ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Venclovský J. dne 18. ledna 2010 v 08:29 |
reagovat
|
|
Pan Doležal. |
|
Autor by měl vážit slova o korupci. pokud o níví měl by učinit oznámení, pokud ne měl by držet ústa na řetězu. může si vykoledovat soudní stíhání. |
|
Autor: Marie Voráčková dne 15. ledna 2010 v 20:36 |
reagovat
|
|
poděkování panu Kaislerovi &com. |
|
Děkuji touto cestou SDH, který před rokem zachránil moje štěně barzoje Captaina Cooka z Višňového květu. Až na 2x zlomený ocásek je psík v pořádku. Majitelka Rosalind Priest z Antwerp se s ním často účastní výstav s výborným hodnocením od rozhodčích. odkaz www.simplesite.com/myborzoi Ze srdce děkuji. Marie Voráčková www.zvisnovehokvetu.estranky.cz |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 19. ledna 2010 v 11:04 |
reagovat
|
|
RE: poděkování panu Kaislerovi &com. |
|
Jsem moc rád, že náš zásah pomohl k tomu, že s pejskem to dopadlo takto šťastně, bohužel ne vždy to je pravidlem. Když jsem tak koukal, tak ještě pořádně povyrostl, dneska by už se vyndaval zase o něco hůře :-) . |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 24. prosince 2009 v 09:05 |
reagovat
|
|
PF 2010 |
|
Ježíšek už dárky nese, svátky jsou tu, radujte se! A když dárky nedopraví? Nevadí to, hlavně zdraví. A co v roce, který přijde? Vše co chcete, ať vám vyjde.
Všem spoluobčanům a čtenářům i autorům serveru www.veselsko.cz přeji krásné svátky a to nejlepší do nového roku 2010. Bude to rok, kdy se se mnou na pozici zastupitele budete potkávat naposledy, tak doufám, že vás (alespoň většinu) nebudu moc štvát :-) . |
|
|
Autor: jirka dne 22. prosince 2009 v 19:26 |
reagovat
|
|
tzv. auto vraky |
|
každý měsíc mne udivují výzvy k odstranění tzv. vraků. definice"vozidlo zjevně trvale nezpůsobilé k provozu" podle mne není vozidlo které má pouze propadlou STK, protože je pouze dočasně nezpůsobilé(důvody mohou být různé např. nemoc majitele, pobyt v zahraničí, ve výkonu trestu atd.) Městská policie nemá právo tyto vozidla odtáhnout (pokud nebrání v provozu) a už vůbec ne zlikvidovat čímž vyhrožuje! Pan strážník by si měl naučit alespoň předpisy o které se opírá a kterými hrozí. |
|
Autor: Venclovský J. dne 16. února 2010 v 14:28 |
reagovat
|
|
RE: tzv. auto vraky |
|
Zase jeden příliš chytrý občan. Činnost MP je zcela v souladu se zákonnou úpravou. pokud nemá vozidlo platnou STK nepatří jako vrak nezpůsobilý provozu na silnici.lze předpokládat, že nemá ani zaplacené povinné ručení. |
|
Autor: jirka dne 16. února 2010 v 17:09 |
reagovat
|
|
RE: tzv. auto vraky |
|
atovrak je každé úplné(bez RZ) nebo neúplné vozidlo. .vozidlo které nemá Tk je pouze dočasně technicky nezpůsobilé k provozu.Jestli má zaplacené tzv. povinné ručení a nebrání v silničním provozu, nemůže nikdo toto vozidlo zlikvidovat. Může ho maximálně nechat odtáhnout.Podle zákona č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích. Dle této úpravy je vrakem každé silniční vozidlo, které je trvale opakuji trvale technicky nezpůsobilé k provozu a není opatřeno RZ, opakuji není opatřeno RZ.Jestli nemá zaplaceno povinné ručení musíte vědět, nestačí jen předpokládat. |
|
|
Autor: jirka dne 16. února 2010 v 17:14 |
reagovat
|
|
RE: tzv. auto vraky |
|
Definice autovraku
V § 19 odst. 2 písm. g) zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů, je „vrak“ definován jako - „silniční vozidlo, které je trvale technicky nezpůsobilé k provozu a není opatřeno státní poznávací značkou nebo které je zjevně trvale technicky nezpůsobilé k provozu“.
