ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Irena dne 21. ledna 2007 v 17:02 |
reagovat
|
|
Penny Market |
|
Jsem doslova zděšená názory několika našich zastupitelů, které MF Dnes dne 17. ledna 2007 otiskla v článku o výstavbě Penny Marketu ve Veselí. Nebylo by to prostě Veselí, kdyby všechno fungovalo jak má a někdo neryl do jasných a již dřívě schválených věcí. Kdy jsou sliby z volebních programů, co všichni zatupitelé budou dělat pro město? Město je jen pár podnikatelů nebo několik tisíc občanů?!? A úplně stupidní je strašení zvýšením nezaměstanosti po výstavbě Penny. Jednak nikdo z "ohrožených" podnikatelů určitě nezkrachuje a jednak zde mohou najít zaměstnání další lidé z Veselí. A to, že firma nabízí peníze vytopeným lidem je zastupitelům také proti srsti??? Doufám, že si zmíněný článek přečetlo co nejvíc voličů, aby věděli, s kým máme v zatupitelstvu tu čest. Moc fandím panu starostovi a držím mu palce, aby konečné rozhodnutí bylo dobré pro občany a celé město - ne jen pro pár podnikatelů. I když, proč by se to mělo vylučovat, že? |
|
|
Autor: Radek dne 22. ledna 2007 v 00:35 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
To ukáže čas, já sem pro Penny a většina lidí taky, jestli to neklapne tak je to zase dílem veselské mafie, ale to už je pak fakt třeba řešit. |
|
Autor: Irena dne 22. ledna 2007 v 18:05 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Máte pravdu, to už opravdu bude třeba řešit. Co takhle pozvat TV Novu? Ne že bych její reportáže milovala, ale v tomto případě by to možná zabralo. |
|
Autor: Judge dne 22. ledna 2007 v 18:27 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Fajn nápad!!! Obábám se že nikdo nezavolá, jsme ve Veselí, samí tlachalové a k činu se nikdo nemá. Očekávám reakci typu zavolejte vy. |
|
Autor: Irena dne 22. ledna 2007 v 20:04 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Tak to máte bohužel taky pravdu. Ale už jsem z těch veselských poměrů tak otrávená, že bych snad zavolala sama. Fakt. A kde je Krystýna Vrkočová, kámoška p. Hynka? |
|
Autor: DD dne 22. ledna 2007 v 21:51 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
TV NOVA je dobrý nápad. Má někdo kontakt. Já klidně zavolám. |
|
Autor: kontakt dne 23. ledna 2007 v 14:18 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
|
|
Autor: Zd dne 22. ledna 2007 v 22:30 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Lidi, proberte se. Jestli že bude ve Veselí samej supermarket, zmizí z města maloobchod. Daně tak půjdou pryč, pozavírají se malé prodejny a ubydou tím pracovní místa. Supermarkety prodávají pouze vybrané druhy zboží na kterém je největší profit, což jste se přesvědčili už v TESCU. /nebo se vám snad líbí?/ Až budete potřebovat obyčejnou věc, budete ji shánět kdoví kde, protože malé prodejny se na to vykašlou a ukončejí provoz. Potom si budete drbat hlavu proč jste to vlastně chtěli. Zamyslete se. |
|
|
Autor: taminka dne 23. července 2007 v 11:21 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Proč by, po postavení druhého supermarketu,bylo Veselí samej supermarket? Konkurence je zdravá a já si konečně ušetřím čas a budu nakupovat tady, nebudu muset jezdit do Soběslavi nebo do Budějovic za nákupama. Mám malý dítě a tady se prostě pro něj nakoupit nedá- například jougrty Holandia nebo danett atd. tu nemám šanci za rozumnou cenu koupit. A o oblečení, sportovních věcech, botách atd. ani nemluvím, to budu muset jinam jezdit do smrti, páč tady je to samej rákosník. Večerka- no někdy,když není zbytí tam zabloudím,ale vždyť tam nemá nic nového, poslední dobou je to tam "úžasnej " pel mel všeho a vlastně ničeho, to samý je obchod pana Grubera atd. Není taky nic pořádnýho a asi se musím smířit s tím,že nikdy nebude, páč se stále berou ohledy na pár "vyvolených" a na nás obyčejný lidi se zapomíná |
