Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 138
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Kulturní vyžití na veselsku.
Jak jste spokojeni či nespokojeni s nabídkou kulturních akcí na veselsku? Myslíte si, že je dostatečná? Jak vidíte vybavenost pro kulturní a společenské vyžití? Napište svůj názor.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Stanislav Kaisler dne 28. října 2007 v 13:26 reagovat
Pronájem kina
Na www.veseli.cz je zveřejněn záměr města Pronájem kina ve Veselí nad Lužnicí. Takže zájemci se mohou.
Autor: pro pana Bínu dne 19. února 2007 v 20:16 reagovat
Aparatura
Od bývalých zaměstnanců vím, že si za pronájem aparatury pan Bína nechal moc dobře zaplatit! A ne že to dělal proto, že byl "nadšenec" no vinárny!
Autor: Karel Horváth dne 25. února 2007 v 18:02 reagovat
RE: Aparatura
ALE!ALE!
AŤ SI NECHÁ DOBŘE ZAPLATIT.VŽDYŤ TO VORLA ŽIVÍ.JEN TAK DÁL TOME!AŤ SE DAŘÍ.
Autor: Tom Bína dne 19. února 2007 v 23:36 reagovat
RE: Aparatura
Heh - myslíte milý pane,že 70 000,- měsíčně za pronájem bylo přehnané? Já bych chtěl vidět vás,jak by jste s takovou almužnou vyšel vy! Musím přeci z něčeho financovat svůj nákladný život! :-D :-D :-D Teď je mi však ještě lépe - Áčko mi vydělá tak průměrně 200 000,- až 300 000,- měsíčně. :-D V létě počítám,že se dostaneme hodně nad milion měsíčně! To bude teprve život! :-D
Autor: známej dne 19. února 2007 v 23:48 reagovat
RE: Aparatura
Tome ty jsi fakt tele.... jen jim dej ! Das mi taky nějakej ten milion? Bohajeho ty lidi tady to je běs..... osobně si myslim že tuhle diskusi taky někdo založil záměrně, aby vás poškodil! !!!!
Autor: dne 20. února 2007 v 00:24 reagovat
RE: Aparatura
Druhej extrém to může napsat jen bezmozek že někdo zakládá diskuse aby někoho poškodil, diskuse je od diskutovat ne??? Hele mně neva že někdo podniká naopak, ale proč by si někdo takový kecy vymejšlel? To má pan Bína jenom jeden aparát že další nemoh bejt v Kulturáku dál? Asi něco dobře neni tak to vysvětlete od toho ta diskuse je ne?
Autor: Tom Bína dne 20. února 2007 v 00:41 reagovat
RE: Aparatura
Ale já už to vysvětloval níže! Samozřejmě,že techniky mám dost na to,aby v KD mohla zůstat. Myslíte,že bych jen tak pro nic ukončil "dobře zaplacenej nájem",jak mi bylo vytknuto? ? ? To jen dokládá to,že tam byla opravdu bezplatně.Druhý aspekt už má podtext konkurence. Uvedu příklad: Odejdete z fabriky,uděláte si živnost a budete vyrábět stejný sortiment. Znáte někoho,kdo při tom bude ještě dobrovolně a BEZPLATNĚ dál chodit dělat do té fabriky? Když se nad tím zamyslíte,tak tohle přesně je mi zde vytýkáno. :-D Pane bože-proč se tady pořád každý stará víc o jiné než o sebe! Proč musíte jen závidět a škodit? Já jsem se snažil po celou dobu,co dělám tuhle činnost Veselské kultuře jen pomahat.Ale co je to platné - tady je opravdu snaha pomoct řádně potrestána. Njn - Veselí...Začínám (bohužel) měnit svoje jak se ukazuje značně naivní představy o Veselácích...
Autor: Tom Bína dne 20. února 2007 v 00:02 reagovat
RE: Aparatura
Tak já vycházel z toho,že tu snad neni takového hlupáka,aby byl schopen tomuhle uvěřit. Nebo mám naivní představy o některých Veselácích? :-D
Autor: smích dne 19. února 2007 v 23:25 reagovat
RE: Aparatura
no jo jenže to by jste nemuseli bejt ve veselí tady si na rafandě někdo uprdne a na blatským se posere ... veselí je veselí
Autor: Veselák dne 19. února 2007 v 19:05 reagovat
Příspěvek smazán redakcí
Tento příspěvek byl smazán redakcí z důvodu porušení pravidel diskuse.
Autor: Tohle je trapný... dne 19. února 2007 v 23:37 reagovat
RE: KD vs ARABELA
Máte všichni možnost přijít a vydělat na provoz. Chytráci.
http://www.kd-veseli.cz/vinanasled.htm
Autor: výsměch dne 19. února 2007 v 23:26 reagovat
RE: KD vs ARABELA
jsi trapný a ubohý ! Kdyby jsi se aspoň podepsal !! Srabe
Autor: Hrůza a děs dne 19. února 2007 v 22:13 reagovat
Příspěvek smazán redakcí
Tento příspěvek byl smazán redakcí z důvodu porušení pravidel diskuse.
Autor: Ty si chytrák.... dne 19. února 2007 v 23:35 reagovat
RE: KD vs ARABELA
A ono město dalo někdy peníze na plavidla když podle tebe komunistickej kulturák teda vydělávál tak těžký prachy když byly ty super diskotéky?
Autor: no to si děláte srandu ne? dne 19. února 2007 v 23:21 reagovat
RE: KD vs ARABELA
Víte o tom hovno a melete o tom ... závist je strašná věc! Je mi vás upřímně líto! Máte velmi nízké IQ když takovéhle nehoráznosti napíšte. Nevíte nic a jen spekulujete a snažíte se cílevědomě poškodit áčko ! Do hrobu s váma... njn veselí zůstane stejný ( prdel zakopaná ) Veselák co se raději odstěhoval
Autor: Standa Kaisler dne 9. února 2007 v 22:12 reagovat
Tak ke kultuře
Tak kultury ve Veselí je prý málo. No, asi jak které. Je to dáno i tím, jaký je o ní zájem. Nikdo nebude dlouhodobě pořádat akce, na kterých by prodělával a když lidi prostě nechodí, tak nechodí, nikdo jim to nařizovat nemůže.

