ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 31 |
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: viky dne 27. prosince 2006 v 10:09 |
reagovat
|
|
ach ta čeština.... |
|
Pane Kaislere, neuniklo Vám, že ve větě "emoce, které se mnou cloumaly" má být tvrdé "y" a ne "cloumali" |
|
Autor: Standa Kaisler dne 27. prosince 2006 v 21:44 |
reagovat
|
|
RE: ach ta čeština.... |
|
Milý(á)? viky, máte samozřejmě pravdu, tato hrubice mi unikla. Bohužel není jediná, podíváte-li se níže, tak se mi podařilo spáchat i následující zvěrstvo: " ... jak mohly ovlivnit vaše jednání, došlo-ly k nim ...". To došlo-ly je opravdu hrozné.
Snažím se po sobě pravopisnou korekturu vždy dělat, ovšem ne vždy se mi podaří odhalit vše, prsty jsou prostě rychlejší než hlava a po odeslání již příspěvek opravit nejde. Na druhou stranu, podívám-li se na některé jiné příspěvky, myslím, že na tom nejsem ani zdaleka nejhůř. Slibuji, že se budu snažit, abych podobných chyb dělal co nejméně. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:27 |
reagovat
|
|
Pachuť a zklamání |
|
Dal jsem si raději trochu odstup od toho, než sem napíši svůj názor, abych se alespoň trochu oprostil od emocí, které mnou cloumali.
Nejprve bych chtěl všem nově zvoleným ve vedení města popřát hodně úspěchů v jejich funkcích, ať je to jak chce, tak pokud by se jim nedařilo, odnesem to všichni a to jistě nikdo nechce.
Co mě mrzí a co mě málem přimělo k tomu složit čerstvě získaný mandát zastupitele je způsob, jakým ke zvolení tohoto vedení města došlo, konkrétně k tomu, co předvedli zástupci lidovců. Myslel jsem si, že komunální politika není stejná, jako se píše o té vysoké, ale lidovci mě zbavili všech iluzí. Zachovali se .... no jako lidovci. Nakonec jsem se nějak smířil s tím, že budu muset spolupracovat v zastupitelstvu minimálně se třemi lidmi, kterým nemůžu věřit ani dobrý den a kteří poté, co si podají ruku na znamení dohody jsou schopni tuto dohodu vzápětí porušit, aniž by člověku byli schopni vysvětlit proč a říci své námitky. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:30 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
A abych nebyl špatně pochopen, mě nevadí, že to dopadlo, tal jak, to dopadlo. Prostě se lidé dohodli bez strany za kterou jsem kandidoval a jsem teď v opozici. Mě vadí, že tito lidé nejsou schopni vyříkat si své důvody čestně z očí do očí, ale na jednání vše odsouhlasí a až když už na to nění možné reagovat jen sdělí že všechno ruší a že se rozhodli jinak. |
|
|
Autor: Vojtěch Nestával dne 14. listopadu 2006 v 12:18 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, nejdříve si má každý zamést na svém "písečku" a pak se má "vrhnout" na jiné. Možná, že jste o zmíněných telefonátech ani nevěděl, ale jestli ano, proč "hážete špínu" na jiné? Podle mě se lidovci zachovali dobře, dostali lepší nabídku a bylo s nimi lépe jednáno, tak Vám dali vědět, že s Vámi do koalice nepůjdou. Co je na tom podlého nebo nečestného? Až si doplníte informace o telefonátech vašeho lídra strany,mohl byste prosím zareagovat na můj příspěvek. Děkuji. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:06 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Máte pravdu, o žádných telefonátech nic nevím, ovšem stejně nechápu, jak mohly ovlivnit vaše jednání, došlo-ly k nim, jak píše pan Jelínek, hodinu před zasedáním zastupitelstva.
Podlé a nečestné mi připadá to, že na jednání, kterého jsem se zúčastnil, z vaší strany nezazněla ani jedna připomínka proti dohodě, kterou jsme domluvili, ani slůvko o tom, že jednáte i o jiných variantách, jen jsme si pěkně notovali, jak se krásně na všem shodneme. Pak zavoláte mobilem s tím, že je vše jinak a že už se s námi dál bavit nebudete.
