ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Kája dne 19. května 2010 v 21:26 |
reagovat
|
|
Slavnosti města a TJ |
|
Najde se někdo kdo je pro slavnosti na TJ? Žádné dopravní omezení, zábava déle než do 22h, za špatného počasí možnost schovat se na ZS a další výhody... |
|
Autor: KuK dne 20. května 2010 v 08:55 |
reagovat
|
|
RE: Slavnosti města a TJ |
|
Vážená Kájo..
Jen k té 22. hodině - ta platí po celém městě, bez ohledu na místo a akci. A navíc je jasně stanovena hygienou.. takže je jedno, jeslti jsou slavnosti na náměstí, nebo v areálu TJ. Jediná výhoda je skutečně, v možnosti schovat se na zimní stadion.. |
|
Autor: Frky dne 18. května 2010 v 10:46 |
reagovat
|
|
CIRKUS |
|
No to by mě zajímalo, čí nápad je umístění cirkusu v ulici Za Slabých. Proč není jako vždy v areálu TJ? |
|
Autor: rodič dne 18. května 2010 v 22:44 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
když tu byl naposledy cirkus byl na horním sídlišti za domovem důchodců. Takže není pravidlem, že musí být v areálu TJ. A myslím si,že na normální louce udělá menší neplechu než na fotbalovém hřišti. Ale ten, co chce hledat záminky k přestřelkám, rejpat, dohadovat se a plivat jedovatý sliny, si vždy vše překroutí ve svůj prospěch. Nechte už lidi toho...hlavně, jestli jste tam s dětmi byly, když tak strašně řešíte jeho polohu |
|
Autor: Pexík dne 18. května 2010 v 20:22 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Budou volby, máte možnost vše změnit! Frky ty budeš dobrý starosta! Doufám, že vyhodíš Zelenku a Heřmana |
|
Autor: Frky dne 19. května 2010 v 07:27 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Koukám, že se ta má otázka dostala úplně do jiných kolejí něž jsem myslel. Mě prostě jen vadilo, že je ten cirkus strašně blízko rodinných domků. Lepším místem by určitě byl areál TJ. |
|
Autor: Jury dne 20. května 2010 v 13:59 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
To je fakt supr počtení tady. Jeden se na něco zeptá nebo se mu něco nelíbí a hnedle za to může Zelenka nebo Heřman, fakt je obdivuju co všechno stihnou dokázat!! |
|
Autor: Jeník dne 20. května 2010 v 23:29 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
jedna paní povídala, sice na každým šprochu.... ale už je ticho a klid před volbama |
|
Autor: Pexík dne 19. května 2010 v 18:50 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Frky to myslel dobře- TJ je tak trochu v centru města s možností zaparkovat auto i se občerstvit. Tak proč je teď cirkus za městem? Protože není opraven most tak je i špatně přístupný |
|
Autor: Piškot dne 18. května 2010 v 19:13 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Asi to od nich chtěl Zelenka koupit ale oni to neprodaj ,tak musely o parcelu dál ale ted´mohou říct že už jsou za vodou. |
|
Autor: Fantomas dne 18. května 2010 v 19:03 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Protože to má celé pronajaté Žáha. Nazdar |
|
Autor: Arabela dne 18. května 2010 v 18:58 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Protože opičáků je na TJ dost a peníze mají |
|
Autor: letec dne 18. května 2010 v 17:58 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
Proč ? Protože TJ už asi další peníze nepotřebuje a nebo mají tak vysoké požadavky že je cirkusáci poslali někam a postavili to jinde. |
|
Autor: Kuk dne 18. května 2010 v 17:31 |
reagovat
|
|
RE: CIRKUS |
|
No to sme dva :D |
|
Autor: Monika dne 5. května 2010 v 21:22 |
reagovat
|
|
Neuvěřitelné |
|
Nestálo by taky za úvahu,proč má nebo měl p.Zelenka najednou zájem o Hokejku.Zjistil,že je tu vybudovaný nějaký subjekt,který je dost dobře zavedený,má své jméno,dost dobrou návštěvnost.Sortiment se dá nakoupit v diskontu v akci za přijatelné ceny a u Hokejky dát pěknou přirážku a výdělek je doma. Ale to dobré jméno tomu dal někdo jiný,rodina Bláhů.