Základním problémem v této definici vraku je termín „zjevně“ a „trvale“. Zákon o podmínkách provozu na pozemních komunikacích totiž žádné zjevně trvale technicky nezpůsobilé vozidlo nezná. Předmětný zákon používá jen pojem „technicky nezpůsobilé vozidlo“, neboť i když je vozidlo technicky nezpůsobilé, nemusí to znamenat, že je tomu tak navždy (trvale).
U silničních vozidel – vraků, která nejsou opatřena státní poznávací značkou (SPZ), většinou není problém. Vrak je zaevidován a opatřen výzvou k majiteli. Po uplynutí zákonné lhůty - 2 měsíců od vylepení výzvy, je odborem majetkem a dopravy zajištěn odtah a likvidace vraku. Poslední dobou jsou vraky ve stanovené |
|
|
Autor: jrka dne 16. února 2010 v 17:17 |
reagovat
|
|
RE: tzv. auto vraky |
|
lhůtě odstraněny.
Vozidlo, které má SPZ a není zjevné, že by bylo trvale technicky nezpůsobilé k provozu, i když nemá platnou STK a je někde odstaveno delší dobu, nesplňuje kritérium pro to, aby bylo označeno jako vrak. Jediné možné řešení je zjistit, zda majitel platí pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a pokud tomu tak není je poznatek předán Magistrátu města Plzně, Odboru správních agend, Oddělení přestupkovému.
Bc. Ladislav Plochý manažer projektu Bezpečné město Odbor bezpečnosti a prevence kriminality Magistrát města Plzně
pročby mělo platit něco jiného ve Veselí než v Plzni? |
|
|
Autor: Doležal Karel ml. dne 5. listopadu 2009 v 22:07 |
reagovat
|
|
Veselské zastupitelstvo rozhádala cena parcel |
|
Veselské zastupitelstvo rozhádala cena parcel-viz.Táborské listy.
Zde je vidět, že starosta Řípce a i dalších vesnic v okolí jako Sviny, Zlukov, Vlkov (mohl bych jmenovat dál,že) maj víc rozumu než zastupitelstvo našeho města. Něco dělat pro lidi, aby ve městě zůstali, je obtěžováním a zbytečným výdajem peněz. Je jednoduší účelově a svévolně , ba přímo korupčně měnit územní plán města a obtěžovat občany víc jak rok kauzou kolem KD. Zdravim místní Piláty na radnici, kteří rozhodovali až k referendu. Čest vaší práci pánové a dámy.
Karel Doležal ml. |
|
Autor: Karel Horváth dne 6. listopadu 2009 v 18:28 |
reagovat
|
|
RE: Veselské zastupitelstvo rozhádala cena parcel |
|
Ahojky Karlíku !
Máš zcela pravdu. Bohužel si lidé musí vybrat ,zda budou bydlet na vsi či ve městě. A za jakou cenu. Co se týká zastupitelů, co jsme si zvolili to máme. |
|
Autor: Petra Žahourová dne 6. listopadu 2009 v 21:25 |
reagovat
|
|
RE: Veselské zastupitelstvo rozhádala cena parcel |
|
hm...tak pak nechápu, proč se u nás metr pozemku prodává za stejnou cenu jako v Táboře na okraji a pod vodojemem se dokonce prodávaly za cenu pozemku v centru Tábora-Tábor má do vesnice daleko |
|
Autor: George dne 19. října 2009 v 18:40 |
reagovat
|
|
LIDL vs. Veselí - Kocourkov? |
|
|
|
Autor: Monika dne 16. října 2009 v 22:01 |
reagovat
|
|
Most |
|
Také jste si přečetli dnešní Táborské listy?No tak most bude hotový až v červnu!!!Pěkně nás všechny vodí za nos.Údajně kvůli povětrnostním podmínkám.Tak pokud bylo hezky,stejně na rom mostě v sobotu a neděli nikdo ani nemákl,od 11 do 14 hodiny taky ne,normálně je pauza na oběd 30 minut.A to můžeme být ještě rádi,že nás nezasypal sníh tolik jako jinde v republice.to by byl most asi v nedohlednu.Hlavně,že to zaplatíme,firma má jistou práci v době krize a radnici,té je to úplně šuma fuk,vždyť oni pěšky nechodí ani na kole.To se může stát jenom ve Veselí!!!! |
|
|
Autor: Ondra dne 17. října 2009 v 14:46 |
reagovat
|
|
RE: Most |
|
