Nepřihlášen úvodní stránka  |  o regionu  |  kontakt  |  administrace  
::. PRIHLÁŠENÍ .::
e-mail:

heslo:

Nová registrace
Zapomenuté heslo

::. M E N U .::

Ikonka VESELSKO.CZ

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

ZANECHTE SVŮJ NÁZOR

OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?

celkem příspěvků v tomto fórů: 720
Seznam příspěvků diskusního fóra:
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko.
 Vložit příspěvek
 Seznam fór | Seznam komentářů | Řadit dle data
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
Autor: jirka dne 1. července 2009 v 11:56 reagovat
lidl
Docela mne udivilo, že 800 lidí podepsaných pod peticí je většina občanů města, kteří lidl nechtějí (na vývěsce Měú) nejsem žádný matematik, ale 800 občanů je sotva 15 procent obyvatel města.Potom ještě jedna věc pro ty, kteří tvrdí, že se zastavěním území vytvoří "špunt" ,který zabrání odtoku vody. Blbost!! Jestli si pamatujete na povodeň 2002, tak kolik vody bylo okolí KD? Nic moc, protože většina šla níže položenými místy. A ještě jedna příhoda z podepisování petice: jedna stará paní po "vysvětlení situace" na jednom místě kde se to podepisovalo, také podepsala, doma kde se o tom zmínila a popravdě ji řekli o co jde, byla velmi nerada, že podepsala...Tito protilidlovci se neštítí ani využít naivnosti starých lidí...Jsem pro petici a doufám, že se vyjádří opravdu většina, než jen 20 procent obyvatel. Na druhou stranu se nedivím těm, kteří bydlí v místech která jsou níže položena, že se bojí
Autor: Max Haf dne 25. června 2009 v 19:44 reagovat
Hmmmm
Zajímavé. Tedy,kec kec jeden za druhým ha.
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. června 2009 v 11:26 reagovat
Budeme mít referendum
Zastupitelstvo města včera v souvislosti s okolím kulturáku hlasovalo dvakrát. První návrh - zamítnout rovnou celý záměr -neprošel. Druhé hlasování - úkol pro Radu města připravit na příští zastupitestvo hlasování o referendu k této věci - naopak byl odsouhlasen. Vše tedy nasvědčuje tomu, že ve Veselí budeme mít historicky první místní referendum.
Autor: taminka dne 25. června 2009 v 18:58 reagovat
RE: Budeme mít referendum
Pane Kaislere a vy jste hlasoval pro nebo proti výstavbě Lídlu u KD. a můžete nám říct v jakém poměru to neprošlo a může se třeba někde dočíst jména těch, kteří jej tam chtějí? Ale vy jste ODS, vy jste určo taky proti Lídlu u KD, protože máte v hlavě rozum
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. června 2009 v 20:29 reagovat
RE: Budeme mít referendum
Tajně doufám, že máte pravdu a že skutečně v hlavě rozum mám :-) Nicméně pro okamžité zastavení projednávání této záležitosti jsem nehlasoval, pro bylo myslím 6 zastupitelů, ale kdo to byl si nepamatuju. Domnívám se totiž (a také jsem pro to hlasoval), že tato otázka rozděluje občany našeho města natolik, že opravdu je doba na to, aby se formou referenda zjistilo, jak na tom vlastně jsme s poměrem pro a proti. Jen tak mimochodem, referendum bude závazné pouze tehdy, pokud se pro jednu z možností (ano či ne) vysloví více než 50% OPRÁVNĚNÝCH voličů. ZaStánci jedné či druhé varianty tedy budou muset přijít v hojném počtu, aby jedna z variant vyhrála takříkajíc "natvrdo", jinak to opět bude otázka pro zastupitelstvo, které při nízké účasti bude stejně rozhodovat a může, ale také nemusí, vzít výsledky referenda v úvahu. Hodně bude samozřejmě záležet na tom, jak bude znít otázka v referendu. Těch možností je spousta.
Autor: taminka dne 24. června 2009 v 20:33 reagovat
vizualizace lidlu na stránkách města
Vážení, teď jsem koukla na fotky-vizualizaci na stránkách www.veselicz - zamyslel se někdo třeba nad tím,že to je namalované mimo mísu? nebo oni ten kulturách chtějí posunout k Lužnici????? vždyť je to namalovaný špatně
Autor: Vašek dne 25. června 2009 v 00:05 reagovat
RE: vizualizace lidlu na stránkách města
Podle mne je to správně v té vizualizaci a nic se nikam neposunulo. Jak tak na ten návrh koukám, mně se to docela líbí.
Ještě jedna poznámka, když se stavělo Penny v Mezimostí tak pyšní veseláci pouze přihlíželi!!! Ale teď už se to blíží k jejich pýše náměstí a už je bouřka. Jediný kdo k tou přistupuje racionálně je pan Doležal a musím mu dát za pravdu, že řeka tu byla vždycky a my bychom měli žít s ní. Chybou byla už výstavba v centru Mezimostí, ale za totality se tohle neřešilo. Kulturák ve veselí bylo tak trochu šlápnutí do lejna, zkuste se podívat do okolních obcí jak tam využívají taková zařízení, sklatba obyvatelstva ve Veselí je už prostě taková a je historicky dána.