|
|
Autor: Piškot dne 18. května 2010 v 19:16 |
reagovat
|
|
RE: Neuvěřitelné |
|
Zelenka má zájem o vše to je tak hladová rodina že to není možný tenista jeden. |
|
Autor: cmunda dne 11. května 2010 v 18:52 |
reagovat
|
|
RE: Neuvěřitelné |
|
třeba v žíšově zelenkovi vadí koně kdo ho sem zval asi heřman protože spolu kujou večer v hospudce naší střediskoví ,ale obsluha nic moc tenisu zdar. |
|
Autor: Rumburak dne 9. května 2010 v 21:33 |
reagovat
|
|
RE: Neuvěřitelné |
|
Paní Moniko myslím že by jste si měla všímat svých věcí.Myslím si že vy máte svých problémů dost a neměla by jste se angažovat do něčeho o čem nevíte hlavu ani patu.Hájkům zdar |
|
Autor: Monika dne 10. května 2010 v 09:19 |
reagovat
|
|
RE: Neuvěřitelné |
|
Milý Rumburaku,nevěděla jsem,že vy zde příspěvky lustrujete,kdo se smí a nesmí vyjádřit. |
|
Autor: Rumburak dne 10. května 2010 v 09:49 |
reagovat
|
|
RE: Neuvěřitelné |
|
Vyjadřovat se můžete ale ne se s prominutím srá... do něčeho a pomlouvat někoho o čem nemáte ani páru. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. května 2010 v 18:28 |
reagovat
|
|
To chce klid |
|
Vážení, ač je toto téma hodně ošemetné, myslím, že se o něm dá diskutovat bez urážek, nepodložených obvinění a slušně. Takže v mnoha případech bych doporučoval nejprve počítat do deseti a pak teprve něco psát ... :-) |
|
|
Autor: Josef dne 5. května 2010 v 09:26 |
reagovat
|
|
NEUVĚŘITELNÉ |
|
Tak to je divný.Na jedný straně veselský podnikatel který má pronajatý bufet od TJ a na druhé straně organizace ve které sportuje 1/5 obyvatel města.Sportovní areál který se neustále vylepšuje,každý rok je tam něco nového,lepšího.Podnikatel se jenom pakuje a TJ umožňuje sportování dětem a občanům města.Jak je možné,že může být tento podnikatel zajímavějším pro město i občany Veselí.Uvědomujete si,že on svým podlým chováním škodí TJ a svým vydíráním na městě ohrožuje celý chod sportovního areálu a tím i Vaše sportování?Kdysi také měla rodina Bláhů pronajatý celý areál a museli jim ho vzít,jelikož byl celý vybydlený a rozebraný.To už se zapomělo.Neházejte TJ klacky pod nohy a ať se každý stará sám o sebe.A Bláha?Hospodu dostal(jinak vyhrožovalo měst TJ sankcemi),tak ať podniká a přestane roznášet lži.A stoly?Jsou TJ,tak ať si s nimi dělají co chtějí!To si Bláha za 20 let podnikání nic nepořídil?Vždyť je to trapný.Ukažte mi organizaci,která se stará o majetek jako TJ!! |
|
|
Autor: Lenka dne 5. května 2010 v 18:17 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Josefe, to mi chcete říct, že Zelenka a Heřman si udělají živnost na okrádání 1/5 obyvatel a to je všechno v pořádku??? Fa Jurman-Zelenka opravuje budovy TJ ale nikdo už se nikdy nedoví za kolik se to opravilo a opravdu si myslíte že budeme všichni zticha??? Nevím kde jste vzal informace o tom , že p. Bláha roznáší lži a volá do redakce novin. Pokud vím tak petici a celý ten zaplať pán bůh "humbuk" odstartovala spokojená zákaznice bufetu. Myslím, že díky tomu se dozvíme v této diskuzi víc o tom jak to funguje ve "veselském podsvětí" |
|
Autor: Hana K dne 5. května 2010 v 18:39 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Vážená Lenko. Připadá mi,že většina obyvatel Veselí včetně Vás žije stále v totalitě. Všechno patří všem. Bohužel máme jinou dobu. I vy máte možnost si vyzkoušet podnikání a nezávidět. Alespoň poznáte kolik volného času,svátků a dovolených budete muset oželet. Možná také pochopíte co je demokracie. |
|
Autor: Karel dne 5. května 2010 v 20:49 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Tvůj manžel bude asi Josef!!! Ty jsi stejná .... (Stando 7,8.9. 10) |
|
Autor: letec dne 5. května 2010 v 19:21 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Tak se Standou musím plně souhlasit, TJ s ním odmítla podepsat smlouvu pokud nenavýší částku nájmu s kterou vyběrové řízení vyhrál a pokud nepřistoupí na podmínky TJ , bylo by výběrové řízení zrušeno a vypsáno znovu. Moc by mě zajímalo jak by se zachoval pan Zelenka pokud by vyhrál výběrové řízení na zakázku města ( pokud nějaké probíhá ?) a to mu oznámilo že pokud nepřistoupí na městem navrhovanu cenu tak zakázku nedostane a bude vypsáno nové výběrové řízení . To by asi neskončilo jen článkem v novinách ?
