Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Ondra dne 15. září 2009 v 10:18 reagovat
most
Pozoruji jak postupují práce na mostě a divím se ,proč se nepracuje na dvě směny ,aby se využilo pěkné počasí.Až se začne betonovat budou tvrdit že se musí počkat až beton vyzraje .A co stroje,prostoje také stojí hodně peněz..Co na to vedení radnice?Vypušťení Lužnice také ukázalo ,jak je třeba vyčistit dno řeky!!
Když se stavěl most přes Nežárku viděli jsme jak most bude vypadat ale tento je velmi utajený.
Autor: Monika dne 15. září 2009 v 14:26 reagovat
RE: most
Nezbývá mi jenom než souhlasit.Přes víkend se zde vůbec nepracuje a přes poledne tak nejméně dvě hodiny také nic.potom se budou vymlouvat,že v prosinci bylo nepříznivé počasí.A město by si toto ohlídat mělo,pokud vím,určitě je nějaký způsob jak si investora pohlídat.Vždyť je to placené z peněz dańových poplatníků. A vzhled mostu-to bude asi nějaká originalita a nikdo o ničem neví,aby se k tomu nemohl nějakým způsobem vyjádřit.
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. září 2009 v 14:37 reagovat
RE: most
viz moje odpověď Ondrovi ...
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. září 2009 v 14:11 reagovat
RE: most
Vedení radnice s tím až tak moc nenadělá. Město NENÍ investorem ani zadavatelem stavby, tím je kraj. Může maximálně apelovat na kraji, to je tak vše. To, že se neví jak most bude vypadat považuji také za chybu, ale jsou tam (bohužel) obdobné důvody.
Autor: ondra dne 16. září 2009 v 10:30 reagovat
RE: most
Že město není investorem ještě neznamená že se město nemá starat jak probíhají práce.Apeloval už někdo u kraje?Proč město netrvá na na tom jak bude most vypadat.
Autor: MAX dne 16. září 2009 v 16:29 reagovat
RE: most
Souhlas!!!! To tam nakonec nad mostem může být v patře Lidl a nikdo o tom ani nebude vědět, takže pokud je to zadarmo může si tu každý stavět co chce? Snad ne ne? Je to u náměstí, všechno probíhá schvalováním a tohle není dobře a tohle jo a u mostu je to jedno????? Fakt BORD.L!!!
Autor: anonym dne 11. září 2009 v 17:53 reagovat
lidl
Lidi,proberte se.Myslim,že peníze na KD se určitě seženou jinak.Copak Vám tu nestačí Penny,nebo Tesco.Vždyť okolí kulturáku je poslední kus zeleně v centru města a vy si ho chcete nechat zničit betonem,jen pro kus žvance?To je ubohý.O co vám jde? O to že to všichni budete mít pěkně u nosu a nebudete muset nikam dál pěšky? Já osobně jsem proti výstavbě,protože to je největší pitomost,kterou tady můžete dopustit. Veselí je nádherný město,tak proč si ho ničit ještě víc betonem než je potřeba? To Lidl rozhodně neni.
Autor: letec dne 2. září 2009 v 15:59 reagovat
Lidl bude ?!
Tak jsem o víkendu mluvil s jedním človíčkem z vedení Lidlu a dozvěděl jsem se že v případě že by referendum skončilo nezdarem pro společnost Lid je připravena druhé varianta. A to že je již domluven s p.Vackem prodej Lucie s tím že by byla zbourána a místo ní by byl postaven supermarket .
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. září 2009 v 07:46 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Ano, "varianta Lucie" je ve hře od samého počátku záměru Lidlu stavět ve Veselí. A může být také jedním z argumentů při rozhodování zda prodat pozemky u kulturáku či ne. Tedy město pozemky prodá, dostane 30 MKč a Lidl stát bude. Nebo neprodá, nedostane nic a Lidl v centru bude stejně. Je to velmi těžké rozhodování, věřte mi. Právě proto se zastupitelstvo rozhodlo zjistit, jaký je názor obyvatel města a to prostřednictvím referenda. To je teď schválené na 9. a 10.10., ale parlamentní volby jsou teď pasé, takže se termín prostřednictvím mimořádného jednání zastupitelstva bude měnit. Jsou dvě možnosti - počkat na parlamentní volby (nechá se v tom případě očekávat větší volební účast a tím i závaznost referenda) nebo referendum udělat samostatně.
Autor: monika dne 5. září 2009 v 08:55 reagovat
RE: Lidl bude ?!
S kýmpak máte kontakty na vedení Lidlu?Pracuji tam,tak bych chtěla vědět s kým se znáte.Jinak si myslím,že Lidl tady bude.Když ne u KD,tak někde jinde.Není to pro ně problém,jen město přijde o balíček peněz.Kde potom vezmou na kulturák?To zařídí pan Hynek a spol.