V této souvislosti bych se chtěl zamyslet nad otázkou kina, které má naprosto katastrofální návštěvnost. Nebylo by lepší jej zrušit, prodat, za stržené peníze dovybavit pro promítání malý sál v kulturáku a ušetřené peníze v kapitole kultura ponechat? Zase by bylo na jiné akce. Podle ankety, která byla na webových stránkách města si to však většina obyvatel města nepřeje.

A jinak - Tomáši, Hynku, - pro dobrotu na žebrotu, aneb každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán. :-) Držím palce.
Autor: J.Hajný dne 9. února 2007 v 23:26 reagovat
RE: Tak ke kultuře
Kino bych taky zavřel. Vždyť je to ostuda a zajímalo by mne, kolik taková sranda ročně stojí!
Autor: občan dne 9. února 2007 v 21:33 reagovat
zábava
Pánové Bíno a Suchodole. Jsem rád, že jste udělali něco pro mladé ve Veselí nad Lužnicí. Neřeším proč dále nefunguje vinárna v KD. Mám však k Vaší výdělečné činnosti připmínku. Měli by jste zajistit nejen zábavu v Arabela a co největší zisk pro sebe, ale především pořádek na dvoře a před uvedenou diskotékou. Již při první diskotéce došlo na dvoře uvedené diskotéky k fyzickému napadení a dále Vaši návštěvníci, většinou mládež, kdy některým není ani osmnáct let a jsou podpailý dělají bordel po městě, ruší noční klid a ničí majetek. Je mi jasné, že vinu za toto hodíte na Městskou policii a policii ČR, ale toto by měla být i Vaše starost a povinnost. Co se týče kultury ve Veselí plně souhlasím, že této je v našem městě málo.
Autor: Lenka dne 9. února 2007 v 12:34 reagovat
Kultura
Dobrý den, chci pozdravit všechny, kdo tady zatím vyřkli svůj názor. S něčím souhlasím s něčím méně. Chci zde napsat i svůj názor. Veselský kulturní dům je sice velký, ale akcí bohužel opravdu málo. Chybí mi zde akce pro děti. Jak zde bylo psáno mikulášská se zde neděla, proto i já se svou dcerou jsem jela do Soběslavi, kde Mikulášska stála za to. Celá akce byla plná soutěží a když se tancovalo tak to nebyla jen pouhá diskotéka pro děti, ale stále se snažili dětem předtancovávat slečny z Relaxu. Akce byla celou dobu koordinována. Teď bude 18. karneval. Tento karneval, ale nepořádá kulturní dům, ale fara. To je takový problém, aby se jednou měsíčně dělala nějaká zajímavá akce pro děti. Celkově se Soběslav na kulturním vyžití pro své občany snaží více. Vždyť v létě, když zde je mnoho návštěvníků, myslím si, že zajímavá akce (třeba koncert), přitáhla diváku opravdu hodně.
Autor: Petra Žahourová dne 9. února 2007 v 23:06 reagovat
RE: Kultura
Milá Lenko, nejdřív musím poděkovat tamince,že si na mě vzpomněla- díky.
a teď ke kultuře. Soběslav a Veselí nemůžete srovnávat, Veselí bude za Soběslaví vždy pokulhávat. V KD pracuji skoro devět let, a jeden čas se pravidelně v neděli jednou měsíčně dělaly pohádky pro děti od 15 h- jestli přišlo ale dvacet diváků,tak to bylo moc. Vstupné bylo 20 kč a pohádka i s náklady na cestu -ta nejlevnější-podotýkám-stojí kolem 5 tis. Karneval jeden na Veselí si myslím,že je až až. Nedokážu si představit,že bychom ho zakazovali faře a nebo týden po nich udělali druhý. Diskotéky v létě ve vinárně byly absolutní propadák, všichni tancovali na Hokejce nebo na Ostrově a v KD bylo pět nadšenců- vstupné 50 Kč, DJ si vezme honorář, číšník něco stojí, služba u vstupu taky, musí se platit OSA a INTERGRAM. Za letní sezonu šla vinárna vždy do hlubokého mínusu.
