ZANECHTE SVŮJ NÁZOR
PŘIDEJTE KOMENTÁŘ K ČLÁNKU. JAKÝ JE VÁŠ NÁZOR?
celkem příspěvků k článku: 18 |
Komentář k článku:
Veselí bude mít tartanovou dráhu |
Rozsáhlé modernizace se dočká atletický stadion ve sportovním areálu. Prováděné práce jsou již v plném proudu. Nevyhovující asfaltový ovál nahradí dráha s umělým povrchem. |
|
» Komentáře jsou řazeny podle vlákna diskuse.
|
Autor: Michal R. dne 17. dubna 2007 v 09:15 |
reagovat
|
|
už budeme i závodit |
|
S radostí, ale i napětím, oznamuji, že atleti již začínají i se závodními aktivitami na stadionu! První akcí budou dětské závody 23.4., a na co bysme vás určitě chtěli pozvat jsou 16.května oficiální zahajovačky za přítomnosti atletických es ČR, např. Jiří Vojtík na 400m... |
|
Autor: Michal R. dne 16. března 2007 v 08:58 |
reagovat
|
|
červená se červená |
|
Tak už se nám to i červená...a jak to pěkně vypadá, už chybí jen ty lajny a můžeme vyběhnout. Velký dík TJ Loko a městu, už se na dráhu těšíme! |
|
Autor: M.Rybák dne 19. prosince 2006 v 11:31 |
reagovat
|
|
Díky za všimnutí |
|
Díky autorovi článku za jeho uveřejnění a městu a TJ Loko za vytvoření podmínek pro zahájení rekonstrukce...atletika ve Veselí neustále žije, tak doufám,že zlepšení podmínek přinese i její další vzestup! |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:39 |
reagovat
|
|
Dva dotazy |
|
Jo a ještě bych měl dva dotyzy pro někoho zainteresovaného (p.Rybák?).
1. Jak bude nový povrch odolávat případné velké vodě?
2. Bude nový povrch přístupný i pro jiné sporty než atlety, kteří používají ne zrovna sportovní obuv, teď myslím třeba hasiče, kteří zde občas soutěž dřívě pořádali.
|
|
|
Autor: M.Rybák dne 19. prosince 2006 v 11:27 |
reagovat
|
|
RE: Dva dotazy = dvě odpovědi |
|
Zdravím, za atlety jsem rád, že se s dráhou konečně něco děje, ale teď k odpovědím: ad1) dle dřívějších jednání a info, by měla dráha velkou vodu přežívat dobře, pokud přes ní neprojde proudem, který by ji strhl; ad2) samozřejmě, bude jistě dráha přístupná i jiným sportům, ale z osobních zkušeností vím, že jinde zřizují např.fotbalistům koberec pro přechod-kopačky nejsou zřejmě to pravé ořechové, pro hasiče pak bude asi omezení pro vaši techniku (váha, příp.úniky oleje, nafty...). Více informací by měl,ale mít p.Heřman na TJ Loko, kterému se nakonec s městem tuto akci podařilo začít realizovat....tady mne osobně zajímá termín dokončení=položení um.povrchu, na který se velmi těšíme/atleti.... |
|
|
Autor: ježibaba dne 11. listopadu 2006 v 16:38 |
reagovat
|
|
dráha |
|
Zdravím a mám pocit, že tyto stránky čteme jen my, kteří spolu diskutujeme.... Vím, že "nové vedení" neví, kam dřív skočit, ale mohli by číst tyto stránky a komunikovat alespoň anonymně, nebylo by to od věci....Je velice dobré a přínosné všímat si neopraveného, starého... Jen se obávám, že do budoucna toho v našem městě moc nového mít nebudeme. Výměna pana Hynka byla nutností, ale velice se obávám, že ODSácký kraj nebude tak dobře komunikovat s městem, kde z této strany není téměř žádné zastoupení.... No, uvidíme. Uvidíme, jak se bude dařit v diplomacii a tím pádem získávání financí / dnes nejde o nic jiného/ novému vedení města. Nám všem přeji, abych se hodně mýlila.. ..... |
|
|
Autor: Novák dne 20. prosince 2006 v 22:36 |
reagovat
|
|
RE: dráha |
|
Omlouvám se, ale všechny diskuse nestíhám. Za svůj názor se nestydím a vždy ho podepíši. A děkuji Standovi, že drží prapor za ZM, zkusím se na tyhle stránky dívat častěji. Fandím si, že diplomacii trochu umím, ale obavy trochu mám také. Z kraje ale těch peněz zatím tolik nebylo, jak to bude dál uvidíme. Z centra by to snad mělo jít normálně, ostatně v minulých obdobích byl starosta za ODS a finance jsme získávali také, bylo jedno, jakou cestou, snad se to tolik nezmění. Navíc chceme zkusit i ty "větší" peníze z evropských fondů, tam snad stranickost tolik vadit nebude, záležet bude na kvalitě projektu (snad). To, že ODS není zastoupena ani v RM mi vadí také, každý zvolený subjekt by měl mít možnost ovlivňovat vývoj města a podle svých sil k tomu napomáhat. |
|
|
Autor: MAX dne 8. listopadu 2006 v 21:11 |
reagovat
|
|
je to fajn |
|
To je fajn, beru, ale co dopravní hřiště? tam se nabvezl odpad z téhle dráhy a už se to nedá použít ani jako park pro maminky s kočárky. Asfalt je k ničemu a místo aby se tu udělala pořádná plocha pro "inlineristy" a U rampa tak se to udělalo za Lucií, proč? Prý se tu jezdily i závody motokár, to bych rád věděl na čem, leda motokros. |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:08 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
No já předpokládám, že to na dopravním hřišti není konečný stav, ono totiž nejde všechno udělat najednou, vždyť se ještě staví, trochu trpělivosti to chce ....
