Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Vanda dne 18. září 2007 v 15:14 reagovat
Opět Penny Market
Tak se proslýchá, že veselský Penny market bude bez řeznictví. Že prý by tu byla velká konkurence. Ví o tom někdo něco bližšího? Takže si opět někteří "takyzastupitelé" prosadili svou a z lidí, co podepisovali petici, udělali v tichosti blbce?
Autor: Jiří Novák dne 10. dubna 2008 v 12:37 reagovat
RE: Opět Penny Market
Tak Vando !
Prej se ten Peny stavět nebude, to je bordel co?
Autor: Radan dne 2. října 2007 v 22:30 reagovat
RE: Opět Penny Market
Milá Vando, blbce můžeš udělat jen z toho, který jim již je.
Autor: Vanda dne 3. října 2007 v 14:41 reagovat
RE: Opět Penny Market
Opravdu hlubokomyslná filozofický úvaha... Takže přeloženo do češtiny - tvrdíte, že lidi, co chtějí ve Veselí Penny market jsou blci? A mimochodem, nepamatuji si, že bychom si potykali.
Autor: Radan dne 3. října 2007 v 15:46 reagovat
RE: Opět Penny Market
Vando !
Tak už dost o blbcích si první začala psát Ty.
Ty si se začala první vulgárně vyjadřovat. Ty můžeš a druhý má být na Tebe slušný ?
Autor: Vanda dne 3. října 2007 v 17:41 reagovat
RE: Opět Penny Market
Já jsem se pouze zeptala, co jste svou větou chtěl říct. A na to jste mi neodpověděl. Jo, a pocvičtě se v pravopise...
Autor: Frenk dne 18. září 2007 v 17:27 reagovat
RE: Opět Penny Market
Kdo sleduje úřední desku tak mu jistě neuniklo, že tam řeznictví bude. Stavba je tak schvalovaná.
Autor: Vanda dne 19. září 2007 v 15:06 reagovat
RE: Opět Penny Market
Že je v projektu řeznictví mi neuniklo, ovšem to ještě nic neznamená. Budova ještě nestojí a ve Veselí je možné úplně všechno...
Autor: Vašek dne 6. září 2007 v 11:25 reagovat
BUDE POVODEŇ
a ta se zeptá jak jste se na ni připravili? Sleduji to na netu a nevypadá to pro Veselí dobře. V Novohradských horách stále intenzivně prší a Lužnice tam má již 4 násobně vyšší průtoknež včera.
Autor: Radan dne 2. října 2007 v 22:27 reagovat
RE: BUDE POVODEŇ
Milý Vašku !

" Harašení "! se podle zákona 275/2006
§ 43 c SZ považuje za trestný čin. Rozpětí je zde 1 až 2 roky nepodmíněně. Pozor na to příště !
Autor: Karel Horváth dne 6. září 2007 v 22:11 reagovat
RE: BUDE POVODEŇ
Milý Vášo!Proč se hned plašit.Celé léto nepršelo,Tak je nějaká voda třeba.Vždyť lidé mají suché studny.Takže hlavně klídek.
Autor: Stanislav Kaisler dne 5. července 2007 v 08:39 reagovat
Přijdeme o houpačák ?
Cituji ze zápisu z jednání zastupitelstva: "Pan Kaisler vznesl dotaz, zda v souvislosti s výstavbou protipovodňových opatření v našem městě dojde ke zrušení houpací lávky přes řeku Lužnici. Starosta města k této záležitosti uvedl, že město uvažuje s přesunutím lávky po toku řeky Lužnice do prostoru k přečerpávací stanici. Pokud by se přesun nepodařilo zrealizovat došlo by ke zrušení mostu bez náhrady. Pan Hynek vyslovil svůj nesouhlas se zrušením lávky a doporučil vybudovat v rámci protipovodňových opatření visutou lávku, která by umožnila propojení tělovýchovného areálu. Pan Kaisler rovněž potvrdil, že v případě zrušení lávky by došlo k nepříznivému stavu především pro obyvatele části Mezimostí. Ing. Zelenka uvedl, že přesunutí lávky po toku je nereálné. Pan Bláha doporučil realizovat lávku, která by propojila tělovýchovný areál s "ostrovem". Starosta města uvedl, že v souvislosti s vybudováním protipovodňových opatření toto nebude možné v současné době realizovat. " Co vy na to?
