Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 163
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Expanze supermarketů do našeho města.
Naše město se dostalo do hledáčku velkých nadnárodních řetězců. Skutečně potřebujeme ve Veselí další supermarkety? Jak by se Vám líbil kupříkladu Lidl v centru města?
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Jindra Sedláček dne 26. srpna 2008 v 10:32 reagovat
Plocha před KD
ta má kromě jiného hlavní devizu, která jinde ve městě chybí - zelené plocha a hlavně STROMY. Komu překážejí? Proč zastavovat plochu, která aspoň trochu lapá prach a zlepšuje vzduch ve městě?
Autor: Tonda dne 26. srpna 2008 v 18:37 reagovat
RE: Plocha před KD
I když s odstraňování zeleně vnitřně nesouhlasím, přesto si dovolím oponovat, takové množství, jak říkáte "zeleně" je pro ovzduší ve Veselí nepodstatné a v dnešní podobě spíše odpudivé. Byl jste v těchto místech poslední dobou? Vídáte tam někoho kdo by si sedl na lavičku a o kochal se okolní krajinou? Ne? Proč asi?
Autor: Jindra Sedláček dne 26. srpna 2008 v 10:29 reagovat
Tak nevím
chvilku sleduju danou diskusi a zaráží mě jedna věc. Kdo z nás má představu co Lidl do města přinese jiného než zbývající obchody? Penny, Tesco i Lidl jsou z hlediska vnitřního uspořádání skladové haly s regály a pokladnou. Ve Veselí je Coop, Tesco, bude Penny. Naco Lidl?
Autor: Jan Nosek dne 14. října 2008 v 14:34 reagovat
Uz,aby tu stal
Je tu treba,aby se zvedla konkurence.Stali sortiment je des a hruza.O cenach radsi nemluvit.Hrozna uroven prodavacek.Je to smutne.Hlavne neni konkurence v mase je treba dalsi masna,ale i zelenina.Dva krami je malo a pak to tak vypada.
Autor: Jeden z občanů.. dne 14. října 2008 v 16:27 reagovat
RE: Uz,aby tu stal
Pane Nosku, pokud píšete do diskuze, naučte se prosím pravidla pravopisu. Hlavně psaní "i" a "y"...
Autor: Tonda dne 26. srpna 2008 v 18:40 reagovat
RE: Tak nevím
možná nic, ale krom Tesca a Coopu, která jsou určena spíše pro obyvatele sídlišť o žádném marketu nevím. Osobně navrhuji postavit, ale například v plánované budoucí průmyslové zóně na klobasné "U sosny", tam je plánovaná stavba betonárny, podle mne do takového prostředí se spíše hodí výstavba rodinných domků, případně marketu.
Autor: Jenom názor dne 14. srpna 2008 v 12:24 reagovat
Jenom názor_2
velkých obchodních řetězců. Umíte si představit množství aut, hluku a nepořádku které tyto obchody přinesou do centra města? Podívejte se jenom na parkoviště u prodejny coop. Lidl je diskontní řetězec, který si bude prodávat co chce a ne co od něj zákazníci žádají – to je podstatný rozdíl mezi hypermarkety a mezi místními prodejci, kteří se vždy budou snažit mít to, co žádá místní trh, ano sice možná trochu dražší, ale ne zbytečnosti, které lidem vytáhnou peníze z kapes. Konec konců, je to do Soběslavi tak daleko? Co průmyslová zona před Veselím (bývalá Fruta) – proč tam nesoustředit veškerý hyper obchod? Když už, proč nenabídnout Lidlu tyto prostory i s rekonstrukcí? Proč by se Lidlu měla nabízet čistá plocha v centru? Kulturák tak jako tak bude potřeba zrekonstruovat. Proč však ničit okolní plochy? Je to tak naivní představa mít možnost se jít proběhnout nebo projet na in-linech do parku který by mohl vzniknout propojením ploch na ostrově, kolem kulturáku a bývalým dopravním hřištěm?
Autor: Tonda dne 26. srpna 2008 v 18:31 reagovat
RE: Jenom názor_2