|
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. května 2010 v 11:28 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
K poslední větě: Aniž bych se chtěl příliš chlubit (ale znáte to, nepochválíš-li se sám, nikdo jiný to za tebe neudělá :-) ), tak hasiči si také v péči o majetek města nevedou myslím nejhůře.
A k tomu zbytku: já tedy nevím, ale já mám z celé kauzy právě opačný dojem o tom kdo koho vydírá. Vám přijde normální, že byste vyhrál výběrové řízení, ale vyhlašovatel vám řekne, že než aby vám to dal, tak to celé zruší a vyhlásí znovu? Leda že byste připlatil, to by bylo něco jiného. Já netvrdím, že to není nejlepší pro TJ, ale rozhodně mi to nepřipadá jako seriózní jednání. Proč se pak to výběrové řízení vyhlašovalo a celá ta zjitřená atmosféra vlastně vznikla, když se výsledky nerespektovaly? |
|
|
Autor: Josef dne 5. května 2010 v 12:33 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Na svůj názor Stando máte samozřejmě právo,ale musíte si připustit,že jako stranický soukmenovec a kamarád M.Bláhy jste ovlivněn jeho překroucenými a lživými informacemi,které roznáší.Tak to prostě je a vy za to samozřejmě nemůžete,protože si neposlechnete druhou stranu.Bláha svým chováním jednoznačně TJ poškozuje a pak očekává nějaké výhody a ústupky.Na podpis smlouvy si prý přivedl i svého právníka,podepsal a hned volal do novin a stěžoval si na radnici,že byl donucen podepsat nevýhodnou smlouvu.To je podle Vás normální chování?Když se mu nelíbila tak jí přece nemusel podepisovat.Samozřejmě je to celé trapné a všeobecně by to už mělo skončit,každý by se měl starat sám o sebe a nechat ostatní na pokoji.Hospodskej ať točí pivo,TJ ať se stará o areál a ostatní lidi aťse npletou do toho,do čeho jim nic neni. |
|
Autor: žíšov dne 9. května 2010 v 17:53 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
radku radku rači maluj plánky |
|
Autor: Láďa dne 5. května 2010 v 16:01 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Josefe, jste neuvěřitelně vylíz..ý pa k o!!! Lidé se do toho budou a musí plect, pokud tu někdo dělá b o r d e l a my sme si zvolili zastupitele který s tim maj co dělat tak ať dělaj, pokud nedělaj každej SVOBODNEJ člověk má nárok do toho strkat nos a bude. |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. května 2010 v 15:44 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Vážený Josefe, máte pravdu, že Michal je můj kamarád (stranický soukmenovec je však poněkud přehnané označení, jsem v zastupitelstvu zvoleni za stejnou stranu, ale jsme oba nestraníci) a že mám informace od něj. Pokud máte informace z druhé strany, rád si je vyslechnu. Napište mi tedy, prosím, co je na následujích bodech lež a nepravda, které Michal roznáší:
1. Michal vyhrál výběrové řízení 2. TJ s ním odmítla podepsat smlouvu pokud nenavýší částku nájmu, s kterou vyběrové řízení vyhrál 3. Pokud by na podmínky TJ nepřistoupil, bylo by výběrové řízení zrušeno a vypsáno znovu.