Poslední poznámku mám ke způsobu sbírání podpisů v lékarně. Způsob poddáním informace zejména důchodcům je zavádějící a když jsem jedné babičce vysvětlil o co jde, mrzelo jí že podepsala. Opět zneužívání důchodců, že vám není hanba, žili v jiné době a ne vše si dokáží tak rychle a dobře přebrat !!!
Autor: taminka dne 25. června 2009 v 09:44 reagovat
RE: vizualizace lidlu na stránkách města
není to dobře, dojděte se tam podívat. Ten prostor od parkoviště od nežárky ke kulturáku není zdaleka tak široký jako je zde namalováno, podle té vizualizace je kulturák o nejméně polovinu posunut k Lužnici
jo a namalované je jedna věc a skutečnost věc druhá,takhle to totiž nikdy vypadat nebude, protože je to zase jen o tom,že město ty peníze dát do opravy kulturáku může ale NEMUSÍ
Dá mi někdo za pravdu a nebo v tom zase zůstanu sama?
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. června 2009 v 11:28 reagovat
RE: vizualizace lidlu na stránkách města
Jo a stím, že město případně stržené peníze na opravu kulturáku dát může, ale nemusí také máte pravdu. Nicméně vždy o tom bude rozhodovat zastupitelstvo. Je také možné je usnesením zastupitelstva účelově alokovat, aby na nic jiného použít být nesměly.
Autor: Stanislav Kaisler dne 25. června 2009 v 11:19 reagovat
RE: vizualizace lidlu na stránkách města
Na tom pohledu od Lucie se to skutečně jeví, jako by ta plocha mezi kulturákem a silnicí na Val byla širší než ve skutečnosti, ale jak sama píšete - je to jen obrázek. Na tom půdorysu v ortofotomapě je to namalované správně.
Autor: taminka dne 25. června 2009 v 18:55 reagovat
RE: vizualizace lidlu na stránkách města
Jenže pane Kaislere, jestliže to takto někdo namaloval- přijde mi to účelové a podvodné. Když na to Veselák jukne, který není rozhodnutý, bude jednoznačně pro Lidl, protože je to vymalované krásně. Nikdo se nezamyslí nad tím,že takhle to nikdy vypadat nemůže, protože tam na takovou stavbu není místo. Kdeže by se mezi kulturák a silnici na Val vešel takový kolos jako Lídl, prostě nevejde. Chtělo by to taky třeba těm lidem říct, nevím...nemyslím z Lídlu, ale našim - Veselákům
Autor: Monika dne 23. června 2009 v 09:39 reagovat
petice
Milá taminko,ale podnikatele nikdo do podnikání nenutil,byla to jen jejich svobodná volba,jestli být zaměstnanec nebo se dát na cestu podnikání.Jenomže oni si mysleli,že tím podnikáním rychleji přijdou k penězům.Ale tyky by měli počítat i s tou druhou,horší variantou.Myslím si,že tady ve Veselí měli dost dlouho bezkonkureční prostor.Vždyť jak dlouho mají v Soběslavi penny,tak cca 10let.Tady Tesco 2,5 roku.Takže jasně měli daleko více prostoru pro své podnikatelské aktivity.A že je tady konkurence potřeba je jasné,kdekoliv.Vždyť tím pro nás všechny půjdou ceny dolů.
Autor: Radim dne 23. června 2009 v 10:48 reagovat
RE: petice
Stále se tu řeší nějaká konkurence, kdo kde nakupuje apod. Já nevidím problém v tom, že vyroste nový obchod, to je jenom dobře, ale v tom NA JAKÉM MÍSTĚ!!!! Ve všech městech jsou tyto markety situovány na okrajích a my ho chceme do středu města???? Hrůza, nesmysl a absolutní blbost. Prosím vás lidi mějte ROZUM!!!
Autor: jirka dne 23. června 2009 v 15:09 reagovat
RE: petice
Jaký střed města? Středem města bývalo vždycky náměstí.Kdyby postavili lidl na náměstí stejně jako prior v jihlavě, tak bych byl takky proti, ale veselí je jedna dlouhá ulice a střed města je asi teda celé veselí..... normu postavili v plané nad luž taky na kraji města a nikdo tam nechodí. Kdyby byli všicni takoví jako vy, tak se nikdy nic nevybuduje, jako kaplického knihovna..
Autor: taminka dne 24. června 2009 v 20:14 reagovat
RE: petice
ano středem města bývalo náměstí, ale náš kulturáček je v těsné blízkosti náměstí a tak se dá o středu města stále hovořit
Autor: Karel Doležal ml. dne 23. června 2009 v 21:39 reagovat
Ostrov-soutok dvou řek -druhá část
Pakli-že si toto neuvědomují lide z Veselí, kteří na vodu koukají z kopce, my v Mezimostíbychom si to uvědomit měli a být proti jakékoliv zástavbě v této lokalitě v okolí obou řek. Vždyť máme proti povodni dosud jedinou povodňovou pomoc v každém domě a to koště a hadr na podlahu.
Nejse žádný ortodoxní zastánce zeleně, ale zeleň do města patří a vědí to již i v Praze. chcete-li ve městě Lídl, Kaufland, Obi, Bao max..., ano mějte tyto obchodní domy, ale ne zde. Jsou zde prostory bývalé Fruty, stavte u Tesca, klidně na Klobasné a vykácejte kvůli tomu úpůlku lesa, ale zde na soutoku dvou řek se těch chyb již udělalo dost a zde žádná zástavba neměla být
Doufám, že mezi zastupiteli, námi volenými, zvítězí zdravý rozum nad mocí peněz.