Autor: Karel Horváth dne 10. července 2007 v 01:08 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
A co ten mostík za soutokem Blatského potoka a Lužnice.
Autor: Jiří Novák dne 11. července 2007 v 08:33 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
to je mimo diskusi, ten je daleko, spíš bych se přimlouval za pevnou lávku i pro kola.
Autor: Dvořák Jiří dne 21. srpna 2007 v 22:20 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Pane Novák, skutečně lepší budou ty gondoly, vyřeší to i nezaměstnanost ve Veselí nad Lužnicí
Autor: kamil dne 4. září 2007 v 09:46 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
zrušit houpací most je lumpárna!
Autor: Viky dne 4. září 2007 v 18:38 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Souhlasím. A když už nové zastupitelstvo pro Mezimostí nic nedělá, tak ať proboha aspoň neškodí. Myslela jsem si, že po volbách se něco ve městě změní k lepšímu, ale zatím kde nic - tu nic... Alespoň v Mezimostí.
Autor: Dvořák Jiří dne 20. srpna 2007 v 22:14 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
A víte jak se ty gondoly pěkně houpají, a můžete s nima zajet i někam stranou s hezkou přítelkyní a nemá to vadu, takové pohoupání. To na mostě nejde každou chvíli někdo vyrušuje.
Autor: Max dne 20. srpna 2007 v 23:47 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Máš mozek? Dům se stěhovat asi nedá ne?
Autor: Dvořák Jiří dne 21. srpna 2007 v 22:14 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Na rozdíl od těch , co si postavili na bažinách ano. mám mozek.I když se zdá , že je to bláznivé, stěhovat baráky jinam je to myšleno tak, že s novou výstavbou je třeba se orientovat na ta zmíněná místa s vyšší nivelitou. Ale i to přestěhování. stávajících by bylo daleko levnější . záležitostí, nežli některá navrhovaná opatření. Ale ve Veselí se stále uvažuje, že se bude stavět buď v močálech a nebo na nejúrodnějších půdách. Nebojte už brzy si začnete vážit potravin.
Autor: Dvořák Jiří dne 20. srpna 2007 v 22:02 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Pánové, již jsem Vám psal, že vhodnou dopravou do Vášich bláznivých staveb budou gondoly. Již si tozkoušíte o slavnostech a všem se to líbí. Tak proč je nevyužívat po celý rok. Náměstí bych také zavřel a Benátky jsou tady. Už se jen nechat zapsat do UNESCA. Vážně o tom začněte uvažovat. Tak ideální podmínky nikdo nemá. Otevřte si historickou mapu Mezimostí. Pět mostů tam bylo a sámý plavební kanál. A někdo to chtěl změnit. Příroda si moc poroučet nedá. Berte to na vědomí. A neudělejte ještě větší hlouposti nežli dělali Vaši předci. Vážně orientujte se na kopec Drtič a Rafandu, tam bude bezpečno. Potřebujrte chytrou věštkyni Libuši. Najděte ji.
Autor: Karel Horváth dne 16. července 2007 v 05:14 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
To není navrhnuté řešení.To je dotaz.To vím také,že je to daleko.Protože když už bourat tak bourat.
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. července 2007 v 08:48 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Ahoj Karle, vidíš to, na ten dolní most jsem úplně zapoměl, pokud si dobře vzpomínám, tak rozšíření koryta by se mělo dělat právě někam do těch míst. Takže uvidíme, jaký bude jeho osud.
Autor: Karel Horváth dne 17. července 2007 v 21:11 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Ahojky Stando!
Díky za odpověď.