Autor: letec dne 6. září 2009 v 13:38 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Milá Moniko nepředpokládám že jako zaměstnanec soběslavského Lidlu budete znát někoho z menežmentu z Prahy , ale i tak bych Vám svůj zdroj informací neprozradil. Co se týče opravy KD nemyslím si že by jedinou možností získání peněz byl prodej pozemku v jeho okolí. Vezmu příklad ze sousední Soběslavi kde nebyl problém opravit KD ani kino jehož rekonstrukce (přestavba)v současné době probíhá a to i spřilehlým parkem . Otázkou zústává jak je možné že Soběslav peníze sežene a Veselí ne. Ono je jednoduší vše prodat než shánět dotace a granty. Třeba až jednou bude mít Veselí zase ,, STAROSTU " tak se tu i něco začne dít . Ale to už tu asi nebude co opravovat neboť bude vše prodané.
Autor: Monika dne 7. září 2009 v 00:08 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Milý letče,nepracuji jako pokladní,to na vysvětlenou.Výstavbu nových prodejen má na starosti oddělení expanze.Mezi ,,mé,, prodejny patří např.poslední prodejna ve Velkém Meziříčí.
Sama ze zkušenosti vím,že problém tady na radnici je v tom ,umět udělat a zpracovat návrh spolu s projektem a žádostí o dotace z fondů Eu.Když vidím ten přístup zdejší radnice novým věcem asi to tu bude dlouho vypadat jako na vesnici.Dcera studuje Sš,obor veřejná a státní správa.Je toi jediná škola v kraji.Když jsem se byla ptát na MěÚ ohledně praxe,bylo mi řečeno,že tuto školu neznají.Na krajském úřadě mi řekli,že se studenty této školy mají velmi dobré zkušenosti a již ve druhém ročníku byla zde na praxi!V prvním ročníku byla v Soběslavi.Je to všechno o lidech a je pravda,že tady je vše vždy s křížkem po ......
Autor: Veseláček dne 7. září 2009 v 20:37 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Kdyby tu šlo hlasovat o kvalitě příspěvků, získala by jste můj kladný hlas :)
Autor: jirka dne 3. září 2009 v 15:10 reagovat
RE: Lidl bude ?!
a pan hynek i sjeho petičním výborem budou namydleni.Včera jsem byl na zastupitelstvu a měl jsem dojem, že i když dopadne referendum ve prospěch lidlu, bude Hynek hledat způsoby jak jej napadnout. Co se týká Lucie, tam je cena okolo 20 mega, zbourání snad vyjde na těch 10, je to soukromý pozemek, a bude klid, KD bude chátrat dál a lidl bude naproti.. CHA, CHA
Autor: jan dne 8. září 2009 v 22:24 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Nechápu co všichni mají nebo spíš vidí na Lidlu?? Projedu velkej kus republiky a když vidím Lidl a vedle něj parkoviště tak bych na něm spočítal auta na jedné ruce! Fakt nechápu pana Vachovce proč je pro něj všema deseti!!!??? Nechápu proč tolik supermarketů v tak malém městě!!! A za další v Lidlu není nic českého...
Autor: Veselský P. dne 2. října 2009 v 13:47 reagovat
vasekv1@seznam.cz
Vážený Jane, je třeba zvednout zadek a podívat se za hranice, ¨tam v daleko menších místech je více obchodů. Myslím, že jste mohl vidět jak např. šli dolů ceny masa u p. Hlaváčka po otevření řeznictví v Tescu a Penny. Myslím, že není nic špatného provětrat dřevní českej kapitalismus.
Autor: Radim dne 6. října 2009 v 12:53 reagovat
RE: vasekv1@seznam.cz
Vy jste zase jen další člověk, který kouká pouze na to, aby si mohl levněji a blíž domova nakoupit. Ale už nekoukáte na negativní dopady, které touto výstavbou našemu městu nastanou. No prostě jste jen další konzument dnešní doby.....HRŮZA.
Ano jsem klidně pro další supermarket, ale ne na tomto místě!!! Doufám, že 7.11. bude v referendu rozhodnuto selským rozumem a LIDL se u KD zamítne.
Autor: jirka dne 7. října 2009 v 08:25 reagovat
RE: vasekv1@seznam.cz
Zajímali by mne konkrétní negativní dopady, když se postaví lidl u KD. Připadáte mi jako Paroubek který říká, když tu nebudeme vládnout my, tak se vám špatně povede, ale nic konkrétního z nich nevypadne...
Autor: Klouda dne 6. října 2009 v 15:23 reagovat
SUPERMARKET
Další vybranou lokalitou je prostor mezi Propeskem směrem k malému náměstí za řadovkama
Autor: letec dne 4. září 2009 v 07:18 reagovat
RE: Lidl bude ?!
Pan Vacek šel s cenou dolů mělo by to být snad něco kolem 14-16 mil.
Autor: bacardi dne 4. září 2009 v 11:52 reagovat
RE: Lidl bude ?!
asi pak neni co řešit. Apoňa ta obluda (Lucie) zmizí, i když Lidl asi taky nebude super design řešení. Ostrov měl zůstat jako ostrov, park, tábořiště nebo tak.
Autor: bacardi dne 3. září 2009 v 11:50 reagovat
RE: Lidl bude ?!
super zpráva
