Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Karel Horváth dne 8. prosince 2008 v 18:23 reagovat
Čerti a zábavná pyrotechnika.
Máme tady adventní čas a s ním i období, kdy si vzpomene mládež na zábavnou pyrotechniku. To co se dělo po našem městě 5. prosince není snad ani možné.Hloučky čertů a čertíků byli pronásledováni, dalo by se nazvat téměř linčovány partami nezletilých výrostků. U těchto teenagerů se v ruce mimo dělobuchů apod. objevili plaňky a klacky, či dokonce násady. Bohužel dva městští strážníci, jsou na tak velký prostor málo. A státní policisté toho z auta asi moc nezmůžou.
Očekával bych, že s čertama dělobuchy skončí, ale ani náhodou. Ráno děti cestou do školy si musí odbouchnout svojí dávku. S koncem vyučování a poledními přestávkami to opět začne a pokračuje až do večerních hodin.
V mnoha městech mají vyhlášku o používání zábavné pyrotechniky, proč toto nejde i ve Veselí?
Autor: jirka dne 9. prosince 2008 v 16:20 reagovat
RE: Čerti a zábavná pyrotechnika.
vyhláška nic neřeší, protože jde o mladistvé kteří jsou nepostižitelní a ty dvá městští šoumeni na to aby hlídali celé město 24 hodin denně nestačí a státní to maj na praku.--
Autor: Veselačka II dne 9. prosince 2008 v 13:34 reagovat
RE: Čerti a zábavná pyrotechnika.
Zítra zasedá zastupitelstvo města, ale vyhlášku, která by upravovala manipulaci se zábavnou pyrotechnikou, jsem na programu jednání nenašla. Nevěřím, že by to nikomu jinému nevadilo, jen několika málo hnidopichům. Možná, že by pomohla nějaká petice, co vy na to spoluobčané?
Autor: Veselačka dne 9. prosince 2008 v 08:11 reagovat
RE: Čerti a zábavná pyrotechnika.
Upřesňuji. Již týden před Mikulášem řádili teenagři takřka po celém městě. Určitě by pomohla vyhláška, kterou zmiňujete, ale chybí tady především ten základ ve výchově a ten by měla budovat rodina. A násilné chování našich veselských teenagerů !
Tak skuste někomu z nich něco vytknout a uslyšíte. Oni si přece mohou dělat co chtějí, protože doma jim rodiče řekli, že máme demokracii a policajti, no a co jim se nic nestane, není jim ještě patnáct.
Autor: Veseláček dne 8. prosince 2008 v 21:44 reagovat
RE: Čerti a zábavná pyrotechnika.
Souhlasím Karle. Něco by se (město by mělo) s tím mělo dělat. Zaprve si myslím, že to dětem do rukou napatří a za druhé to s danou tradicí nemá nic společného
Autor: jirka dne 24. listopadu 2008 v 18:01 reagovat
most
bude nějaká architektonická soutěž, ke které by se občané mohli vyjádřit? nejlépe počítačové animace na nástěnce měú nebo na netu?dík za odpověď
Autor: Stanislav Kaisler dne 24. listopadu 2008 v 22:00 reagovat
RE: most
Vlastníkem mostu (a tedy ani investorem) v tomto případě není město, ale kraj. Nemám tušení, zda tam byla na projekt vyhlášena nějaká soutěž, nicméně o to jak bude most vypadat se budu na zasedání zastupitelstva zajímat a pokud zjistím nějaké informace dám vědět. Zatím to (z toho co jsem se dozvěděl) má být most bez nosných oblouků, bez pilíře, má se zvýšit průtočnost o cca půl metru, takže bude tak nějak do oblouku.
Autor: Karl dne 24. listopadu 2008 v 23:47 reagovat
RE: most
to se bude skákat na mašině a s autem!!!! zase tam můžou floidi votočit auto jako kdysi na starým mostě. To může napadnout jen magora udělat to do voblouku. To bude jak v zologicky jeden hrb na mostě přes lužnici a druhej voblouky přes nežárku. HNUS FIALOVEJ!
Autor: Monika dne 23. listopadu 2008 v 16:49 reagovat
Oprava mostu
Myslím si,že vhodnšjší by byl most bez oblouku.pokud by člověk stál mezi m,osty,připadal by si jako v kleci.Určitě by byl svým způsobem zastíněn výhled.Vždyť u lékárny je hned přechod pro chodce.Co se týká stavu silnice,mél by poté asi kraj dát peníze na opravu.A bezpečnost chodců,cyklistů a všech by měla ohlídat naše policie.Má přeci pomáhat a chranit,nebo si to pletu?