Že smlouvu podepisovat nemusel, v tom máte pravdu, ale vy byste jen tak ze dne na den hodil za hlavu 20 let práce celé rodiny? |
|
|
Autor: Šárka dne 5. května 2010 v 13:50 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Jak říkám "držet hubu a krok" Vy milý pane Josefe zřejmě budete zase kamarádem z druhé strany že? Zajímalo by mne čím pan Bláha poškozuje TJ? Tím,že se ozve když se mu něco nelíbí? Prosím povídejte jaké lživé a překroucené informace roznáší asi o tom musíte něco vědět když to tady píšete. Pokud si přivedl právníka ani se mu nedivím to mi přijde vcelku běžné a normální pokud se jedná o podpis "takovéhle" smlouvy a ještě s "takovými" lidmi, kteří ve vedení TJ jsou. "Ostatní lidé ať se nepletou do toho,do čeho jim nic není" ale ,ale já myslím,že by každý z nás veseláků měl vědět co se v našem městě děje,to že zde jak se říká ruka ruku meje je již zaběhlým standartem...který by bylo třeba změnit! |
|
Autor: Vaněk Karel dne 5. května 2010 v 13:37 |
reagovat
|
|
RE: NEUVĚŘITELNÉ |
|
Pane josefe nestarat se, tak to by jsme asi byly v totalitě, to by ste chtěl, asi jste přítel starých pořádků, jak se dřív říkalo "STARÁ STRUKTURA" |
|
Autor: Monika dne 4. května 2010 v 21:24 |
reagovat
|
|
oprava MěÚ |
|
Tak jsem tak dneska jela na kole oklo Měú a netačila se divit.Ale co se vůbec divím,vždyť jsem ve Veselí.Kdopak to opravuje budovu úřadu.No přece firma Zelenka a Jurman.Jaká to náhoda.Bylo vůbec vypsané výběrové řízení? |
|
Autor: Petra dne 5. května 2010 v 09:53 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
a vo co vám Moniko jde? Chtěla jste to opravovat vy? Nebo co se vám na tom nezdá? Nebo jsme si měli /tedy jako město, né já/ povolat firmu z Budějovic či Soběslavi? Kurník jsme ve Veselí,tak ať tu makaj Veseláci. Není na tom nic špatného. |
|
Autor: Karel Horváth dne 5. května 2010 v 11:54 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
S Petrou souhlasím tak na 50%. Je sice hezké,že pro město pracují Veseláci. ALE ! Pokud tato firma je už známá svou nedokonalostí raději bych volil jinou. A třeba i odjinud. Nicméně, koho jsme si zvolili toho tam máme.A ten rozhoduje bohužel i za nás. |
|
Autor: Monika dne 5. května 2010 v 11:03 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
Paní Petro,jde mi o to,aby měli všichni stejné podmínky.Od toho jsou ta výběrová řízení.Jsou zde jiné stavební firmy,ale žádná z nich od města zakázky nezíská.A proč by zde nemohli dělat firmy i odjinud,pokud tu samou věc udělají za míň peněz!
|
|
Autor: Petra dne 5. května 2010 v 17:58 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
výběrové řízení proběhlo, mohl se přihlásit kdokoliv. Já jsem jednoznačně zastánce toho, že ve Veselí má být práce nejdříve pro Veseláky a pak pro ostatní. Kdyby byla nabídka přemrštěná, určo se město poohlédne jinde. Stavební firmy máme ve Veselí dvě? Tři myslím a vím,že pro město pracují všechny. |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. května 2010 v 09:20 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
Ano, výběrové řízení proběhlo ... |
|
Autor: Janina dne 5. května 2010 v 08:53 |
reagovat
|
|
RE: oprava MěÚ |
|
Nestačím se divit, kolik "zaručených" zpráv v této diskuzi je...až je mi z toho těžko u žaludku... Na malém městě, jako je Veselí, není opravdu jednoduché dělat komunální politiku - rozhodovat o zakázkách atd., když půlka města jsou vaši příbuzní a druhá půlka vaši známí a kamarádi. Vždy se najde nějaký nepřejícný závistivec, který ve vaší volbě najde spojitost, kterou ani vy třeba netušíte. Potřebujeme ve vedení města schopné lidi, úspěšné podnikatele...ty, když si ale představí, jak za několik měsíců by tyto špíny četli o sobě, tak se na to radši vykašlou, aby šli kandidovat... Co se týče Bláhů, radši bych se zajímala o ten byt, co jim byl přidělen na Blatským, co v něm už rok nikdo nebydlí a nikdo za něj neplatí...mít tu žádost na byt přes dva roky jako vy, tak by mě to teda štvalo... |