Přeji Vám všem klidné spaní, hlavně lidem v okolí řek, neboť opět voda stoupá.
S pozdravem
Karel Doležal ml.
Karla IV 237
Autor: Karel Doležal dne 24. června 2009 v 15:41 reagovat
RE: Ostrov-soutok dvou řek -odpověď1
Dobrý den pane Ing.Matějů.
Pane místostarosto, děkuji Vám za odpověď.
Z Vaší odpovědi tudíž plyne, že zde nelze stavět a to nejméně do doby vybudování protipovodňové ochrany a následnému vymezení povodňových zón. Při rychlosti naší státní správy a s ohledem na finance a tempo výstavby určitě do deseti let tato ochrana vybudována nebude. Jménem zastupitelstva i občanů bych poděkoval investorovi za zájem o stavbu v našem městě a nabídl mu jiné místo někde mimo záplavová území na okraji města, bude-li chtít.
Ano, naši předci zde udělali nerozumné rozhodnutí zástavbou, jak mi píšete, tak bychom se z jejich chyb měli ponaučit a již zde nestavět – a tento odkaz předat i generacím po nás a na té černé barvě si trvám. Nikdo nemůže vědět jak velké povodně můžou být za rok, dva či sto let, mohou být menší, ale mohou vlivem neuvážených staveb v okolí řek být mnohem ničivější.
Autor: Karel Doležal dne 24. června 2009 v 15:43 reagovat
RE:Ostrov-soutok dvou řek -odpověď 2
Prostor kolem řek odjakživa patřil řekám a můžeme stavět sebelepší protipovodňové hráze.
Dnes je jednání zastupitelstva, doufám, že tam bude rozhodnuto moudře. Přijdu se podívat.


