ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
OKOMENTUJTE AKTUÁLNÍ DĚNÍ. CO VÁS TRÁPÍ NEBO NAOPAK TĚŠÍ?
celkem příspěvků v tomto fórů: 720 |
Diskuse na téma:
Vzkazy zastupitelům |
věcné návrhy, připomínky, rady nebo pochvala za práci vašich zastupitelů obcí mikroregionu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: ada dne 8. března 2010 v 22:27 |
reagovat
|
|
bufet hokejka |
|
Tento příspěvek byl smazán redakcí pro nevhodný a urážlivý obsah, který porušoval pravidla diskusí na tomto serveru. |
|
Autor: Patriot dne 12. března 2010 v 12:58 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Jako k Praze patří Václavské náměstí tak k Hokejce patří rodina Bláhů. To oni toto místo povýšili na místo odpočinku místních matek s dětmi,sportovců ať již rekreačních nebo závodních a nebo prostě jen těch, kteří mají rádi pivo. V této hospůdce vždy vládla pohoda a přátelská atmosféra. Pro Bláhovi nic nebyl problém a na všem se bylo možno dohodnout. Věřím, že ve výběrovém řízení zvítězí rozum nad panem Zelenkou (který již jednou Hokejku chtěl tzv. urvat pro sebe nebo respektive pro svého zetě). Rodině Bláhu přeji, aby tento boj vyhráli a mohli dále poskytovat kvalitní služby za rozumný peníz a hlavně s lidským přístupem. Veseláci nedejte ,,svou,, Hokejku. |
|
|
Autor: wool dne 5. dubna 2010 v 20:05 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Pan Zelenka jako předseda TJ je plně zodpovědný za majetek TJ. Po vypršení nájemní smlouvy má přímo povinost pronajmout majetek TJ tak aby byl průhledně a jenoznačně nejvýhodněji opět pronajat. Tomu slouží výběrové řízení. Není mi jasné jaký rozum máte na mysli když píšete že chcete aby zvítězil nad panem Zelenkou. Píšete že pan Zelenka chtěl již jednou Hokejku urvat pro sebe či svého zetě. Tato informace je pro mne nová, mohl byste zde poskytnout přesné informace o které se vaše tvrzení opírá. Nějaký konkrétní důkaz. V opačném případě jak jistě chápete by to byla od vás nepěkná pomluva. |
|
Autor: Loukota dne 6. dubna 2010 v 11:25 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Plně souhlasím s tímto názorem.Konečně pořádné vyjádření pro všechny kecali který o tom neví hlavu ani patu. |
|
|
Autor: Stanislav Kaisler dne 6. dubna 2010 v 13:50 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Hezký den, v principu bych také souhlasil, má to (podle mých informací) jedno ALE. Poté co Bláhovi vybudovali Hokejku doslova z popela (po povodních a požáru) byla do nájemní smlouvy dána klauzule, že po jejím skončení se bude jednat o jejím prodloužení prioritně s nimi. Jinými slovy předpokládalo se, že pokud nebudou problémy s placením nájmu bude smlouva moci pokračovat. To se však nestalo a bylo rovnou vyhlášeno výběrové řízení a s Bláhovými se (prý) bude jednat až po otevření obálek s nabídkami. Z toho možná plyne jistá nervozita na obou stranách. Já si myslím, že když něco funguje, nevidím důvod dělat nějaké změny. A že Hokejka funguje dokazuje podle mne to, že když tam občas v létě zajdu, je vždy doslova v obležení. Nevím, zda-li chce TJ tímto tlakem na Bláhovi získat více peněz z nájmu do svého rozpočtu, ale částky placené za nájem již tak prý nejsou malé. |
|
|
Autor: Petra dne 16. dubna 2010 v 10:10 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
dobrý den pane zastupiteli, tak si myslím,že můžete být na rozdíl od nás, ostatních smrtelníků, s výsledkem výběrového řízení, spokojen. Dovolte mi ale malé zamyšlení...vy jako zastupitel byste měl být i také něco jako dobrý ekonom pro město....kopíruji vaše slova-"Nevím, zda-li chce TJ tímto tlakem na Bláhovi získat více peněz z nájmu do svého rozpočtu, ale částky placené za nájem již tak prý nejsou malé" Jedná se o částku 120 tis. za rok. Kolik platí za pronájem pískovny například pan Štefko - 100 tis mám dojem ne? a to je sezonní záležitost a kolik pan Daněk za Ostrov? Také mne zaráží, že si můžete být již dopředu jist, že nikdo jiný, by to nedělal lépe... Víte, ono ve Veselí mají naši radní i zastupitelé celkem zvláštní metr, kterým měří občanům. Ve výčtu "dotovaných" akcí na Hokejce je třeba zmínit i fakt,že jsou jediní, kterým se automaticky projímí i poplatky ze vstupného na diskotékách. Neměl by se nad tím někdo už konečně zamyslet? |
|
|
Autor: Petra dne 8. dubna 2010 v 21:27 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
doslova z popela a po povodních? No to snad ne...jakpak to bylo s platnou revizí elektroinstalace a proč začalo v Hokejce hořet??? |
|
Autor: Bumlik. dne 8. dubna 2010 v 22:23 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Vážená Petro , nevím jestli jste z Veselí , ale jestli ano tak musíte vědět jak stará (dřevěná) Hokejka vypadala. A po povodních nikdo nemohl tušit , že Hokejka s plane ohněm . Nehledě , že revizi elektroinstalace měl udělat majitel Hokejky (TJ) . Myslím si , že celá rodina Bláhů si užila už dost tak bychom jí měli dát už pokoj...........