|
|
Autor: Občan Veselí dne 3. května 2010 v 14:58 |
reagovat
|
|
To už se tak stává |
|
To už se tak stává, že když užívám služební byt a můj pracovní poměr končí, tak ten byt musím vrátit. S touto skutečností jako uživatel služebního bytu musím vždy počítat. A Město jak píšete nikoho nevystěhovalo. Prostě pan Bláha již není zaměstnancem TJ a tak musel domek, který obýval opustit. Byl mu přidělen k užívání jiný byt z majetku Města. To považuji za velmi slušné, když přihlédnu k tomu, že povinností Města nebylo bytovou otázku pana Bláhy řešit. Člověk si tady počte, neskutečné množství polopravd a napadání. |
|
|
Autor: Petra dne 3. května 2010 v 23:07 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Já s vámi naprosto souhlasím. Kdyby se nejednalo o Bláhů, bylo by to přeci v pořádku a nikdo by se zde nad tím nepozastavoval. Myslím si, že Michal neudělal dobře s tím článkem do novin, nevím... slyšela jsem spoustu opačných názorů ..... jako třeba dostanou to Bláhovi, nikdo do toho nebude rejpat nebo Loko nedostane od Města na nic už ani korunu a tečka...víte, věci se nechají interpretovat různě,ale na tom,že ve Veselí jsou rovní a rovnější, to nic nezmění. To je bohužel tak, a proto se zde bude většina pozastavovat nad tím,že služební byt a jeho pronájem prostě jednou musí skončit atd.... Myslím si,že celá "hokejka" by měla být ticho jako pěna a měla být ráda,že to takto dopadlo. Místo toho ale stále víří vodu a dělá kolem sebe zbytečný zle a nevím nevím, jestli se to nakonec proti nim neobrátí.... byl jste se někdo u Hole teď podívat? Ono je tam nějak prázdnějc než dřív, myslím si prostě, že tahle medializace má opačný efekt, než si nájemci mysleli. Můj názor no...... |
|
|
Autor: žíšov dne 9. května 2010 v 18:05 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Ríšovo paní tam chce tak co, na stáří se budou stěhovat zase oni no že nám to tam udelate heský pane inženíre heřman platí |
|
Autor: Jana dne 4. května 2010 v 16:44 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Milá Petro V Táborských listech vyšel článek a radaktorka se ptala starosty,Bláhy a Zelenky. At hledám jak hledám tak tady příspěvek od žádného Bláhy, Zelenky nebo starosty nevidím!!! Humbuk jak ty říkáš dělají občané a vždy bude chleb o dvou kurkách - jedni na straně poctivích a ty druhy na straně nepoctivích. Ted si dávám otázku co dal starosta nebo Zelenka tobě, že jsi na jejich straně??? |
|
|
Autor: Petra dne 4. května 2010 v 19:30 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Starosty se v žádným případě nezastávám nebo vám to tak přijde? Jen vidím věc jinýma očima, to je celé. Táborské listy musel někdo kontaktovat, jinak by se tím nezabívaly a myslím si,že pan Zelenka nebo starosta to rozhodně nebyl. A vím,že se kolem jedný hospody nadělalo humbuku až dost a pro nic za nic. Mají jí zpět? Mají, tak nevím, co se do toho tahají další věci jako Veselský služby atd. Do toho nikdo z nás nevidí a nemá právo soudit, zda to tak je nebo ne. No nevím, jestli jste pochopila, co jsem vším chtěla říci. A největší pravděpodobností ne, protože nechcete. To je celé. Nepíšu nic zaujatě ani ukřivděně, jen ukazuji věc z druhé strany. |
|
Autor: pETRA dne 4. května 2010 v 20:05 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
opravuji hrubici a stydím se: nezabývaly,tak je správné,tak to má byť |
|
Autor: Vlasta dne 3. května 2010 v 21:01 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Milý občane Veselí, ano to už se tak stává,že se služební byt vrací,ale jak dlouho už pan Bláha u TJ nepracuje a NAJEDNOU po letech si někdo vzpoměl,že by se služební byt měl předat dalšímu správci a ještě v době kdy končí smlouva na Hokejce? Divné ne?Trochu moc náhod najednou. Já třeba čekám na městský byt už skoro 2 roky a stále nic a pak přijdou Bláhovi a dostanou ho raz dva. Tak na co jsou potom pořadníky a čirou NÁHODOU je má na starosti pí. Zelenková... |