S pozdravem
Karel Doležal ml.
Karla IV 237
Autor: Karel Doležal ml. dne 23. června 2009 v 21:29 reagovat
Ostrov -soutok dvou řek -část první
Dobrý večer.
Položme si otázku, proč v takovémto prostoru na soutoku dvou řek naši prapředci nestvěli-protože je to záplavové území.
Až naši dědové a otcové udělali tu obrovskou chybu a do tohoto prostoru umístili Kulturní dům a prostor kolem něj pěkně vyvezli a navýšili nad okloní původní terén. To samé se zopakovalo při stavbě motelu Lucie, podobně i v prostoru Štěpnice. Toto místo, kde mohla voda bez větších škod protéci městem jsme řekám obsadili. Prostor kolem KD a Lucie by neměl být v povodňových mapách zakreslen bíle, ale černě jako největší chyba, kterou jsme v této lokalitě, na soutoku obou řek, udělali. A stavět se zde již jednou provždy nesmí!!!
Je absurdní rozšiřovat koryto řeky ,,u houpačáku" a kus proti proudu stavět řekám do cesty barák.
Autor: Monika Hájková dne 20. června 2009 v 21:54 reagovat
petice
Musím s Vámi jenom souhlasit.Já bych mohla jmenovat ty podnikatele,kteří si jezdí do Soběslavi do Lidlu nakupovat,očividně pro své obchody.Proč si nenakupují ve velkoobchodu?
A ti co křičí ohledně zeleně,vždyť město samo nestíhá,aby se o tu zeleň před kulturákem postaralo.Keře přerostlé,nestříhané od výsadby,tráva se seče až když by se v ní dalo schovávat.V Soběslavi se Lidl stará o kus zeleně,který již není na jeho pozemku.Dovysadila se tam tráva,2 stromky. A kdo se schází v okolí kulturáku?Tak v sobotu nad ránem omladina pod vlivem ze zdejší vinárny.Velmi se líbil návrh,udělat z vedlejších prostor kavárnu.Tady se nemá kde posedět,vyjma cukrárny o třech stolečkách,obsazených seniory.docela dobře si tam tu kavárnu dovedu představit.
Autor: taminka dne 23. června 2009 v 00:03 reagovat
RE: petice
Milá Moniko, myslím si,že je každého podnikatele věc, kde si nakupuje věci do svého obchodu a je jen na vás, zda si jí u něj koupíte a nebo ne. A pak nevím, jestli vám všem někdo řekl,že sice Lídl slíbil prachy,to jo,ale za odkoupení pozemku městu,ale nikde není napsáno,že ty peníze má město použít na KD, to už bude jen a jen na vůli města, kam peníze z případného prodeje dá,ale osobně si myslím,že do kulturáku to nebude. Mějme rozum, nenecháme si do středu města, kde má být opravdu soustředěna kultura, postavit německou kraksnu. to už bychom opravdu byly KOCOURKOV
Autor: Monika Hájková dne 18. června 2009 v 08:54 reagovat
petice
Všichni ti,kdož jsou organozátory této petice,jsou místní podnikatelé,kteří si jezdí nakupovat levné věci do lidlu do Soběslavi a potom je ve svých provozovnách prodávají minimálně s 50% přirážkou.Obraťte si někdy koupenou věc a prohlédněte si etiketu,čí je to výrobek.Třeba takový pan Kotyza,pan Šenkýř,majitel kiosku na vlakovém nádrží-je velice arogantní,když mu nechceme prodat více akčního zboží.Je obvyklé koupit si třeba 6 kartonů zmrzlin?Tato zrzlina byla v akci za 4,90 a on ji ve stánku prodával za 13,90!!!Takhle se bohatne,na obyčejných lidech. A je spousta dalších věcí.Vám se líbí,když vám prodavačka ve večerce jde nakrájet salám,rukavici na ruce nemá,předtím vzala od zákazníka láhve a těmi samými rukami vrací peníze?To vše bez jakékoliv ochrany na rukou.Otevřené dveře na ulici,naproti přímo pečivo a prach z ulice,rukavice u pečiva nikde.Konzumejete olovo ani o tom nevíte.
Autor: Veselák dne 23. června 2009 v 07:57 reagovat
RE: petice
Tak konečeně se nám ozvala naše taminka,
co všechno a všechny zná, všechno o našem městě ví a u všeho je přítomna.
A jak čtu začala používat nový styl - urážky, že by taky podnikatelka.
Taminko bez emocí, vždyť Vám už není dvacet.
Autor: taminka dne 24. června 2009 v 20:13 reagovat
RE: petice
no ještě že mne tu máte,co? Přijde mi,že ať napíšu cokoliv, tak prostě se vám to líbit nebude nikdy, smutné na tom je snad jen to,že píšu pravdu a názor většiny lidí. Ano není mi již dávno dvacet,ale ani padesát. Jesli vás zajímá můj životopis- jsem matkou tří dětí, jsem vdaná 9 let za stále stejného manžela a ten je podnikatel. Já v současné době pracuji jako zaměstnanec jednoho našeho veselského podniku. Průměrný měsíční příjem naší rodiny není nijak závratný,ale ani špatný. Jsme prostě rodina-klasický statistický průměr Stačí?