to jsou názory malého dítěte, nebo nepříliš sečtělého člověka, nelze to komentovat bod po bodu, ale to co říkáte jsou zpola bludy a druhá polovina jsou přání pro kouzelnou rybku. Probuďte se, žijeme v tržním hospodářství. Zeleň - určitě ANO, ale dětská přání už prosím nechte spát, mohli by se najít i lidé, možná i ve vedení města, kteří by Vašim snům uvěřili.
Autor: Jenom názor dne 27. srpna 2008 v 17:48 reagovat
RE: Jenom názor_2
Děkuji za Váš názor. Tak tedy tržte, tržte, tržte, musím si jít hrát a dohnat to čtení. Času je málo a dny se krátí :-) Přeci jen mne však napadá otázka - kdyby to mohlo být podle Vašeho přání, jak byste chtěl, aby to vypadalo na ostrově? Jestli se mi ale chystáte odpovědět ve stylu, že takto nemůžu uvažovat - kdyby je jen kdyby, tak raději nic nepište ušetříte čas. Díky a pěkný den.
Autor: Tonda dne 28. srpna 2008 v 00:46 reagovat
RE: Jenom názor_2
Mé přání je již nesplnitelné, na ostrově stojí dvě obludy - KD a Lucia. Mám úplně jiné představy o prostoru mezi náměstími, ale jak jsem již psal - pohádky jsou pro děti.
Autor: Jenom názor dne 14. srpna 2008 v 12:22 reagovat
Jenom názor_1
Plně souhlasím s názorem paní Hadravové. Veselí by se mělo snažit zvýšit příjmy z cestovního ruchu. Měli bychom se snažit o zvelebení a zklidnění formou většího množství zeleně, kvalitních chodníků, parků a menších obchůdků. Ve městě plném betonu, asfaltu a marketů se lidé moc dlouho nezdrží. Ano nakoupí, nakoupí i místní (byť o pár korun levněji a přikoupí více nepotřebného takže zase tolik neušetří), ale turisté ihned odjedou s myšlenkou, dobře jsme nakoupili a teď jedem někam, kde budeme déle a kde bude útulněji a samozřejmě tam utratí víc. Proč raději nevyužít toho co zde již je, stávající obchody a restaurace, které navíc často sponzorují veselské akce. Nevím jak to mohou vnímat místní prodejci, kteří každý rok podporují městské akce a nyní jim samo město postaví konkurenci. Nebylo by lépe vynaložit snahu o získání dotací na obnovu domů a obchodů? Vždyť místní večerky jsou pořád plné přestože je tady Tesco - myslím, že o korunu nižší ceny absolutně nevyrovnají pustošivé chování
Autor: Gusta dne 8. srpna 2008 v 13:25 reagovat
nový supermarket v Mezimostí
Jsem také pro odtržení Mezimostí od Veselí. První s čím by jsme jako samostatné město mohli přijít by bylo nahrazení (zbourání) Hotelu Zvon supermarketem Globus (že by do něj moc lidí nechodilo, no a co podívejte se na Lidl v Soběslavi, tam když někoho potkáte, tak se oba leknete - pro pana Jana je to neoficiální pozorování moje a mojich známých).
Autor: Marie Hadravová dne 8. srpna 2008 v 16:31 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
Nechápu, že myšlenka postavit Lidl vedle kulturního domu se vůbec ujala. Také si myslím, že supermarket Penny ve středu města bude postačující a není nutné vyasfaltovat atraktivní plochu mezi řekami a zničit množství zeleně, která se podle mne hned tak nenahradí. Pracuji v infocentru, rok od roku Veselí navštíví více turistů, mnohem radši bych viděla snahu o vytvoření příjemné atmosféry letoviska. Zvýšení počtu odpočinkových míst, úpravu veřejných ploch. Proč to někde jde a tady ne? Prostředky na opravu kulturního domu se dají získat i jinde (viz Soběslav a další města). Ale je s tím spojeno velké úsilí a množství práce, to uznávám. Nicméně existuje spousta firem, které se tímto zabývají.
Autor: Dvořák dne 4. září 2008 v 15:59 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
jan.vesely.seznam.cz dne 25. srpna 2008 v 06:57 reagovat
RE: Lidl u KD
Kulturní dům bude dostupný společnou zastřešenou pasáží, to že nebude vidět v celé velikosti je schválně aby se zmenšila jeho obrovská hmota.