Autor: Stanislav Kaisler dne 20. listopadu 2008 v 11:19 reagovat
Oprava mostu přes Lužnici
Tak je tu v poslední době nějak mrtvo. Co takhle se pobavit o opravě mostu přes Lužnici (viz třeba tady http://taborsky.denik.cz/zpravy_region/veselsky-most-uz-jde-na-radu20081114.html ), která velmi podstatně ovlivní na cca půl roku život ve městě?

Jak vás to omezí? Jaká byste navrhli opatření, aby omezení měla co nejmenší dopad? Líbil by se vám spíše most s obloukem, jako je na Nežárce, nebo spíše podobný jaký je teď? Či cokoliv dalšího k tématu ....
Autor: Stanislav Kaisler dne 20. listopadu 2008 v 11:21 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
Mě osobně moc neovlivní, na kole projedu po lávce u kulturáku. Horší to bude s pohledu dobrovolných hasičů, v případě zásahu budeme muset objíždět celé město. Co se vzhledu týká, tak bych viděl raději most bez oblouků, ve stávající podobě.
Autor: Karel Horváth dne 20. listopadu 2008 v 16:14 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
Objíždět město to je krásné!! A jak to bude s dopravou ,myslím tím autobusy?Je nějaká dohoda s dopravci? Je pravda,že SDH budou objíždět 2x. A to při cestě na základnu a po té na zásah.
Autor: Karel Horváth dne 20. listopadu 2008 v 16:16 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
A co se týče mostu.Mě osobně by se zamlouval vzhledem stejný.
Autor: Jaroslav Chadt dne 20. listopadu 2008 v 12:19 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
Tak tedy první dotaz :-)
Plánuje se se zvýšeným provozem na křižovatce obchvatu u JZD s nějakými úpravami? Odbočovací pruh, osvětlení atd. Taky křižovatka na obchvatu u Propeska není ideální. Je v zatáčce a rovněž bez absence odbočovacích pruhů. Stálo by to za zvážení už z důvodu eliminace dalších dopravních nehod.
Autor: Stanislav Kaisler dne 24. listopadu 2008 v 22:01 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
Dobrej námět, dám to na zastupitelstvu do placu ..
Autor: J. Novák dne 20. listopadu 2008 v 15:46 reagovat
RE: Oprava mostu přes Lužnici
S tím souhlasím, křižovatka u statku je zralá na zrušení.
Most? když už tak s oblouky ať to vypadá stejně. Jinak ten první už měl být bez oblouků - je poměrně komplikovaný průhled přes mostní oblouky při odbočování. U mostu přes Lužnici už je to jedno, není tam křižovatka.
Jsem zvědav, kdo a za co opraví komunikaci přes Veselí, až se dokončí dálnice, předpokládám, že bude z nadměrného provozu zdevastovaná. Je jisté, že se budou tvořit zácpy, podobně jako v Soběslavi a přibyde dopravních nehod. Uvažoval bych o umístění semaforu pro chodce někde v prostoru u náměstí, jinak nebude ve špičkách možné přejít. Sice platí pravidlo přednosti chodců, ale v praxi to ne vždy funguje jak má, semafor je jistě bezpečnější varianta.
Autor: Karel Horváth dne 5. srpna 2008 v 16:18 reagovat
Sídlištní zvířectvo.
Mám takový dojem,že se na Blatském sídlišti docela rozmnožily kočky.Celkem je to jasné.Důchodci řádně zásobují zbytky a též v popelnicích jsou přebytky.Slavný Ruda na to sám nestačí.A navíc mají kam kálet ,když velké zarostlé pískoviště mají poblíž.Měla by se objednat firma na odchyt.Než vypuknou nějaké nežádoucí nemoci.A konečně takzvané pískoviště zrušit.
Autor: Dvorak dne 14. října 2008 v 18:01 reagovat
RE: Karle neblazni
Vzdyt jeste nedavno si se snima mazlil a ted ti najednou vadi.Musis si poridit poradneho psa a ver,ze bude po kockach.Pozdravuj Kubisku.
Autor: Karel Horváth dne 15. října 2008 v 12:25 reagovat
RE: Karle neblazni
Jsi trošku na omylu,nikdy jsem se nemazlil se sídlištní zvířenou.Ty si výkaly u domu uklidíš,ale já musím dnes a denně kolem tohoto humusu chodit.Sídliště je plné těchto exkrementů.Z pískovišť se hrne nelibá vůně.A to nemluvím o nemocech které z toho vznikají.