a pro paní Moniku či jak se jmenuje - můj manžel např neměl na výběr. Jeho minulý zaměstnavatel jej propustil před dvěma lety a tak byl postaven na novou startovní čáru a musel se rozmyslet,co dělat dál- víte, ono uživit pět krků dá docela záhul. Ale z vaši příspěvků je jednoznačně vidět, že jste svobodná a bezdětná, zaberaněná a "neobouchaná" životem-zaměstnankyně soběslavského Liedlu. Pravděpodobně to chcete mít blíže do práce!
Autor: taminka dne 23. června 2009 v 00:07 reagovat
RE: petice
je vidět, že do podnikání moc nevidíte a jste jen jedna z těch slepic, která si myslí,že když je někdo ve Veselí podnikatel, musí mu hned z kapes čouhat tisícovky. Jestli si někdo přirazil devět nebo kolik korun na zmrzlině je opět jen a jen jeho věc. ale pokud umíte počítat ( o čemž podle vašich příspěvků silně pochybuji) musíte si z devíti korun odečíst benzín, za které si podnikatel pro zrmzlinu do lídlu dojel, dále nájem za stánek na nádraží, mzdu, soc. a dravotní odvody, elektriku atd., v neposlední řadě i daň z příjmu. Nu to je tedy zbohatlík. Tak si otevřete stánek vedle něj a přiražte si osm korun a všichni půjdou do fronty k vám a ukažte mu jak se podniká. :o))
Autor: xyz dne 23. června 2009 v 07:41 reagovat
RE: petice
A vy jste zase jedna z těch slepic (to je vaše fomulace), která si myslí, že má patent na rozum - soudím tak i z vašich ostatních příspěvků. Už jste někdy slyšela, podnikání se provozuje za účelem zisku? Tak je to definováno v obchodním zákoníku. Pokud by to podnikateli nevynášelo, nebude podnikat a dávno to zabalí. Oni totiž nepodnikají z lásky k bližnímu,jak si asi myslíte. To bylo breku, než se postavilo Penny, jak to chudáky podnikatele zlikviduje... A stalo se něco? Ani si ničeho nevšimli, což je vidět na tom, že se ani nesnaží něco vylepšovat, aby přitáhli zákazníky, kteří jim měli ubýt. Co se zlepšilo třeba ve Večerce? Jinak je pravda, že Lidl u kulturáku je blbost, ale třeba někde za městem, proč ne.
Autor: taminka dne 24. června 2009 v 20:23 reagovat
RE: petice
a já si dovoluji tvrdit,že těm podnikatelům,který si tu furt všichni berete do huby, nejde o konkurenci,ale o to, aby to sákryš nestálo u kulturáku,ale třeba u Tesca nebo za nádražím nebo co já vím kde.
Patent na rozum rozhodně nemám, ale jsem komunikativní typ a kritik-to přiznávám S politikou a s rozhodnutími našeho zastupitelstva města spokojená nejsem ať už jde o KINO, o výstavbu RD, o pontonový most a nenapadá mne co ještě. Používám jen selský rozum a nad věcmi přemýšlím. To snad není trestné, snad v dnešní době člověk může říct svůj názor a že je jiný než většina tady vašich? no to bude asi tím,že sem chodí stále stejní lidé,ale moji známí, kteří jsou kolem mne se mnou naprosto souhlasí.
Autor: vláďa dne 20. června 2009 v 10:42 reagovat
RE: petice
Mílí zaříkávači zeleně, vzpamatujte se! Buďte šťastni, že jste ve Veselí. Během chvíle na kole jste zdarma v hlubokém lese nebo se zdarma koupete v pískovně, můžete se kochat v CHKO Třeboňsko atd. Anebo si vychutnejte týdenní dovolenou třeba v chemických Pardubicích, voda z kohoutku tam skutečně chutná:-)
Hysterie kolem lidlu? Žádné drancování, s lidlem dojde k revitalizaci prostoru mezi řekami. Vás dnešní stav uspokojuje? Ta estetická díra za kulturákem? Nebo před kulturákem betonová geometrie, ve které roste směska roští? A co samotný kulturák? Hotový architektonický požitek! Vypadá jak nějaký vězeňský pavilón, Kaplický by zaplakal.
Buďme obezřetní! Pan Hynek má problém se smířit s funkcí odpojeného vagonu a jen zoufale hledá temata, aby posbíral nějaké politické body. Sám je přitom pravidelným konzumentem budějického makra.
Lidl přinese germánského ducha a pořádně a nesmiřitelně zatlačí na konkurenci, která se buď přizpůsobí nebo prožije závěr svého malomocenství.
Autor: Radek dne 20. června 2009 v 20:43 reagovat
RE: petice
s tím souhlasím a jirko - pavle zámečníku nesnaž se :-)
Autor: Veselak dne 18. června 2009 v 12:49 reagovat