Autor: Jiří Novák dne 8. července 2007 v 22:45 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Musím přiznat, že pokud nebude lávka, bude to pro hodně lidí problém, nejen z důvodu návštěvy "hokejky", ale mám možnost pozorovat kolik osob se tímto způsobem dostává na druhý břeh. Ideální by byl nový pevný most i pro cyklisty. Osobně pro mne to znamená konec navštěvování "Hokejky" :-) a na hřiště tedy bohužel autem :-(
Autor: Jiří Novák dne 8. července 2007 v 22:49 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
A ještě maličkost, po dvojím vyplavení, zákazu cokoliv stavět, umisťovat si na pozemek a znehodnocení tržní ceny nemovitostí to beru jako další "dárek" !!! Pane starosto, vím že zdejší příspěvky čtete, odpovězte mi kolik TRESTŮ ještě dostaneme, proč a za co?
Autor: Boris dne 21. srpna 2007 v 13:18 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Pan starosta bohužel asi nemá tolik odvahy veřejně s námi zde o tomto diskutovat. Proč taky, vždyt jeho se to netýká...
Autor: Ondra dne 13. července 2007 v 20:54 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Tak se přestěhuj do města. Dvojka je na zahrnutí bagrem tak to pochop. A to vám tam postavíme ešte spalovnu. Sice se vo tom nesmí mluvit ale užite si to. Dvojka budou jenom fabriky vostatní se zbourá.
Autor: letec dne 15. července 2007 v 11:23 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
další promitivní příspěvek.... ty budeš něco v Mezimostí stavět ?
Autor: Ondra dne 15. července 2007 v 19:36 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Nějakej chytrej ne? Máš lepší zdroje? Tipuju nějakej primitiv.
Autor: letec dne 17. července 2007 v 01:22 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
pokud vím tak se má stavět kotelna a ne spalovna a určitě ne v Mezimostí tam by asi neměla co vytápět ..
Autor: letec dne 17. července 2007 v 01:26 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
...a co třeba zbourat obchvat a taky vyčitit Machovku kterou nechal pan Koloušek zavézt ...osobně si myslím že odstranění houpačáku nic nevyřeší..
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. července 2007 v 08:45 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Zbourat obchvat? To jako aby nám ty kolony aut jezdily přes město? Děkuji, nechci. A případné bourání houpačáku je jen důsledkem toho, že se má rozšířit koryto (takže by prostě nedosáhl ze břehu na břeh), nikoliv prvotním opatřením. Nicméně mělo by se dle mého názoru trvat na tom, aby za něj byla postavena náhrada, pokud by to byla lávka s nájezdem pro cyklisty, jak navrhuje Jirka, tím lépe.
Autor: letec dne 17. července 2007 v 21:17 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Samozřejmě že zbourat obchvat je nesmysl ale na druhou stranu nechápu smysl rozšíření koryta n prostoru houpačáku když v místě obchvatu je zase zúžené ... on kdyby byl obchvat postaven tak jak má tzn. širší přemostění a nebo dostatek propustí tak by se tu tolik vody nedrželo. A navíc kdyby město nenechalo zavézt Machovku tak by se ta voda měl kam rozlít ...
Autor: Jiří Novák dne 17. července 2007 v 08:49 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
naprostý souhlas!
Autor: Farkač Radim dne 17. července 2007 v 10:27 reagovat
RE: Přijdeme o houpačák ?
Také se připojuji k nesouhlasu zbourat lávku bez náhrady za jinou. Neumím si to vůbec představit!!! Vždyť tudy projdou denně stovky lidí (na nádraží, do zaměstnání, za sportem...) Ve školním roce děti z II.ZŠ při tělocviku, v zimě mnoho lidí z hokejových utkáni apod. Jak se vůbec o tom může uvažovat!!! Že by tam na "hoře" (ZM) nebyl rozum??? To snad ne.
Autor: Ondra dne 28. května 2007 v 13:26 reagovat
Pískovna
Tak jsem se trochu zajímal o pozemky kolem pískovny a docela mne zaujalo, že poplatky za parkovné se vybírají na pozemku, který nepatří městu! Parkoviště ano ale příjezdová komunikace nikoli. Kocourkov?
Autor: Karel Horváth dne 18. června 2007 v 05:03 reagovat
RE: Pískovna
50Kč na celý den.To zase není tolik.Jistě je parkoviště hlídané proti lapkům a pobertům že?Ale co ti lidičky co se jedou na rychlo se vycachtat a hurá domů?