|
|
Autor: Karel Horváth dne 23. července 2007 v 12:46 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Plně souhlasím s vaším názorem.Obchody ano,ale taká obsluha s lepší ochotou by neuškodila.Například v TESCU zasobování strašné a co teprve obsluha.Do večerek jen z největší nouze.Protože chování paní Zamečníkové je občas neúnosné.Už aby Penny stálo. |
|
Autor: Taminka dne 25. července 2007 v 20:05 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Ano ano, ochotný personál tu chybí a moc. Já vůbec raději nechodím do Coopu,protože tam ty prodavačky akorát drbou,kdo má co na sobě, fronta u uzeniny až ven a tam stojí jedna,která obsluhuje a další tři stojej vedle a drbou. V Tescu je zásobování šílený, vždycky jdu od tud naštvaná, protože jsou všude akorát cedulky-omlováme se,ale zboží není momentálně na skladě- no fakt nevím,jak tu někdo může mít strach,že by tu byla velká konkurence,když se postaví ještě jeden supermarket? :o)) Vždyť tu není konkurovat v čem, protože tu fakt NIC NENÍ! |
|
Autor: Viky dne 23. ledna 2007 v 15:04 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Jaké daně, on je snad ubohý maloobchodník platí? Nedejte se vysmát. A už také náš ubohý maloobchoník slyšel, že se dá také konkurovat sortimentem? |
|
Autor: Petr dne 23. ledna 2007 v 12:45 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Nebojte pani Zámečníková, oni vás v Penny taky zaměstnají, času na to aby z krámečku byl obchod bylo dost. |
|
Autor: Koda dne 23. ledna 2007 v 01:45 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Vážený pane nebo paní. I když zde bude postaven Penny market tak to není důvod k tomu, že by se zavřely nějaké malé obchody. Pokud bude majitel malého obchodu opravdu obchodník jak osobě určítí obchodníci trvdí ,tak bude mít stejnou klientelu jako doposud. Co se týče daní tak to je pouhá výmluva. Pokud vím tak stále existuje volný výběr kam si půjdu nakoupit. Myslím si , že stejně většina občanů města Veselí nad Lužnicí jezdí nakupovat do větších měst, protože v současné době rozhoduje cena zboží. Jednou z výhod postavení uvedeného Penny marketu bude ta, že si lidé ušetří cestu za levnějšími nákupy. Konkurence je zdravá !!! |
|
Autor: Miro dne 28. března 2007 v 21:59 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Jestli to není tak, že co musí mít Soběslav (Penny), musí mít i Veselí. |
|
Autor: MAX dne 29. března 2007 v 16:36 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Ty si matěj co? |
|
Autor: ... dne 11. srpna 2007 v 13:59 |
reagovat
|
|
RE: Penny Market |
|
Já newim o co vám furt de vy jste si furt mysleli že vám postavěj tesco hypermarket né jako v Táboře ! A co se týče o nesouhlasu stavby penny marketu tak u nás už je nějakejch sedm let a nejni o co stát ted u nás ted stavěj Lidl říjnu bude dokončen a nikdo se u nás nikoho neptá takže budou v Soběslavi dva supermarkety a mluví se i hodně o tescu takže teoreticky i tři a nikdo se nikoho neptá jako u vás ale to neřešim mějte se !! |
|
|
Autor: Michaela dne 10. listopadu 2006 v 20:01 |
reagovat
|
|
Otrava psů-dokončení |
|
