ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 138 |
Diskuse na téma:
Kulturní vyžití na veselsku. |
Jak jste spokojeni či nespokojeni s nabídkou kulturních akcí na veselsku? Myslíte si, že je dostatečná? Jak vidíte vybavenost pro kulturní a společenské vyžití? Napište svůj názor. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Hynek Suchodol dne 7. února 2007 v 13:10 |
reagovat
|
|
Spreedance Club |
|
Vážený pane, vážená paní.. Dovoluji si reagovat na Vaše příspěvky ohledně "Arabely". Nedomnívám se, že by to, že není Vinárna souviselo s nějakou korupcí. Vinárna pokud vím v lednu fungovala a dohromady na 3 produkce, které sekonaly, přišlo 10 lidí. Myslíte si, že je to ekonomicky výhodné a prosperující? Já myslím, že nikoliv. Město mělo hodně času na to Vinárnu přizpůsobit tak, aby byla konkurence schopná podle současných trendů na takový typ zábavy. Ale bohužel. Ono ostatně s městským majetkem je to složité. Pokud chcete srovnávat Hokejku, Vlkov a nás. Srovnáváte druhy zábavy, které se srovnávat nedají. Zajděte se k nám podívat, rádi Vás uvidíme. Myslíme si, že Vám oproti Vinárně, Vlkovu, Hokejce máme co nabídnout. |
|
|
Autor: lukáš dne 19. února 2007 v 18:34 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Já bohužel nemůžu souhlasit s panem Suchodolem!!! Korupce v našem městě byla je a bude dokud bude vždy město nečině přihlížet. Sám jsem se stal svědkem, že jsem se přišel bavit do vinárny-kd a hned u vstupu mě upozornovali, že jim došel sortiment a hned mě odkazovali do arabeli. Tak jaký pak keci o korupci... |
|
Autor: Já dne 19. února 2007 v 18:50 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Tak to je docela masakr. Ale v našem městě je možné vše! |
|
Autor: ka4los dne 9. února 2007 v 11:54 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Tento příspěvek byl smazán redakcí pro nevhodný a urážlivý obsah. |
|
Autor: ka4los dne 10. února 2007 v 12:01 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Podle mě tento příspěvek nebyl urážlivý, byl podle mého názoru. S chováním ve vinárně, kdy nechtějí hrát určitou muziku (rockovou, včetně balad) jsem se opravdu setkal a nebyl jsem sám. |
|
Autor: návštěvník dne 12. února 2007 v 13:00 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Rockový kraviny mě nezajímaji kdž to na vesnickejch diskárn´ách začnou hrát tak jedu domu ..... :-( bleee |
|
Autor: ka4los dne 12. února 2007 v 18:57 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Zajímavý názor. Každý muziku podle svého gusta. |
|
Autor: názor dne 12. února 2007 v 20:55 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
No něcom na tom bude... na diskárně se má hrát disko a ne rock! S tim souhlasim i když si rád rock poslechu tak na diskárně ho nemusim... |
|
Autor: žabža dne 8. února 2007 v 18:29 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
buď tak laskav a nedělej si tu reklamu,jo? |
|
Autor: aaa dne 8. února 2007 v 17:26 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
musím reagovat. Jsem totiž taky silně přesvědčen o tom,že vinárna v KD nefunguje kvůli Arabele. Když se otevíraly diskotéky ve Zvonu, Kd vydržel a jel dál, ale teď je to jiné. Přeci ti nebude maminka brát kšefty. TO by musela být sama proti sobě. Nechci ti nějak ubližovat, ale prober si to v hlavě sám. Ostatní totiž už moc dobře ví, jak to funguje, ale ty si to nikdy nepřiznáš, alespoň veřejně určitě ne!!!!! |
|
Autor: Zvon atd dne 8. února 2007 v 20:14 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Zvon byl daleko od centra města... mě se tam taky nechtělo chodit vždyť je to 2 kiláky !!! Proč ty kluky napadáte? Udělaly vám něco? Jste padlý na hlavu co? Nejste rádi že něco máte? Aspoň ve veselí něco je.... Vinárna byl běs ! Do bejvalýho áčka chodim rád! Supr mejdla.... klucííí držim vám palce jako hodně lidí ve veselí!!! Nenechte se od těch závistivců zdeptat.... paaa Martin V. |
|
|
Autor: Tom Bína - GENERALSOUND dne 9. února 2007 v 00:59 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Ač to běžně nedělám,do této "diskuse"musím též přispět. Tohle už je opravdu moc! Tohle prostě se svým rozumem asi nikdy nebudu schopen pochopit.Podle mě je za tím vším jen hloupá závist...Podívejte - vážení kritici,ten danceklub si zde mohl otevřít kdokoli.Já osobně jsem se o to snažil již dávno po té,co mi bylo pro stále narůstající stížnosti ze strany lidí,kteří evidentně ani nevědí,co diskotéka je,zakázáno pořádání diskoték ve velkém sále KD.Proto jsme jako kompromisní řešení vybavili vinárnu KD tak,aby se alespoň trochu přiblížila danceklubu,který tu citelně scházel.Víte například,že technika tam byla pronajata v podstatě bezplatně jen díky pár nadšencům? Je zásluhou právě H.Suchodola,lidí okolo něj a mě,že vinárna alespoň takto fungovala a diskoklubem se dala při troše schovívavosti nazvat. |
|
|
Autor: Radek Krolmus dne 24. února 2007 v 15:55 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Pane Bína, na to já už přišel dávno . že oni Veseláci si myslí, že jsou měšťáci ale jsou to obyčejní košťálníci a močálníci a chovájí se rozumem a i tou primitivní závistí a aby toho nebylo málo tak ještě ryvalitou k sousedům. To vše je ke škodě všech lidí. Nejhorší je to, že těmito vlastnosmi jsou obdařeni představitelé města. No ale ty si občané zvolili. Takže jsou jedni z nich. Oni se topí ale nedají si říct a chtěji stavět zase v močále. At´se tam rochněji ale ať neotravujou sousedy a chtějí svou blbost řešit na jejich úkor.