Autor: Pavel K. dne 29. června 2007 v 11:06 reagovat
RE: Pískovna
U pískovny vůbec nejde podle mně o to že se vybírá nebo nevybírá nebo provozuje parkoviště a stánek s občerstvením. Neumíme vůbec "prodat" to že tu takové místo máme, neumíme do tohoto místa natáhnout turisty, neděláme si reklamu, nemáme sociální zařízení v blízkosti pláží, chtělo by to občerstení. Nikomu také nevadí torzo stánku u malého parkoviště, zbytek po podnikání nějaké osoby z Veselí, která neměla potřebu to odstarnit a městu to také nevadí? Podívejte se na zázemí pískoven u Halámek, tam je radsot se koupat a využívat občersvení a blízkého kempu. Škoda, naše město asi peníze a cestovní ruch nepotřebuje... A chráněná oblast je jen výmluva. Vše lze kombinovat a naopak prospět tomuto místu!!!
Autor: Karel Horváth dne 30. června 2007 v 15:32 reagovat
RE: Pískovna
Budete se divit,ale ta bouda je tam od těch dob co se tam těžil písek.A já mám takový názor ,že o parkování tu mimochodem také jde!
Autor: taminka dne 15. června 2007 v 21:46 reagovat
RE: Pískovna
Né Kocourkov né, ale Veselí !!!! :-)))))
Autor: Stanislav Kaisler dne 27. května 2007 v 18:46 reagovat
Je tu nějak mrtvo :-)
V poslední době je tu nějak mrtvo, co se děje? To nikoho nic netrápí? Co říkáte na to, co se projednávalo na minulém zastupitelstvu. Tedy třeba ekologizace tepelného hospodářství města, výstavba vodojemu, rekonstrukce ledové plochy na zimáku?
Autor: MAX dne 28. května 2007 v 09:50 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
když to sem nenapíšete tak o tom nemůžeme diskutovat, jakej vodojem, na co?
Autor: Stanislav Kaisler dne 28. května 2007 v 17:11 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
No, kdo má zájem, tak to najde v zápisech z jednání zastupitelstva na oficiálních stránkách města. No ale alespoň stručně:

Ekologizace - přestavba kotelny na sídlišti u zastávky, topilo by se ze 75% biomasou, jako rezerva a na dobu špiček by zůstala možnost topit plynem. Kotelna na Blatském sídlišti by se zrušila.

Vodojem - v současné době musí město platit něco jako nájem za vodojem u Zlukova (rezerva pro případ výpadku dodávky vody ze standardního zdroje), ačkoliv ho téměř nevyužívá, paušál se neustále zvyšuje. Takže s výstavbou nového by pak tento nájem odpadl.

Rekonstrukce na zimáku - kompletní rekonstrukce chlazení a ledové plochy, přišlo by to na cca 10 mil., zastupitelstvo schválilo podání žádosti o státní dotaci na tento projekt.
Autor: MAX dne 29. května 2007 v 13:28 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Oficiální stránky jsou pomalý a nedá se tam vyznat. Tam nelezu
Autor: Vanda dne 28. května 2007 v 21:58 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
To je všechno fajn, ale co třeba rekonstrukce chodníků kolem hlavní tř. Čs. armády? Její havarijní stav je ostudou města. A jak to dopadlo se supermarketem Discont plus? Nějak je najednou ticho po pěšině....
Autor: Stanislav Kaisler dne 28. května 2007 v 22:27 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Chodníky - máte na mysli tu část od nádraží, kde je nezaasfaltovaný výkop po rekonstrukci el. vedení? Jinde mi to jako havarijní stav nepřipadá.

Discont Plus - město (zastupitelstvo)prodalo pozemky již v minulém roce, tím jeho úloha v této věci skončila. Nyní je to záležitost státní správy (stavební povolení atd.). Podle mých informací to vázne na nedohodě s jedním z majitelů přilehlých pozemků, kvůli přístupu na zahradu.