Já to ze své strany strany považuji za uzavřené, byl jsem holt naivní. |
|
|
Autor: Vojtěch Nestával dne 15. listopadu 2006 v 16:44 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, děkuji za odpověď. Jsem sice členem KDU, ale tato reakce na váš příspěvak je pouze osobní. U vyjednávání jsem však nebyl. Vím jen to, že naše strana, myslím, že to bylo v Ne před volbou, podepsala smlouvu s ČSSD a se Sportovci a ne s ODS. Podle této smlouvy se také zachovala u volby starosty. Nechápu tedy proč si pořád někdo stěžuje na chování KDU. Jediné reakce na volby, co jsem se doslechl ve městě od lidí jsou pozitivní. Nemyslíte si, že po osmi letech už na radnici byla určitá změna potřebná? Já si myslím, že ano. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 17:01 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
To jestli byla změna na radnici pozitivní ukáže až čas, já jsem mezi lidmi slyšel ohlasy kladné i záporné, máte pravdu, že hlasy volající po změně převažovaly. |
|
Autor: MAX dne 21. listopadu 2006 v 07:52 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
všichni už řekli co chtěli? |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 17:00 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Já taky mluvím jen za sebe, jsme na tom tedy stejně.
Jak píšete dohoda KDU, ČSSD, Sport byla uzavřena v Ne před volbou, jenže ještě před tím, v úterý, se konalo jednání KDU - ODS, kde jsem byl osobně přítomen a kde se dohodla spolupráce, aniž by kdokoliv ze zúčastněných byť jen naznačil že má i jiné plány či nějaké připomínky k této dohodě (personální ani jiné). Bylo dohodnuto, že každá z těchto zúčastněných stran se sama setká se sportovci a tuto naši dohodu jim bude tlumočit (z naší strany se tato schůzka konala ve čtvrtek). A pak najednou v pondělí (tedy po oné dohodě s ČSSD) přijde jen telefonát, že naše dohoda je zrušena a že se s námi již nikdo bavit nebude. To mi vadilo, ne výsledek, hlas lidu hlas boží, ale to, že při tom osobním jednání vaši zástupci ani nenaznačili, že právě uzavřená dohoda má ještě nějaké varianty. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:07 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
No fuj, samozřejmě má být ... došlo-li ... |
|
Autor: Václav Jelínek dne 13. listopadu 2006 v 17:46 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Abych trochu vyvážil Vaše zklamání z lidovců,mám pro Vás návrh: zeptejte se pana Hynka,co telefonoval hodinu před volbou zastupitelstva zastupitelům za Nezávislé a Nestraníky. Rozumím Vaší stranické disciplině,ale měl byste znát,co o ní řekl známý filosof Ortega Y Gaset: "členství v politické straně je předpokojem idiocie.." Čtu Vaše komentáře již půl roku a bojím se o Váš zdravý úsudek. A nakonec radu nám všem, kteří chceme ovlivňovat věci veřejné: neberme se tak strašně vážně,vypadáme pak jako malé děti na onom pověstném písečku. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 14. listopadu 2006 v 23:09 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
No nevím jestli jsem idiot, jak, pravda velmi jemně, naznačujete, ale naivní jsme byl hodně. |
|
Autor: Václav Jelínek dne 15. listopadu 2006 v 12:21 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Pane Kaislere, filosof,natož já,netvrdíme,že všichni straníci jsou idioti , naopak. Smysl citátu je ve varování,že slepá poslušnost a následování jediné pravdy,totiž pravdy mé strany, může vést z předpokoje názorové různosti a z ní plynoucího konsensu do komnat zcela jiných. Jestli jste věc vztáhnul na sebe,potom se za filisofa i sebe omlouvám. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 15. listopadu 2006 v 14:56 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
V pohodě, jak jste psal ve svém prvním příspěvku, že se nemáme brát příliš vážně, tak já, myslím si, toto dodržuji, takže mě podobně pěkně formulované pošťouchnutí spíše potěší, než abych se urážel :-))