|
Autor: Jana dne 4. května 2010 v 18:02 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
To máš Vlasto tak Starosta Novák už nejde na ruku Zelenkovi tak jako chodil Hynek asi proto potrebuje tajne informace od pí.Malechové (sekretářky starosty) a za odměnu??? Malecha dostane pozici správce TJ a byt!!! Žádná spravedlnost v této malé zemi není!!! Vyhraje ten kdo okrade stát že jo p.Zelenko a Heřmane? |
|
Autor: Petra dne 4. května 2010 v 19:32 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Pokud vám, milá Jano, za tento příspěvek, neupadne ruka nebo se neobjeví tiK v závistivém oku,tak pak už neexistuje spravedlnost. |
|
Autor: Patriot dne 4. května 2010 v 21:24 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
SUPER. TREFA DO ČERNÉHO. |
|
Autor: Jana dne 5. května 2010 v 17:45 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
To není závist!!! Jen chci taky nějaké ty peníze vytunelovat jako p.Zelenka s Heřmanem!!! |
|
Autor: Petra dne 5. května 2010 v 17:54 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Jano, myslím, že si zahráváte s trestním oznámením, to myslím vážně? Jak můžete někoho takto napadat z takových věcí? vy máte důkazy o nějakém tunelování? co to tu proboha melete? Máte jen "jedna paní povídala" a to jsou jen dojmy a mystifikace těch, kteří závidí, nepřejí, bojí se a .....v síni a pak pod přezdívkou a nebo všeobecným jménem se bijou do prsou na diskusi, že oni ví, oni znají. Už jen to, že toto dokážete veřejně nepodloženě vypustit na veřejném serveru, vás staví do nezáviděníhodného světla. ale vaše věc, důsledky si ponesete třeba jednou sama. |
|
Autor: Jana dne 5. května 2010 v 20:41 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Bojim bojim... Stačí poslat kontrolu na TJ. Anejhorší je že ani starosta to nemůže ovlivnit! Z KD tě vyhodili ale z TJ nemužou nikomu nic! |
|
Autor: Patriot dne 6. května 2010 v 07:57 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Vás Jano... Oslovuje se V Á S pokud se s Petrou osobně neznáte. |
|
Autor: Petra dne 5. května 2010 v 22:17 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Jani, říkám, máte špatné informace. Závidíte snad teplé místo v KD? Dojděte se zeptat, jak to bylo. Rozhodla jsem se pro svou cestu sama,bez nátlaku či vyhrožování. A jestli se toto o mě povídá, tak jsem ráda, protože pak to třeba říká ten, co mi moje místo záviděl a nepřál :o)) NIKDO MNE NEVYHODIL. Na tom si trvám, ale rozhodla jsem se dělat jednu věc pořádně, než dvě blbě. Hm? |
|
|
Autor: letec dne 3. května 2010 v 17:31 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Milý občane , ono na každém šprochu je pravdy trochu a kdyby to byla jen z části pravda jako že je tak je to k zamyšlení. Co se týče služebních bytů máte naprostou pravdu. Ano domek kde Bláhovi bydleli je určen pro správce areálu a toho v součsné době dělá pan Malecha a nepředpokládám že by měl o bydlení v domku zájem, ale třeba se pletu. Stačí se podívat na 2.ŽŠ kde je také služební byt , který užívá bývalý školník neboť ten současný o něj nestál. Ono když se chce tak to jde. |
|
Autor: Občan Veselí dne 3. května 2010 v 17:45 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Zajímavý názor. |
|
Autor: Občanka dne 3. května 2010 v 15:47 |
reagovat
|
|
RE: To už se tak stává |
|
Moc se to s tím domkem hodilo že? Není zaměstnancem šup s ním do kotle. Předpokládám že pan občan je přiznivcem někoho ze současného vedení TJ tedy Zelenky nebo Heřmana. Nikdo z vás pro stadion, jeho okolí neudělal víc než Bláha, je a bude člověkem se kterým si to budeme spojovat a to i kdyby ste se na hlavu stavěli. Umíte si jen pakovat vlastní kapsy a honit ego. |
|
|
Autor: Monika dne 3. května 2010 v 09:01 |
reagovat
|
|
Čemu se divíte |
|