Autor: Petr Wojtěch dne 22. července 2008 v 15:43 reagovat
Chodníky na sídlišti u zastávky
Něco k chodníkům na sídlišti. Přestože na sídlišti je soustředěno hodně obyvatel,tj. daňových poplatníků, nedělá se stavem chodníků vůbec nic. Většina obyvatel tak volí raději chůzi po silnicích, protože chodníky jsou téměř neschůdné. Ani děti nemohou tak využívat chodníky na jízdu po kolečkových bruslích. Už vůbec není domyšleno dostavění křižovatky (u Bejčků) u parku, kde na jedné straně není dodělán chodník již 15 let a vůbec nemá tato křižovatka žádný přechod pro chodce, protože proti chodníku, pokud nějaký je, je na druhé straně zelený pás. Jako zářný příklad nového chodníku je Budějovická silnice, kde se po novém úzkém chodníku nevyhnou ani dva kočárky, aniž by jeden nemusel zajet mimo chodník. Jako perlička je, že pokud se náhodou pohybujete po těchto neschůdných chodníkách na kole, tak vás pokutuje městský policajt za to, že tyto chodníky kolem poškozujete. Když se po nich prohání multikára veselských služeb, tak se neničí, protože už zničené jsou. A váš názor na chodníky???
Autor: Viki dne 22. července 2008 v 19:00 reagovat
RE: Chodníky na sídlišti u zastávky
Máte pravdu. Stav chodníků je otřesný a nejen na sídlištích, ale po celém městě, od náměstí k nádraží a hlavní třída je ostudou města. Ovšem předpokládám, že z kompetetních míst se pouze dozvíme, že nejsou peníze... jako vždy.
Autor: Karel (bez 4kolky) dne 2. srpna 2008 v 13:37 reagovat
RE: Chodníky na sídlišti u zastávky
Do dvojky se už dlouho neinvestuje a stejně většina zastupitelů bydlí v jedničce, tak proč by tam cpali peníze že.
Podle mně v jedničce je třeba naprostý nesmysl stavět, ale to už si zabezpečil Hynek, že průmyslová zóna bude v krásném okolí Klobasné a přesto že není v části jedna kde stavět setkáme se slokalitami jako je VĚTRNÁ pod kostelem. Kdyby se tak trochu přemýšlelo mozkem a nezaujatě. To opravdu nikdo ze zastupitelů NEPOCHOPÍ!!! že mladí lidéé tu chtějí stavět a žít a místo toho se stěhují do jiných měst a na vesnice. Tady prostě není šance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Probuďte se nebo tu budete bydlet sami!!! Přímo tím ničíte město.
Autor: Karel Horváth dne 20. července 2008 v 22:16 reagovat
Lidl
V Mladé frontě Dnes se v pátek psalo, že se ve Veselí bude stavět obchodní dům Lidl (či přestavovat KD) Nejsou už čtyři markety na naše městečko moc? Něco je zajisté konkurence, ale Lidl, Penny, Tesco a Plus. To už je konkurence dost. Jaký máte názor ostatní?


Autor: Jaroslav Chadt dne 21. července 2008 v 08:44 reagovat
RE: Lidl
Plánovaný Lidl v centru města asi bude bouřlivě diskutované téma, proto jsem na webu založil novou diskusi "Expanze supermarketů do našeho města". Příspěvky k tématu supermarketů směřujte prosím do nově založené diskuse. Děkuji.
Autor: Jiří Novák dne 22. dubna 2008 v 22:33 reagovat
Dočasně nevyužitý prostor.
Vážení zastupitelé !
Dozvěděl jsem se, že supermarket v Jindřichohradecké ulici se bude stavět až v pozdějším období,. Řetězec bude nejdříve stavět Lídl u Hansonu.
Můj návrh je postavit na pěkně upraveném prostránství pomník.
Vypsal bych soutěž. Třeba na památku objetem povodní, nebo, L. Štrougalovi,.Béďovi Trávníčkovi apd.
Také by šlo zde udělat park pro naše psí miláčky. Podejte další návrhy a ať nechá zastupitelstvo vyhlásit veřejnou soutěž.
Autor: Stanislav Kaisler dne 1. července 2008 v 22:13 reagovat
RE: Dočasně nevyužitý prostor.
Řízení o stavebním povolení končí a stavět by se mělo začít během července.