A jinak, slepá poslušnost (ke komukoliv či čemukoliv) není myslím mojí silnou stránkou. Členem ODS jsem teprve 3 měsíce, ke vstupu mě vyprovokovala situace na celostátní politické scéně, lépe řečeno páně Paroubkův povolbní projev, kdy jsem prostě cítil povinnost podpořit nějakým způsobem jeho protivníky a ODS je mi z těchto stran nejbližší. |
|
Autor: MAX dne 14. listopadu 2006 v 08:32 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Když něco nakousnu tak to řeknu celé. Obsah telefonátu? |
|
Autor: Václav Jelínek dne 14. listopadu 2006 v 14:40 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Nejdříve Nezávislým o podpoře své kandidatury na starostu od Nestraníků,vzápětí Nestraníkům o podpoře od Nezávislých. Ani jedno nebylo v té chvíli jisté.Těmito telefonáty,(aniž by jedni věděli o druhých), si je od volby své osoby (P.Hynek) definitivně odradil. Pro doslovné znění odkazuji na samotné aktéry. |
|
Autor: MAX dne 14. listopadu 2006 v 17:31 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Aha, takže jestli to dobře chápu tak si pan Hynek svými telefonáty zajistil že nebyl zvolen. Uváděl mylně informace a možná si to někde někdo ověřil. Docela dobrá taškařice. O to víc jsem rád že je u kormidla někdo jiný. |
|
Autor: Václav Jelínek dne 15. listopadu 2006 v 12:12 |
reagovat
|
|
RE: Pachuť a zklamání |
|
Ano,chápete naprosto správně. |
|
Autor: frenk dne 9. listopadu 2006 v 07:58 |
reagovat
|
|
Arogantního starostu smetla povodeň |
|
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:16 |
reagovat
|
|
RE: Arogantního starostu smetla povodeň |
|
Taky jsem se dobře bavil, takovej blábol se hned tak nevidí, no ale není se co divit, vzhledem ke zdroji. |
|
Autor: Pavel K dne 9. listopadu 2006 v 08:56 |
reagovat
|
|
RE: Arogantního starostu smetla povodeň |
|
Navíc se proslýchá, že pan Hynek by chtěl nastoupit místo pana Kolouška na stavební odbor, tomu se mi ani nechce věřit, tedy doufám že zvítězí zdravý rozum. |
|
Autor: Pavel K dne 2. listopadu 2006 v 22:15 |
reagovat
|
|
hurá |
|
Jsem ze tu změnu rád! Možná si nový starosta najde víc času na diskusi na tomto serveru. Bylo by to od něj velmi přínosné. Pan Hynek několikatýdenní diskusi vzdal, zřejmě se sám zaplétal do vlastní argumentace. viz:
http://www.veselsko.cz/komentare.asp?id_fora=3 |
|
Autor: ivana dne 2. listopadu 2006 v 19:06 |
reagovat
|
|
gr |
|
gratuluji ke zvolení (hurá) |
|
Autor: František dne 2. listopadu 2006 v 14:31 |
reagovat
|
|
Děkuji |
|
Děkuji všem, kdo se podílel na změně již minulého starosty. Ono jedna věc je stýkat se s vlivnými lidmi ze všech sfér a druhá věc je také od těchto lidí získat pro naše město patřičnou podporu - což se bohužel nepodařilo. Nejhorší je být lenochem ve funkci starosty - doplatí na to pouze občané města. Nejhorší je shánět dotace a granty pro město. Nejlehčí je si půjčit od banky, ale to je cesta do pekla (nehledě na to, že zadlužené město nemá nárok na dotace a granty). Jak říkal K.Čapek: člověka nepředěláš, jenom se ti vybarví |
|
Autor: Faust dne 2. listopadu 2006 v 10:16 |
reagovat
|
|
Čeká velká kopa dluhů |
|
Nastává 4leté období, kdy se radní budou muset vyrovnávat s ohromnou zadlužeností města, kterou jim zanechal minulý starosta za těch 8let co tam strašil.No tak přejme našemu městskému vedení hodně štěstí a hlavně ekonomické zdatnosti.S chutí do toho a půl je hotovo. |
|
Autor: MAX dne 2. listopadu 2006 v 10:45 |
reagovat
|
|
RE: Čeká velká kopa dluhů |
|
O tom jsem taky něco slyšel a kde jsou povodňové prachy? To je pomalu na trestní oznámení! Nikdo to neřek, kam se poděly desítky melounů! |
|
Autor: frky dne 2. listopadu 2006 v 09:02 |
reagovat
|
|
Hurrrráááááá |
|
Hurrááá. Konečně změna. Doufejme, že k lepšímu. :-))))))) |
|
Autor: sven dne 1. listopadu 2006 v 21:00 |
reagovat
|
|
volba |
|
Super!! |
|
Autor: Občánek dne 1. listopadu 2006 v 20:06 |
reagovat
|
|
Díky |
|
Jsem rád, že zatupitelé dodrželi své sliby. Díky jim... |
|
Autor: Max dne 1. listopadu 2006 v 20:21 |
reagovat
|
|
RE: Díky |
|
Zvolili jsme si velmi dobře! Spokojenost. Zastupitelstvo má první významné plus! Díky! A pane starosto a místostarosto s chutí do toho! Práce je fůra! |
|