Proč se všichni tolik divite,když manželka p.Zelenky sedí na vedoucí funkci ve společnosti spojené s městem.Má přístup ke všem číslům,které jsou potřeba nebo aspoň ví přibližně jak v dané nabídce reagovat.Vždyť to je střet zájmů jako prase a nic se neděje.Veškeré stavební práce pro město vyhraje Zelenka.A proč asi?Už by na to měl někdo upozornit kompetentní orgány.A nám ostatním radím jedno,ve volbách volte ty lidi,kteří jsou úplně dole na kandidátce,jsou to úplně obyčejní lidé,zatím mají na věc čistý pohled. Bláhům přeji hezké počasí a dost zákazníků. |
|
|
Autor: letec dne 3. května 2010 v 11:35 |
reagovat
|
|
RE: Čemu se divíte |
|
Je to tak zakázky města dostane Zelenka jehož manželka dělá ve Veselských službách , Veselské služby zase nakupují co se dá u manželky pana Bendy . Ale to je všechno v pořádku protože jsme ve Veselí . Doufám že až se Zelenka staví u Hokejky na pivo ( pokud mu to stud dovolí ) tak si přinese vlastní židli, aby si měl kde sednout . Styďte se pane Zelenko , jako stavitel za moc nestojíte a jako člověk už vůbec ne . |
|
Autor: Kamil dne 3. května 2010 v 13:30 |
reagovat
|
|
RE: Čemu se divíte |
|
co to? Manželka šéfa veselských služeb je majitelkou stavebnin? Hustý. To maj teď ze Zelenky radost, vosolí to všem ve Veselí. Jo hamouni, kdo chce moc nemá nic. |
|
Autor: MAX dne 3. května 2010 v 13:31 |
reagovat
|
|
RE: Čemu se divíte |
|
No, zrovna to taky čtu a nestačím se divit. |
|
Autor: Jan dne 3. května 2010 v 08:40 |
reagovat
|
|
TAK UŽ DOST ! |
|
Pane starosto, apeluji na Vás, udělejte v tom konečně pořádek. Chcete přihlížet honu na čarodějnice? Nestačilo že Bláhovi byli vystěhování z domu ve kterém xx let bydlí? Pan Bláha st. věnoval celý život Lokomotivě a nyní je na obtíž?! Osobně budu volit toho, kdo v tom udělá pořádek. Chodím sem pravidelně, nikdy jsem tu nic nepsal, ale tahle situace mne zvedla ze židle! Asi nebudu sám, koho tahle situace irituje! Kam až sahá moc jedinců, kteří mají ve správě cizí majetek? |
|
Autor: Hamba zlodějům!!! dne 3. května 2010 v 18:51 |
reagovat
|
|
RE: TAK UŽ DOST ! |
|
Starosta neudela nic! Budou volby a Zelenka je v RADE MESTA potrebuje jeho hlas!!! Asi proto prehliží vše co se děje a nechává Zelenkovi a Hermanovi volnou ruku. Nevíte někdo kdy bude vyberové řízeni na budovu u Hokejky kterou ma v pronájmu p.Lomský a p.Drs??? - tam bude asi drahej nájem? Možná když dělají že nevidí jak p.Zelenka pere peníze na TJ tak je nájem za korunu... |
|
Autor: Bumlik. dne 3. května 2010 v 20:42 |
reagovat
|
|
RE: TAK UŽ DOST ! |
|
Tuto budovu u Hokelky (sport u Hokejky) má v dlouhodobém pronájmu pan Zelenka který ji dále pronajímá výše uvedené osobě a ten nájem si myslím , že nestojí ani za řeč........ |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 30. dubna 2010 v 09:23 |
reagovat
|
|
Kauza Hokejka jede dál |
|
|
|
|
Autor: Jarda dne 2. května 2010 v 02:06 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Jak je vůbec možné, aby správce majetku města vypsal výběrové řízení, při kterém - cituji: „Podmínky výběrového řízení jasně stanovují, že nemusíme akceptovat žádnou z nabídek. Mohli jsme vypsat nové výběrové řízení, ale ani to ne. Měli jsme možnost oslovit další subjekt. Podklady k výběrovému řízení si bralo dalších pět lidí, kteří se ale nakonec nepřihlásili. Nejspíš se zalekli humbuku, který okolo této věci vznikl,“ reagoval předseda TJ Lokomotiva Karel Zelenka. „Druhý /neúspěšný/zájemce nabídl podstatně víc peněz. Konečná cena za pronájem dohodnutá s panem Bláhou byla výrazně nižší. My usilujeme o jediné: získat, a to i cestou pronájmů, co nejvíce peněz na provozování TJ, abychom vytvořili občanům co nejlepší podmínky pro sportování,“ konstatoval Zelenka.
A pokud to ten Bláha bláhový všechno překousne, tak mu nejdříve sebereme stoly…
To je jak ve službě u Trauteberka…, ten by zajásal, stát se správcem majetku města Veselí nad Lužnicí
|
|
|
Autor: Bumlik. dne 2. května 2010 v 23:34 |
reagovat
|
|
Klacky pod nohy.......... |
|
Mne by moc zajímalo proč se nehází klacky pod nohy ostatním projímatelům objektů tělovýchovy ....