Omlouvám se, ráda bych dokončila příspěvek... ...dávat volně jed, je snad zakázáno. Proto se mě tato skutečnost velice dotkla a domnívám se, že by se to mělo nějak řešit. Vyléčení psa je dost finančně nákladné a v mnoha případech je již pozdě, jed je velice prudký a pejsek nebo kočička umřou ve velikých bolestech. Přistěhovala jsem se z většího města a musím bohužel konstatovat, že s něčím takovým jsem se tam nikdy nesetkala, proto je moc smutné, že tato skutečnost se děje na tak malém městě, kde je to tolik vidět. Byla by to pro město dobrá vizitka, kdyby pro nás, milovníky a chovatele psů, něco udělali, myslím si, že roční poplatek za pejska není zrovna malý obnos a i ty jejich potřeby do těch sáčků většina z nás začala sbírat. S pozdravem a přáním hezkého pátku
chovatelka psa
|
|
|
Autor: Veselačka dne 14. února 2007 v 12:38 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů-dokončení |
|
Tak se zase po dlouhé době vracím k psímu tématu. Tentokrát se nejedná o otravu psů, ale o znečišťování psími exkrementy. Venčím v oblasti Chmelnice a velice bych se přimlouvala aby zde byly umístěny nádoby na odkládání sáčků s exkrementy. Věřím, že více chovatelů by po svých miláčcích uklízelo, ale pokud musíte sáček s obsahem sebou nosit celou vycházku, tak se mnoho lidí se ani nenamáhá uklízet po svém pejskovi. Stačil by odpadkový koš na každém konci ulice a věřím, že situace by se zlepšila. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:42 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů-dokončení |
|
Zajímavé, nevíte někdo, jestli tu pokládku návnad nějak organizuje město? Pokud ano, tak je to pěkný šlendrián, pokud ne, tak je to asi soukromá iniciativa některého z obyvatel nebo majitelů domů a pak bych to viděl na oznámení vás postižených na policii. |
|
|
Autor: Michaela dne 17. listopadu 2006 v 19:50 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů |
|
Vážený Stando, tuto skutečnost jsem samozřejmě na městskou policii hlásila-formou e-mailové zprávy. Bylo mi odepsáno, že žádné hlášení o otravách psů nemají a upozornili mě také na vyhlášku o zákazu volného pobíhání psů (můj malý pes ale bez vodítka neběhá, protože by mi utekl), je to od naší městské policie trochu paradox... V závěru mi alespoň napsali, že se zkusí na tento velice nebezpečný nešvar občanů zaměřit, ale moc tomu nevěřím. Co zmůžou dva strážníci. Také se domnívám, že s touto pokládkou nemá nic společného město Veselí, spíš mám podezření na některého z obyvatel sídliště Blatské, zřejmě někdo, kdo nenávidí psy. Bylo by mnohem lepší, hlásit každou podezřlou osobu hned na policii, čím nás bude víc, tak se snad začnou podnikat nějaké lepší kroky pro bezpečnost nás občanů, pejsků a především našich dětí. S přátelským pozdravem Michaela |
|
|
Autor: ka4los dne 17. listopadu 2006 v 11:03 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů-dokončení |
|
Pamatuji si,že před pár lety se tento případ již objevil.Bohužel nebyl žádný dostačující důkaz na dotyčnou osobu.
|
|
Autor: Michaela dne 17. listopadu 2006 v 19:57 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů-dokončení |
|
Dobrý den, bylo by velice užitečné a prospěšné pro nás pejskaře, aby se jakýkoli podezřelý počin obyvatel ihned ohlásil na policii, když si něčeho zvláštního všimnete, neváhejte a podnikněte zásadní kroky k opatření naší bezpečnosti. Nejde tu jen o nás o pejskaře, o vytvoření žádoucího prostředí, to nikdy na sídlišti asi nebude, ale i o naše děti a hezké prostředí, které si tam můžeme vytvořit sami. S pozdravem M.
