ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 10 |
Komentář k článku:
Příspěvky do místního časopisu Veselsko. |
Chcete sdělit svůj názor, prezentovat se nějakou činností, poukázat na nešvary dnešní doby, zavzpomínat na své blízké? Napište do místního časopisu Veselsko. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: šumák dne 24. března 2010 v 22:19 |
reagovat
|
|
reakce |
|
Tak Veselsko nejsou noviny. Vychází jen jednou měsíčně a tak nejsou periodický tisk. Měsíc, podle nich, je delší než perioda, nebo periodu ruší. A asi nejsou ani sdělovací prostředek. Vždyť informují jen o dění ve městě a mikroregionu. Třeba o pratetě v mikroregionu Amerika a tak. Ale už vím, co to je zpravodaj. A proč jim vadí, když je někdo hází do jednoho pytle s novinama. Pojem noviny jim totiž rozhodně nelze přisuzovat. To je tedy fakt pravda. Ještě vědět, jestli nejsou televize. Nebo rozhlas. S pozdravem Váš nechápající čtenář... |
|
|
Autor: Standa dne 23. března 2010 v 14:37 |
reagovat
|
|
hlava mi jde kolem |
|
Vážení, ač ne místní, občas nahlížím do veselského e-zpravodaje a dost dobře nechápu, o co vám, kocourkovským, vlastně jde? Jedna paní roní krokodýlí slzy nad ztrátou své kamarádky, druhé dvě napadají kohosi dalšího za ukrutnou cenzuru, ale o co jde se člověk nedozví. No tak, všichni jsme smrtelní, a to co nám vadilo, si přece na pohřbu v duchu vyříkáme. Nepochybuji o tom, že tak známé osobě jistě město vypravilo důstojné rozloučení - tam se přece ti živí setkávají, mluví spolu a pak jdou společně nebožku zapít. Tak se to přece dělalo a dělá odnepaměti. Jestli vám něco vadilo, měli jste si to vyříkat tehdy a ne se ex post hašteřit jako puberťačky. Zpravodaj by měl být pro zprávy, ne pro pocity. Zdraví Standa |
|
Autor: .... dne 23. března 2010 v 16:27 |
reagovat
|
|
RE: hlava mi jde kolem |
|
Asi jste to skutečně nepochopil. Doporučuji články přečíst znova. Váš příspěvek je mimo mísu.... |
|
Autor: Petřík dne 23. března 2010 v 18:42 |
reagovat
|
|
RE: hlava mi jde kolem |
|
Souhlasím,že Standa je mimo mísu. Plká aniž zná souvislosti. |
|
Autor: Ten co přijde dne 17. března 2010 v 00:20 |
reagovat
|
|
chrastí z toho kosti |
|
Tak tohle už je fakt docela mazec!!! To je normálně totalitní styl odpovědi! Tohle jsme četl naposledy v knize dějiny KSČ a MDH (fajn se při tom usínalo). |
|
|
Autor: Marie Hadravová dne 15. března 2010 v 11:28 |
reagovat
|
|
Vyjádření redakce |
|
Vážený pane doktore Kašpere, obdrželi jsme Vaši písemnou polemiku na téma jak předcházet nedorozuměním. Jelikož v podstatě jde výhradně o kritiku na adresu naší redakční práce, pak ji jako takovou také chápeme, tj. jako kritiku osob podílejících se na tvorbě obsahu Veselska. V úvodu konstatujete, jak velký vliv na lidi mají sdělovací prostředky, mezi něž patří i noviny. Pojem noviny však rozhodně nelze přisuzovat Veselsku, protože už v jeho záhlaví je uvedeno, že se jedná o ZPRAVODAJ mikroregionu, vydávaný městem Veselí n. L., a to pouze 1x měsíčně. Jeho hlavním a zcela prioritním posláním, v čemž se neliší od podobných tiskovin v jiných městech, je podávat zprávy z radnice občanům města a mikroregionu. Veselsko má poslání informační s regionální působností a nelze jej vinit z toho, že ovlivňuje své čtenáře, jak mu přisuzujete. Celé vyjádření je pro Vás připraveno v redakci. S pozdravem F. Stropek |
