Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: Tonda dne 14. května 2009 v 10:34 reagovat
D3
a až se z Prefy začne navážet beton na stavbu dálnice to bude teprv hukot. O tom ani nikdo neuvažoval co? Kudy budou jezdit? Pod viadukt se nevejdou a budou jezdit přes město. na prstech lze spočítat, že to bude tak jeden náklaďák každé 2 minuty.
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. května 2009 v 15:33 reagovat
RE: D3
Nechce se mi věřit, že by taková stavba jako je dálnice neměla svou vlastní betonárku. Co jsem viděl z vlaku na stavbu železničního koridoru u Tábora, tak tam ji měli např. pro most přes Kozský potok vlastní. Ale pokud máte pravdu a vozilo by se to z Prefy tak souhlasím s tím, že by to mohl být pro provoz ve městě problém.
Autor: Tonda dne 15. května 2009 v 16:17 reagovat
RE: D3
docela se divím, že to nikdo neví, je to realita.
Autor: Veselačka II dne 12. května 2009 v 12:26 reagovat
Obchvat
Včera došlo na obchvatu Veselí k dopravní nehodě při které byla silnice uzavřena zhruba 4 hodiny. Zajímalo by mne jak by byla doprava řešena až se bude opravovat most přes Lužnici. Teoreticky by se mohlo stát, že část Veselí bude téměř odříznuta od okolí. Je nějaký plán jak se budou podobné situace řešit?
Autor: Stanislav Kaisler dne 13. května 2009 v 07:48 reagovat
RE: Obchvat
Máte pravdu v tom, že pokud by podobná situace nastala v době opravy mostu, bude to problém a to tak že velký. Nezbývalo by zřejmě nic jiného než dopravu odklonit až přes Sviny a Borkovice s tím, že je jasné, že by to asi bylo jen pro osobáky. Jenže co s tím jiného? Máte nějaký nápad? Já osobně ne.
Autor: taminka dne 14. května 2009 v 00:08 reagovat
RE: Obchvat
a pokoušel se někdo zabývat myšlenkou vystavět pontonový most vedle toho,který se má opravovat? vždyť na straně od Lucie na parkoviště k paní Gruberové by se vešel a celá situace by se vyřešila. Obchvat je moc nebezpečný,jenže (s prominutím) ti,co o tom rozhodují,tak ty to netrápí....nebo kdo z nich denně jezdí za prací směrem na Soběslav? nevzpomínám si na nikoho...ale je spousta lidí a abychom se nedivili,až tam každý desátý zůstane. Já sama se tudy jezdit bojím, raději jezdím přes město. Když se jede od Budějek, přeci jen to ještě jde,ale v protisměru od sobíku odbočit je celkem odvaha...mno kéž bych neměla pravdu
Autor: Stanislav Kaisler dne 14. května 2009 v 06:31 reagovat
RE: Obchvat
Ano, pontoňák dle vašeho návrhu byl diskutován a faktem je, že se tam prostě nevejde. Křižovatka na Sviny by měla být upravena, do Veselí bude vyznačen od Soběslavi odbočovací pruh a bude zde snížena rychlost.
Autor: Veselačka II dne 14. května 2009 v 08:08 reagovat
RE: Obchvat
Já bych se ještě přimluvila za osvětlení křižovatky, neboť strefit se potmě do odbočky na Veselí je docela umění. Je příliš úzká a má ostrý úhel, ale to se pravděpodobně nedá vyřešit ze dne na den.
Autor: Veselačka II dne 13. května 2009 v 13:17 reagovat
RE: Obchvat
Bohužel, také mě kromě mostu u zastávky, nebo panelové cesty přes Žíšov, mě také nic lepšího nenapadá. Rozhodně by ale měl být nějaký nouzový plán třeba pro záchrané složky (hasiči,záchranky apod.) Obchvat města, hlavně křižovatka na Sviny, je dost rizikový.
Autor: Monca dne 6. dubna 2009 v 08:36 reagovat
úklid
Tak máme před Velikonocemi a ve Veselí jakoby nic.V Soběslavi se uklízí každé zákoutí a využívají se k tomu lidé na veřejné práce.Tady nevidíte s koštěten a lopatou ani zaměstnance technických služeb.Ani ulice podél silnic nejsou zbaveny posypu od zimní údržby,asi to tam nechají na příští rok a přihrnou na silnice,aby nemuseli sypat.