Autor: Dvořák dnes v 15:53 reagovat
RE: Lidl u KD
Pasáže jsou velmi užitečné. Bezdomovci
se mají kam ukrýt. Dále nahradí chybějící záchodky, kterých je ve městě citelný nedostatek. Velice dorý nápad
Autor: Jan dne 9. srpna 2008 v 15:51 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
Žijete v blahé nevědomosti socialistického myšlení, ani se nedivím veselské infocentrum tak žije. Nejdříve je na vše nutné sehnat peníze, pak můžete postavit I třeba zmiňovanou rozhlednu. Pokud je nemáte je nutné dělat kompromisy.
Autor: Eva Jakešová dne 4. září 2008 v 13:38 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
Kde je hranice kompromisu? A dělá snad Lidl nějaký kompromis, když si chce postavit prodejnu v centru města? Vy jim snad věříte, že jim jde o dobro našeho města a občanů? Už jsme zapomněli na aféru kolem nezákonného kácení stromů kolem prodejen Lidl? (http://cs.wikipedia.org/wiki/Lidl) Máme si snad nechat všechno líbit od bohatých řetězců? Proti této stavbě by měli křičet ekologové, lidé postižení povodněmi i lidé s trochou estetického cítění. Ptám se lidí kolem sebe, co si o stavbě myslí a zatím jsem slyšela spíše názory proti. Ale poslouchá nás někdo? Podle čeho se bude nakonec rozhodovat? Možná by stálo za to zorganizovat petice občanů pro i proti stavbě. Osobně jsem proti a myslím si, že sen o zeleném parku, kde se dá vyjet na in-linech není ani ve 21.století tak naivní.
Autor: Petra Hadravová dne 11. srpna 2008 v 09:10 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
Co máte pořád s tim socialismem? A pokud kompromis, tak jich je určitě i víc než jen postavit lidl.
Autor: MAX dne 8. srpna 2008 v 14:06 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
odtržení je super nápad!!! do toho bych šel
Autor: MAX dne 8. srpna 2008 v 14:07 reagovat
RE: nový supermarket v Mezimostí
ale bez bourání Zvonu
Autor: Míňa dne 8. srpna 2008 v 10:07 reagovat
dvojka s dvojkou
Spojení chudého Veselí a bohatého Mezimostí byla chyba. Teď nám nezbývá než sledovat jak se do části 1 investuje, staví se opravuje se a nebýt plánované prodejny u Malého náměstí (ta je stejně velmi blízko jedničky) nic se v Mezimostí neděje. Je mi jasné že zastupitelé bydlí skoro výhradně v 1 a tak to z toho plyne. Jsem pro odtržení Mezimostí!!!
Autor: Gusta dne 14. srpna 2008 v 09:32 reagovat
RE: dvojka s dvojkou
Pokud jako obyvatel v budoucnu samostatného Mezimostí mohu přijít s nápadem jak řešit situaci okolo kulturního domu navrhuji ho nahradit postavením hotelu Zvon, který už jsem navrhoval u nás
v Mezimostí nahradit výstavbou supermarketu Globus. Na střeše hotelu bych nechal vyrůst rozhlednu a tím by byla konečně uspokojena touha pana Jana, který by určitě na nákupy chodil
s panem Horváthem k nám do Globusu Mezimostí (do příjemného prostředí se zajímavými cenami)
Autor: Karel Horváth dne 8. srpna 2008 v 18:30 reagovat
RE: dvojka s dvojkou
Zajímalo by mě v čem je či bývalo bohatší? Kromě průmyslové vytunelované zony.
Autor: Pavel K. dne 9. srpna 2008 v 03:09 reagovat
RE: dvojka s dvojkou
Nastudujte si historii. Je ostuda, že ji neznáte. Ono historické pojmenování obyvatel Mezimostí chramošťáci a z Veselí košťálníci mělo svůj důvod. Jestli bude nějaká aktivita k rozdělení plně ji podpořím. Hitler města v roce 1943 nuceně spojil a je vidět že to nebyla dobrá myšlenka.
Autor: Jan dne 1. srpna 2008 v 14:18 reagovat
dvojka
nakonec sem docela rád, že ve dvojce se NIC neinvestuje (myšleno mezimostí), kolem všeho je zbytečně moc dohadů.
Zajímalo by mne jaký průzkum má P. Hadravová na mysli, o žádném ofic. průzkumu nevím, zřejmě průzkum v nějaké cukrárně mezi důchodci?