Autor: jirka dne 28. srpna 2009 v 13:23 reagovat
xyz
nakonec podle katastru nemovitostí je prostor u KD zapsán jako "ostatní komunikace" , takže se tudy může jezdit
Autor: xyz dne 29. srpna 2009 v 18:48 reagovat
RE: xyz
Ať je v katastru nemovitostí zapsáno cokoliv, jezdit na kole v místech, kde se legálně pohybují chodci, třeba i malé děti a starší lidé, a ještě vyžadovat toleranci strážníků, to je minimálně bezohlednost. Vzájemná tolerance nic nestojí (jestli vám slovo "tolerance" něco říká...
Autor: jirka dne 29. srpna 2009 v 20:43 reagovat
RE: xyz
na silnici , kde není chodník, se chodci pohybují také legálně. a vzájemná tolerance opravdu nic nestojí. Takže nakonec není co řešit. Chodník není v pravidlech silničního provozu jasně definován, ale většinou bývá podél pozemní komunikace (silnice) stavebně oddělen (obrubníky) z jedné strany od silnice a z druhé strany také (od domů, nebo zeleně) což okolo Kd je docela sporné. A propo byl jsem svědkem, kdy po lávce přejíždělo Multicára Veselských služeb, ale to asi no problem....
Autor: jirka dne 27. srpna 2009 v 11:07 reagovat
most
Chtěl bych požádat dámy a pány zastupitele, aby domluvily strážníkům, kteří pokutují za jízdu po chodníku, aby tolerovali jízdu na kole okolo KD po objízdné trase. Díky.
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. září 2009 v 07:52 reagovat
RE: most
Otevřel jsem tento problém na zastupitelstvu, starosta přislíbil projednání se strážníky MP. Mělo by to být tak, že cyklisté po silničkách u kulturáku jezdit mohou, ale přes lávku by měli kolo vést. Vyslovil jsem také názor, že by toto mělo být náležitě vyznačeno, aby měl každý jasno (do dnešního dne se ale nic na značení nezměnilo). Já osobně se domnívám (stejně jako píše xyz výše) že jde hlavně o ohleduplnost a vzájemnou toleranci. Já osobně se v této oblasti na kole pohybuji často. Pokud nikdo nejde, tak jedu prostě pořád. Pokud je však větší koncentrace chodců, raději sesednu (zejména na lávce). A z druhé strany chodci také nemusí chodit zrovna prostředkem komunikace, ale u kraje. Pak se tam bez jakýckholiv problémů (a nutnosti kohokoliv pokutovat) vejdeme v pohodě všichni.
Autor: xyz dne 28. srpna 2009 v 07:35 reagovat
RE: most
Vážený, to si snad děláte legraci!!!!! Dost na tom, že po celém Veselí se rozmohl zlozvyk cyklistů jezdit po chodníku, že chodci nestačí uskakovat a ještě se jim to má tolerovat a nepokutovat!!?? Chodec už není bezpečný ani na chodníku. Kudy tedy mají podle vás chodci chodit?! A zvlášť na lávce u KD je po uzavření mostu opravdu husto, aby tam machrovali cyklisté. Ono jich neubude, když své kolo chvíli povedou!
Autor: Monika dne 27. srpna 2009 v 22:22 reagovat
RE: most
Vy jste tam nějaké viděl?Tak jste jim měl dát do rukou koště,aby tam aspoň zametli ty střepy,jednou by udělali něco prospěšného.A kde je jaká objízdná trasa?Tam snad nikde chodník není?Nebo to myslí ty asfaltové cesty okolo KD?Tday bych se nedivila ničemu.
Autor: Monika dne 26. srpna 2009 v 23:10 reagovat
Uzavřený most
Tak nám konečně uzavřeli most přes Lužnici.Zkusil si, ale někdo z radnice jít po oné trase určené chodcům a cyklistům.Jestli ne,asi moc dobře vědí proč.Stavební firma zabrala cestu podél řeky až ke schodům před obchodní dům.Plot je daný schválně tak,že pokud tam někdo bude chtít jít,ujedou mu nohy a skončí v řece.Takže okolo Besedy zezadu a pošty.Ale pod jednou podmínkou.Do jedné ruky bassbolovou pálku a do druhé lucernu i pokud jste chodci.A až půjdete okolo kulturáku koště ještě na odklízení střepů.Prostor za Besedou je totálně neosvětlený.Cesta podél řeky,kde svítí světla je uzavřena.A to ještě není sníh,jak bude sjízdný,nebo asi nesjízdný kopec u pošty.Jezdím do práce ráno v půl páté a to páni radní ještě spí, z odpolední jezdívám okolo 23.té hodiny.To už taky spinkají.Snad je napadne tento problém vyřešit.A nebo proto policisté kontrolovali cyklisty,zda mají světla?Teď přijde řada i ma chodce.Jen,aby se někomu něco nestalo.
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. září 2009 v 08:01 reagovat
RE: Uzavřený most
Cesta podél řeky je uzavřena proto, aby se lidé nemotali po staveništi. Cesta mezi Besedou a lékarnou není osvětlena, to máte pravdu. Ale myslím, že vám nic nebrání tudy v noci nechodit (nejezdit) můžete přeci jít až nahoru (k prodejně pekárny) na náměstí, je to jen pár kroků navíc.