Došlo na moje slova. Proč ale město souhlasí s přerušením prací už dnes a netlačí na zhotovitele aby se využila doba na 100 procent.Teploty zatím nevadí a do 20.prosince je ještě daleko.Je nějaká možnost sankcí při nedodržení podmínek?Kdy už se dozvíme jaký to bude most,jak bude vypadat a kolik bude stát přerušení stavby.Město by se mělo zajímat více co na to říkají lidé.Nezapomeňte že se blíží volby a lidé nezapomínají!!! Výmluva na technologické postupy neobstojí.Proč se zahajovala stavba tak pozdě ,když dokončení spadalo do zimních měsíců a vědělo se o těchto problémech .To už se přímo počítalo s tím že se stavba přeruší To je podle mne trestuhodné a nezodpovědné.Potrestáni budou občané města Hanba!!! |
|
Autor: MAX dne 18. října 2009 v 17:48 |
reagovat
|
|
RE: Most |
|
pod tohle se podepisuju |
|
Autor: taminka dne 17. října 2009 v 14:32 |
reagovat
|
|
RE: Most |
|
jojo,já to věděla už dřív. No co jsme si zvolili, to tam máme, však on se za nás bije jako lev tej radě kraje, jen co je pravda, máme první poslední :o)) teď budeme mít i nejdýl rozestavěný most v republice! Přijeďte se k nám podívat na ten kocourkov!!! JÁ CHCI PONTOŇÁK!!!! JDE TAM, JDE OD LUCIE DO BRÁNY MLEJNŮ UPLNĚ HO TAM VIDÍM a neříkejte kurník chlapi,že tam nejde. Jděte se tam podívat!!! |
|
Autor: Petra Žahourová dne 19. října 2009 v 18:21 |
reagovat
|
|
RE: Most |
|
tak Taminko, s tím,že most jde od Lucie do Mlýnů postavit, jsem také slyšela a nejsem sama,ale, víme houby, proč tam není. Jinak naprosto souhlasím s tím, co tu píše Ondra a podepisuji se pod to a jak tak koukám,tak asi jen jako jediná celým svým jménem!!! |
|
Autor: Taminka dne 17. října 2009 v 14:36 |
reagovat
|
|
RE: Most |
|
jo,tak teď jsem si to přečetla a mám neskutečnej vztek. Víte, dělat tu chytrý chlapy a mne stavět do pozice blbý pipiny, která ničemu nerozumí se vám asi trochu vymstilo. Od začátku jsem tvrdila,že ten moc ke Gruberovej od Lucie jde a vy né, že jsem ťukťuk a ejhle, bude tam! tedy alespoň doufám,že to město zařídí! Jestli ne, tak by si zasloužili všichni pár facek! |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 29. září 2009 v 20:56 |
reagovat
|
|
Referendum 7.11.2009 |
|
Dnešní zastupitelstvo schválilo konání referenda 7.11.2009 těsnou většinou 11 hlasů. Takže teď je na všech občanech našeho města, zda přijdou vyjádřit svůj názor na tuto problematiku, ať již je jakýkoliv. Aby bylo referendum platné, musí se dostavit alespoň 35% oprávněných voličů. Aby rozhodnutí v referendu bylo závazné pro zastupitele, musí se pro jednu z možností hlasovat nadpoloviční většina hlasujících, která však bude zároveň představovat alespoň 25 % všech oprávněných voličů. |
|
Autor: jirka dne 30. září 2009 v 15:04 |
reagovat
|
|
RE: Referendum 7.11.2009 |
|
Už máte variantu, co se bude dít potom, když referendum nebude platné?(když přijde méně voličů..) |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 1. října 2009 v 05:43 |
reagovat
|
|
RE: Referendum 7.11.2009 |
|
V případě, že referendum nebude platné (stejně jako v případě, že nebude závazné), bude muset rozhodnout zastupitelstvo. |
|
|
Autor: Marek dne 18. září 2009 v 09:01 |
reagovat
|
|
BUDÍČEK !!!! |
|
Nebýt tam ty pitomý bankomaty a pošta ani na náměstí a přes most nemusim. To zase někdo perlil dát 3 bankomaty na náměstí jeden do Tesca a nikde jinde šance!!!! Dělejte na té radnici už sakra něco!!! Teď čekám (pokud nějaká odpověď přijde) výmluvu typu že město bankomaty nevlastní - alibismis, může v tom něco dělat. Pořád se tu jen kecá a nic se nedělá. Most ani nevíme jak bude vypadat, někdo nám tu něco postaví a je nám fuk co! Co třeba stavební parcely na Vrších??? Pár let zpoždění a spousta nas..ných lidí co staví mimo Veselí. Dělá na té radnici vůbec někdo něco?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aspoň že se něco dělá se stadionem, ale to je zase jen díky nadšencům okolo. Haĺóóóóóóóó radní budíček!!!! PLATÍME VÁS!!!!! Dřív před zvolením a těsně po zvolení sem chodil i starosta - dnes má asi vyšší cíle!!! |