Autor: Karel Horváth dne 6. dubna 2009 v 19:44 reagovat
RE: úklid
Musím oponovat, protože technické služby jsou opravdu vidět a uklízí. Dokonce i i zimní posypy se pomalu ztrácí. Ale s jedním vozem na čištění vozovek nebude uklizené celé Veselí na jednou. A těch lidí zase není tolik, aby se všichni mohli věnovat pouze úklidu města.
Autor: Monca dne 6. dubna 2009 v 21:09 reagovat
RE: úklid
nevím,tedy,kde jsou vidět.Denně jezdím od nádraží do práce,uklizeno mají snad jen soukromníci.Bydlím na Blatském,doma denně vysypávám rohožku co je na ní píásku z chodníků.Dnes jsem pouze viděla na náměstí prořezávat stromy.Jděte se podívat poslední středu v měsíci na MěÚ, co lidí si tam chodí pro peníze za nic.Já vím,budete hájit radnici,jste jedním z nich.
Autor: Jitka dne 6. dubna 2009 v 21:43 reagovat
RE: úklid
Moniko, i já Vám musím oponovat. Chodím po Veselí každý den a nejen cestou na nádraží a pravidelně potkávám pracovníky technických služeb. Možná kdyby neustále nesbírali odpadky z chodníku a trávníku, které tam lidi odhazují místo do koše, měli by více času na úklid písku.
Autor: mezimostak dne 8. ledna 2009 v 20:51 reagovat
chodniky-snih
At si skusi nekdo z radnice jit od nadrazi na Madetu pesky to je horror.
Autor: Monika dne 5. ledna 2009 v 18:56 reagovat
úklid sněhu
Tak jako každý rok se to opakuje.Soukromníci mají sníh odklizený a co je města se pozná podle toho,že je tu vrstva sněhu.Asi nejsou lidi.Jenom náměstí se prosolí a zbytek počkáme do jara,ono to roztaje.Na sídlištích,cesta od nádraží nikde ani zrnko písku.Asi je to drahý špás,ekonomická krize už nás zasáhla.Jenom ráno projede traktor 3x Blatskou ulicí sem a tam,to aby pan Zasadil nemusel prohrnovat.Jinak nikde nic,probroďte se sami,jak umíte.A co dělá naše Městská policie,asi usnula zimním spánkem.Měla by upozornit svého zřizovatele,že nedodržuje vyhlášku a čekat na zjednání nápravy.Ale to dřív bude skutečně jaro a po problému.
Autor: Veseláček dne 6. ledna 2009 v 21:52 reagovat
RE: úklid sněhu
Nestačí jen sypat.. je potřeba i prohrnout! Ostuda městu. Třetí den sněží a prohrnuto není nikde.. viz třeba Malé náměstí!
Autor: Karel IV dne 7. ledna 2009 v 01:09 reagovat
RE: úklid sněhu
Malé náměstí je Veselí II ne? Tedy Mezimostí, tam se peníze nesypou, natož chodníky.
Autor: Monika dne 6. ledna 2009 v 23:26 reagovat
RE: úklid sněhu
Že by to pan Benda neviděl z okna své kanceláře?Ale vždyť on jezdí autem.
Autor: letec dne 21. prosince 2008 v 09:51 reagovat
Veselí se loučí se svým kinem......
Kino prodáme! Tak rozhodli veselští zastupitelé téměř jednomyslně. Také řešení pokud je něco prodělečné proč to neprodat a následovat by mohl kulturní dům pak třeba sportovní hala a zimní stadion jak jednoduché. Ale proč třeba v Soběslavi dokáží kompletně zrekonstruovat kulturní dům a nyní i kino které má být přestavěno na Společenské centrum . Jak to že v Soběslavi se peníze najdou a ve Veselí ne ?
Autor: Stanislav Kaisler dne 31. prosince 2008 v 10:27 reagovat
RE: Veselí se loučí se svým kinem......
Když jsem se rozhodoval, vycházel jsem z následujících čísel. V roce 2008 bylo odehráno (včetně školních) 134 představení. Průměrná návštěva byla 18 lidí (bez školních dokonce jen 14 lidí). Celkem tak za rok přišlo do kina pouhých 2412 lidí, někdo jedno, nekdo vícekrát, ale i kdyby byl každý jen jednou tak to je asi tak třetina města. Dotace od města na provoz za toto období činila 501 000,- Kč. Město tak v podstatě každému návštěvníkovi při jeho vstupu do kina doplácelo cca 208,- Kč. To je docela drahý špás, podívám-li se na cenu vstupenek v kině v ČB.