Nelíbí se mi například svobodné podnikání na fotbalovém hřišti bez sociálního zařízení (pro dámy) "U ZOUBKA" !!!!
A výměník provozující prodej sportovního vybavení .
O těchto objektech a hlavně o jejich nájmu občané (voliči) našeho města moc neví..... |
|
Autor: Hana K dne 5. května 2010 v 18:02 |
reagovat
|
|
RE: Klacky pod nohy.......... |
|
Vážený pisateli. Je vidět,že jste na fotbalovém stadionu nebyl už hodně dloho. Již od roku 2009 jsou pro diváky sportovních akcí přístupny jak pánské tak i dámské toalety -oddělené. Jsou tam dvoje dveře s velmi čitelným nápisem.Než něco napíšete tak si to ověřte a nepište mesmysly. I když co se divím,vždyť jsme ve Veselí. |
|
Autor: Bumlik. dne 2. května 2010 v 23:37 |
reagovat
|
|
RE: Klacky pod nohy.......... |
|
Oprava ,,Pronajímatelům,, |
|
Autor: Petra dne 2. května 2010 v 21:15 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Město je s výsledkem výběrového řízení spokojené. Bláhovi jsou pro všechny zárukou kvalitních služeb. „Pro nás je prioritní, aby to v Hokejce fungovalo. A to i proto, že je místem vytvářejícím zázemí pro akce pořádané městem. Chápeme ale i to, že Lokomotiva z toho chtěla získat peníze, které pak dává do fungování celého sportovního areálu,“ shrnul starosta Veselí Jaromír Novák. tak tohle se zase nezdá v pořádku mně. ale já jsem to přeci jen obyč "pipina" |
|
Autor: letec dne 2. května 2010 v 22:34 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Pronajmeme Hokejku a odstěhujeme stoly které k ní patří ... A třeba se dočkáme toho že až si někdo pronajme od TJ hřiště tak Zelenka a spol. odstěhují branky a v případě pronájmu chatek odvezou postele . |
|
Autor: Šárka dne 2. května 2010 v 23:50 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Naprostý souhlas,to s těmi stoly pos...i úplně. Vždyť ty stoly tam byly co pamatuju a NAJEDNOU si někdo usmyslel,že jinde budou vhodnější,nene člověk nemusí bejt úplně blbej,aby neviděl,že jde jen o to panu Bláhovi znepříjemnit jeho podnikání. Holt se asi ozval a to se "některým" obzvlášť panu Zelenkovi nelíbilo. Nejsou na to zvyklí,většina lidí "drží hubu a krok". Bláhovi přeji vám ať se vám daří a ten "humbuk" okolo vás už utichne. Děláte svou práci dobře a se srdcem jako málokdo v dnešní době. |
|
Autor: Bumlik. dne 2. května 2010 v 23:05 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Hezky , tak to s tebou souhlasím.........vidíme co pan Zelenka ještě odveze....
|
|
Autor: Jarda dne 2. května 2010 v 02:13 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
oprava: Trautenberka |
|
Autor: Veseláček dne 30. dubna 2010 v 10:49 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
A neměl by se tím tedy někdo kompetentní začít zabývat? |
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 30. dubna 2010 v 11:30 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Tak bohužel podle stávající nájemní smlouvy mezi Městem a TJ Loko (schválené minulým zastupitelstvem) je to čistě interní záležitostí TJ Loko, takže Město do toho v podstatě nemá co mluvit. Což ovšem nevylučuje, že zde bude pravděpodobně existovat snaha tuto smlouvu změnit. |
|
Autor: MAX dne 1. května 2010 v 01:22 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
Pan Zelenka se chová jako malej kluk co mu vzali autíčko a tak stoly, které nepotřebuje roumístil po areálu okolo chatek, kde jsou k ničemu, ale udělal truc a podle toho do mele v článku chce jen více peněz pro TJ Lokomotiva. Asi to tedy bude úplně jinak. Nevěřím, že město už nemá páky něco v tom udělat a je potřeba si uvědomit že budou volby! Boj proti rodině Bláhů je nádherným příkladem povahy typického veseláka. :-( už mně začínáte .... |
|
Autor: Ondra dne 1. května 2010 v 10:25 |
reagovat
|
|
RE: Kauza Hokejka jede dál |
|
S tím souhlas. Radnice by si měla přestat "mýt ruce" a v případě že to skřípe něco udělat. Nebo bojkot jedné stavební firmy? |
|