|
|
Autor: Petra dne 14. dubna 2010 v 20:00 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
ahááá, já zapomněla, oni jsou vlastně, na rozdíl od ostatních podnikatelů ve městě, hájení! Budu muset ve Veselí kandidovat do zastupitelstva,abych měla ty samé šance jako oni. Dotované akce je totiž dost dobrý job! Tak je to správě, tak to má byť! :o)) Rovnost pro všechny! |
|
Autor: Veselak dne 15. dubna 2010 v 10:17 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Ohledně dotovaných akcí mi mluvíte z duše :) |
|
Autor: Patriot dne 15. dubna 2010 v 11:55 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Tak konkretizujte |
|
Autor: Petra dne 15. dubna 2010 v 15:13 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Mikulášská, Veselské slavnosti atd. atd.... i tak si myslím,že to stačí. Město zaplatí program, veškeré poplatky, přivede lidi a? ...no to se to pak podniká. Super kšeft! |
|
Autor: Patriot dne 16. dubna 2010 v 11:15 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Ale přeci nikdo nikomu nebrání uspořádat někde nějakou akci a požádat si o prominutí poplatku ze vstupného. Nehledě na to, že např. Mikulášská je pořádána pro děti ne !?. Prostě někteří lidi nevědí co chtějí. Když nikdo nic neděl tak řvou, že ve Veselí se nic neděje, když někdo něco dělá tak řvou, že se děje, ale na špatném místě protože Bláhů z toho mají zisk. Co vlastně chcete???? |
|
|
Autor: Petra dne 18. dubna 2010 v 21:32 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
bohužel, to, co tu píšete není pravda ani z jediného písmenka. Jsou prostě ve Veselí takoví, co se můžou třeba stavět na hlavu a nebude jim nikdy prominuto nic. Jsem toho sama příkladem. A věřte, že já bych nerejžovala na pití atd. Já pořádala akci jiného druhu, akci 40xdražší pro mou kapsu, akci, která je závislá jen na vstupném,ale město mi nepomohlo ani jednou korunou. smetli mne ze stolu /né jednou/, smetou tak většinu...ale "vyvolené" nesmetou nikdy. Proto také, už ve Veselí neuspořádám nikdy nic. Bude mi bližší uspořádat něco v Kardašce nebo v Soběslavi, protože tam se k nám neobrací zády...škoda, přeškoda pro Veseláky a věřte,že JÁ se snažila...ale snaha na jedné straně je málo. Nepíšu ukřivděně, to v žádném případě, ale prostě všichni, co "něco" VÁŽNĚ UMÍME, půjdeme raději jinam. Snadno se tu pak hodnotí,že někdo něco dělá dobře, když druhý nedostane stejnou šanci a vůbec pak nedostane stejné podmínky a z toho je mi, milý pane, více než smutno :o( |
|
|
Autor: Veselak dne 15. dubna 2010 v 18:28 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Tak tak.. ani jsem to nemusel psát... |
|
Autor: Patriot dne 14. dubna 2010 v 20:10 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Samozřejmě na kandidaturu má právo každý. Je jen otázka preferencí zda člověk uspěje. |
|
Autor: Jan dne 8. dubna 2010 v 00:12 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
pod tohle se podepisuju |
|
Autor: Vaněk Zd. dne 7. dubna 2010 v 08:20 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Velice rozumný názor, který si zaslouží plnou podporu. |
|
Autor: Patriot dne 6. dubna 2010 v 17:48 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Souhlasím od A do Z. Ano toto je dle mého názoru fundovaný názor. |
|
Autor: antiblahovec dne 14. března 2010 v 22:59 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Je to dobře že bude výběrové řízení aspoň to bude mít třeba konečněněkdo jinej a nebudou ty jejich diskotéky které ruší celé benátka. |
|
Autor: Patriot dne 14. dubna 2010 v 18:04 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Nakonec zvítězil rozum |
|
Autor: Patriot dne 15. března 2010 v 07:48 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Jak jste pošetilej. |
|
Autor: MAX dne 15. března 2010 v 09:38 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Možná přehnaný optimista :-), ale sakra vždyť nejsme tak velké město a chceme aby to tu bylo fajn ne? Žijem tu všici. Nějaký tahání ten nebo ten neberu. POkud někdo umí tak ho podpořím a nebudu mu házet klacky pod nohy. Nebo jsme město tupců? |
|
Autor: Patriot dne 15. března 2010 v 11:15 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Tupců ? To asi ne. Spíš hamounů. Spíš nechápu jak si vůbec může na výběrko myslet někdo z okruhu vyhlašovatele. |
|
Autor: Petra dne 28. března 2010 v 22:48 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
a to vám říkal kdo? |
|
Autor: Patriot dne 29. března 2010 v 00:24 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Každý má svůj zdroj informací. |
|
Autor: Vacek dne 8. března 2010 v 23:04 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Jestli se vám to tam nelíbí, tak si chodtě jinam. Já si to tam naopak nemohu vynachválit..... |
|
Autor: ada dne 10. března 2010 v 18:18 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
nic vulgarniho jsem nenapsala tak nechapu proc mazete muj clanek jen si preji at bufet provozuje nikdo jiny treba to bude lepši jak ted diky za brzké smazani |
|
Autor: mázlik dne 11. března 2010 v 00:33 |
reagovat
|
|
RE: bufet hokejka |
|
Ado a nechceš si o tom popovídat? |
|