Pokud vím, tak město žádnou budovu stavět nebude a jestli máte dojem že řetězce nejsou schopny udělat si vlastní analýzu trhu a jdou do rizika že jim v nějakém Veselí zbyte ocelová krabice jste na omylu, je záležitostí města s jakým projektem se sžije a schválí. Nemusí jít tedy o nevzhlednou krabici, ale o architektonicky jednotnou stavbu například s KD a osobně to vidím jako možnost konečně zužitkovat naprosto nevzhlednou plochu v okolí KD. Další diskutovaná záležitost byl asfalt - není to jediné řešení parkovací plochy a příkláním se k názoru, že umístění parkoviště v přední čísti komplexu není příliš zvládnuto.
Autor: Petra Hadravová dne 6. srpna 2008 v 23:25 reagovat
RE: dvojka
Dobrý den,
co se týče zmiňovaného průzkumu, tak uvádím zdroj: "Většina Čechů už nechce, aby obchodní řetězce poblíž jejich domovů stavěly další prodejny. Vyplývá to z průzkumu agentury Respond & Co pro ČTK. Proti stavbě nových diskontních prodejen, supermarketů a hypermarketů se vyslovily čtyři pětiny dotázaných. Obchodní řetězce v Česku obsadily velká města a nyní expanzi zaměřují i na obce s několika tisíci obyvateli. V mnoha českých a moravských městech se ale proti dalším prodejnám obchodních řetězců bouří lidé a některé radnice již daly stavbě nových obchodů červenou. " Kromě tohoto je jich více, problematikou se zabývá zmiňované hnutí Nesehnutí a řada dalších občanských sdružení, stačí se podívat na web. A mezi důchodce do cukrárny moc nezavítám....
K části druhé bych jen řekla, že jsem architektka a o co si myslím o architektonickém vzhledu této budovy jsem již řekla. Bohužel žádný nemá.. a plocha kolem taky. Můžeme se bavit dál, ale příště bez urážek.
Autor: Roman dne 9. března 2010 v 10:58 reagovat
RE: dvojka
Prosím slečno Hadravová, můžete mi na sebe poslat aktuální kontakt? Děkuji Roman Šubrt
Autor: Jan dne 8. srpna 2008 v 10:01 reagovat
RE: dvojka
1) nejedná se tedy o průzkum analyzovaný z konkrétních čísel prodejů přímo ve Veselí, ale jakási hypotetická slátanina, předpokládám hrazená konkurencí, která již má trhy obsazeny a nové markety nemá potřebu budovat.
2) Hnutí a podobných seskupení je mnoho, sama si můžete založit třeba hnutí na podporu výstavby rozhledny uprostřed náměstí, hnutím osobně nepřikládám velký význam
3) Byl bych opatrný s výrazem jsem architektka, mít vystudovanou architekturu a být architektem v pravém slova smyslu je velký rozdíl, nemyslím si také osobně že navrhovaná "bedna" je architektonickým skvostem, ale neuráží mne. Co člověk to názor, co architekt to idea. Svět není černobílý a nemáme všichni stejný vkus, bohudík, jinak by byla unifikace ještě větší než ta o kterou se pokouší EU.
4) pokud byly mé předchozí řádky pojaty jako urážka velice se omlouvám, nebylo to tak myšleno
Autor: Karel Horváth dne 7. srpna 2008 v 12:31 reagovat
RE: dvojka
Dobrý den!
Podle mého názoru Tesco a Coop nesplňují kvalitní, příjemný a v neposlední řadě levnější nákup. Bohužel Kulturní dům se rozpadá a na opravy nejsou peníze. Bude se opravovat zimní stadion, který je též v katastrofickém stavu. Mimo jiné stále se hovoří o cestovním ruchu. Zkuste si teď projít Veselí, takzvaní lufťáci tady nadávají na drahotu a malý výběr zboží. Pokud zde bude jediný ucházející obchod nemusí tu stát několik obchodů.
Autor: Petra Hadravová dne 7. srpna 2008 v 13:40 reagovat
RE: dvojka
Myslím že na město o velikosti Veselí máme obchodů až dost. Sen o levném nákupu mělo přece splnit Tesco... To už je ale zapomenuto. Stejně tak bude Lidl? A co diskont Penny, který se už staví? A Plus? Někteří stejně nebudou s cenami spokojeni nikdy, tak si snad kvůli tomu nenechaáme ničit město.
Autor: Karel Horváth dne 8. srpna 2008 v 18:39 reagovat
RE: dvojka
Obchodů snad! Ale ty ceny.Zajímalo by mě kam chodíte nakupovat? Ale jako ARCHITETKA máte asi jiné příjmy že?Tudíž Vás ceny moc neberou že?