RE: petice
Musím s Vámi souhlasit, pokud na stavbě někdo vydělá, tak vždycky zákazník - a to jsme všichni! Chování některých obchodů tady ve Veselí vzhledem k zásadám hygieny je otřesné – doslova souhlasím s tím co jste napsala! Pokus si mám vybrat, zdali půjdu nakupovat do Penny nebo k pí. Zámečníkové, jdu vždycky do Penny a proč? Protože se nemusím prodírat uličkou o šířce 30 cm a bát se, že na mě někde něco spadne. I tohle je kultura nakupování. A teď k Lídlu samotnému, pokud to přinese peníze na opravu kulturáku, který je na rozpadnutí, proč ne. Divím se, všem vadí kácení zeleně. Nikomu to v mnoha jiných případech nevadilo a kácelo se o 106! A na závěr: věřím tomu, že jako první budou v možná budoucím Lídlu nakupovat ti, kteří nyní nejvíce protestují - stejně jako tomu bylo u Penny :)
Autor: Veselačka II dne 18. června 2009 v 12:36 reagovat
RE: petice
Každý se snaží uživit jak může, takhle to vypadá , že výše zmínění obchodníci jednají neeticky, ale nikdo z obyčejných lidí neví kolik na kterém zboží vydělávají obchodní řetězce. Proti tomu je nějakých devět korun na kornoutu zmrzliny úplná brnkačka. Tady je ale podstatné, že kupní síla obyvatel Veselí "neuživí" další supermarket. Může se stát, že po nějakém čase /v případě, že tu Lidl bude stát/ firma zjistí, že prodělává, mezitím zkrachují drobní obchodníci a nám tady zůstane velká hala uprostřed města a nebudeme kde si rychle nakoupit, protože nejbližší bude Tesco a Penny.
Autor: taminka dne 23. června 2009 v 00:10 reagovat
RE: petice
ona nás pak jistě paní Monika ráda zachrání :o))
Autor: jirka dne 19. června 2009 v 10:41 reagovat
RE: petice
Kino je také velká hala pro kterou nemělo město využití a hlavně peníze , ale i tak se našel někdo kdo se i o tuto nemovitost postaral. KD je hala ještě větší, nejsou na její opravu peníze a jestli je lidl přinese tak je to jenom dobře. Místní podnikatelé se nemusí bát, že zkrachují, pokud nabídnoulepší zboží a lepší služby než konkurence. Přiznám se vám, že pokud jdu v pátek po práci nakoupit, tak jdu raději do večerky, než do penny, protože je tam menší fronta...a pokud má někdo málo zeleně, tak mi může jít pomoci do lesa, nebo usušit 1,5 ha louky.....(ručně, aby si té zelené více užil)
Autor: Radim dne 17. června 2009 v 14:05 reagovat
Supermarket
No jednoznačně jsem proti výstavbě, kde se to nechá podepsat? A jestli to ale bude vůbec mít nějaký vliv :-(
Autor: Karel Horváth dne 16. června 2009 v 20:26 reagovat
Supermarket
Dobrý den !
Ve Veselí nad Lužnicí probíhá podpisová akce proti postavení Lidlu v místě Kulturního dumu. Jaký je váš názor ?
Autor: taminka dne 23. června 2009 v 00:00 reagovat
RE: Supermarket
jsem jednoznačně proti vystavbě Lidlu před KD a petici jsem podepsala. Lidl ať se klidně postaví,ale na okraji města. Však se podívejte do jiných okolních států- všude jsou sice supermarkety atd. ale vždy na perifériích měst. Doprostřed klidové zóny ve středu města si dokáže postavit supermarket snad jen.....Veselí,fakt
Autor: taminka dne 15. května 2009 v 11:25 reagovat
pontoňák
Pane Kaislere, nezlobte se na mě,ale tomu prostě nevěřím,že se tam nevejde. Když se náhradní most tenkrát vešel za kulturák a když si vzpomenu jak byl široký,tak nevidím důvod,proč by se nevešel sem. Jen mi prostě přijde,že se vybralo jednodužší řešení,aby to nestálo moc vyřizováního. Kdyby alespoň jeden z radních dojížděl do práce a týkalo by se ho to, uvažovalo by se možná jinak...nu nechme toho....snad to dobře dopadne a přežijeme všichni,cestující za prací, i na nákupy a výlety.
Autor: Stanislav Kaisler dne 15. května 2009 v 15:29 reagovat
RE: pontoňák
Nevěřte, to Vám nikdo zakázat (naštěstí) nemůže. Problém není šířka toho mostu. Ale pro provozování je nutné také vybudovat nájezdy. Pokud si vzpomenete, tak ten most za kulturákem byl postaven tak, že se muselo projíždět přes parkoviště u kulturáku, nebylo možné zatočit přímo po hamerské silnici, přes tu byl posteven nájezd na most. Ten nájezd byl (odhaduji) dlouhý nejméně 5 metrů. A to se prostě na to parkoviště u Lužnice nevejde, tam by se zatočit již nedalo.