Koncert- za mou éru v KD bylo koncertů nepočítaně, pamatuji si,že bylo vyprodáno snad jen dvakrát na Nezmary, jinak prodělek. A že tu byli umělci!
Autor: Petra Žahourová dne 9. února 2007 v 23:12 reagovat
RE: Kultura
Namátkou- Jana Kirschner, R. Muller, P. Dobeš, Spiritual Kvintet, Kerndl s dcerou Terezou, L. Filipová a td. atd. a sál nám plnili Soběslaváci s nářkem,že se u nich dělají akorát divadla a nic víc. Tak já nevím,asi co člověk,to názor. Ale tohle je moje zkušenost a léty prověřená. Veseláci jsou nekulturní, nejradši by,aby jim ten umělec přijel zazpívat domů do obýváku, aby se nemusel přezouvat z bačkor. Na divadla byly vždy plné jen první čtyři řady,což bylo i trapné a herci někdy hráli přesilovku. O kultuře v kulturáku bych tu mohla přednášet hodiny, ale radši jdu spát! :o))))))
Autor: ka4los dne 9. února 2007 v 12:47 reagovat
RE: Kultura
Milá Lenko!Úplně s vámi souhlasím.
Autor: taminka dne 8. února 2007 v 21:27 reagovat
Kultura
No ehm, o tomhle to tu asi nemělo být, i když něco pravdy na tej protekci atd. bude, ale chtěla bych jen říct pár posřehů ke kultuře. Kultura se v KD nějak nedělá, jsou tam jen ty prodeje levných věcí atd. Loni už ani nebyla Dáda a plesů ubývá, pro dětičky nebylo nic zajímavýho, někdo odešel na MD a kultura jde do pr.... Nechci bejt sprostá,ani nikomu nadržovat, ale ta paní tam chybí!
Autor: J. Hajný dne 9. února 2007 v 23:15 reagovat
RE: Kultura
Jo paní Žahourová tam chybí, to je bez debat. KD totiž chybí reklama od tý doby,co tam není. Nejsem Veselák, ale díky jejím e-mailům jsem měl přehled a plakáty visely všude!
Autor: Veselačka dne 9. února 2007 v 12:30 reagovat
RE: Kultura
Tak se nám hezky rozběhla diskuze, příspěvky jsou zajímavé, ale chybí mi tady vyjádření osoby které se toto téma týká nejvíce.Je hezké, že je v Arabele nová diskotéka, ale rozhodně to není kultura pro všechny.Řekla bych, že se týká hlavně teenegrů, ale co ostatní věkové ročníky, nemyslím jen ty starší , ale i ty mladší.
Autor: Jíťa dne 9. února 2007 v 09:53 reagovat
RE: Kultura
Musím jen s taminkou souhlasit. s odchodem paní Rybářové, mám pocit, že dochází spíše k dekulturizaci kultury ve Veselí. Za ní se tu pořádalo mnohem více akcí na mnoho z nich jsem byla a musím říci, že bylo plno. A přes léto, kdy jsou zde turisti byli pravidelně v KD diskotéky. Nyní je přes léto zavřeno...
Autor: taminka dne 9. února 2007 v 22:56 reagovat
RE: Kultura
Já ale myslela paní Žahourovou, víme? :))) ale to je jedno, na MD jsou obě.
Autor: Tom Bína dne 9. února 2007 v 12:24 reagovat
RE: Kultura
Dramaturgie :