Autor: Vanda dne 1. června 2007 v 20:39 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Dobrá, tak stav chodníků kolem hlavní třídy možná není havarijní, ale pro chůzi určitě nepohodlný a hlavně příšerně vypadající, a to téměř "od cedule k ceduli" . Ale jak vidím, asi není dost hrozný na to, aby to někdo řešil. Jsou tu asi "důležitější" zájmy.
Autor: Stanislav Kaisler dne 3. června 2007 v 23:04 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
V tom s Vámi naprosto souhlasím, chodit po hlavní třídě, hlavně v létě, v horku, je opravdu utrpení. Dovedu si představit, že by se chodník udělal ze zámkové dlažby, mezi chodníkem a silnicí by byl travnatý pruh, rostly by zde stromy, které by vytvářely stín. Ano, to by byla paráda. Ale teď poraďte kde na to vzít? Podívejte se na rozpočet a řekněte, co byste neplatila a místo toho stavěla chodníky?
Autor: Letec dne 1. června 2007 v 22:24 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
A co třeba chodníky na Blatském sídlišti ??? Co na ně říká zastupitelstvo? Ať si někdo zkusí jezdit po nich třeba s kočárkem . Hlavně že si pan Hynek nechal udělat chodník kolem baráku včetně veřejného osvětlení , mimochodem to je na Blatském sídlišti také v havarijním stavu ...
Autor: Vanda dne 3. června 2007 v 19:58 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Ano, takže logicky bude v této situaci největším přínosem pro město postavit vodojem, který se skoro nikdy nevyužívá. Jsme prostě ve Veselí...
Autor: Stanislav Kaisler dne 3. června 2007 v 23:01 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Takže podle Vás je tedy logické platit za tento vodojem nájem téměř milion ročně? Není jednodušší postavit za asi dva miliony vodojem vlastní? Investice je tedy zpět za dva roky.
Autor: Vanda dne 5. června 2007 v 18:27 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Máte pravdu, v případě, že pronájem vodojemu stojí ročně milion, tak je výstavba nového určitě správným rozhodnutím. Tak snad na ty chodníky zbude někdy příště...
Autor: Jaroslav Chadt dne 29. května 2007 v 08:45 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
Ještě k plánovanému Discont Plus: na internetu je nabídka na prodej pozemku, kde měl obchod stát. Tady je odkaz
http://www.sreality.cz/pozemky-prodej-veseli-nad-luznici-1974165003
Takže s výstavbou to asi nebude tak horký.
Autor: MAX dne 29. května 2007 v 13:29 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
haha tak to je dobrý někdo si jenom zhodnotil prahy a market v nedohlednu.
Autor: Stanislav Kaisler dne 29. května 2007 v 20:23 reagovat
RE: Je tu nějak mrtvo :-)
No, nevim. Jsou tam trochu nejasnosti, město prodávalo v této oblasti 965 m2 za cenu ve výši 820 Kč/m2, v tom inzerátu se prodává 3890 m2 za 750 Kč/m2.
Autor: marek dne 28. března 2007 v 17:18 reagovat
Je paní Bártová občanská liberálka?
ODS jako strana prý vyznává liberalismus - a to zejména v neomezené míře soukromého podnikání. Měli bychom předpokládat, že i její šéfová ve Veselí bude podobného vyznání. Avšak v Táborsku z nedávné doby se dala slyšet, že už je na čase zavést do Veselí další z obchodních řetězců, Penny, protože nakupovat v předražené (!) Večerce je pro ni utrpením. Nejde jen o to, že paní Bártová lže, co se týká cen, Večerka patří ve Veselí mezi levnější obchody. Horší je, že se tím prohlášením zpronevěřuje své duši občanského liberála - má-li vůbec jakou. O jakém stejném svobodném přístupu k trhu můžeme mluvit, srovnáme-li drobného podnikatele a sílu nadnárodních řetězců? Na diktát řetězců doplatil zakladatel fy Propesko pan Míka. To, že se pí Bártová staví na stranu diktátu silných proti omezené svobodě slabých o něčem vypovídá. Také o tom, kam asi bude pod jejím vedením kráčet veselská ODS. Diktaturu bolševika vystřídal diktát peněz. Myšlení diktátorů však zůstává stejné, ať rudé, nebo modré. Howgh
Autor: Judge dne 29. března 2007 v 08:08 reagovat
RE: Je paní Bártová občanská liberálka?