A jen pro odlehčení - máte pravdu v tom (i když já nejsem radní) že mě soukromě uzavření mostu vůbec netrápí, po městě jezdím na kole a po lávce u pošty projedu stejně jako doposud :-))
Autor: taminka dne 19. května 2009 v 19:40 reagovat
RE: pontoňák
já vím,že nejste radní,ale zastupitel, myslím si,že do naší komunální politiky vidím celkem dobře
Autor: Karel Horváth dne 22. května 2009 v 17:40 reagovat
RE: pontoňák
Milá Taminko!
Dle Vašich návrhů a názorů si já osobně nemyslím,že byste do místní politiky nějak zvláště viděla.
Autor: taminka dne 22. června 2009 v 23:55 reagovat
RE: pontoňák
tak vážení, na umístění pontoňáku atd. u KD nebo na druhé straně mostu jsem se informovala na určitých místech a bylo mi jasně a jednoznačně řečeno, že se vejde. Opravdu jsem si dala tu práci a zavolala na všemožná i nemožná místa. Stačilo by vybudovat panelovou cestu od zastávky autobusu u kd přes trávníčky k poště a tudy nájezd a pak do kopce a vešel by se.
Autor: Karel Horváth dne 23. června 2009 v 19:29 reagovat
RE: pontoňák
Milá Taminko !
Docela by mne zajímalo na kterých konkrétních místech jsi se informovala?
Autor: xyz dne 23. června 2009 v 13:37 reagovat
RE: pontoňák
Cože?! Kudy?! Můžete to případné umístění pontonu popsat srozumitelněji a přesněji? Takhle si to vážně nedovedu představit. Díky
Autor: taminka dne 29. května 2009 v 22:36 reagovat
RE: pontoňák
Milý Karle :o)) přeci když má někdo jiný názor než ostatní není hned blbka. A do naší městské politiky vidím a dovolím si říct že až víc než je zdrávo. Pozdravuj holky doma :o))
Autor: Karel Horváth dne 15. května 2009 v 15:10 reagovat
RE: pontoňák
Ukotvení a uložení je také důležité.A vyžaduje určité místo a podlože.To znamená ,že nevejde.A technickou průpravu vám zde popisovat nebudu.
« novější příspěvky starší příspěvky »
strana 10/15
 ::. FIRMA Veselsko .::

