ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 15 |
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: ka4los dne 27. srpna 2006 v 18:11 |
reagovat
|
|
Náměstí |
|
Měl bych také návrch.Dáme tam zpět květník a bude hotovo.Kolaři projedou a vozidla budou objíždět jako dříve.Co vy na to pane Stando? |
|
Autor: Standa Kaisler dne 1. září 2006 v 22:16 |
reagovat
|
|
RE: Náměstí |
|
Jistě, je to také jedno z možných řešení. Ale osobně bych pro něj nebyl. Jedním z důvodů proč se dal květník pryč bylo i to, že se branou nedalo projíždět při povodních (i my, hasiči apod.). Třeba při požáru je každá minuta dobrá a než to s cisternou objedeme tak to jsou tak dvě minuty. Takže já se přikláním k tomu, aby průjezd zůstal umožněn, pro cyklisty v obou směrech, pro motorová vozidla kromě nákladních jen pro směr z náměstí. |
|
Autor: Pavel K dne 15. srpna 2006 v 14:16 |
reagovat
|
|
jak malí kluci na písku |
|
a není to jedno? |
|
Autor: J. Chadt dne 12. srpna 2006 v 12:33 |
reagovat
|
|
Jednosměrná ulice by asi byla lepší. |
|
Přikláněl bych se spíše za vyznačení jednosměrné ulice. Kdo nezná Veselí a pojede od haly, tak nebude vědět, že z druhé strany to je průjezdné. Zákaz vjezdu motorových vozidel se používá při omezení v obou směrech. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. srpna 2006 v 12:37 |
reagovat
|
|
RE: Jednosměrná ulice by asi byla lepší. |
|
Jenže pokud by tam byla jednosměrka, tak tudy nemůžu ani na kole, což jistě není záměrem. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 11. srpna 2006 v 16:53 |
reagovat
|
|
Nepřesnost |
|
Náklaďákem tudy projet nemůžeš, protože zákaz vjezdu pro náklaďáky je do celé spodní části náměstí (značka je na rohu o komerčky). Takže o čem je pak ten článek? |
|
Autor: JN dne 11. srpna 2006 v 17:12 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
a osobákem? o tom pane o tom |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. srpna 2006 v 06:50 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Co osobákem? Já vidím, že půlka článku je o náklaďácích a je tedy nepravdivá. Osobákem se může od jisté doby (nevím přesně od kdy) jezdit ve směru z náměstí k areálu TJ Loko, to se dříve nesmělo (stejná značka se zákazem byla na bráně ve směru s náměstím a v bráně stál květináč, který je vidět na fotce). Tedy - byl povolen průjezd osobáků jedním směrem. To je přeci (pro někoho) pokrok.
Takže pokud měl být nějaký článek, tak by zněl asi takto: "Před časem bylo povoleno osobákům v bráně jezdit jedním směrem, nestálo by za to povolit to i směrem druhým?"
Řeči (nepravdivé) o raritách, paradoxech a náklaďácích a z podtónu v článku jasně vysvítající napadání čehokoliv co se ve městě udělá (vše je špatně) jsou naprosto zbytečné. |
|
|
Autor: JN dne 12. srpna 2006 v 11:57 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Myslím, že Vaše rekce je zbytečná. Paradox to je špatné označení je jednoznačně špatně. Pokud bychom šli do detailů, pokud máte v automobilu pevnou vestavbu kvůli odpočtu DPH, tedy kategorii N1 správně vůbec nesmíte na náměstí, značka na náměstí je zákaz vjezdu všech nákladních vozidel a není zde uvedena tonáž. Pokud chcete jednosměrně uzavřít provoz používá se jiné označení (zákaz vjezdu do jednosměrné ulice a jednosměrka). Stav stávajícího označení tedy opravdu není v pořádku a pokud nejste schopen strávit nadsázku ve formě toho že můžete projet nákladním automobilem, lituji vás. Jen pro informaci, značka která byla umístěna na zdi brány byla také špatně umístěna (nesmí být na zdi stejně jako na KD zezadu), doporučuji prostudovat pravidla pro umisťování značení, než začnete kritizovat kritiku :-) |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. srpna 2006 v 12:40 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Aha, takže s tím náklaďákem to byla nadsázka? V tom případě se hluboce omlouvám za její nepochopení. Jinak jak již píšu výše, jednosměrka by zamezila i vjezdu cyklistů, což jistě není záměrem ... |
|
Autor: občan K dne 12. srpna 2006 v 19:23 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
jak to tak čtu spoluobčané pan Standa má totalitní přístup, určitě ho tedy ani já volit nebudu, pane Jiří příště si ověřte o čem píšete ale v podstatě máte pravdu. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. srpna 2006 v 22:56 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Totalitní přístup, hmmm. A mohu vědět jako v čem? To je totalitní, upozornit na chyby v článku?
Jak píšu už výše, pojďme v klidu diskutovat o tom jak situaci se značením na místě řešit. Momentálně v této diskusi vidím tři návrhy:
1. Stávající situace - já ji nepovažuji za až tak úplně špatnou, je to změna oproti předchozímu stavu, v jednom směru osobáky jezdit mohou a uvidí se jak se to osvědčí.
2. Povolit průjezd osobákům i z druhé strany - taky bych možná nebyl proti, bylo by pak nutné stanovit v jednom směru přednost v jízdě.
3. Z jedné strany jednosměrka - jsem proti, zamezilo by se i jízdě cyklistům
Pokud jsem na něco zapoměl tak se omlouvám, můžete mě doplnit. |
|
|
Autor: J. Novák dne 22. srpna 2006 v 14:40 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Omlouvám se byl jsem poněkud zaneprázdněn (a jsem stále), takže reakce na sebe nechala poněkud dlouho čekat, k jednotlivým bodům (můj názor): 1) Stávající stav jak jsem již předeslal, není v soulatu se zákonými předpisy, proto mi nemůže připadat za dobrý a ani tak špatný. 2) Podlě mne ideální řešení, to už tu bylo včetně označení přednosti. 3) Poněkud nesmyslné, ale pokud jednosměrka tak klidně s dodatkovou tabulkou s povolením pro cyklisty v obouch směrech, to je také jedno ze standardních řešení. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 1. září 2006 v 22:22 |
reagovat
|
|
RE: Nepřesnost |
|
Tak já jsem tedy spíš pro variantu číslo 3. Číslo 2 bych nepodporoval z toho důvodu, že ten průchod je opravdu úzký a pokud by tudy měla auta jezdit v obou směrech tak by to příliš zkompikovalo život procházejícím chodcům a projíždějícím cyklistům.
Jinak, tuhle mě tak napadlo (a bez mučení přiznávám, že tomu nerozumím, nejsem řidič), kdo vlastně teď má dopravní agendu na starosti, není to náhodu tak, že to připadlo do Soběslavi jako do obce vyššího typu? |
|
Autor: občan K dne 11. srpna 2006 v 14:48 |
reagovat
|
|
policie |
|
to by mně zajímalo co by mi příslušníci řekli za projetí toho zákazu v provedení "vyblitá barva" |
|