Autor: Monika dne 13. září 2009 v 23:55 reagovat
RE: Uzavřený most
Vážený pane zastupiteli,nevím jak vy,ale snad každý občan pokud jede z práce domů,to chce vzít snad tou nejkratší cestou.Bydlím na BS,to že město určí nějakou objízdnou trasu,tak ta by měla být snad bezpečná pro chodce i cyklisty.To až napadne sníh a nebude schůdný ani kopec u pošty,tak na doporučení budeme všichni se dostávat do a z práce přes Vídeň,ne?A vy jste tak naivní,že si myslíte,že do vánoc bude most hotový.A on ten sníh může napadnout ještě dřív.co nám potom vzkážete?Po občanech se zde chce vše,ale pro ně.
Autor: Vít Rada dne 6. srpna 2009 v 07:30 reagovat
LIDL
Koukám, že z tohoto fóra vyplývá, že názory na výstavbu jsou velmi nejednotné. Petice tisícovky občanů proti prodeji je sice hezká, ale je to hodně málo na to, aby při vyhlášeném referendu bylo zamítnutí závazné. Jak jste se dočetli je potřeba 50% hlasů občanů s volební právem. A ještě než přijde referendum je nutno si uvědomit, že se tu jedná o prodej pozemků před kulturním domem za 30 mil. Kč. A je vlastně jedno jestli tu postaví svůj supermarket Lidl, nebo jiná společnost. Cena je vysoká z toho důvodu, že se jedná o lukrativní pozemky v centru města a v případě nezdaru při podnikání je možné je výhodně prodat. Nejsem proti LIDLu, nejsem proti konkurenci, ale prodat tyhle pozemky pro jakékoli komerční využití je nevratná škoda. Ve Veselí je hodně prostoru na to, aby se další řetězec projevil a za podstatně menší peníze, které se do městského rozpočtu samozřejmě hodí ...
Autor: Karel Horváth dne 21. července 2009 v 14:53 reagovat
Most
Mám dotaz ! Jak to bude s tím mostem přes Lužnici ? Nemá být náhodou ,už uzavřen?
Autor: Veselák dne 4. srpna 2009 v 22:36 reagovat
RE: Most
Tak to vypadá, že náhradní most vedle bude... aspoň je tam cosi jemu podobné připravené :)
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. srpna 2009 v 06:36 reagovat
RE: Most
Nebude, jde o lávku pro provizorní přemostění inženýrských sítí. Jinak podrobněji je předpokládaný postup výstavby popsán na oficiálních stránkách http://www.veseli.cz .
Autor: Taminka dne 7. září 2009 v 08:58 reagovat
RE: Most
Pane Kaislere, i když jste tu na mne čučeli jako na slepici, když jsem tvrdila,že naproti Gruberům jde postavit pontonový most, a tvrdili mi,že to v žádným případě nejde....ejhle on tam stojí!!!! jen my, Veseláci na něj nemůžeme..a až to firma nestihne do konce termínu dodět,tak nám ho musí zpřístupnit...no to je gesto hodné zastupitelstva ve veselí!!!
apropo, byl si někdo ze zastupitelů, než odřízli Veselákům most, projet onu cestu kolem trati? proč např nebyla silnice u trati dosypána až ke kraji,aby se tam mohla auta snadněji vyhýbat? Kontroloval někdo ten most u garáží pod zastávkou,aby nám náhodou nespadl ten? Přijde mi,že se Město vybodlo absolutně na všechno, jen udělalo říz a konec!
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. září 2009 v 08:16 reagovat
RE: Most
Co se týká cesty kolem trati, jezdím tam na kole poměrně často, takže jsem na zasedání zastupitelstva na tento problém upozorňoval. Rozšíření cesty nebylo pokud vím možné, protože pozemky tam nevlastní město. Můj osobní názor byl, že se tam na dobu uzavírky měla (pouze pro automobily) udělat jednosměrka. A co se týká mostu u garáží pod zastávkou. Pokud jsou mé informace správné, každý most prochází pravidelnou revizí, takže nemusela být dělána nějaká speciální navíc.
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. září 2009 v 08:10 reagovat
RE: Most
Nevím proč oslovujte zrovna mne, já jsem na nikoho (zatím) jako na slepici nečuměl, jen jsem vyjádřil svůj názor na tuto problematiku, který se liší od vašeho. Máte jistě pravdu v rom, že pontonový most tam teď stojí, ale jistě jste si také všimla, že nemá žádné nájezdy a tedy není možné po něm jakýkoliv provoz vést. Já nejsem na stavby odborník, takže věřím tomu, co mi řeknou lidé, kteří tomu rozumí. A ti říkají, že tam ten most je v této fázi nutný pro vlastní realizaci stavby (provizorní přemostění sítí, pohyb dělníků atd.), stejně jako nějaký (ohraničený) prostor, po kterém se budou moci pohybovat stavební stroje a kde bude dočasně uložen materiál. Pokud by tam měl být ještě most pro provoz automobilů způsobilo by to neřešitelné komplikace. Prostě most nejde postavit na pětníku. Já tento názor vidím jako rozumně obhajitelný, vy si ponechte svůj, já vám jej neberu a ani na vás kvůli tomu nečučím jako na slepici.