Marcela Rybářová

E-mail : dramaturgie@kd-veseli.cz

Opsáno z oficiálních stránek Kulturního Domu

milá Jíťo,prosim vás,než něco napíšete,raději si nejdřív ověřte fakta,ať se zde zbytečně neztrapňujete... ;-)
Autor: Jíťa dne 10. února 2007 v 15:39 reagovat
RE: Kultura
Děkuji pane Bíno za upozornění a zároveň se omlouvám, vycházela jsem z toho, že mám takový pocit, že ještě tak 3 roky zpátky se zde konalo více akcí... Ještě bych jsem se chtěla vyjádřit k pořádku před Vašim klubem, myslím, že to Vy ovlivnit přece nemůžete, každý si nese svou zodpovědnost za své chování a aspoň něco zde děláte, sice je to jen pro určitou věkovou kategorii, ale aspoň to.
Autor: ka4los dne 9. února 2007 v 12:45 reagovat
RE: Kultura
Pane Bíno!Zřejmě vám to nikdo neřekl,ale ve většině hloupostí v KD figurujete také vy.
Autor: Tom Bína. dne 9. února 2007 v 13:09 reagovat
RE: Kultura
Můžete prosím uvést nějaký příkjad té "hlouposti" ? ? ?
Autor: Tom Bína dne 9. února 2007 v 01:35 reagovat
RE: Kultura
Milá pani vy zde kritizujete nečinnost KD. Já bych Vám rád přiblížil několik postřehů ze zdejšího kulturního života. Již několik let si pronajímám sál v KD a snažím se zde pořádat akce. Nepamatuji jedinnou,která by pro mne byla finančním přínosem.Vyjímkou byly diskotéky, (o těch zmínka níže) Z nichž jsem financoval prodělky na méně komerčních akcích.Když už jsem mohl hovořit o velkém štěstí a na koncert mi přišlo 200 lidí,díky čemuž se prodělek eliminoval na plus mínus nula,tak jsem v relativně plném sále viděl veseláků,že bych je doslova na prstech spočítal. O mnou pořádaném divadelním představení Vám řeknu jen to,že za ty peníze(prodělek) bych měl permanentku do Národního. Ještě se divíte,že se zde ztrácí chuť? Je nesmírně jednoduché kritizovat...Ale udělat něco navíc,byť i jen návštěvou akcí podpořit kulturu,to je tady zdáse nadmíru složité!
Autor: dne 9. února 2007 v 08:19 reagovat
RE: Kultura
Bína? neznám.... něměly by ty akce organizovat jiný lidi? Co potom dělá šéfka kulturáku?
Autor: Tom Bína dne 9. února 2007 v 08:47 reagovat
RE: Kultura
Samozřejmě,že drtivou většinu kulturních akcí zde pořádá samotný kulturní dům. Já jsem Vám jen tímto příspěvkem sděloval SVOJI zkušenost s kulturou ve Veselí ! ! !
Autor: MAX dne 8. února 2007 v 21:38 reagovat
RE: Kultura
něco na tom jablku je
Autor: ka4los dne 9. února 2007 v 11:51 reagovat
RE: Kultura
Jo akorát ten červ.
Autor: Hynek Suchodol dne 7. února 2007 v 13:10 reagovat
Spreedance Club
Vážený pane, vážená paní.. Dovoluji si reagovat na Vaše příspěvky ohledně "Arabely". Nedomnívám se, že by to, že není Vinárna souviselo s nějakou korupcí. Vinárna pokud vím v lednu fungovala a dohromady na 3 produkce, které sekonaly, přišlo 10 lidí. Myslíte si, že je to ekonomicky výhodné a prosperující? Já myslím, že nikoliv. Město mělo hodně času na to Vinárnu přizpůsobit tak, aby byla konkurence schopná podle současných trendů na takový typ zábavy. Ale bohužel. Ono ostatně s městským majetkem je to složité. Pokud chcete srovnávat Hokejku, Vlkov a nás. Srovnáváte druhy zábavy, které se srovnávat nedají. Zajděte se k nám podívat, rádi Vás uvidíme. Myslíme si, že Vám oproti Vinárně, Vlkovu, Hokejce máme co nabídnout.