Samozřejmě, je možné se zamyslet nad tím, jak a zda je vůbec možné návštěvnost zvýšit. Z mých zkušeností se domnívám, že i kdyby se udělala modernizace, tak to lepší nebude. Kino již prostě v dnešní době levných DVD netáhne. Něco jiného by bylo vytvoření nějakého multikulturního centra. Ale to může vzniknout v kulturáku, třeba právě za peníze, které město (možná) za prodej kina získá.
Autor: Ondra dne 31. prosince 2008 v 18:32 reagovat
RE: Veselí se loučí se svým kinem......
EE za ty peníze se koupěj další židle pro lidi z TEPu (domov s pečovat. služ) ty mají přední řady v KD zamluvené a tam taky židle budou.
Autor: KD dne 2. ledna 2009 v 08:36 reagovat
RE: Veselí se loučí se svým kinem......
Ondro,
jen tak pro informaci, židle ( 5 kusů )
o kterých mluvíš nejsou TEPu, ale jsou majetkem Domu sv. Františka, vedoucí tohoto domu je pan Pflanzer. Židle jsou kulturnímu domu zapůjčeny a jsou určeny pro obyvatele tohoto domu, kteří návštěvují divadelní předplatné.






Autor: Veseláček dne 21. prosince 2008 v 11:56 reagovat
RE: Veselí se loučí se svým kinem......
Jak je to možné? Dlouhodobým a hlavně jiným zájmem a tyto objekty v Soběslavi... zejména ze strany radnice.
Autor: letec dne 21. prosince 2008 v 14:52 reagovat
RE: Veselí se loučí se svým kinem......
také si to myslím , ono když se chce tak to jde
Autor: jirka dne 20. prosince 2008 v 11:51 reagovat
Mudr. jirchářová
Když jdete navštívit paní doktorku, tak jsou tam běžné čekací doby až 4 hod.Sdělte mi prosím zda je to u ostatních lékařů ve Veselí stejné, a některému zastupiteli jestli by nebyl zájem o provozování lékařské praxe ve veselí novým lékařem. p. Jirchářová je trochu divná doktorka. rozřízlé břicho po slepáku léčí kapkami do uší,při podezření na boreliozu vás pošle na ušní nosní krční.na kašel napíše kapky na utišení kašle i na lepší vykašlávání ( v lékárně se diví, jak je to možný, že se to tluče)
Autor: Karel Horváth dne 20. prosince 2008 v 15:32 reagovat
RE: Mudr. jirchářová
Co se mých zkušeností týká, tak u Mudr. Markové je čekací doba ještě delší. Kvalitu lékařů posuzovat nehodlám, nejsem odborník. Do budoucna se to snad změní. Naši zákonodárci slibují nový zákon o obědnávání u lékaře. Možná se dočkáme i my.
Autor: MAX dne 16. prosince 2008 v 20:25 reagovat
LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Pan starosta rozhodl, že cenu města dostane soudružka Lavičková. Tak teď nevím v které době žiju! Co vy nato? Bude to na plesu města. MASAKR.
Autor: Jitka dne 19. prosince 2008 v 08:30 reagovat
RE: LIDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
MAXI, když chcete o někom hovořit uvádějte správně jeho jméno.