Autor: Petra Hadravová dne 11. srpna 2008 v 09:14 reagovat
RE: dvojka
To tedy opravdu ne, jsem těžce za vodou a ceny opravdu neřeším... a navíc mam spoustu volného času a jelikož nemam co na práci, zúčastňuji se této diskuse..
Autor: Karel Horváth dne 11. srpna 2008 v 13:42 reagovat
RE: dvojka
Ano!Je to znát na Vašich příspěvcích.
Autor: pepa dne 11. srpna 2008 v 15:15 reagovat
cenzore zase to můžeš smazat
Tento příspěvek byl smazán redakcí pro nevhodný a urážlivý obsah.
Autor: Jaroslav Chadt dne 11. srpna 2008 v 15:33 reagovat
RE: cenzore zase to můžeš smazat
Pepo, jestli chceš věcně diskutovat tak dodržuj pravidla tohoto diskusního fóra (http://www.veselsko.cz/pravidla.asp). Urážlivé příspěvky budou mazány. Jestli chceš dál někoho urážet, tak mu to bež říct do očí, tedy jestli jsi takový hrdina.
Autor: lola dne 30. července 2008 v 19:10 reagovat
Kam s ním?
A kampak asi šoupnou sochu T. G. Masaryka?
Autor: Stanislav Kaisler dne 31. července 2008 v 18:11 reagovat
RE: Kam s ním?
V diskusi se objevilo několik možností. První možnost je ta, že by se přesunul blíže k řece, tam místo zůstane. Možnost dva - za kulturák. Možnost tři - přestěhuje se na "své" náměstí, místo Jana Nepomuckého. a svatý Jan by se pořesťehoval k řece. A nebo bychom svatého Jana hodili do řeky, on je na to zvyklý :-) (raději zdůrazňuji, že poslední věta je pokus o vtip).
Autor: Václav Jelínek dne 1. srpna 2008 v 09:32 reagovat
RE: Kam s ním?
Ten vtip se dá rozvinout: Tomáš Masaryk ,(původně Mäsiarik, čili řezníček), by se umístil před lidlovo řeznictví a v ruce by třímal ceduli s aktuálními slevami u téhož....... Tím by se také vyřešil už dvacet let trvající spor historiků s filosofy o to, co z Masaryka je nosné pro dnešek. Po debaklu s národní knihovnou to bude další přesvědčivý příspěvek k tezi, že čím menší národ, tím větší myšlenkový potenciál.
Autor: Petra Hadravová dne 31. července 2008 v 16:04 reagovat
RE: Kam s ním?
ustoupí, silnějšímu.. vždyť je to blbost, kdo se podívá na ty obrázky tak musí jen kroutit hlavou... mimochodem děkuji za vložení vizualizací.
Autor: Jiřík dne 30. července 2008 v 12:35 reagovat
Mějte lidi trochu rozum
když se postaví lidl nebo cokoli ve městě co pomůže zvýšit zamněstnanost je to jen dobře, protože když budou mít lidi více peněz na útratu, budou z toho mít užitek i ostatní podnikatelé ve městě. také by mne zajímalo jaký vede biokoridor okolo kulturáku?kulturák sám o sobě je hnusný a místo už nemůže zkazit vůbec nic.myslím že zeleně je ve veselí dost, akorát je fakt že by mohla být okolo hlavní třídy ( tu je třeba celou taky předělat , ale lépe než při rekonstrukci její vrchní části) Ty co remcaji na suprmárkety tak tam budou stát jako první ve frontě až to budou otevírat....Město by mělo sjedant takové podmínky prodeje pozemku za KD, aby jej bylo možno alespoň trochu opravit
Autor: Petra Hadravová dne 31. července 2008 v 16:02 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Ještě bych chtěla podotkout jednu věc, která mi připadá důležitá. Podle průzkumů i současného stavu v jiných městech je zřejmé, že se všechny tyto obchody neuživí. Nikde ve světě se jich nestaví tolik jako tady... Tento boom je asi poznamenán ještě socialistickou erou, ale nebude trvat navždy. Takže nám tu podle všeho zybdou prázdné krabice... co s nimi? myslel na to někdo z města? nebo jen prodáme pozemek a pak už se o to nestaráme? Co se týče dalších obchodů, ve Veselí už několik pokusů o butik a podobné obchody proběhlo, můžete se podívat, jak dopadly... Asi to bude tim, že není poptávka, ne? takže by nám zbyla nevzhledná plechová krabice, jako by nestačil ten kulturák vedle..