A že se ve Veselí jezdili motokáry? Ano, to je pravda, já je pamatuju jak na Rafandě, tak později na dopravním hřišti. Jenže co já vím, tak s pořádáním se skončilo poté, co trať přestala vyhovovat přísnějším bezpečnostním předpisům.
A no plocha pro "inlajnisti" a U-rampa - tak z této vaší reakce je vidět, že se Vám člověk těžko nezavděčí. Já na tyhle sporty nejsem, ale přesto jsem zaregistroval diskusi o tom, kde by to mělo být a jedním z požadavků, co já vím, bylo, aby to bylo co nejblíže centru města. |
|
|
Autor: MAX dne 13. listopadu 2006 v 14:47 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
Nejde o to se zavděčit a nebuďte tek chytlavej :-) de o to že dopravní hhřiště tak jak je je nevyužitelné a nevyužívá se, je tam spousta prostoru a k ničemu, dřív se to aspoň nějak využilo. Napadá mně třeba ty kolotoče, proč je cpou do města před Lucii, není na to moc úžasnej pohled, stejně tak akce města, a daleko od centra, to je fakt asi o 300 metrů. A pokud de o zastupitele a jejich reakce tady? Proč se teď vybavovat s voliči, jednak sotva vědí o co de a za druhé do voleb daleko. Na stránkách veselí je pořád starosta Hynek, ó jak pružná reakce. Nespěte tam a dělejte něco. |
|
|
Autor: Novák dne 20. prosince 2006 v 22:48 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
Zásah do černého, měnili jsme s pěkným zpožděním, mezi svátky snad dokončíme. Na vše odpovídat nebudu, ktěm kolotočům mohu říci, že se domlouvají s vlastníkem Lucie a pozemku - město s tím nic nenadělá a nevydělá. Každý chce do středu, má tu 2x větší tržby, na dopravní hřiště teď moc lidí nepřijde, dříve to bylo jiné, chodil jsem tam s kočárkem také. A bylo tam jen pár laviček (a božský klid). |
|
|
Autor: Standa Kaisler dne 13. listopadu 2006 v 20:20 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
No já vidím využití dopravního hřiště jako dost problematické, protože je to záplavová oblast.
Kolotoče - u Lucie z toho město má, předpokládám, daleko víc peněz, na dopraváku by takovej kšeft určitě nebyl.
S tím že to není zas tak daleko od centra města já souhlasím, jenže už jsem slyšel názory, že když jezdim na skejtu a nemůžu si odskočit pro občerstvení, tak je to na prd, tentýž názor tvrdil, že z dopraváku je to k Hokejce daleko. Mě by se třeba líbilo udělat tam něco jako zábavní centrum, podobné jako je třeba v Lomnici na Farské louce, tedy podium, parket, občerstvení, prostě místo pro pořádání kulturních akcí. Pak by se tam třeba vešla i nějaká ta překážka pro skejťáky a podobný případy :-)
A reakce zastupitelů? Já se vybavuju a za ostaní mluvit nemůžu :-) |
|
|
Autor: MAX dne 14. listopadu 2006 v 08:38 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
V podstatě souhlas, ta záplavová oblast je ale na celém stadionu, takže i hokejka, zimák, a i ta nová tartanová dráha. To co se staví se tomu dá přizpůsobit, že by okolo mohla být chvíli voda. A pořád lepší mít děti na dopraváku než se bát že odběhne z kolotoče pod auta, nebo při dětským dnu a podobně. A hokejka určitě není daleko a už teď je to centum letní zábavy, docela to tam vymákli, jediný trochuhřiště pro děti. |
|
Autor: sven dne 13. listopadu 2006 v 20:39 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
jo, s tim bych mozna souhlasil... takhle v lete by to mozna bylo dobry,. kdyz by se nasli nejaky akce pro to vhodny |
|
Autor: MAX dne 13. listopadu 2006 v 14:52 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
tak sorry už to opravili (po 14 dnech), je tam novej starosta. |
|
Autor: sven dne 11. listopadu 2006 v 20:50 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
milý maxi, mozna te zklamu.. pokud chapu dobre to, ze pises, ze asfalt je k nicemu,.. tak myslim ze je to jinak.. na ten asfalt si myslim ze totiz prije tartan, coz je pak jiny kafe.. |
|
Autor: Standa Kaisler dne 12. listopadu 2006 v 16:10 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
Asi jste Maxe nepochopil, nešlo mu o aslfalt na atletické dráze, ale asfalt na dopraváku, na který je (předpokládám, že dočasně) navezena stará dráha. |
|
Autor: J. Novák dne 9. listopadu 2006 v 08:02 |
reagovat
|
|
RE: je to fajn |
|
S tím dopravním hřištěm je to bohužel pravda, taky bychom na minibike uvítali lepší plochu a modeláři s auty také. |
|