|
|
Autor: Petr dne 1. října 2009 v 08:57 |
reagovat
|
|
RE: BUDÍČEK !!!! |
|
Marku, je třeba konečně pochopúit, že město neurčuje kde bankomat bude, ale jeho vlastník. Bankomat nemůže být v zastrčené uličce aby se snadno vykrádal. |
|
Autor: Asmir dne 1. října 2009 v 17:35 |
reagovat
|
|
RE: BUDÍČEK !!!! |
|
Petr - ty si kecka co? Asi bydlíš v části jedna co? Je spousta míst kam se dá dát. Když bude město chtít někde bankomat může se s bankou dohodnout takových měst je spousta kde radní s bankou domluvili. Jednoduchý je říst je to banky a neni to naše věc - typický VESELÍ |
|
Autor: jirka dne 18. září 2009 v 15:12 |
reagovat
|
|
RE: BUDÍČEK !!!! |
|
bankomaty vlastní banky a je pouze na nich kam bankomaty dají.(vždy je dají kde je větší koncentrace lidí, což je náměstí, blízko sídlišť, a SM). Jinak souhlas, že se tady příliš neděje. (Soběslav je jen o trochu větší město a budují jen to řinčí, asi mají schopnější lidi vyběhat dotace) A výmluvy, že je to město s rozšířenou působností, a kdyby Veselí bylo taky........ |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. září 2009 v 14:37 |
reagovat
|
|
Referendum |
|
Tak se nám poslanci dohodli, že se nedohodnou a volby jsou v nedohlednu. Pro nás to znamená komplikace s vyhlášením referenda ohledně prodeje pozemků u KD. 29.září se k tomu bude konat zasedání zastupitelstva a máme v podstatě 3 možnosti co s tím.
1. Vyhlásit referendum bez ohledu na parlamentní volby, pak by muselo být jednodení a termín si můžeme určit libovolně. (byly by asi o něco málo vyšší náklady a bylo by riziko nižší účasti, takže by referendum nebylo závazné, museli by pak stejně rozhodnout zastupitelé)
2. Počkat s referendem na parlamentní volby a tím rozhodnutí odložit do příštího roku (pravděpodobně by byla větší účast).
3. Referendum nedělat a rozhodnout v zastupitelstvu.
Zajímalo by mne, jaký na to máte názor. |
|
|
Autor: Monika dne 15. září 2009 v 16:37 |
reagovat
|
|
RE: Referendum |
|
Jsem také pro referendum co nejdříve.Pokud dopadne pro Lidl špatně,bude více času na hledání jiného řešení,kde a jak sehnat peníze na opravu Kd.A případně bude čas pro jednání s P. Vackem o koupi Lucie,než on najde jiného kupce.Každopádně referendum by mělo být ve stávajícím termínu.Čím více se s termínem bude posouvat,tím menší bude účast občanů. |
|
Autor: jirka dne 15. září 2009 v 15:46 |
reagovat
|
|
RE: Referendum |
|
Referendum je podle mne dosti alibistické, zastupitelé byli zvoleni lidmi na čtyři roky na to, aby Veselí vládly. Nevím proč dělat referendum, prostě rozhodněte! Při nejhorším nebudete příště zvoleni, nebo čeho se bojíte? |
|
Autor: Jiří Novák dne 15. září 2009 v 16:07 |
reagovat
|
|
RE: Referendum |
|
Jsem pro referendum co nejdříve. Stavba Lidlu se vším co je s ní spojené je poměrně zapeklitá a stojí za to znát názor občanů. Ti, kterým o město jde a mají pocit že se k tomu chtějí vyjádřit k volbám přijdou i když budou separátně od parlamentních. |
|
Autor: Karel Horváth dne 15. září 2009 v 15:21 |
reagovat
|
|
RE: Referendum |
|
Souhlasil bych s referendem co nejdříve. Není jisté zda bude čekat pan Vacek s Lucií. Já za sebe jsem proti Lidlu.
|
|