Autor: Karel Horváth dne 1. srpna 2008 v 20:28 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Milá slečno Hadravová! Pochybuji, že vy pamatujete socialistickou éru tzn. Že nejspíše nevíte o obchodních řetězcích, které díky svému propojení jsou schopny hýbat s cenami zboží a neustále lákat zákazníky svými slevami či reklamou. Pokud vím butik byl ve Veselí se zbožím, odpovídající jen určité vybrané části obyvatel.Jinak souhlasím s parkovištěm před Lidlem, že je opravdu magalomanské, nehledě na to, že o pár metrů dál bude další u Penny. Parkoviště by se dalo zajisté vyřešit lépe.
Autor: Petra Hadravová dne 6. srpna 2008 v 23:32 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Dobrý den,
to že byla socialistická éra, ještě matně pamatuji. To pro mě ale neznamená, že teď budu nakupovat jak utržená ze řetězu na úkor všeho ostatního. To by vám stálo za to zničit centrum města pro mléko o korunu levnější? Vždyť kulturák lze opravit i jinak a plocha před ním také, Veselí je docela pěkné město, tak se snažme ho zlepšovat.. Jenže co je kvalita prostředí a veřejných prostranství proti mléku.. :-(
Autor: Karel Horváth dne 7. srpna 2008 v 12:12 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Nelze se proti všemu co se nám nelíbí ohrazovat socialistickou érou. Lidé spíš dnes koukají, kde dobře a výhodně nakupují. Zvláště rodiny s dětmi koukají dnes na každou korunu. Je pravda že vyasfaltované město nevypadá opravdu nejlépe, ale to jsem myslím již zmiňoval. Bohužel stále ve Veselí se nenašel obchod, kde člověk nakoupí za rozumné ceny v příjemném prostředí.
Autor: Petra Hadravová dne 31. července 2008 v 15:56 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Dobrý den,
jen bych chtěla reagovat na údajné zvýšení zaměstnanosti, to je zas argument.. bohužel město není nafukovací a co se někde přidá, jinde se zas ubere.. takže pokud se postaví jeden gigant, většinou se některé menší obchody zavřou. Pokud chce město zvyšovat zaměstnanost, bylo by to pěkné tema k další diskusi, ale se stavbou supermarketu uprostřed města nemá moc společného. Kulturák je hnusný, alespoň na tom se asi shodnem, ale to také nemá moc společného s Lidlem. Stejně by byla oprava financována ze zdrojů města. To už prodalo řadu pozemků, na stavbu rodinných domů, na stavbu ostatních supermarketů.. kam se poděly tyto peníze? to už mohlo být skoro opraveno, když tedy čekáme na prodej pozemku. Veselí je hezké město a má určitou hodnotu, kterou si řada místních neuvědomuje a my bychom se měli snažit ji zyvšovat, a ne říkat, že je jedno, co si v těžišti města postavíme. Jako hlavní argument pořád vidim ještě to, že 5 velkých obchodů na takové město stačí...
Autor: Stanislav Kaisler dne 31. července 2008 v 18:13 reagovat
RE: Mějte lidi trochu rozum
Máte mylnou představu o tom, že město vydělává na prodeji pozemků pro stavbu rodinných domů. Je tomu poněkud jinak.
Autor: Václav Jelínek dne 25. července 2008 v 15:32 reagovat
lidl
Prosím zastánce i odpůrce stavby lidlu u kulturního domu, (nebo klubu pracujících, jak hlásá nápis na průčelí?),aby si přes léto ujasnili svá stanoviska a přišli se přihlásit do diskuse na zářijové zasedání zastupitelstva. Do diskuse přinesu kromě příspěvku tematickou výstavku o 11 ti panelech. Vaší pozornosti doporučuju web www.nesehnuti.cz, sekci supermarkety. Jde o sdružení, které se už léta zabývá mimo jiné super a hyper markety v ČR. Nejde o kverulanty, nýbrž odborníky, kteří na své studie dostávají granty z EU,Norska i ČR. Poslední studii na toto téma vydali v březnu 2008. Informace lze samozřejmě hledat i na stránkách ministerstev a dalších státních úřadů. Znovu prosím, hlavně vás mladé, kteří zde chtějí žít, neomezujte se na tuto i diskusi. Přijďte na zastupitelstvo a další jednání, kam bude mít občanská veřejnost přístup.Jedině tak prolomíme prokletí Čechů, jako hospodských remcalů,kteří....však to vidíte kolem sebe. Děkuju.