|
|
Autor: Tak nevím dne 16. března 2010 v 00:34 |
reagovat
|
|
RE: Vyjádření redakce |
|
Přeji pěkný den - můžete prosím objasnit k čemu se vztahuje toto vyjádření redakce? Co podle Vás znamená "pojem noviny"? Zpravodaj přináší nové zprávy odkudkoli - třeba z radnice, je tištěný na levném papíře a vychází v určitých periodách - stejně jako noviny. Jaký je tedy podle Vás rozdíl mezi novinami a zpravodajem? Proč nelze vinit (z čehokoli) nějaký zpravodaj, který má informační poslání - když existuje důvod? Proč volíte tak nekompromisní formulace? Zřejmě má někdo jiný názor, tak by bylo lepší jej zde opublikovat a vysvětlit Váš postoj k jeho názoru než volit tento nekompromisní styl. Vždyť jako redakce moc dobře víte, že každá informace otištěná ve zpravodaji čtenáře ovlivňuje ... |
|
|
Autor: Petra Žahourová dne 9. března 2010 v 22:35 |
reagovat
|
|
Libuška |
|
Není od toho osudného čtvrtka jedna jediná noc, abych neuléhala s myšlenkou na Libušku...bohužel, její smrt mne zasáhla tak blízko, že nelze dělat, že mne se to netýká. Její neopakovatelná barva hlasu ve mně zůstane po celý můj zbytek života. Žila s takovou radostí, s takovou chutí, s takovou energií....bohužel nic nám ji nevrátí a naše děti si musí zvykat, že ta "upovídaná" paní už nebude. Moc mne mrzí, že se ve Veselsku objevil jen malý dovětek od starosty města pod článkem "holek" (pardon, snad prominete). Říká se, že nikdo není nenahraditelný, ale dovoluji si zde u Liby tvrdit "NENÍ TO PRAVDA" Bude chybět stále!!!! Vám "holky" moc za všechny děkuji, že jste našly tu odvahu nést svou kůži na trh a napsaly vše, jak celou skutečnost cítíte. Klaním se před vaší odvahou a to je již, věřte, od takové huby nevymáchané jako jsem já, opravdu velká poklona! O tom, co se děje ve Veselsku a o tom, jak se zveřejňují články atd bych mohla dloooouho vyprávět...nu snad jindy. |
|
|
Autor: Ten co přijde dne 8. března 2010 v 22:19 |
reagovat
|
|
názor |
|
Pak tedy nevím, jestli má tištěná forma Veselska ve své stávající podobě budoucnost. Již delší dobu se zabývám myšlenkou vlastního "veselska". I to jak a kde je připravováno jej zbytečně prodražuje a už delší dobou slýchám, že redakční rada není už vůbec radou, ale stal se z ní jen kroužek posluchačů nejmenované paní. Otázkou je zda tak činí z dobré vůle, nebo má ráda pocit autority, nebo někdo další tahá nitky. Je škoda že v našem malém a krásném městě neumíme říci - děkujeme odejděte. Ještě že máme alespoň internetovou necenzurovanou možnost vyjádření. Děkujeme správci www.veselsko.cz !!! |
|
|
Autor: Vachovec V. dne 8. března 2010 v 13:54 |
reagovat
|
|
Plný souhlas. |
|
Tento vvelice slušně řečeno nešvar je v našem měsíčníku velice často uplatňován, zejména když je pisatelův názor na nějaký problém trochu odlišný od názoru některých členů redakční rady a zejména paní šefredaktorky. To je plno řečí o tom jak je příspěvek dlouhý, že se rozepisuje velmi široce a pod. Zajímavé je, že příspěvky z některé oblasti nejsou kráceny prakticky vůbec i když se jedná o velice menšinový názor. Ten samozřejmě může zaznít, ale nemají být kráceny ostatní příspěvky. |
|