|
|
Autor: Občánek dne 12. listopadu 2006 v 20:36 |
reagovat
|
|
RE: Otrava psů-dokončení |
|
Musím bohužel souhlasit s pisatelkou. I já mám špatnou zkušenost se "spoluobčany" v tomto směru. Přivítal bych proto iniciativu ze strany městské policie, která jak se zdá zatím kontroluje jen nás pejskaře. Co kdyby ten jed sebralo třeba malé dítě? Následky si nechci vůbec domýšlet! |
|
Autor: Michaela dne 10. listopadu 2006 v 19:47 |
reagovat
|
|
Otrava psů |
|
Velice by mě zajímalo, jestli se dá něco podniknout ohledně bezpečnosti, konkrétně na Blatském sídlišti, v pondělí 6.11. večer jsem se svým psem skončila na veterině-otrava jedem na krysy.Od veterinářky jsem se dověděla, že takových případů je na Blats.sídl. mnohem víc a každý rok tu pár psů pojde... Je možné tuto situaci nějak vyřešit? Vždyť dávat VOLNĚ jed na krysy, který je pro psy a kočky smrtelně jedovatý, |
|
Autor: eva dne 30. března 2006 v 08:20 |
reagovat
|
|
Objekt.zpravy o nasem meste? |
|
ČT rano odvysilala s Hynkem reportaz,ze voda se ve Veseli zvedne behem dopoledne jiz jen o nekolik cm.Je 8.10 hod. a jiz nyni je vzestup min.10 cm.To nás tady město s jeho protipovodnovymi opatrenimi opet necha vytopit jako kotata? |
|
Autor: Jirka dne 31. března 2006 v 00:20 |
reagovat
|
|
RE: Objekt.zpravy o nasem meste? |
|
Evo, špatná zpráva - nechá !!! Je jim to fuk nic se neudělalo ! a neudělá ! Dokud nám bude nový obchvat dělat hráz budeme to mít každé dva roky. Posudky si strčte za klobouk, když si ho budu zadávat já dopadne jak budu potřebovat! |
|
Autor: Karas dne 20. srpna 2005 v 02:23 |
reagovat
|
|
Nějak to dře. |
|
Mám dojem,že tento server se nějak zadřel. Je nejvyšší čas to nějak oživit Jaroušku. Nebo ti už došla fantazie? Stále stejné věci nikdo číst nebude. |
|
Autor: admin dne 22. srpna 2005 v 08:36 |
reagovat
|
|
RE: Nějak to dře. |
|
Ahoj "Jiříčku", jsem rád, že ti leží na srdci množství článků a informací na serveru veselsko. Mám pro tebe dobrou zprávu. Můžeš s tím něco udělat. Každý kdo má zájem zveřejnit nějaký článek nebo informaci týkyjící se regionu, může tak na tomto serveru učinit. Věřím že pomůžeš oživit obsah serveru (informací není nikdy dost:-), aby tě nadále nemusela tato situace znepokojovat. Tak držím palce a těším se na první příspěvek. |
|
Autor: anonim dne 21. května 2005 v 19:45 |
reagovat
|
|
Skatepark |
|
je pravda ze se chysta ve Veseli vystavba skateparku?????????????????????? |
|
Autor: anonym dne 8. července 2005 v 08:26 |
reagovat
|
|
RE: Skatepark |
|
vzhledem k tomu že se tím nelze příliš zviditelnit nevěřím tomu že by se něco takového událo, jo kdyby to byla sauna pro důchodce s dotací od státu... |
|
Autor: MAX dne 14. února 2005 v 13:16 |
reagovat
|
|
www.veseli.cz |
|
Tak jsem četl Veselsko, myšleno časopis, v něm se "vážně" zabývají renovací webových stránek www.veselí.cz. Klasické Veselí, až když někdo něco začne tvořit lépe, závist aktivuje novou činnost. No uvidíme jak obstojí tyto dva servery v konkurenci, ale stejně si myslím že to bude zase všechno neinteraktivní. Příjemnou zábavu :-) |
|
Autor: Max dne 19. ledna 2005 v 12:26 |
reagovat
|
|
ÚŘAD |
|
Náhodou se mi naskytlo vidět jak si to na úřadě zvelebujete a jsem moc rád že nešetříte. Takovou dlažbu jakou tam dáváte tu nemají ani na ministerstvu! Je vidět že jsme bohaté město! Těším se že stejně tak bude vypadat celé město!!! Správně se začíná se zametáním před vlastním prahem, i když ..... |
|
Autor: MARCEL dne 19. ledna 2005 v 12:48 |
reagovat
|
|
RE: ÚŘAD |
|
co tam dávají? |
|
Autor: Hermína Grenžrová dne 10. ledna 2005 v 19:30 |
reagovat
|
|
Co jim asi tak muzeme napsat |
|
Co bychom mohli pochválit na arogantním chování (teď jsem se nechtěla dotknout ostatních obcí jen Veselí). Jestli to takhle ve Veselí půjde dál staneme se městem důchodců za nadvlády toho kdo si je umí získat hezkými slovy. Staří lidé jsou totiž velmi manipulovatelní! |
|
Autor: milda dne 22. ledna 2005 v 11:38 |
reagovat
|
|
RE: Co jim asi tak muzeme napsat |
|
Plně s Tebou souhlasím Hermíno. Je třeba se postarat o lidi kteří to sami nedokážou, ale zneužívat snadno zneužitelné je opravdu svinstvo. |
|