Autor: Jiří Riki Řeháček dne 30. července 2008 v 20:47 reagovat
RE: lidl
Seberte všechny rozumné lidi dobré vůle a nenechte si zaplevelit město.
Autor: Petra Hadravová dne 26. července 2008 v 15:23 reagovat
RE: lidl
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek. Zářijového zastupitestva se ráda zúčastnim, nechci zůstat z stížnosti, tento web byla jen snaha začít alespoň s někým diskutovat. Sdružení nesehnutí znám, a přestože se zabývají spíše hypermarkety, pokusím se je kontaktovat, alespoň v otázce, jak proti Lidlu postupovat.
Nyní jsem ale nenašla žádné informace - situaci, půdorys, ostatní pohledy - přestože se pan starosta a ostatní v tisku vyjadřují, jako že jde o hotovou věc. Pokud člověk chce proti něčemu bojovat, je třeba mít se o co opřít. Pokud byla vypracována studie, měla by být přístupná. Byla bych ráda, kdyby se třeba na webu města něco objevilo, jinak celou stavbu v září uvidím poprvé a argumentace bude o to těžší. Uvidíme.
Autor: Jiří Riki Řeháček dne 30. července 2008 v 20:49 reagovat
RE: lidl
Dobrý den, smekám před vaší odvahou a rázností a držím vám palce
Autor: Petra Hadravová dne 31. července 2008 v 16:02 reagovat
RE: lidl
Děkuju za podporu :-)
Autor: Václav Jelínek dne 26. července 2008 v 16:24 reagovat
RE: lidl
Hezký den,
na zářijové zastupitelstvo přijde projektant s návrhem upraveným podle připomínek zastupitelů. Pokud tento návrh pustí ZM dál, uvažuje se o veřejném projednání s občany. Jinak lze do té doby kontaktovat Vám nejbližšího zastupitele,protože všichni dostali fotografickou vizualizaci prvního návrhu k dispozici. Jde o pět fotografií A 4, kde je jednoznačně jasné, kde a jak to vidí projektant.
Autor: Stanislav Kaisler dne 28. července 2008 v 11:39 reagovat
RE: lidl
Naskenované obrázky studie jsem poslal adminovi, takže je doufám zvěřejní na tomto serveru, aby si diskutující mohli udělat představu o co jde.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 4/5
 ::. FIRMA Veselsko .::

2. základní škola

Tř. ČSA 210, Veselí nad Lužnicí
  • Školy
  • Web
  • 381581735
základní vzdělávání s výchovu žáků 1. – 9. třídy

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 13 hodinami
Jižní Čechy Teď

Jihočeský Ikaros z Veselí nad Lužnicí

včera
Táborský deník

Papírové betlémy se vrací do domácností. Soběslavský nadšenec jich má desítky

včera
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Pokračuje hokejová sezona, KBC pořádá Noc bojovníků

před 2 dny
České dráhy

19.12.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí

před 3 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Jindřichův Hradec

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV o možnosti převzetí písemnosti - Eva Svobodová

před 4 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Veselí nad Lužnicí

před 4 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku České Velenice - Veselí nad Lužnicí

před 5 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci ve Veselí pokračovali v oslavách

před 5 dny
České dráhy

Výluka na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

před 5 dny
Táborský deník

Adventní odpoledne ve Veselí nad Lužnicí zpříjemnili andělé. Podívejte se

před 5 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava

před 5 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Třetí adventní neděli v Soběslavi doprovázela Cihelna i žáci ZUŠky

před 5 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Velenice

před 6 dny
České dráhy

16.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Majdalena - České Velenice

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.