Autor: Karel Horváth dne 27. dubna 2008 v 10:14 reagovat
RE: Dočasně nevyužitý prostor.
Nevím nevím ,to je asi nějaká místní drbárna.Lidl a Penny jsou jiné společnosti.A Penny nabírá lidi do provozovny ve Veselí.A s nástupem od září 08
Autor: Karel Horváth dne 5. dubna 2008 v 19:20 reagovat
Zpravodaj Veselsko
Ve Veselsku jsem se dočetl ,že lidé mohou ohlašovat MěP kdo neuklízí výkaly po pejscích.Nicméně jsem toho názoru ,že bude dosti složité dokazování.Chtělo by se podívat také na to zda ten pytlík či sáček se dá někam odhodit.Pokud je mi známo ,tak do obyčejného kontejneru či popelnice toto nepatří.Takže se porušuje vyhláška o sběru výkalů i vyhláška o odpadech.
Autor: Veselačka dne 9. dubna 2008 v 13:21 reagovat
RE: Zpravodaj Veselsko
Na toto téma jsem zde upozorňovala již někdy v únoru loňského roku, čili zbytečná námaha. Hlavně že nás městský policista zkontroluje zda máme v kapse dva sáčky.
Autor: Viky dne 9. dubna 2008 v 16:51 reagovat
RE: Zpravodaj Veselsko
A s tím, že málokdy je možnost plný sáček kam odhodit, to je také pravda, ale nikdo to neřeší, prostě jako ve Veselí...
Autor: Viky dne 9. dubna 2008 v 16:49 reagovat
RE: Zpravodaj Veselsko
Chtěla bych zdůraznit, že MP nemá v žádném případě právo kontrolovat, jestli máte s sebou sáček nebo ne. Do toho jim opravdu nic není, je to protiprávní. Snad Vás mohou postihnout POUZE v případě, že PROKAZATELNĚ po svém psu neuklidíte. To je totiž rozdíl a myslím, že by si to všichni měli uvědomit. I strážníci.
Autor: Tonda dne 10. ledna 2008 v 01:42 reagovat
Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Tak sem si přečet veselsko jako časopis a musím říct že kromě Kaislera je to děs. Jeden se stará jen o stadion, starosta je opatrnej natolik že největším úspěchem je to že neudělal průšvih. Opravdu mazec. Obchoďáky se nestavěj, o povodních nikdo nic kromě sk neřek, na parcely na rafandě neni na zainvestování a bejvalej starosta honí bodya kritizuje co může. No v něčem má pravdu. Ve městě je binec, prachy nejsou a Soběslav vesele staví a opravuje. Zato ve Veselí veselo neni. :-x
Autor: Vanda dne 7. dubna 2008 v 19:47 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Pane Tondo, lze s vámi jen souhlasit. Ale většinou ostatní diskutující na tomto webu reagují tím, že buď jste choré mysli, nebo že jinde je ještě hůř, popř. vyjmenováním důvodů, proč něco ve Veselí nejde. Bohužel, kdyby všichni uvažovali tak, jako někteří Veseláci, lidstvo dodnes žije na stromech. Bohužel, co s tím, také nevím.
Autor: Jiří Novák dne 10. dubna 2008 v 12:40 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Vando Peny prý se stavět nebude , to je bordel.
Autor: Vanda dne 10. dubna 2008 v 18:27 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Ano, ano, přesně konstruktivní a inteligentní diskutující tohoto typu jsem měla ve svém příspěvku ze 7. dubna na mysli. Prostě potrefená husa se vždy ozve, to platí i ve Veselí, že pane Nováku?
Autor: J. Novák dne 15. dubna 2008 v 01:11 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
To, že někdo zneužil moje jméno beru jako hloupý vtip, nicméně Vando mohla byste poznat, že tento styl vyjadřování nepoužívám.
Autor: Zdenda dne 11. ledna 2008 v 15:23 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Jsi z Veselí? Tak už to konečně pochop, tady to bylo vždy "jiné".
Autor: Karel Horváth dne 9. dubna 2008 v 18:46 reagovat
RE: Shrnutí roku 2007 z časopisu Veselsko
Bohužel ano.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 12/15
 ::. UBYTOVÁNÍ Veselsko .::

Apartmánový dům Ponědraž * * *

Ponědraž  13, Lomnice nad Lužnicí - Ponědraž
  • 608 747 575
  • Cena od 240
  • Kapacita 21 os
ubytování

zobrazit další ubytování

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.