Autor: lukáš dne 19. února 2007 v 18:34 reagovat
RE: Spreedance Club
Já bohužel nemůžu souhlasit s panem Suchodolem!!! Korupce v našem městě byla je a bude dokud bude vždy město nečině přihlížet. Sám jsem se stal svědkem, že jsem se přišel bavit do vinárny-kd a hned u vstupu mě upozornovali, že jim došel sortiment a hned mě odkazovali do arabeli. Tak jaký pak keci o korupci...
Autor: dne 19. února 2007 v 18:50 reagovat
RE: Spreedance Club
Tak to je docela masakr. Ale v našem městě je možné vše!
Autor: ka4los dne 9. února 2007 v 11:54 reagovat
RE: Spreedance Club
Tento příspěvek byl smazán redakcí pro nevhodný a urážlivý obsah.
Autor: ka4los dne 10. února 2007 v 12:01 reagovat
RE: Spreedance Club
Podle mě tento příspěvek nebyl urážlivý, byl podle mého názoru. S chováním ve vinárně, kdy nechtějí hrát určitou muziku (rockovou, včetně balad) jsem se opravdu setkal a nebyl jsem sám.
Autor: návštěvník dne 12. února 2007 v 13:00 reagovat
RE: Spreedance Club
Rockový kraviny mě nezajímaji kdž to na vesnickejch diskárn´ách začnou hrát tak jedu domu ..... :-( bleee
Autor: ka4los dne 12. února 2007 v 18:57 reagovat
RE: Spreedance Club
Zajímavý názor. Každý muziku podle svého gusta.
Autor: názor dne 12. února 2007 v 20:55 reagovat
RE: Spreedance Club
No něcom na tom bude... na diskárně se má hrát disko a ne rock! S tim souhlasim i když si rád rock poslechu tak na diskárně ho nemusim...
Autor: žabža dne 8. února 2007 v 18:29 reagovat
RE: Spreedance Club
buď tak laskav a nedělej si tu reklamu,jo?
Autor: aaa dne 8. února 2007 v 17:26 reagovat
RE: Spreedance Club
musím reagovat. Jsem totiž taky silně přesvědčen o tom,že vinárna v KD nefunguje kvůli Arabele. Když se otevíraly diskotéky ve Zvonu, Kd vydržel a jel dál, ale teď je to jiné. Přeci ti nebude maminka brát kšefty. TO by musela být sama proti sobě. Nechci ti nějak ubližovat, ale prober si to v hlavě sám. Ostatní totiž už moc dobře ví, jak to funguje, ale ty si to nikdy nepřiznáš, alespoň veřejně určitě ne!!!!!
Autor: Zvon atd dne 8. února 2007 v 20:14 reagovat
RE: Spreedance Club
Zvon byl daleko od centra města... mě se tam taky nechtělo chodit vždyť je to 2 kiláky !!! Proč ty kluky napadáte? Udělaly vám něco? Jste padlý na hlavu co? Nejste rádi že něco máte? Aspoň ve veselí něco je.... Vinárna byl běs ! Do bejvalýho áčka chodim rád! Supr mejdla.... klucííí držim vám palce jako hodně lidí ve veselí!!! Nenechte se od těch závistivců zdeptat.... paaa Martin V.
Autor: Tom Bína - GENERALSOUND dne 9. února 2007 v 00:59 reagovat
RE: Spreedance Club
Ač to běžně nedělám,do této "diskuse"musím též přispět. Tohle už je opravdu moc! Tohle prostě se svým rozumem asi nikdy nebudu schopen pochopit.Podle mě je za tím vším jen hloupá závist...Podívejte - vážení kritici,ten danceklub si zde mohl otevřít kdokoli.Já osobně jsem se o to snažil již dávno po té,co mi bylo pro stále narůstající stížnosti ze strany lidí,kteří evidentně ani nevědí,co diskotéka je,zakázáno pořádání diskoték ve velkém sále KD.Proto jsme jako kompromisní řešení vybavili vinárnu KD tak,aby se alespoň trochu přiblížila danceklubu,který tu citelně scházel.Víte například,že technika tam byla pronajata v podstatě bezplatně jen díky pár nadšencům? Je zásluhou právě H.Suchodola,lidí okolo něj a mě,že vinárna alespoň takto fungovala a diskoklubem se dala při troše schovívavosti nazvat.