Karel Studený -VS Truhlářství

Weisova 531, Veselí nad Lužnicí
  • Truhlářství
  • Web
  • 603271345
Zakázková výroba -kuchyně,okna,dveře,schody,pergoly,krovy...

zobrazit další firmy

 ::. Zprávy z Veselí a okolí .::
před 3 hodinami
Jižní Čechy Teď

V Soběslavi pořádali živý betlém, putovali k mariánské kapli na Svákově

před 6 hodinami
Český rozhlas

Jídlem se v Česku stále hodně plýtvá, ale zlepšuje se to, myslí si kuchař Martin Škoda

včera
Jižní Čechy Teď

VIDEO: Soběslav dostala devítigólový výprask! O nejvyšší prohru v sezoně se postaral Český Krumlov

před 2 dny
Jižní Čechy Teď

Jihočeský Ikaros z Veselí nad Lužnicí

před 4 dny
Táborský deník

Papírové betlémy se vrací do domácností. Soběslavský nadšenec jich má desítky

před 4 dny
Jižní Čechy Teď

Kam za sportem na Táborsku? Pokračuje hokejová sezona, KBC pořádá Noc bojovníků

před 4 dny
České dráhy

19.12.2024 Mimořádnost na trati 220 v úseku Tábor - Veselí nad Lužnicí

před 5 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Jindřichův Hradec

před 5 dny
MÚ Veselí nad Lužnicí

Městský úřad Soběslav - VV o možnosti převzetí písemnosti - Eva Svobodová

před 6 dny
České dráhy

Výluka na trati 225 v úseku Horní Cerekev - Veselí nad Lužnicí

před 6 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 226 v úseku České Velenice - Veselí nad Lužnicí

před 6 dny
Táborský deník

OBRAZEM: Jentaktaci ve Veselí pokračovali v oslavách

před 7 dny
České dráhy

Výluka na trati 220 v úseku Veselí nad Lužnicí - České Budějovice

před 7 dny
Táborský deník

Adventní odpoledne ve Veselí nad Lužnicí zpříjemnili andělé. Podívejte se

před 7 dny
České dráhy

17.12.2024 Mimořádnost na trati 225 v úseku Havlíčkův Brod - Jihlava

 ::. Hlášení rozhlasem Veselí .::
 ::. Aktuální informace MÚ .::
 ::. KATALOG FIREM Veselsko .::
Přidejte zdarma svou firmu do regionálního katalogu VESELSKO. Registrací získáte možnost zadání údajů o vaší firmě, vkládání kulturních akcí do kalendáře regionu, zadání obrázků a podrobných informací k ubytování a stravování.
 ::. ZVEŘEJNĚTE ČLÁNEK .::
Zveřejněte svůj článek
Chcete zveřejnit článek na regionálním serveru VESELSKO?
 ::. Veřejné zakázky ve Veselí .::
 ::. Úřední deska Veselí n.L. .::
 ::. SPOLUPRACUJEME .::

Kontakt  |  RSS  |  Cookies  |  Nastavení souborů cookie
Neoficiální regionální informační server - www.veselsko.cz
Publikování zde uveřejněných textů a fotografií nebo jejich částí, je možné pouze s předchozím souhlasem redakce.