Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 163
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Expanze supermarketů do našeho města.
Naše město se dostalo do hledáčku velkých nadnárodních řetězců. Skutečně potřebujeme ve Veselí další supermarkety? Jak by se Vám líbil kupříkladu Lidl v centru města?
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Všechny příspěvky | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: letec dne 7. listopadu 2009 v 19:45 reagovat
Referendum
Sice nás nepřišlo mnoho , ale povedlo se .

Místního referenda se účastnilo celkem 1789 oprávněných voličů, což je 33,26%.

PRO prodej pozemků před KD vyslovilo svůj souhlas 513 voličů, tj. 9,54%, PROTI prodeji 1261 voličů, tj. 23,45%.
http://www.veseli.cz/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=18068&id_dokumenty=203386

Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 07:35 reagovat
RE: Referendum
Co se povedlo? Já naopak referendum považuji za obrovský neúspěch. Ukázalo se, že občané Veselí ve své většině nejsou ochotni převzít zodpovědnost za rozhodování o věcech veřejných. To, že se nepodařilo dosáhnout požadované účasti 35% je pro mne osobně obrovským zklamáním.
Autor: Václav Kulanda dne 8. listopadu 2009 v 18:05 reagovat
RE: Referendum
Pokračování mého příspěvku.
Ani se mu nedivím, vezmeme-li v úvahu dosud nezodpovězenou otázku o prapodivné změně územního plánu, o neochotě prokázat vliv budoucí stavby na odtokové poměry při povodni a po vybudování PPO i o bezostyšném proklamování prodeje pozemků přímo LIDLU.
Autor: Václav Kulanda dne 8. listopadu 2009 v 17:59 reagovat
RE: Referendum
Vážený pane zastupiteli. Plně souhlasím s pí Brázdovou. Na první referendum je účast chvályhodná a hluboce zklamaní mohou být jedině občané z hlasování některých zastupitelů. Když nestačilo přes tisíc podpisů pod peticí "hodilo" ZM odpovědnost na občany. Nyní je přes 1200 nezpochybnitelných hlasů z referenda a jsem velice zvědavý jak zastupitelé s nimi naloží, i když je výsledek referenda nezávazný. Zatím ZM hlasovalo tak, aby účast na referendu byla některým občanům znemožněna. Vím o řadě občanů, kterým jednodenní termín nevyhovoval. Při konání referenda současně s volbami do parlamentu by byla možnost hlasovat 2 dny.
To se zřejmě ZM nehodilo. Zákon o referendu je také nedokonalý v tom, že neumožňuje hlasovat občanům za spádových obcí. Ti určitě mají co říci do dění ve "svém" městě. Zklamání z jednání ZM je
evidentní z webových stránek i z vyjádření jednoho občana, kterého jsem zval na rreferendum. Řekl mi: co tam budu dělat, když je to upečený.
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 20:03 reagovat
RE: Referendum
Pokračování ... Důrazně se ohrazuji proti nařčení, že jsem o termínu hlasoval tak, abych někomu hlasování znemožnil. Najít termín, který by se hodil všem je asi dost obtížné. V jiném termínu by zase nemohl někdo jiný. Nevěřím, že 64% občanů města se tento termín nehodil. K tomu, že jsme jako zastupitelstvo "hodili" odpověnost na občany jsem se už vyjadřoval a vysvětlil jsem i své důvody. Zase mi připadá poněkud nelogické obviňovat zastupitelstvo, že nedbá názorů občanů a když tito občané dostanou možnost své názory vyjádřit a nepřijdou, tak zastupitele obviňovat, že se nemají zbavovat odpovědnosti.