Autor: Radek Krolmus dne 24. února 2007 v 15:55 reagovat
RE: Spreedance Club
Pane Bína, na to já už přišel dávno . že oni Veseláci si myslí, že jsou měšťáci ale jsou to obyčejní košťálníci a močálníci a chovájí se rozumem a i tou primitivní závistí a aby toho nebylo málo tak ještě ryvalitou k sousedům.
To vše je ke škodě všech lidí. Nejhorší je to, že těmito vlastnosmi jsou obdařeni představitelé města. No ale ty si občané zvolili. Takže jsou jedni z nich. Oni se topí ale nedají si říct a chtěji stavět zase v močále. At´se tam rochněji ale ať neotravujou sousedy a chtějí svou blbost řešit na jejich úkor.
Autor: Tom Bína - GENERALSOUND dne 9. února 2007 v 01:15 reagovat
RE: Spreedance Club
Když se poté naskytla možnost pronajmout si bývalou Arabelu,tak je pochopitelné,že se naše veškerá snaha přesunula tam a snažíme se zde vytvořit opravdu regulérní a již bez kompromisů fungující klub. Naivně jsem se domníval,že tato naše činnost bude pro město a hlavně jeho mladé obyvatele přínosem. Jenže mě stále přesvědčujete,že zde dělat něco víc,než jen tupě remcat je pozásluze potrestáno :-))
Vinárnu NIKDO z nás záměrně nepoškozuje. To že již nefunguje jako dřív je jen a jen důsledek její (bohužel) absolutní nekonkurenceschopnosti. A ne nějakých intrik a protekcí jak nás naprosto bezdůvodně napadáte! Ano - namítnete že na tom máme svoji zásluhu. To máte pravdu - já ji však poněkud pootočím do jiného úhlu pohledu. Uvědomte si prosím,že my stojíme právě za tím,že začala fungovat a ukončení této naší podpory způsobilo to,co vy zde stále napadáte!
Za tím však nevidím nic negativního! Prostě jsme jen přesunuli působiště(když to takhle zjednoduším) Tom Bína - generalsound/spreedance.
Autor: dne 9. února 2007 v 08:22 reagovat
RE: Spreedance Club
jo a nebylo by dobrý dát nějaký světlo na dvůr Áčka? co se tam děje ..
Autor: Tom Bína dne 9. února 2007 v 08:43 reagovat
RE: Spreedance Club
Světlo nad vchodem do klubu je již asi 3 týden.A co se děje na dvoře? To si myslím Vám mohu zcela kompetentně popsat. Chodí po něm návštěvníci naší diskotéky. :o)) :o)) :o))
Autor: žabža dne 8. února 2007 v 21:23 reagovat
RE: Spreedance Club
nikdo nikoho nenapadá, jen se tu vyjádřil názor na věc, proč nefunguje vinča v KD,že a ten názor je pravdivej! Nejsme malý děti!
Autor: Hynek Suchodol dne 7. února 2007 v 15:00 reagovat
RE: Spreedance Club
Točené pivo není vše. Pokud chcete točené pivo jděte do pivnice. Ano plno tam bylo, ale to nebylo zásluhou města. Byl jste se tam podívat teď? Po novém roce? Jak to tam vypadá? Myslíte že vybavení které tam bylo do konce roku 2006 bylo majetkem města?
Autor: dne 7. února 2007 v 14:53 reagovat
RE: Spreedance Club
do Kulturáku chodim, je tam dycky plno, to sou řeči a nemáte ani točený pivo v Áčku, je mi jasný že se líp vydělává na tvrdým.
Autor: Veselačka dne 7. února 2007 v 14:51 reagovat
RE: Spreedance Club