Autor: MAX dne 19. prosince 2008 v 11:30 reagovat
RE: LIDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Díky za upozornění, každý snad pochopil o kom se hovoří.
Autor: Stanislav Kaisler dne 16. prosince 2008 v 21:18 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
No, nerozhodl starosta, ale Zastupitelstvo na návrh Rady města, Jinak já jsem pro nehlasoval.
Autor: Karel Horváth dne 16. prosince 2008 v 22:26 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
A proč by to nemohla dostat paní Lavičková, která se tolik let podílí na kulturním chodu města. Myslím si, že svým svérázným způsobem vštěpila mnoha generacím mnoho o slušném chování ve společnosti.
Autor: jirka dne 20. prosince 2008 v 11:55 reagovat
RE: LiDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Máš pravdu Karle. Sice ji neznám, jenom podle vidění, ale i v jejím věku je úctyhodné jak se stará o kulturu ve městě a o besedy v kině.cenu si jistě zaslouží
Autor: Stanislav Kaisler dne 17. prosince 2008 v 08:42 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Jde o to, jak se podílí, či spíše (nejen) za minulého režimu podílela. A její "svérázné" metody byly často spíše kontraproduktivní. Výsledkem i její práce v oblasti kultury je to, že Veselí je dost nekulturní město.
Autor: MAX dne 17. prosince 2008 v 10:38 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
pod to se podepisuji!
Autor: Veselačka II dne 18. prosince 2008 v 15:06 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Je jednoduché někoho šmahem odsoudit, také mám výhrady k některým výchovným metodám paní Lavičkové. Ale také jí znám jako člověka který dokáže ostatním pomoci a nehodnotí lidi podle toho jakou mají pověst, ale podle toho jací jsou. Já osobně s návrhem souhlasím .
Autor: Veselák dne 18. prosince 2008 v 20:37 reagovat
RE: LUDMILA LAVIČKOVÁ !!!!
Musím s Vámi souhlasit. Paní Lavičková ať má sebe větší mouchy - a ty máme každý z nás, nebo byla v té či oné politické straně, stejně jako mnoho dalších představitelů našeho města (současných, nebo minulých), je pro mne pořád osobou, která ke každému vždy přistupuje stejně bez ohledu na jeho minulost, pověst...
Autor: MAX dne 14. prosince 2008 v 17:23 reagovat
Veselsko
koukám okurková sezona pokračuje, články jsou tu jen o hokeji.
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. prosince 2008 v 07:31 reagovat
RE: Veselsko
To není pravda, osobně jsem včera vkládal jeden o bowlingu :-)

A jen tak mimochodem, nikdo Vám nebrání napsat článek o něčem jiném.
Autor: MAX dne 19. prosince 2008 v 11:31 reagovat
RE: Veselsko
také jsem na tom "okurkově" :-) nic mne nenapadá, snad jen to, že musím nakoupit dárky na Vánoce a čas se krátí.
Máte někdo nějaký super nápad na dárek?
Autor: Monika dne 9. prosince 2008 v 09:26 reagovat
Pyrotechnika a mládež
Záleží na prodejci,zda pyrotechniku mladistvým prodá.Je zákaz toto prodávat mladším do 18-ti let.Ale ve stánku před školou jde pouze o tržbu,ať čehokoliv.Pokud to jinde dodržují,musí si jít dítě pyrotechniku koupit s rodiči a ti mají dozor nad tím kolik toho jeho ratolest má a snad jej i poučí o bezpečnosti.
Autor: jirka dne 9. prosince 2008 v 16:17 reagovat
RE: Pyrotechnika a mládež
ona pyrotechnika je zařazena do tříd. I. třída se smí prodávat pod 18 let a druhá od 18 let, jestli se prodává pyrotechnika druhé třídy dětem je chyba a měla by se na to zaměřit městská policie a nebo ČOI. Jenže z městských pol. si děti dělají akorát blázny.-------
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 11/15
 ::. FIRMA Veselsko .::

Kulturní dům Veselí nad Lužnicí

Tř. Čs.armády 560, Veselí nad Lužnicí
  • Kulturní centra
  • Web
  • 381581155
Pronájem prostor, pořádání kulturních akcí, diskotéky atd.

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.