Autor: Taminka dne 16. září 2009 v 21:53 reagovat
RE: Most
Když on si sem se mnou jinej zastupitel povídat nechodí :o((
Doslechla jsem se, že snad je stavba prodloužena do konce března? je to pravda? (myslím most)
Autor: Stanislav Kaisler dne 18. září 2009 v 06:15 reagovat
RE: Most
Stavební povolení má jako konec stavby uvedeno 23.12.2009. Nicméně - původně se říkalo, že se začne v dubnu a skončí se v září. To je řekněme 6 měsíců. Start stavby se však stále odkládal, začalo se až v srpnu, takže pokud se to protáhne do příštího roku, nebudu se divit. Samozřejmě to ovlivní i počasí.
Autor: MAX dne 8. září 2009 v 10:13 reagovat
RE: Most
ale to je klasika, co ste čekali jiného?
Autor: TAMINKA dne 5. srpna 2009 v 23:46 reagovat
RE: Most
hm,tak to je škoda, protože tam co bude provizorní lávka pro přemostění inženýrských sítí by se vešel i náhradní most :o(
Autor: alf dne 27. července 2009 v 21:09 reagovat
RE: Most
ahoj Karle zaslech jsem ze se nemohlo zacit na moste pracovat kvuli stavu vody, ale nevim co je na tom pravda.
Autor: číža dne 22. července 2009 v 12:01 reagovat
RE: Most
Pokud já vím,má se uzavřít koncem týdne.
Autor: MAX dne 24. července 2009 v 15:47 reagovat
RE: Most
A neměly se nejdříve dělat úpravy na křižovatce ve Svinenské? Bez toho to asi nepůjde a tam se nic neděje. Spí to nebo to umřelo?
Autor: alf dne 16. července 2009 v 21:06 reagovat
lidl
No jo Veseli se rovna kocourkov, skoda ze neni jiz p. Hynek starostou doufam ze se toto po volbach zmeni. Veseli potrebuje poradneho starostu.
Autor: Petiční výbor dne 3. července 2009 v 21:07 reagovat
Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Petiční výbor děkuje občanům, kteří podepsali petici proti výstavbě supermarketu u KD ve Veselí n. Luž.
Dne 24.6.2009 ráno byly petiční listy s 826 podpisy oficiálně předány starostovi města k projednání. Odpoledne byly staženy další podpisové listy. Na veřejném zasedání zastupitelstva města starosta informoval o této skutečnosti zastupitele. Za zhruba 5 dnů jste pod petici připojili 1048 podpisů, což znamená asi 1/3 obyvatel s volebním právem. Ani tato skutečnost nepřiměla zastupitele, aby se dále nepokračovalo v jednání o prodeji pozemků v okolí KD. Při hlasování o záměru nabídky prodeje pozemků se vyjádřilo z 20 přítomných zastupitelů 6 proti prodeji, 7 bylo pro prodej a 7 se hlasování zdrželo včetně starosty a místostarosty !! Následně bylo alespoň odsouhlaseno vyhlášení referenda, ve kterém rozhodnete -vy občané- o tom zda pozemky u KD budou prodány či nikoliv. Mělo by proběhnout společně s říjnovými volbami do PS.
Vyzýváme proto všechny k účasti na podzimním referendu.
Autor: jirka dne 9. července 2009 v 16:19 reagovat
RE: Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Prosím sdělte nám všem zápory toho, když se postaví lidl u KD
Autor: Veselák dne 4. července 2009 v 21:43 reagovat
RE: Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Tohle nepatří do diskuze... pokud chcete něco takového sdělit lidem, dejte to jako článek, pod který se jmenovitě podepíšete...!!!
Autor: Václav Kulanda dne 4. července 2009 v 22:25 reagovat
RE: Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Pokud jste si petici přečetl mohl jste zjistit kdo je v petičním výboru. Sám jste se pod příspěvek nepodepsal, ono se snadněji kritizuje. Veseláci jsme všichni.
Autor: Petr dne 4. července 2009 v 17:38 reagovat
RE: Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Nejedna se uz o zneuzivani medii? Staci se podivat na tistene Veselsko.
Autor: taminka dne 4. července 2009 v 22:01 reagovat
RE: Petice proti výstavbě supermarketu u KD.
Proč by to bylo zneužívání? Já si naopak myslím,že čím více informací, tím lépe. Jsem ráda,že sem bylo napsáno, kolik zastupitelů a jak hlasovalo. Škoda,že nevím jména. Na zastupitelstvo se občas chodím dívat, leč bohužel, při tomto jsem nemohla být z pracovních důvodů přítomná a docela mě to co? no slušně řečeno štve.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 9/15
 ::. FIRMA Veselsko .::