Na základě tohoto fóra jsem nelenila a pročetla nabídku KD ve Veselsku za posledních pár měsíců. Je fakt, že minulý rok se v KD odehrálo na podzim, zhruba jedno divadelní představení za měsíc. Uznávám také, že pozvat si sem renomované umělce je asi finančně náročné, proto také nepředpokládám, že tu uvidíme Gotta nebo Bílou, ale... Co třeba takový soubor ze Ševětína. Proč nemohla být Rybova mše uvedena i ve Veselí. Do Zálší se na ni sjelo hodně lidí a bylo mezi nimi i mnoho veseláků. Nebo třeba taková Mikulášská nadílka. Krom Lucie se nekonalo nikde nic, pokud ano tak to bylo přísně utajené. Jeli jsme tedy do Soběslavi. To je jenom zlomek akcí na které jsem si vzpomněla. Je fakt, že v letošním roce zatím nebylo žádné divadelní představení.
Autor: dne 6. února 2007 v 20:46 reagovat
KD
Proč už nefunguje vinárna?Nemá to souvislost s nově otevřeným Áčkem a pronajímatelem?
Autor: R.F. dne 7. února 2007 v 07:04 reagovat
RE: KD
Já si myslím, že za chvíli zase začne, protože v Arabele to dlouho nevydrží. Určitě ne až začne hokejka.... i Vlkov přitáhne více lidí.
Autor: Agrous dne 14. února 2007 v 12:01 reagovat
RE: Spreedanceclub
Joo a z čeho tak soudíš????to by mě docela zajímalo...Nemůžeš srovnávat vesnickou a městskou diskotéku.
Autor: dne 7. února 2007 v 10:08 reagovat
RE: KD
možná jo, ale teď mi to připadá jako docela zajímavá situace, není pronajímatelem náhodou syn vedoucí KD? Tady v tom městě je to s korupcí a protekcí úplně šílěný a nikdo s tim nic neudělá a starosta má teď jiný starosti vyhrál nějaký volby v rámci kraje nebo co.
« novější příspěvky
strana 4/4
 ::. UBYTOVÁNÍ Veselsko .::

Penzion U Radů

Hamr 20,
  • Web
  • 720038229
  • Cena od 350
  • Kapacita 24 os
Penzion-restaurace

zobrazit další ubytování

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
včera
Jižní Čechy Teď

Jihočeský Ikaros z Veselí nad Lužnicí

před 2 dny
Táborský deník

Papírové betlémy se vrací do domácností. Soběslavský nadšenec jich má desítky

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Pokračuje hokejová sezona, KBC pořádá Noc bojovníků

před 3 dny
České dráhy

19.12.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí

před 3 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Jindřichův Hradec

před 4 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV o možnosti převzetí písemnosti - Eva Svobodová

před 4 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Veselí nad Lužnicí

před 5 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku České Velenice - Veselí nad Lužnicí

před 5 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci ve Veselí pokračovali v oslavách

před 5 dny
České dráhy

Výluka na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

před 5 dny
Táborský deník

Adventní odpoledne ve Veselí nad Lužnicí zpříjemnili andělé. Podívejte se

před 5 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava

před 5 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Třetí adventní neděli v Soběslavi doprovázela Cihelna i žáci ZUŠky

před 6 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Velenice

před 6 dny
České dráhy

16.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku Majdalena - České Velenice

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.