|
|
|
Autor: Tom Bína - GENERALSOUND dne 9. února 2007 v 01:15 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Když se poté naskytla možnost pronajmout si bývalou Arabelu,tak je pochopitelné,že se naše veškerá snaha přesunula tam a snažíme se zde vytvořit opravdu regulérní a již bez kompromisů fungující klub. Naivně jsem se domníval,že tato naše činnost bude pro město a hlavně jeho mladé obyvatele přínosem. Jenže mě stále přesvědčujete,že zde dělat něco víc,než jen tupě remcat je pozásluze potrestáno :-)) Vinárnu NIKDO z nás záměrně nepoškozuje. To že již nefunguje jako dřív je jen a jen důsledek její (bohužel) absolutní nekonkurenceschopnosti. A ne nějakých intrik a protekcí jak nás naprosto bezdůvodně napadáte! Ano - namítnete že na tom máme svoji zásluhu. To máte pravdu - já ji však poněkud pootočím do jiného úhlu pohledu. Uvědomte si prosím,že my stojíme právě za tím,že začala fungovat a ukončení této naší podpory způsobilo to,co vy zde stále napadáte! Za tím však nevidím nic negativního! Prostě jsme jen přesunuli působiště(když to takhle zjednoduším) Tom Bína - generalsound/spreedance. |
|
|
Autor: já dne 9. února 2007 v 08:22 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
jo a nebylo by dobrý dát nějaký světlo na dvůr Áčka? co se tam děje .. |
|
Autor: Tom Bína dne 9. února 2007 v 08:43 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Světlo nad vchodem do klubu je již asi 3 týden.A co se děje na dvoře? To si myslím Vám mohu zcela kompetentně popsat. Chodí po něm návštěvníci naší diskotéky. :o)) :o)) :o)) |
|
Autor: žabža dne 8. února 2007 v 21:23 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
nikdo nikoho nenapadá, jen se tu vyjádřil názor na věc, proč nefunguje vinča v KD,že a ten názor je pravdivej! Nejsme malý děti! |
|
Autor: Hynek Suchodol dne 7. února 2007 v 15:00 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Točené pivo není vše. Pokud chcete točené pivo jděte do pivnice. Ano plno tam bylo, ale to nebylo zásluhou města. Byl jste se tam podívat teď? Po novém roce? Jak to tam vypadá? Myslíte že vybavení které tam bylo do konce roku 2006 bylo majetkem města? |
|
Autor: já dne 7. února 2007 v 14:53 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
do Kulturáku chodim, je tam dycky plno, to sou řeči a nemáte ani točený pivo v Áčku, je mi jasný že se líp vydělává na tvrdým. |
|
|
Autor: Veselačka dne 7. února 2007 v 14:51 |
reagovat
|
|
RE: Spreedance Club |
|
Na základě tohoto fóra jsem nelenila a pročetla nabídku KD ve Veselsku za posledních pár měsíců. Je fakt, že minulý rok se v KD odehrálo na podzim, zhruba jedno divadelní představení za měsíc. Uznávám také, že pozvat si sem renomované umělce je asi finančně náročné, proto také nepředpokládám, že tu uvidíme Gotta nebo Bílou, ale... Co třeba takový soubor ze Ševětína. Proč nemohla být Rybova mše uvedena i ve Veselí. Do Zálší se na ni sjelo hodně lidí a bylo mezi nimi i mnoho veseláků. Nebo třeba taková Mikulášská nadílka. Krom Lucie se nekonalo nikde nic, pokud ano tak to bylo přísně utajené. Jeli jsme tedy do Soběslavi. To je jenom zlomek akcí na které jsem si vzpomněla. Je fakt, že v letošním roce zatím nebylo žádné divadelní představení. |
|