Kino Soběslav a společenské centrum

Nerudova 424/2, Soběslav
  • Kina
  • Web
  • 381 214 956
kino, pořádání školení, seminářů a přednášek

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 20 hodinami
Jižní Čechy Teď

VIDEO: Soběslav dostala devítigólový výprask! O nejvyšší prohru v sezoně se postaral Český Krumlov

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Jihočeský Ikaros z Veselí nad Lužnicí

před 3 dny
Táborský deník

Papírové betlémy se vrací do domácností. Soběslavský nadšenec jich má desítky

před 3 dny
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Pokračuje hokejová sezona, KBC pořádá Noc bojovníků

před 4 dny
České dráhy

19.12.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí

před 4 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Jindřichův Hradec

před 5 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV o možnosti převzetí písemnosti - Eva Svobodová

před 5 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Veselí nad Lužnicí

před 6 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku České Velenice - Veselí nad Lužnicí

před 6 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci ve Veselí pokračovali v oslavách

před 6 dny
České dráhy

Výluka na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

před 6 dny
Táborský deník

Adventní odpoledne ve Veselí nad Lužnicí zpříjemnili andělé. Podívejte se

před 6 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava

před 6 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Třetí adventní neděli v Soběslavi doprovázela Cihelna i žáci ZUŠky

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.