Jen tak mimochodem, v sobotu se konalo místní referendum také v Klánovicích, šlo o podobné téma (stavba golfového hřiště v rekreční zóně) a přišlo tam volit 62% občanů. To jen pro srovnání, jaký je jinde zájem o věci veřejné.
Autor: Doležal Karel ml. dne 8. listopadu 2009 v 22:32 reagovat
...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Moc krásný názor...nelogické obviňovat zastupitelstvo, že nedbá názorů občanů... Toto zastupitelstvo !!!NEDBALO!!! názorů občanů, kteří podávali protest proti změně v územním plánu v prostoru KD. Tehdy jste to smetli ze stolu s tím, že tento prostor vámi označen jako ,,občanská vybavenost" může sloužit ke kulturnímu rozvoji tohoto místa třeba stavbou pódia na konání koncertů. TA BEDNA NA ŽRÁDLO A HADRY, pánové a dámy radní NENÍ PÓDIUM, tak z lidí nedělejte blbce. S prominutim tato svévolná, účelová a korupční změna územ.plánu s prominutim si přiznejme pěkně smrdí, ať již něčim zelenym, či melounkem, či rybkou pod stolem či na něm. A vůbec tvrzení, že u KD voda nebyla je na pár facek, neb tím pádem povodeň nemohla poškodit terasu u KD...a za jaký peníz byla opravena a čím tehdy bylo argumentováno- vodou poškozena,že...Udělal jsem si obrázek o našich zastupitelech na jednání před referendem...no je hezké, že ti, kteří seděj zadky v suchu by zde stavěli klidně osmej div světa..charakteři
Autor: Podolský Petr dne 11. prosince 2009 v 08:26 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Náhodou jsem koukl na web vašeho města, takovéto vulgární příspěvky se jinde mažou u vá s to asi nejde,
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 23:28 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
Karle, nejde mi do hlavy, jak můžeš napsat takto ubohý příspěvek. Opravdu si myslíš, že doma přehazuji štosy peněz od Lidlu vidlema? V tom případě si musím poupravit svůj názor na tebe. A můžeš mi říci, kdo a kdy tvrdil, že u kulturáku nebyla voda?
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:58 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
To cos tu teď Karle napsal, jsem se já bála vyslovit první veřejně, přeci jen jsem 12 let byla zaměstnancem kulturáku a 17 let zaměstnancem města -brrr,toto břémě mě už ale vážně netíží a hned je mi veseleji :o)) tvrdila jsem to stále a pár lidí z města to ví, že to jsou téměř moje slova. KD dostalo peníze od pojišŤovny po povodních v roce 2002 na opravu terasy a na vchodové dveře...pokud tam nebyla voda...nevím, jak je to tedy možné...pak byly peníze vyplaceny nezákonně a možná by se to mělo prošetřit...neprotiřečíte si tama náhodou vážení zastupitelé? TAK BYLA TAM VLASTNĚ VODA NEBO NEBYLA? AHA AHA
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:59 reagovat
RE: ...nelogické obviňovat zastupitelstvo...
BŘÍMĚ petro, břímě.... :o))
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 19:52 reagovat
RE: Referendum
Pane Kulando, já to nechápu. Podle paní Brázdové nemělo cenu chodit, protože nikoho názor občanů nikoho nezajímá. Přitom pokud by byla dostatečná účast, referendum by bylo závazné a vyjádřený názor občanů by prostě respektován být musel. Vy zase píšete, že hlasovat nemá cenu, protože už je to stejně upečené. Zase přitom platí, že pokud by k referendu přišlo dostatek občanů, tak by vyjádřený názor zastupitelstvo muselo respektovat a pokud by to dopadlo jak dopadlo, tak je jisté (nejméně na dva roky, kdy by se podle zákona o toto téma nesmělo znovu jednat), že je s Lidlem utrum. Jde tedy (podle mého názoru) o poněkud nelogické postoje. K termínu snad ani nemá cenu nic psát, přeci víte, že původně to s parlamentními volbami být mělo a veselští zastupitelé přeci nemůžou za to, že byly zrušeny. Ano, mohlo se to odložit až na duben nebo červen (teď nevím, kdy parlamentní volby bodu), ale pak by dohadování trvalo dalšího půl roku, nebylo lepší rozhodnout hned?
Autor: Petra Žahourová dne 8. listopadu 2009 v 22:52 reagovat
RE: Referendum
Paní Brázdová a i pan Kulanda mi mluví z duše. Já sama jsem pyšná na to,že při prvním referendu v našem městě byla účast super a i když nebyla dostačující, zastupitelstvo by se mělo chytnout za nos a začít přemýšlet, jestli i přes to "hlas lidu" neříká více než zákulisní dohady a HLAS LÍDLU! Velikou chybou bylo to, že se volební lístky nedaly lidem do schránek jako je tomu zvykem při ostatních volbách...spousta si jich totiž neuvědomila,že právě teď už "to" je,protože né všude je slyšet rozhlas...referendum bylo uchvátané a v této době zbytečné, mělo se odložit na vhodnější termín a nebo mělo být v pátek odpoledne a v sobotu. Spousta lidí musela na víkend odjet a tak nemohla hlasovat...