Tak o podnikání pana Miky, firmy Propesko a jeho arogantním jedními se dá napsat hodně obsáhlej článek. O tom bych nemluvil. Asi jste majitelkou nebo majitelem večerky a je mi jasný že máte strach z konkurence a to je dobře. Když jak říkáte máte super ceny tak zas čeho se bát? Do firmy se maj peníze i dávat a ne jenom je brát. Ve večerkách za ty léta žádný změny nevidím, proč asi. Dyk to takhle těm lidem stačí co. Teorie že lidi musej jíst je fajn, jenom teď už si můžou vybrat kde to koupit. Problém co?
Autor: letec dne 24. ledna 2007 v 01:01 reagovat
Snad se takto nebudete chovat všichni...
Radní Karel Zelenka tvrdí, že město s šesti tisíci obyvateli další supermarket nepotřebuje. Jinak hrozí, že se malí podnikatelé položí. Už tak se Veselí řadí k oblastem s nejvyšší nezaměstnaností na Táborsku.
„Jestli také myslím na přání občanů? Co to je za otázku? Podívejte, jak to je při hlasování ve Sněmovně nebo Senátu. Často většina lidí chce úplně jiné věci, než co politici odhlasují. A tak to je i na malém městě. Jednou jsme byli zvoleni, tak teď rozhodujeme podle vlastního svědomí. Je například zajímavé, že proti supermarketu zvedli ruce politici napříč politickým spektrem,“ argumentoval Zelenka, který podniká ve stavebnictví.
.....připomíná to chování a aroganci minulého starosty ....
Autor: Josef Kanál dne 22. ledna 2007 v 18:44 reagovat
děte s tím do
děte s celým marketem a úřadem do prd**ele
Autor: DD dne 22. ledna 2007 v 21:48 reagovat
RE: děte s tím do
Josefe ty jsi ale chytrák. Když se bude každý chovat jako ty tak budeme v pr.....
Autor: Helena dne 22. ledna 2007 v 11:37 reagovat
Penny Market
Co je to zastupitel? Doufám, že nejste všichni Zelenkové, Gruberové a Marcelisové. Budete zastupovat občany a nebo vlatní zájem. Veselí nad Lužnicí Penny Market potřebuje a ten kdo bude hlasovat, že NE tak o tom si občané udělají vlastní úsudek.
Pane Zelenko o vás už úsudek občané mají. Je to hnus.
Autor: Judge dne 22. ledna 2007 v 09:50 reagovat
drby, aneb na každém šprochu
Věděli jste že náš bývalý starosta už to má krůček na úřad aby mohl zastat důležitou funkci vedoucího stavebního odboru, aby mohl obchodovat s levně nabytými pozemky, které si za směšné peníze koupil na vrších a u Propeska? Stačil ještě udělat stavební uzávěru do doby než to bude moci zase ovlivnit. A co přidělená povodňová dotace v neadekvátní hodnotě člověku který mu ty pozemky na vrších prodal? Jak bylo možné prodat pozemky u Propeska v majetku města? Chcete takového člověka na úřadě?
Autor: Irena dne 22. ledna 2007 v 14:28 reagovat
RE: drby, aneb na každém šprochu
myslím, že je jasné, že u nás na MU ho nechce už nikdy nikdo. To, co stačil předvést, už myslím stačilo. A že má dlouhé prsty, je bohužel taky každému jasné.
Autor: Petr dne 22. ledna 2007 v 11:50 reagovat
RE: drby, aneb na každém šprochu
Ani bych se nedivil v tomhle kocourkově.
Autor: Petr dne 22. ledna 2007 v 11:53 reagovat
RE: drby, aneb na každém šprochu
jo a na úřadě ho nechci to je jasné z voleb.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 14/15
 ::. FIRMA Veselsko .::

Petr Pípal

M.Krškové 647, Veselí nad Lužnicí
  • Zahradnictví
  • 724843736
Údržba a úpravy zahrad, úprava terénu, výsadba, udržování

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.