém prvním příspěvku, že se nemáme brát příliš vážně, tak já, myslím si, toto dodržuji, takže mě podobně pěkně formulované pošťouchnutí spíše potěší, než abych se urážel :-))
A jinak, slepá poslušnost (ke komukoliv či čemukoliv) není myslím mojí silnou stránkou. Členem ODS jsem teprve 3 měsíce, ke vstupu mě vyprovokovala situace na celostátní politické scéně, lépe řečeno páně Paroubkův povolbní projev, kdy jsem prostě cítil povinnost podpořit nějakým způsobem jeho protivníky a ODS je mi z těchto stran nejbližší. |
|
Autor: MAX dne 14. listopadu 2006 v 08:32 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Když něco nakousnu tak to řeknu celé. Obsah telefonátu? |
|
Autor: Václav Jelínek dne 14. listopadu 2006 v 14:40 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Nejdříve Nezávislým o podpoře své kandidatury na starostu od Nestraníků,vzápětí Nestraníkům o podpoře od Nezávislých. Ani jedno nebylo v té chvíli jisté.Těmito telefonáty,(aniž by jedni věděli o druhých), si je od volby své osoby (P.Hynek) definitivně odradil. Pro doslovné znění odkazuji na samotné aktéry. |
|
Autor: MAX dne 14. listopadu 2006 v 17:31 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Aha, takže jestli to dobře chápu tak si pan Hynek svými telefonáty zajistil že nebyl zvolen. Uváděl mylně informace a možná si to někde někdo ověřil. Docela dobrá taškařice. O to víc jsem rád že je u kormidla někdo jiný. |
|
Autor: Václav Jelínek dne 15. listopadu 2006 v 12:12 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Ano,chápete naprosto správně. |
|