(POKUD DOJDE K PRODEJI POZEMKŮ NEDEJ BOŽE A JEŠTĚ KE VŠEMU LÍDLU, budu se sama zasazovat o to,aby město prodalo svůj dům na náměstí IKEE, protože tu tady tedy zase např, pane Vachovče, chci já!!! arumenty jako stehno,co? :o)) ale stejné jako vaše :o)) )
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 23:31 reagovat
RE: Referendum
Pokud není referendum v souběhu s jinými volbami, musí se (podle zákona) konat pouze v jeden den. Takže ten termín v pátek i sobotu nebyl možný.
Autor: Petra Žahourová dne 9. listopadu 2009 v 19:49 reagovat
RE: Referendum
No a právě proto bylo uchvátané,mělo se počkat
Autor: Vanda Brázdová dne 8. listopadu 2009 v 12:49 reagovat
RE: Referendum
Vážený pane Kaislere, promiňte, ale tohle už jste opravdu přehnal. Jakým právem si dovolujete osočovat občany Veselí z toho, že nejsou ochotni převzít zodpovědnost za rozhodování o věcech věřejných! Cožpak nechápete, že to není neochota přijít k referendu, ale naprostá ztráta víry občanů, že ve Veselí se ještě někdy něco udělá dobrého pro lidi, že se něco pohne kupředu a že někdo vůbec bude brát v potaz jejich názor? Proto lidi nepřišli. A není to náhodou opačně, že zastupitelstvo není ochotno převzít zodpovědnost za rozhodování a chtěli ji přehodit na občany?Co brání zastupitelstvu brát názor občanů v potaz, přestože nepřišlo kýžených 35%!?!? Jste hrozně zklamaný? Vaši voliči jsou zklamaní z přístupu a akceschonosti zastupitelstva už dávno. No a co?
Autor: Stanislav Kaisler dne 8. listopadu 2009 v 17:13 reagovat
RE: Referendum
Paní Brázdová, co jsem přehnal? Já nikoho neosočuju, já pouze konstatuji fakta. Poprvé v historii měli lidé možnost rozhodnout přímo a pokud by přišli, jejich názor by prostě MUSEL být brán v potaz. Dle mého názoru se neúčastí zabila možnost v případě nějakého dalšího zásadního rozhodnutí pořádat další referendum, protože na co dělat referendum, když lidi nechodí. Ano, zastupitelé mohou vzít výsledky v potaz a předpokládám, že to (alespoň někteří) udělají. A jestli se zastupitelstvo chtělo zbavit zodpovědnosti? Samozřejmě, že ano, jinak by referendum nevyhlásilo. Já jsem pro něj také hlasoval. Řeknete mi, co byste dělala Vy, kdyby vás z jedná strany obviňovali, že berete úplatky od Lidlu, z druhé strany, že hážete komínem peníze, které může město získat prodejem a že bráníte lidem lépe nakupovat. Takže ať byste hlasovala jakkoliv, byla byste ta špatná VY. Atmosféra kolem záměru prodeje Lidlu byla tak hysterická, že dle mého názoru bylo refendum jediným možným způsobem řešení sporu.
Autor: Karel Horváth dne 8. listopadu 2009 v 18:55 reagovat
RE: Referendum
Dobrý den, s názorem pana Kaislera plně souhlasím. Poprvé měli lidé ve Veselí možnost něco rozhodnout podle své vůle a přišla jich slabá třetina. Potom jenom všichni nadávají a stěžují si co se na radnici špatně rozhodlo, ale mnoho z nich k referendu ani nedošlo s tím, že je to zbytečnost.
 ::. FIRMA Veselsko .::

RM Gastro s.r.o.

tř.ČSA 816 , Veselí nad Lužnicí
  • Vybavení pro firmy
  • Web
  • 381 582 284
Výrobce zařízení pro gastronomii

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 3 hodinami
Jižní Čechy Teď

Jihočeský Ikaros z Veselí nad Lužnicí

včera
Táborský deník

Papírové betlémy se vrací do domácností. Soběslavský nadšenec jich má desítky

včera
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Pokračuje hokejová sezona, KBC pořádá Noc bojovníků

včera
České dráhy

19.12.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí

před 2 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Jindřichův Hradec

před 3 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV o možnosti převzetí písemnosti - Eva Svobodová

před 3 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Veselí nad Lužnicí

před 4 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku České Velenice - Veselí nad Lužnicí

před 4 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci ve Veselí pokračovali v oslavách

před 4 dny
České dráhy

Výluka na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

před 4 dny
Táborský deník

Adventní odpoledne ve Veselí nad Lužnicí zpříjemnili andělé. Podívejte se

před 4 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava

před 4 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Třetí adventní neděli v Soběslavi doprovázela Cihelna i žáci ZUŠky

před 5 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Velenice

před 5 dny
České dráhy

16.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Majdalena - České Velenice

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.